Jardins de l'Empordà

any olímpic.

Jardins de l'Empordà

EntradaAutor: Roxio » dt. abr. 15, 2008 7:52 pm

Sóc nova per aquests fòrums i no se si he postejat on havia de postejar neu:-D primer de tot, salutacions a tothom i ara vaig per la pregunteta en questió :-.:·:: volem fer una cerimonia molt senzilla, amb poca gent, unes 30 persones, i m'havien parlat molt bé dels jardins de l'empordà, però l'altre dia parlant amb una amiga, hem va dir que era força caret i que ella hi va anar a un casament i que no li va agradar.
¿Hi ha algu que s'hagi casat allà o que hagi de cel.lebrar el seu casament? Mes que res per a orientarme una mica. :-/

Gràcies.
Roxio

Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 7:40 pm
Ubicació: Girona

Jardins de l'Empordà

EntradaAutor: Vane i Carles » dc. abr. 16, 2008 2:48 pm

Jo vaig anar dissabte a fer la visita i és molt maco. És car però quin lloc podem trobar que estigui bé de preu? Els menús oscil.len entre 130 a 150 euros però hi entra la música, 2 hores de barra lliure, les instal.lacions, les flors,...

Jo et recomano que hi feu una visita. Nosaltres tampoc tenim referències pel que fa al menjar i, en general, com transcorre un casament. El que si que sé és que el càtering el porta el Restaurant Les Panolles i, el casament, l'organitzen entre la Carme (dels Jardins) i l'Aloma (de Les Panolles).

Tú saps alguna referència més?
Vane i Carles
Vane i Carles

Entrades: 11
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 2:50 pm

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants