Autor: Myrim » dj. oct. 25, 2007 4:40 pm
Nosaltres también ens la vam fer... una feinada tot dir-ho (125 aprox...) la meva mare dibuixa i fa quadres etc.. i li vaig demnar el dibuix, k erem nosaltres de petits vestits de nuvis jugant a la platja de sitges, darrera es veu l'esglesia ( k también era on ens casavem) i estem jugant amb el ram de flors i els petals posant-losa a un barret de copa com si fos la galleda, esta fet sobre una cartolina com de paper crem antic i el dibuix es a tinta el unic k hiha de color és els petals de color rosa, el cel en blau cel molt fluixet. ho vem tallar com antic amb tisores de forma i enganxar sobre una cartolina metalitzda de color blau ( k también era el color de sitges i el restaurant les minutes i tot también es d'akest color) aleshores amb un llacet dorat i crem petitet anava una etiketa amb els noms dels convidats i quan obries doncs havia escrit amb lletra antiga les dades del casament sobre una cartolina igual k el dibuix i enganxada al ametalitzada. va kedar molt xulo también i original, pero clar era un to mes clàssic, es k ens va agradar... no tinc cap aki per fer-li la foto ja mirare de posaar-la.
Joan i Myriam