preu total del casament

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 12:39 pm

Mª José B a mi em surt més o menys com a tu, la sort és que els nostres vestits ens els paguen però clar dp hem de pagar convit, viatge i fotos, tot això ja puja als 24000€ i sense comptar invitacions, regals, flors i tots els extres.
Som molts de familia, en total ens surten uns 240 convidats dels que casi 190 són familia directa...
Sortirem endavant jejejej
Mirita ja veuràs com pots anar de viatge!!!!! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dc. abr. 19, 2006 6:30 pm

Ostres, ara no tinc els nums aqui, pero em sembla que mes o menys va ser alguan cosa aixi

convit 14500
vestit meu 1400
vestit nuvi Regal de la seva mare
anells Regal dels meus pares
detall 100 (vam imprimir un poema i llestos!!!)
fotograf 1800
autocar 300 (els meus pares ens van pagar una part)

Vaja, uns 18.000 a sumar el viatge, qeu em sembla que van ser uns 1300... amb totes les despeses vam anar a Menorca, no es pot amb tot!!!
El pis per sort ja el teniem tot montat aixi que ja va estar tot!!!

ah, erem uns 120 mes o menys, i amb els regals de la gent vam cobrir tot el banquet i ara no recordo si alguna cosa mes...

un dineral, pero a mi el record encara em fa posar la pell de gallina 8 mesos depres!!!
Cardonina
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Mª José B » dj. abr. 20, 2006 1:13 pm

NO, NO, SI SEMBLA MENTIRA PERO SI SUMES...

MARE MEVA COM SE'N VAN ELS CALERONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mª José B
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 788
Membre des de: dl. març 27, 2006 2:44 pm
Ubicació: Castellar del Vallès

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 2:16 pm

Tot és caríssim, oi???
Jo hauré de demanar un prèstec al banc :-(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 2:48 pm

ostres...doncs jo per sort no em gasto tant (per la meva economia és molt, però comparat amb vosaltres no és res! ja ja ja). Si, és tot molt car, carissim, a mi em sembla una estafa segons quines coses: un dj pq cobra tant?? nosaltres li diem a un conegut q toca a la razzmataz i diu que cobra 180 euros la sessió, i diu q li paguem menys pq un casament és més tranquil!!
és q s'aprofiten de tot :--(
Anims noies!!!!!!! l'important és q ens quedi un dia q no oblidem mai!!!! :-):-):-):
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 3:29 pm

Si nena tot és una pasta, a mi per sort el DJ em surt econòmic, 300€ i comparat amb el q veig és molt barato. I el fotògraf em surt per 2100€ i això q también és dels més econòmics.
Ara no tinc clar el total del convit pq s'ha apuntat gent amb la q no hi comptàvem espero q ens toqui l'euromillón!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 3:33 pm

ja ja ja, si, estaria be això de l'euromillon!!!!!jo tambe vull!!!!!!! >.-<: >.-<:
2100 el fotograf?? sort que no em agafat fotograf...que em costaria el doble gairebe que el lloguer de la casa!!!!!!
ostres tu!!!! :--(
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 5:19 pm

tgi no t'espantis q és dels baratos!!!
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 5:53 pm

ja ja ja, ai q em desmaioooooooo :-)ok:
jo tindre a la familia sencera fent fotos, els he obligat, ja ja ja :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Cardonina » dj. abr. 20, 2006 7:46 pm

Tgi, es una merda, però s'aprofiten per totes bandes...
a nosaltes el fotografs van ser 1200 de fotos i 600 de video i jo no vaig trobar res mes barat. Al final hem quedat molt i molt contents!!!
Tambe es veritat que avui amb les camares digitals a l'endema tens totes les fotos que vosl... jo tinc gairebe 300 dels convidats.

L'unic es que de casa del joan i casa meva no hi havia cap foto dels convidats aixi que pensa-hi!!!

Despres amb els albums que tenen ara a fotoprix, hoffman, i aquestes pagines webs podras fer el teu propi album!!!!

anims i si al final quedem contents com a minim s'han gastat be!!!!
Cardonina

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 10:39 pm

Tot és molt car : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. abr. 22, 2006 9:49 pm

Ostres si... :-(
Visitant

EntradaAutor: Petit » dt. maig 16, 2006 9:59 am

Doncs a nosaltres tot el casament ens ronda sobre els 13000€, i tenim pagats com uns 3000€ i estalbiats uns 6000 més o sigui que potser ens falta uns 3000€ però clar tenint en compte que hi ha coses que ens regalen i es pagen després del casament com el reportatge fotografic que ens costa 1500 doncs només ens falta per estalviar a 1 mes i mig del casament 1500€ però aixpo ho treurem amb les ectres i a sbre tot el mes de maig estic fent doble torn, durant la setmana a la oficina i el cap de setmana de seguretat, doncs suposo que al casament arribarem bé, i si després la gent es generosa doncs tot el que treguem serà per la gusrdiola i tapar foradets que podriem haver tapat si no ens haguessim casat.
Per que el que está clar es que a no ser que ho paguin els pares, te quedas en lo comido por lo servido
Imatge
Petit
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 3:33 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 16, 2006 10:19 am

Bé nenes, dp d'anar al restaurant de nou per concretar preus i a la prova del vestit i triar complements us puc dir q tot és caríssim jajaja. A veure us explico primer del vestit, ja he comentat preus però ho posaré tot:
- vestit: 870 €
- vel: 240 €
- sabates: 99 €
- "corpinyo": 89 €
- tanga: 27 € (això ho vaig trobar molt molt molt car!!!)
Les mitges me les "regalen" a la botiga jajajaj
Del restaurant al final el DJ ens el deixen a 200€ (de conya!) i no ens fan pagar la barra lliure dels nens (normalment et cobren barra lliure per comensal sense tenir en compte si és adult o no) així q ens estalviem una pasta. también ens regalen els rams de les mares, total q ens surt el convit per uns 13000€ i hem donat uns 3000... queda una pasta! :--(
El fotògraf ja ho vaig comentar, 2100€ i el viatge 3000€.

Si tenim en compte q no pago res del meu vestit... el casament surt per.... tachán... tachán....

18100 € més o menys! és a dir... una pasta!!! però estic molt feliç :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Petit » dt. maig 16, 2006 2:20 pm

Maromilla si feliç s'ha d'estar per pagar aquests calers, perque pensa-hi....
a mi em costa tot uns 13000€ que si em comptes de casar-me m'ho penses bé em serviria per pagar el prestec del cotxe o sigui que pasaria a pagar 350 euros menys cada mes, però NO!!!! es millor casar-se...
Menys mal que ens ho prenem amb felicitat i ganes perque sino.....
Imatge
Petit

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 16, 2006 2:33 pm

Tens raó Petit, si realment pensés en les peles ens canviariem el cotxe (ho volem fer l'any q bé) o sino avançariem peles de la hipoteca però no, ens casem q això ens omple molt més. La veritat és q no havia pensat quant era en total fins q he escrit el missatge anterior, la veritat és q m'esperava molt més jejeje, així q encara estic contenta! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dt. maig 16, 2006 2:38 pm

Nosotros finalmente hemos tenido que tirar de crédito para poder pagar el viaje y devolver un dinero prestado para comprar el piso. Pero con lo de la boda, sacamos justo para el catering, el alquiler de la casa, el dj y los autocares :-) así que ... no le debo nada a nadie, solo al banco :-)ok:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 16, 2006 2:49 pm

Pues al final ha salido bien, no?? me alegro por tí Ruth!!!!!
Yo sólo necesito para el banquete, el resto está casi pagado y como el fotógrafo se paga dp no me preocupa, sólo para el banquete!! jejejeje, seguramente mi padre no me dejará pedir el crédito y como el director del banco es familia pues se enterará si voy a pedirlo. Así q a ver q hacemos... la fecha se acerca y quiero tener el máximo pagado :-))
Visitant

EntradaAutor: Petit » dt. maig 16, 2006 3:57 pm

Jo ruth que pena no??? ya he leido que tu boda fue genial y muy emotiva, pero que pena no sacar de la boda para no tener que pedir ningún prestamo... y no lo digo con ánimo de que la boda parezca un negocio, sino porque ya que ponen autocares y todo, podrían haber ayudado más a los novios, no???? Pero no quiero que se me mal interprete, no lo digo con ánimo de ofender ni nada.... yo lo digo porque en mi humilde opinión espero que quedarme más o menos igual, aunque el viaje no se cubra, lo iba ha hacer igual sin boda, y nadie me lo iba a costear...
Es por todo lo demás....
Imatge
Petit

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. maig 17, 2006 8:47 am

:hmm:: :hmm:: Petit me parece que no me he explicado bien, a mi con los regalos me dio para pagar todo, no para hacer negocio pero si para pagar... lo que pasa que como no queríamos esperar al día de la boda... y la gente se esperó al último moment para hacernos el regalo, para ir más tranquilo pedimos un crédito pero no de todo, solo una parte por si acaso... podríamos cancelar el crédito pero no lo haremos porque le vamos a devolver el dinero a mis padres, que nos lo prestaron cuando compramos el piso :-)ok: y claro ahora mi hermano se está mirando piso y necesitará pasta, por lo que considero que es el momento de devolverle la pasta a mis padres para que también puedan ayudar a mi hermano... aunque eso me suponga quedarme con un pequeño crédito. :-)ok:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants