es dificil!!! a mi m'agafava la rissa, recordo al mati kuan anava cap a la pelu k esta a prop de casa 7 del mati, el poble buit, jo vestida informal i pensant COLLONS K AVUI EM CASO!!! PER FI!!!DESPRES DE TANTA ESPERA!!! PER FI HAVIA ARRIBAT!!! noies no m'ho creia em donava la impressio k no era el dia, i nomes m'agafava rissa)
I si alguna us plou ( no cridem el mal temps) NO PASSA RES!!! A DISFRUTAR K ES EL VOSTRE DIA!!! jo tenia molta por k plogues... i tothom em deia trankila k fara sol. Ja ja doncs tot i k feia solet kuan vaig sorit de la pelu a les 11 del mati tot nubol. I jo pensant kina merda k vaig amb carruatge de cavalls en fin k hi farem, per favor k aguanti... va aguantar. Ens vem casar, vem sortir vem fer el reportatge i kuan ja l'acavavem i anavem cap al hotel va caure un petit xaparron... i com no em va agafar la rissa.. ves k hi haviem de fer, tots dos en un estupendo carruage de cavallos i ala a tota merda k anavem. Quan vem arribar el penteinat una mica desfet, pero sem va secar enseguida i res una anecdota per explicar, als 10 minuts va sortir el sol.
I res, trankiles k tot us anira bé, el viatge disfruteu-lo tot i k segur k ja neu fet i en fareu, akest es especial, es com estar en un nubol. Gaudiu-lo molt!!!
I RES ... K NOMES US VOLIA DESITJAR EL MILLOR PER AKESTS MOMENTS QUE ESTEU VISKENT I K TAN RECORDAREU LA RESTA DE LA VIDA, I K UN COP PASSAT NO DEIXEU K LA MAGIA DEL AMOR S'APGUI K LA ILUSIO HA DE SER SEMPRE NO NOMES AL CASAMENT. I K CARAI K JA HO SABEU NO??? DONCS RES LA MEVA ENHORABONA A TOTES I K SIGUEU MOLT FELIÇOS AKELL DIA!!!
UN PETO MOLT GRAN!!!