INVITACION BODA PERSONALIZADA

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Myrim » dj. oct. 25, 2007 4:40 pm

Nosaltres también ens la vam fer... una feinada tot dir-ho (125 aprox...) la meva mare dibuixa i fa quadres etc.. i li vaig demnar el dibuix, k erem nosaltres de petits vestits de nuvis jugant a la platja de sitges, darrera es veu l'esglesia ( k también era on ens casavem) i estem jugant amb el ram de flors i els petals posant-losa a un barret de copa com si fos la galleda, esta fet sobre una cartolina com de paper crem antic i el dibuix es a tinta el unic k hiha de color és els petals de color rosa, el cel en blau cel molt fluixet. ho vem tallar com antic amb tisores de forma i enganxar sobre una cartolina metalitzda de color blau ( k también era el color de sitges i el restaurant les minutes i tot también es d'akest color) aleshores amb un llacet dorat i crem petitet anava una etiketa amb els noms dels convidats i quan obries doncs havia escrit amb lletra antiga les dades del casament sobre una cartolina igual k el dibuix i enganxada al ametalitzada. va kedar molt xulo también i original, pero clar era un to mes clàssic, es k ens va agradar... no tinc cap aki per fer-li la foto ja mirare de posaar-la.
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: Sandy28 » dv. nov. 02, 2007 2:58 pm

pos nosotros también hicimos las invitaciones personalizadas. Era un DVD con un lovestory... si miras en BODAS 2008, el post "Las cosas que hice para mi boda" ahí la verás...

Es que ahora toy en el curro y no tengo fotos...
Imatge

web del bichito;
http://web.me.com/bichito/
Sandy28
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3354
Membre des de: dj. ago. 24, 2006 10:27 pm
Ubicació: Andorra y Gran Canaria

Anterior

Torna a: Consultes

Qui està connectat