Autor: Gemmeta » ds. juny 17, 2006 2:26 pm
Hola Liti!
Sento haver trigat tant en contestar-te però sóc profe de secundària i ja et mots imaginar com n'és de mortal el mes de juny per nosaltres.
T'informo sobre Paco García. Vam anar al seu estudi al febrer i vam estar 1 hora aproximadament parlant amb ell, ens va ensenyar molts àlbums i dvds fets a Can Casals i ens van tractar molt bé.
Vam veure fotos i filmacions de nuvis fets a la masia a l'estiu i no té comparació amb el que vam veure al febrer, estava tot preciós!!! No us podeu ni arribar a imaginar com canvia el paissatge a l'estiu i què colors més verds captava la càmara, genial!! Hi havia un munt de flors i arbres amb fulles verdes i una lluminositat!!! La carpa es veia oberta i quedava preciosa. Al dvd vam veure com el ball es comença a la carpa i després tots van cap a la masia a seguir amb la gresca, no trencava el rotllo per a res.
Li vam donar una paga i senyal de 200 euros. Ens ha agradat el seu treball i sent el fotograf de la Masia creiem que és el més encertat. Diu que si tenim 150 convidats vindrà un equip d'unes cinc persones a treballar i la Masia els paga el dinar, sinó ho hauríem de fer nosaltres, i així no paguem el cànon d'exclusivitat ni res, i és el que coneix la casa!
Hem contractat el següent:
Àlbum digital 35x80 (1300 euros)
Fotos previ (abans del casament) (sense cost)
Previ vídeo (abans del casament) (150 euros)
DVD (25 minuts editat + 75 minuts brut amb música) (800 euros)
3 àlbums pares (rèplica del nostre en petit) (720 euros dos. Ens regala 1!)
Invitacions personalitzades (sense cost).
A més ens regalen un book amb totes les fotos fetes al casament i un dvd amb el muntatge de l'àlbum per no haver de carregar sempre amb ell. L'arxiu digital ens el donarà quan passin dos anys del casament, les fotos es consideren propietat intelectual i si algú vol còpies ha d'anar a ell directament. Al cap de dos anys ja és nostre. Altres fotògrafs te'l retenen cinc anys. Ell considera que després de dos anys ja ningú demanarà còpies ni res.
Tot això ens surt per 2970 euros. A més ens regala les invitacions per haver parlat amb ells a la fira de Mataró. Al setembre anirem i ens farem una foto que posarem a la invitació. Diu que després de l'estiu encara estarem morenets i no durem tanta roba a sobre, que si ens la fem més tard ens veurem massa blancs i abrigats.
A més el dvd respecta la música del casament per no desentonar amb el que passa a la festa, cada seqüència té la mateixa música que en aquell moment estava sonant.
La forma de pagar és la següent: 200 euros al contractar el servei, el 50% uns dies abans del casament i la resta a l'entregar-nos el reportatge.
Jo estic molt contenta! Ja tinc tot el necessari: data i hora a l'església, restaurant (cada cop n'estic més convençuda!!!), cotxe nupcial, fondue xocolata i fotograf. La resta de coses ja no són tan urgents: el vestit fins octubre i els detalls i invitacions a primers d'any.
He vist un comentari teu al post del 2007, et cases un dia després del meu 32 aniversari, je, je.
Avui m'he enrotllat molt!! Fins aviat!!!
Gemma