Enllaç a la Garrotxa

any olímpic.

Enllaç a la Garrotxa

EntradaAutor: truffa » dj. ago. 16, 2007 4:23 pm

Hola noies, com van les xerrades del 2008.
Sóc nova en el fòrum, i n sé molt bé com funciona, per tant potser trobareu molts miss meus, sap greu.

Bé, em vull connectar en aquest forum per tal de compartir opinions i idees.

Em caso també l'any 2008, a la garrotxa, el 19 de setembre.

Fins aviat

Marta
truffa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 273
Membre des de: dl. ago. 13, 2007 5:47 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: mei » dv. març 07, 2008 7:32 pm

Hola Marta!
k tal? jo em dic Mireia i soc de Camprodon. Em caso el dia 21 de Setembre i el convit el fem a Les Cols.
Anava xefardejant per aqui i he vist enlllaç a la Garrotxa i he pensat a veure escriu... Jo también soc nova amb aixo i no sé gaire com funciona encara, po weno mica mica...
Com ho portes tu? On et cases?
mei

Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 5:07 pm

EntradaAutor: asdoros » dc. març 26, 2008 7:54 pm

Doncs jo vaig a casament a la Via Annia de Ca l'Enric a principis de setembre! ::-)
asdoros

Entrades: 12
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:40 am

EntradaAutor: asdoros » dc. març 26, 2008 7:58 pm

Perdoneu, no havia posat avatar. Ara ja si. Torno a ser jo :-///:
asdoros

Entrades: 12
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:40 am

EntradaAutor: Teletubi » dc. abr. 02, 2008 10:59 am

Ei Hola Garrotxines!!

Jo soc d'Olot i em caso també el Setembre del 2008, el dia 27!!

Quina casualitat, el mes de Setembre serà bastant intens a la Garrotxa!!

Com ho porteu tot?

Nosaltres de moment anem molt tranquis, no sé si és normal o no... Tenim només concertat el restaurant, l'església, el fotògraf i el meu vestit.... ara estem amb el tema de les invitacions, però no sé, tinc la sensació que se m'escapa algo, anem massa tranquils....

Anem parlant!! ::[]:-]]
Teletubi

Entrades: 5
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:31 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 02, 2008 9:02 pm

Bones!!!!
Nosaltres també fem el convit a Olot, al restaurant la Deu el dia 20 de Setembre però la cerimonia civil sera a Sant Joan de les Abadesses.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Teletubi » dv. abr. 04, 2008 12:28 pm

Ostres, com nosaltres quasi!!
Ens casem al Monestir de Sant Joan les Abadesses i també anem a La Deu!! Quina casualitat!!
Teletubi

EntradaAutor: ainos28 » dv. abr. 04, 2008 2:15 pm

Però tu ets d'Olot, no????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Teletubi » dv. abr. 11, 2008 12:05 pm

Si, jo soc d'Olot, però el meu xicot és de Sant Joan!!
Teletubi

EntradaAutor: mei » dl. abr. 14, 2008 1:15 pm

Hola wapes!!

Feia molts dies que no passava per aqui, i veig que algu s'ha animat...

Jo estic com tu teletubi: tinc el rest, el vestit, l'esglèsia, el fotograf, els detalls i les invitacions a mitges... Ens les regala el fotograf pero encara no tenim el muntatge fet.
Que jo sapiga només ens falta el seu vestit i sabates, les meves sabates, contractar la floristeria i ja està... No sé tinc la mateixa sensacio, que no hi ha tanta feina com diuen o som nosaltres que no ens estrassem...
mei

EntradaAutor: Teletubi » dc. abr. 16, 2008 3:40 pm

La gent diu que quan més t'estresses és: passant les invitacions, que encara no hi hem arribat nosaltres, i el pitjor és però, muntar les taules del restaurant, que molts convidats no et confirmen fins a última hora si vénen o no i vas de cul... a veure...
I el viatge noies? heu començat a pensar algun destí???? Nosaltres ens encantaria anar a Nova Zelanda, però és tan car.... que no sabem què fer... estem intentant buscar alguna altre alternativa, sort k kda temps encara... Alguna idea ???
Teletubi

EntradaAutor: ainos28 » dj. abr. 17, 2008 11:12 am

Així també estem com vosaltres, tenim le Restaurant, el Palau de l'abadia reservat per la cerimònia civil, el meu vestit i sabates, i res més.
Avui tot just ens han trucat que ja tenen la prova de les invitacions..... així que tranquilitat, de moment..... :o-o:
Ah, i el que si que ja tenim reservat es el viatge, al final anem a Illa Maurici, en un hotelas a descansar tan com es pugui, és que nosaltres no hem fet mai cap viatge de relax total i ara crec que és el moment ideal per fer-lo *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
ainos28

EntradaAutor: mei » dg. abr. 20, 2008 8:14 pm

UFF!! No m'espantis amb lo del viatge... A nosaltres también ens agradaria molt nova zelanda po no hem mirat preus, que heu mirat de fer? I quan costa mes o menys? Si no tambè deiem nova caledonia, sembla que ha de ser molt xulo!!
mei

EntradaAutor: Teletubi » dc. abr. 23, 2008 10:07 am

Encara no hem mirat seriosament eh, però per lo que hem temptejat, mirant Nova Zelanda o bé un mix Nova Zelanda-Polinèsia Francesa (que també ha de ser fantàstic), uns 12 dies, val al voltant d'uns 3000 i pico euros per persona com a mínim.... Ja et dic, hem de concretar molt més, però per aquí van els preus... Hem de fer números i mirar bé..
Teletubi

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants