Autor: Visitant » ds. gen. 20, 2007 1:41 pm
Autor: annabel » dc. feb. 14, 2007 12:30 am
Autor: alqvimia » dc. feb. 14, 2007 11:32 am
Autor: Yolanda19/7/2008 » dl. set. 17, 2007 5:20 pm
Anonymous ha escrit:Hola Noias!!!
Grasias per les vostra ajuda.
Avui estic molt contenta.
Despres de fer mil trucadas hem pugut parlar amb el jutjat de Palamos i grasies a deu!! jejeje
El jutje ens ha donat hora per casar-nos el dia 31/09/2007 a les 12 del migdia i despres ell mateix vindra a casar-nos a la Gavina a les 19 de la tarda!!1
Kina ilusió ja tinc solucionat el problema.
L'hi explicat el problema de Platja D'aro i m'ha dit que sempre ho fan tot molt dificil els de platja d'Aro.
Aixi que el mateix jujtge hem fara las 2 cerimonias!!!!
NENASSS QUE GUAYYYY KINA FELICITAT!!!!
Autor: iraiosc » ds. març 15, 2008 11:33 am
Autor: angi » ds. jul. 26, 2008 8:24 am
Anonymous ha escrit:Chicas,he abierto este post a ver si vosotras me podeis ayudar!
Yo me caso en Playa de Aro,en un principio en Los jardines de un resturante,pero he llamado a los juzgados de mi pòblacion i me han dicho que el Juez o regidor no se puede desplazar de ninguna de las maneras a casar a ningun sitio.
Entonces mi problema es el siguiente me tendre que casar en los juzgados el mismo dia a la 1 del mediodia i luego a las 7 en el jardin del resturante contratando un actor que haga el paripe.
Las que os casateis por boda civil como lo hicisteis.???
Alguna de vosotras ha hecho lo del Actor???
Chicas espero vuestras respuestas muxas graciasss
A bueno intente que el cura de playa deAro me casara en el jardin i me ha dicho que si no es el templo no me casa en ningu sitio.
Autor: Sibil·la » dv. ago. 08, 2008 10:36 pm
iraiosc ha escrit:ey nenis, jo dir-vos que sigui com sigui, si va un alcalde o jutje de pau... de tota manera tenen prohibit treure el llibre oficial del registre... és a dir, que és impossible que el casament del jardí compti com oficial. Si ho fan es juguen la feina!!!
.