holaaaaaaaaaaaaa

any olímpic.

holaaaaaaaaaaaaa

EntradaAutor: Mariah » dg. abr. 13, 2008 10:47 am

hola wapis!!!!
soy maria de vilanova no se si os acordais de mi la verdad es q casi nuca conecto por falta de tiempo.Q tal os van los preparativos???
a mi muy bien ya solo quedan 4 meses y unos dias y se me esta pasando todo volando!!!
lo unico q me queda por concretar es q me gustaria regalarles a mis 2 sobrinos(alex de 1 añito y judith de 2) algo chulo el dia de la boda y no se el q.Casi todo el mundo me dice un peluche pero es q lo veo un detalle tipico para los bebes y la verdad es q le estoy dando vueltas y no encuentro nada.un besito a todas muy grande,chao!!!
Imatge
Mariah

Entrades: 15
Membre des de: ds. set. 22, 2007 7:47 am
Ubicació: Vilanova y la Geltru

EntradaAutor: mima » dg. abr. 13, 2008 12:46 pm

Hola Mariah! Nosaltres regalem a uns amics una cosa molt xula q potser xls teus nebots els hi farà gracia. Es un globo gran, on a dintre d'akest hi pots posar el q vulguis. Nosaltres els hi posem un peluxe i un numero 2 d globus xq fan 2 anys d casats. Xo tu podries posar alguna altre cosa. També hi ha globus d'elio, q també son divertits. Aviam si trobo alguna foto...
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dg. abr. 13, 2008 12:55 pm

Mariah, no se si et fas una idea dl q et vull dir. Es q no trobo cap foto. Jo soc d Terrassa i aki hi ha una botiga on ho fan.
Imatge
mima

EntradaAutor: ANEROLA » dg. abr. 13, 2008 9:27 pm

Mima m'ha agradat aquesta idea. A quin carrer de Terrassa està la botiga? com es diu?
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: mima » dl. abr. 14, 2008 6:49 am

La botiga crec q es diu nici, i és molt petitona. Està al carrer d dalt d tot dla placeta Zaragosa. Anant cap a la creu gran. Com es diu akell carrer? Al costat hi ha una botiga d pintura, d quadres... Pensa q una mika mes avall n'hi ha una altre molt semblant, d detallets d casament, d bateig... Xo és la d mes amunt, ok! Saps on està el restaurant La Torreta? Doncs a la metixa sera, una mika més amunt.
Espero q ho sapigues trobar. Ja miraré el nom dl carrer.
Imatge
mima

EntradaAutor: ANEROLA » dl. abr. 14, 2008 3:37 pm

Ostres mima la plaçeta Saragossa és la que hi ha pujant el carrer Font Vella i a l'esquerra? Es que fa poc que visc a Terrassa i encara no em sé els carrers molt bé. Bueno si t'enrecordes em dius el nom del carrer i ho busco a una guia. Gracies igualment.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants