Necessito ajuda sobre casament civil

any olímpic.

Necessito ajuda sobre casament civil

EntradaAutor: Jorgeusco » dt. jul. 15, 2008 10:22 pm

el proper dia 25 de Setembre el nostre jutjat de Pau ens ha donat hora per fer una boda civil al mateix jutjat.Com és normal en aquests casos,cap dels dos ens hem casat abans i estem bastant verds de com funciona tot això.Agraïria que si algú s´ha casat pel civil m´expliqués com s´ho va fer,com va anar,com és el procediment,les preguntes,el tipus de dinar que van fer pels convidats,el nombre de convidats....

tot el que hem pogueu dir em servirà d´ajuda perquè em falten dos mesos i estic bastant perdut....

també lo de le flors,lo dels anells.....

no sé,tot el que pogueu dir-me!!

Moltes gràcies i una encaixada fortíssima!!!
Jorgeusco

Entrades: 3
Membre des de: dt. jul. 15, 2008 10:08 pm

EntradaAutor: Liti » dc. jul. 16, 2008 11:38 am

Hola Jorgeusco, en primer lloc moltes felicitats per el casament!!!
Bé, el meu marit i jo ens varem casar el pasat 21 de març a la Masia Can casals d'Alella, ho varem fer als jardins en una ceremònia civil, però abans varem haber d'anar a signar als jutjats, en el meu cas d'Arenys de Munt.
Per motius de família, els meus sogres viuen fora, i per nosaltres els 2 dies, és a dir, els dos "casaments"eres importants, ho varem fer el 7 de desembre, 3 mesos abans del "casament" amb tots els convidats, vestits i demés.
Pero això, el 7 de desembre, varem aprofitar q era pont, els meus sogres varen poder venir i al final varem fer una mini ceremónia a una Masia d'Arenys que l'ajuntament et cedeix per aquestes ocasions.
Erem 14, entre pares, germans, cunyats i 2 parelles d'amics íntims.
Després varem anar a sopar tots al Club naútic d'Arenys de Mar!!!

Tot aixó, tema "papeleo" el vam organitzar uns 3 mesos abans, DNI, llibres fe família de tots 2 i els DNI dels 2 testimonis amb declaració jurada!!

Espero haber-te ajudat!!!

Per qualsevol cosa, ja saps!!!
Imatge
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Jorgeusco » dc. jul. 16, 2008 9:21 pm

hola liti

moltes gràcies pel teu testimoni.

una cosa,com funciona la ceremònia??

ho fa un capellà? fa moltes preguntes?

gràcies
Jorgeusco

EntradaAutor: ofi » dl. jul. 21, 2008 7:51 am

Cerimònia civil --> NO capellà! ...... Per això és diu CIVIL... normalment l'oficia l'Alcalde o algun regidor si és a l'Ajuntament, o un funcionari si és al Jutjat o Registre Civil, i si ho fas al restaurant ho fa un actor desprès (o potser abans) d'haver signat de manera oficial a l'Ajuntament o al Jutjat...
... for you I'd bleed myself dry.
ofi
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dj. juny 05, 2008 2:00 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Jorgeusco » dl. jul. 21, 2008 7:58 pm

però em pots explicar com funciona? quines són les preguntes que fa el funcionari/alcalde als nuvis? és molt llarg?

ja pots veure que estic un mica capficat amb el tema... :-)
Jorgeusco

EntradaAutor: ofi » dt. jul. 22, 2008 7:34 am

Jorgeusco ha escrit:però em pots explicar com funciona? quines són les preguntes que fa el funcionari/alcalde als nuvis? és molt llarg?

ja pots veure que estic un mica capficat amb el tema... :-)

Si teniu hora per fer la boda civil em penso que vol dir que vosaltres ja heu signat amb un testimoni l'inici de l'expedient matrimonial, i que el 25 de setembre serà el dia que legalment estareu casats, no?

Si és així, no puc ajudar-te gaire, perque encara no hi he arribat jo!! :-)

Però el que és segur és que no serà cap interrogatori: de seguida us declararà casats.

En quant als convidats i el convit, això és cosa vostra!

Jo trucaria avui al jutjat de Pau per saber en què consisteix la cerimònia i que t'aclareixi els dubtes que poguis tenir, i a partir d'aquí, el que vosaltres volgueu fer desprès i amb la gent que volgueu serà el que vosaltres escolliu. El que t'ha dit la Liti et pot servir de guia...

Sort!
... for you I'd bleed myself dry.
ofi

Entrades: 76
Membre des de: dj. juny 05, 2008 2:00 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: maduixa » dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

Hola!

Nosaltres també ens vam casar pel jutjat. Vam anar al registre civil a signar (a casar-nos legalment) i despres vam anar a fer el 'paripé' al restaurant.

El tema de si fa preguntes... a mi no m'en van fer cap. Be, quan inicies l'expedient has d'anar amb un testimoni perque doni fe que no es un casament per conveniencia i aquestes coses. I em sembla que la unica pregunta que fa es aquesta.

Llavors, el dia que us caseu de debò (quan signeu en serio) us llegirà els 3 articles, i poca cosa mes (en 5 minuts haureu fet). Signareu vosaltres, els testimonis i ja estareu legalment casats.

I quan vulgueu fer la cerimònia maca, doncs alla com que es una representació ho pot fer qualsevol. Desde el mateix jutge que us va casar, fins a un actor o un familiar... I el que es diu alla és el que un vol, ja que no es 'oficial'.

No se si m'he explicat gaire be... si tens algun dubte, ja ho saps!
Imatge
maduixa
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants