Masia Can Casals Alella

any olímpic.

Masia Can Casals Alella

EntradaAutor: Liti » dv. maig 12, 2006 11:53 am

:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Hola gent!!
He rebut info sobre la masia Can casals, la veritat es que m ha agradat molt!! Es molt personalitzat, algu ha anat o os caseu allà??
Please es d vital importancia!!!
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Liti
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Gemmeta » dt. maig 23, 2006 11:27 pm

Hola Liti!
Jo em caso allà el 30 de juny de 2007 i em poso a la teva disposició per tot allò que em vulguis preguntar. Tanmateix al post de 2007 tens molta informació sobre la masia, inclús pots trobar els comentaris de la Inés, una noia que es va casar allà a finals d'abril.
Ja ens llegirem.
Gem
Imatge
Gemmeta
:: núvia rookie

Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 05, 2006 11:22 am
Ubicació: Badalona (Barcelona)

EntradaAutor: Liti » dv. maig 26, 2006 8:57 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Hola Gemmeta!!
Moltíssimes gràcies per la teva ajuda!!
La veritat es que no he trobat el link que parla de Can Casals i mira que l`he buscat, el que si he trobat ha sigut la crónica de la Inés...però tampoc parla gaire del restaurant...
La veritat es q ens va agradar molt el tracte i la manera que et deixen fer el tema, ens casem el març 2008 i ja no mirarem res més.
T`agrairia que m`expliquessis cosetes, si saps que tal el menjar, com queda tot montat...
Un petó i mil gràcies!!!!!!!!
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Liti

EntradaAutor: Gemmeta » dg. maig 28, 2006 2:40 pm

Hola Liti!
El link Masia Can Casals d'Alella el tens a la pàgina 3 del fòrum 2007. Segurament, la crònica que has trobat de la Inés és la que va penjar a l'apartat Cròniques 2006 del fòrum, que és general i no parla gaire del restaurant. Jo li vaig fer preguntetes al nostre link més concretes i ens les va contestar molt amablement.
Dono per sentat que tens el dossier verd que et donen amb tota la informació, si no és així diga-m'ho i et faré cinc cèntims.
Respecte al menjar, Can Casals té molta fama al Maresme i si la vaig triar per fer el meu banquet va ser perquè em van donar moltes opinions positives persones que es van casar allà o que van anar a algun casament com a convidades. El dia 2 de juliol volem anar amb els nostres pares i els meus cunyats a dinar perquè, a més de saber que els hi sembla, volem veure com estarà tot muntat cara al nostre casament, el 30 de juny de l'any següent. Ens podrem fer una idea de com estarà la carpa i el paisatge just un any després ja que vam anar al febrer a veure com estava tot muntat per un casament però, és clar, no estava tot florit i la carpa estava tancada a causa del fred, era bastant trist. La noia de Can Casals ens va dir que tornessim a primers de juliol per fer-nos una idea més clara de com estaria tot florit i la carpa oberta pel nostre casament.
També vull dir-te que hem contractat el seu fotògraf, en Paco Garcia. Si t'interessa saber que ofereix i a quins preus m'ho dius, eh?
Petonets.
Gemma
Imatge
Gemmeta

EntradaAutor: Liti » dl. maig 29, 2006 9:05 am

:-):-):-): :-):-):-):
ostres Gemma, ets un sol!!
donç en principi m`agradaria veure al paco garcia, que tal??
es q m agrada q es pugui vendre les fotos al restaurant ademés si té l`exclusiva ell sabrà com treuren`s més wapos!!
així q es pot anar a dinar!! q fort, no ho sabia!!
gràcies per tot, jo em caso al març del 2008!!
un peto wapa
Liti

EntradaAutor: Gemmeta » ds. juny 17, 2006 2:26 pm

Hola Liti!
Sento haver trigat tant en contestar-te però sóc profe de secundària i ja et mots imaginar com n'és de mortal el mes de juny per nosaltres.
T'informo sobre Paco García. Vam anar al seu estudi al febrer i vam estar 1 hora aproximadament parlant amb ell, ens va ensenyar molts àlbums i dvds fets a Can Casals i ens van tractar molt bé.
Vam veure fotos i filmacions de nuvis fets a la masia a l'estiu i no té comparació amb el que vam veure al febrer, estava tot preciós!!! No us podeu ni arribar a imaginar com canvia el paissatge a l'estiu i què colors més verds captava la càmara, genial!! Hi havia un munt de flors i arbres amb fulles verdes i una lluminositat!!! La carpa es veia oberta i quedava preciosa. Al dvd vam veure com el ball es comença a la carpa i després tots van cap a la masia a seguir amb la gresca, no trencava el rotllo per a res.
Li vam donar una paga i senyal de 200 euros. Ens ha agradat el seu treball i sent el fotograf de la Masia creiem que és el més encertat. Diu que si tenim 150 convidats vindrà un equip d'unes cinc persones a treballar i la Masia els paga el dinar, sinó ho hauríem de fer nosaltres, i així no paguem el cànon d'exclusivitat ni res, i és el que coneix la casa!
Hem contractat el següent:
Àlbum digital 35x80 (1300 euros)
Fotos previ (abans del casament) (sense cost)
Previ vídeo (abans del casament) (150 euros)
DVD (25 minuts editat + 75 minuts brut amb música) (800 euros)
3 àlbums pares (rèplica del nostre en petit) (720 euros dos. Ens regala 1!)
Invitacions personalitzades (sense cost).
A més ens regalen un book amb totes les fotos fetes al casament i un dvd amb el muntatge de l'àlbum per no haver de carregar sempre amb ell. L'arxiu digital ens el donarà quan passin dos anys del casament, les fotos es consideren propietat intelectual i si algú vol còpies ha d'anar a ell directament. Al cap de dos anys ja és nostre. Altres fotògrafs te'l retenen cinc anys. Ell considera que després de dos anys ja ningú demanarà còpies ni res.
Tot això ens surt per 2970 euros. A més ens regala les invitacions per haver parlat amb ells a la fira de Mataró. Al setembre anirem i ens farem una foto que posarem a la invitació. Diu que després de l'estiu encara estarem morenets i no durem tanta roba a sobre, que si ens la fem més tard ens veurem massa blancs i abrigats.
A més el dvd respecta la música del casament per no desentonar amb el que passa a la festa, cada seqüència té la mateixa música que en aquell moment estava sonant.
La forma de pagar és la següent: 200 euros al contractar el servei, el 50% uns dies abans del casament i la resta a l'entregar-nos el reportatge.
Jo estic molt contenta! Ja tinc tot el necessari: data i hora a l'església, restaurant (cada cop n'estic més convençuda!!!), cotxe nupcial, fondue xocolata i fotograf. La resta de coses ja no són tan urgents: el vestit fins octubre i els detalls i invitacions a primers d'any.
He vist un comentari teu al post del 2007, et cases un dia després del meu 32 aniversari, je, je.
Avui m'he enrotllat molt!! Fins aviat!!!
Gemma
Imatge
Gemmeta

EntradaAutor: Liti » ds. juny 17, 2006 8:20 pm

Ostres Gemma moltes gràcies!! jo estic estudiant magisteri i estic d`exàmens així q també estic força liada!!
Que guay, jo quan em casi tindré 29 recient fets!! estic suepr contenta. Bé,no saltres també tenim data, esglèsia i restaurant. Tu quan m`aconselles que vegi al fotógraf, 1 any abans??
Merci per els teus consells i la teva ajuda!! :-)(:-) :-)(:-)
Un petó i fins aviat
>.-<: >.-<: >.-<:
Liti

EntradaAutor: Gemmeta » dg. juny 18, 2006 1:12 pm

Hola Liti!
Quina casualitat que també formis part del món de l'ensenyament, je, je. Jo sóc filologa hispànica i dono classe de Llengua catalana de 1r a 4t d'ESO i Llengua castellana a 3r i 4t.
Jo t'aconsellaria que anessis a veure al fotògraf un any abans, al 2007, més que res perquè et respectin els preus d'aquell any i no hagis de pagar els del 2008. Nosaltres tenim els preus d'aquest any per l'any vinent. Si vols aconseguir les invitacions gratis ves a veure-ls a la fira de Mataró que és cap al febrer si no recordo malament i et fas una primera impressió del seu treball.
Tenen diferents tipus d'invitacions des de les més senzilles que són un full de paper fotogràfic amb fotos vostres tipus fotomatón on els nuvis posen per quatre fotos amb rètols. A la primera foto els nuvis mostren un cartell on diu POR, a la segona FIN, a la tercera NOS i així successivament, a sota està el text, i altres de tipus similar, a les més normaletes, les de sempre, cartolines de diferents colors que al obrir-les et trobes la foto del nuvis, després un full de seda i després el text. A nosaltres ens va agradar una de color lila. Ja et vaig comentar que cap al setembre ens anirem a fer la foto, una foto de pla mitjà on sortirem els dos ben juntets, je, je. Et poden fer tantes invitacions com vulguis i si no t'agraden no tens perquè agafar-les.
Jo ara tinc 30 anys i em caso amb 31.
Bé, ja saps que em tens per aquí pel que vulguis.
Petonets.
Gemma
Imatge
Gemmeta

EntradaAutor: Liti » dg. juny 18, 2006 6:46 pm

Moltes gràcies Gemmeta!!!
Estarem en constant contacte!!
Merciiiii
Imatge
Liti

EntradaAutor: Gemmeta » dl. juny 19, 2006 11:14 pm

De res, dona!
Demà trucaré a la Encarna per veure si podem anar a veure la Masia el proper diumenge 25 amb els nostres pares i dinar allà. Ja et diré quelcom.
Petonets.
Gemma
Imatge
Gemmeta

EntradaAutor: Liti » dt. juny 20, 2006 12:34 pm

Hola una altre vegada Gemmeta!!
Tinc un dubte, a Can Casals es pot anar a dinar, és un restaurant? o nomès fan banquets?
Has de demanar hora?? es que m`agradaria anar per ensenyar-ho als meus peres!!
Gràcies per la informació!!!
Un petó!! :-)---(-: :-)---(-:
Liti

EntradaAutor: Gemmeta » dt. juny 20, 2006 10:41 pm

Hola de nou Liti!
Can Casals és un restaurant i la seva especialitat és l'arròs amb llamàntol. Diuen que s'hi menja molt bé allà.
Avui he trucat a l'Encarna per anar diumenge a veure-ho tot muntat com et vaig comentar però no tenen casament aquell dia, així que potser m'hi passo dissabte. M'ha dit que si vull anar a dinar reservi abans perquè potser ja està tot plé. El meu consell seria que truquessis abans per reservar.
Petonets.
Gemma
Imatge
Gemmeta

EntradaAutor: Liti » dc. juny 21, 2006 9:47 am

stres gemmeta, jo també ho faré més endevant amb els pares, trucaré per quan tinguin un casament i així miro com queda montat i de pas menjem!!
Merci una altre vegada i si hi vas diguem el que okis??
PetÓ!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Liti

EntradaAutor: Gemmeta » dg. juny 25, 2006 4:51 pm

Hola Liti!
Ahir vam estar a Can Casals amb la meva sogra i la meva cunyada, al final no vam anar a dinar perquè la meva mare treballava i ho vam deixar per un altre dia, quan a tots ens anés bé. El que sí vam fer va ser anar els quatre cap a les cinc perquè a les sis i mitja hi havia un casament i ho podríem veure tot muntat. Com el casament d'ahir era civil estava muntada la carpa amb les cadires i la catifa vermella a l'aire lliure.
Realment, quina diferència respecte a l'últim cop que vam anar al febrer!!!
L'exterior estava preciós, tot verd, plé de flors i els arbres amb moltes fulles. La carpa estava oberta i es veien les flors als murs des de dintre.
A la mare i a la germana del meu xicot els hi va agradar molt encara que a la meva cunyada no li van agradar gaire ni les tovalles ni les cadires.
T'aconsello que vagis cap al març del 2007 perquè et facis una idea de com estarà tot el dia del teu casament al 2008.
Ja ens anirem llegint!
Gemma
Imatge
Gemmeta

EntradaAutor: Liti » dl. juny 26, 2006 3:54 pm

Però Gemmeta, com que a la teva cunyada no li van agradar les cadires ni les tovalles??
Jo també vaig veure que les cadires eren d plàstic xo la Natalia no ens va posar cap impediment si les voliem llogar per el dia del nostre casament!!
Si, he pensat d`anar quen quedi 1 any, que em truquin quan tinguin 1 casament i així poder-me fer una idea del com serà el dia del nostre enllaç!!
:-)(:-)
Liti

EntradaAutor: Gemmeta » dt. juny 27, 2006 7:57 pm

Hola Liti!
La veritat és que no et donen a escollir les tovalles com en altres restaurants i que les cadires de plàstic poden ser incòmodes perquè es mouen més i poden ser un problema per la gent de pes. Suposo que si t'han dit que no hi ha cap problema en llogar unes altres voldrà dir que els nuvis són els que s'han d'espavilar per aconseguir-ne unes altres i que les portin al restaurant. Un pal! Bé, això ja ho parlaré amb l'Encarna més endavant.
Altra cosa, no crec que et truquin quan hagi un casament sinó que hauràs de ser tu qui vagi trucant i informar-te de quan tenen un casament.
Petonets.
Gem
Imatge
Gemmeta

EntradaAutor: Liti » dc. jul. 12, 2006 12:04 pm

:-):-):-):
Hola Gemmeta, q tal??? hi ha alguna novetat amb can Casals!!!
A tu cada vegada et queda menys...a nosaltres encara ens queda molt...però estem molt contents de la nostra elecció!!!
Fins aviat!!!
Imatge
Liti

EntradaAutor: Gemmeta » dl. jul. 17, 2006 12:23 am

Hola Liti!
Per part meva no hi ha novetats. El 4 d'agost es casa la propera cancasalera, una noia del fòrum todobodas.com. A veure que ens explica quan torni de la lluna de mel! L'altre dia va anar a fer la prova de menú i finalment ha triat amanida de "centollo" de primer, "Solomillo" a les fines herbes de segon, xarrup de llimona i tarta nupcial Victòria.
Si vols, pots mirar el post de Can Casals a todobodas.com (banquets Catalunya).
Petonets.
Gemma
Imatge
Gemmeta

EntradaAutor: Liti » dl. jul. 17, 2006 8:12 am

Hola Gemmeta!! ja has anat a fer el tast? i que? expliquem com és el menjar en general? jo, la veritat he sentit que és molt bó...
Fesme`n 5 céntims!! merci wapa!!
Imatge
Liti

EntradaAutor: Gemmeta » dt. jul. 18, 2006 7:45 pm

Hola Liti!
Nosaltres encara no hem fet el tast perquè encara falta poc menys d'un any pel nostre casament. Fixa't en què la Cireta (que es casa el 4 d'agost) tot just l'ha fet ara, a mes i mig del seu casament. La Cireta m'ha dit que tot estava boníssim. Tens la llista de primers plats i segons?
Petonets.
Gem
Imatge
Gemmeta

Següent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat