Ajuda amb regals

any olímpic.

Ajuda amb regals

EntradaAutor: marjo » dl. set. 01, 2008 3:19 pm

Hola nenes fa dies que estic donant tombs a un assumpte a veure si vosaltres em podeu aconsellar.

Resulta que a la nostra boda no hi ha massa nens, nomes 5 i estava pensant que enlloc de fer-los un cono de xuxes podriem comprar-los-hi alguna joguina adequada per a cada edat. També tinc un parell d'adolescents que l'obsequi que faig als invitats els semblarà una mer.... i també pensava en fer-los hi alguna coseta per elles

Que en penseu? Que podria fer (sobretot a les adolescents)? Es complicar-me molt la vida? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: laika2004 » dt. set. 02, 2008 11:53 am

Hola, pero si et falten 4 dies ¿no? jo no em complicaria la vida després no t'ho agraixen, a mes prou estresada atavalada deus esta....però pel que fa a la canalla, els nens, si que es bona idea de fer algo especial, jo també en tinc 6 dels quals 4 van d'1 a 5 anys.

Però fes el que et vingui de gust jo només t'he donat la meva opinió i el que jo faria :o-o:

: besito : : besito :
laika2004
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 11:03 am

EntradaAutor: ORQUIDEA » dt. set. 02, 2008 12:22 pm

marjo wapa no es compliquis la vida, la gent estara encantada amb lo que tens.... el detalls segur que agraden i ademes els nens disfruten mes amb les chuches que amb el juguets no veus que tenen de tot hara...

y el adolesens ya son grans y lo donguis estara be....

com van els nervis? yo estic atacada!!!!!!!
Imatge
ORQUIDEA

Entrades: 1257
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 6:10 pm
Ubicació: PREMIA DE MAR

EntradaAutor: laika2004 » dt. set. 02, 2008 12:30 pm

Ostres!!! a tu també et falten 4 dies, jo ja estic atacada i em queden dues setmanes i 4 dies....aixxxxx que poquet queda.... *.-o-o.* *.-o-o.*
laika2004

Entrades: 735
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 11:03 am

EntradaAutor: ORQUIDEA » dt. set. 02, 2008 12:36 pm

pues si ahir ya amb vaig pendra una valeriana, avui estic mes tranquila i esperant que arribi ya....
Imatge
ORQUIDEA

Entrades: 1257
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 6:10 pm
Ubicació: PREMIA DE MAR

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants