NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

Tornem als preus...

EntradaAutor: ica » dt. ago. 28, 2007 6:02 pm

Tot i que veig que totes heu vist preus similars... La barra lliure puja molt per cap? I la música sol ser un preu únic, no? O també compten per nombre d'invitats?
I sobre la paga i senyal heu donat molts diners? Et demanen una quantitat concreta o un tant per cent?

Ja sé que faig moltes preguntes però es que estic aterroritzada del dineral que costarà el casament... :-( No sé vosaltres però a mi no me la paga ningú la boda!

Merci noies perquè veig que ja ho teniu tot mirat i em sereu de gran ajuda.

>.-<: :-)ok:
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

pastis de gominoles

EntradaAutor: ica » dt. ago. 28, 2007 6:09 pm

Ostres Laucob,

M'has donat una bona idea per fer-ne un al meu nevot que fa 4 anys d'aquí a 3 setmanes...
Segur que li farà molta gràcia,

Bé, i a mi perquè m'encanten!
ica

EntradaAutor: marjo » dt. ago. 28, 2007 7:34 pm

Ica com diu la Laura, tot això depen del restaurant pr ho has de mirar molt be. M'explico: a nosaltres en un no entrava res, es a dir et donaven tots els preus desglosats (el preu del plat per una banda, la barra lliure per l'altra, els músics per l'altra, el cangur,...) i en altres ho incloient tot en el preu (pero el plat era més car evidentment). Doncs al final vam fer números i tot i que no ens ho pensavem al que ens ho donaven tot desglosat ens sortida més bé de preu. :-/ :-/ :-/

Pel que fa a la paga i senyal ens van arribar a demanar de 300€, 600€,... També és una cosa que varia molt depenent del lloc

En resum, hauries d'anar a mirar i sobretot prent-ho tot amb mooolta calma i no vulguis correr que tens molt temps :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dt. ago. 28, 2007 8:39 pm

Té raó la Marjo, els packs normalment al final surten més cars...sobretot perquè hi ha coses que t'entren que potser ni les agafaries, i per contra si vols alguna cosa extra, et puja un munt...saps que pots fer Ica?? a principis de novembre hi ha la fira nuvis, allà tens un munt de restaurants i pots fer-te una bona idea de preus etc... :-)ok:

Nenes...m'acaben de deixar amb un marrón entre mans....jo que vaig agobiada amb estudiar per les opos i ara que començo a treballar...no se pas que fotré..... :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. ago. 28, 2007 8:44 pm

Com oni que t'ha passat que vas tan agobiada?
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. ago. 28, 2007 8:48 pm

te ho he explicat a veure si per casualitat coneixes alguna cosa...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. ago. 28, 2007 8:58 pm

Ara ho he vist. Ja t'he contestat :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. ago. 28, 2007 9:06 pm

moltes gràcies reina!! ets un as!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. ago. 28, 2007 9:16 pm

Ja saps per això estem :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Nuvies Lleida 2008

EntradaAutor: gloripage » dc. ago. 29, 2007 4:19 pm

Hola a totes!
Doncs sembla que jo també em caso el 2008 a Lleida! Dic sembla perque tot just ho acabem de decidir i encara no m'ho crec!
No se ni per on començar.... He fet un lllsitat de restaurants i poc mes, pero tinc por de que se'm tiri el temps a sobre.
Buf! D'aqui una setmana ho farem oficial! Fa dos nits que no dormo!
Ajudeu-me!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dc. ago. 29, 2007 5:30 pm

Hola gloripage benvinguda al foro. Tu tranquila que això de les bodes va tot rodat. El primer que has de fer es dir-nos el dia que et cases, on i on fas el convit per a que la oni t'afegeixi a la llisteta de les lleidatanes :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ja veuras com tot es molt fàcil i fins l'any vinent hi ha molt temps o sigui que poc a poc i bona lletra. Per qualsevol dubte, consulta o moment de agobio aquí estem totes

Petonets i benvinguda un altre cop :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. ago. 29, 2007 6:17 pm

Benvinguda Gloripage! com que no dorms nena?? mira que si comencem així pels nervis, no et queda res!!
Tu tranquila, el primer és pensar data, i mirar restaurant i esglèsia o ajuntament, si ho feu per l'esglèsia, potser primer mireu-la i després el restaurant....

Jejeje, i com diu la Marjo, quan tinguis això, ens ho dius i t'afegim a la llista de les lleidatanes casaderes del 2008!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. ago. 29, 2007 9:43 pm

Ara si que m¡ho crec! El meu novio m'acaba de regalar l'anell.... Es que no pot ser menys, casi li vaig demanar jo de casar-nos i clar no pot ser, jeje.
Pues la data, ni idea, ens es una mica igual. Suposo que pel juny o aixi. Avui he trucat a algun lloc, i al Palau ja m'han dit que pel proper any res de res.... El mes que ve aniré a Lleida a mirar llocs, que he fet un llistat i ja us contaré. En principi serà civil pero ni tant sols aixo ho tenim clar...
El dia 8 ho diem a la familia, a veure que diuen! Quins nervis.....
gloripage

EntradaAutor: Key » dc. ago. 29, 2007 9:46 pm

Enhorabona per l'anell de promesa Gloripage!! D'on ets? com dius això de que baixaràs a Lleida...per lo del Palau, no t'amoinis, és un dels restaurants que més aviat s'emplenen...segur que trobaràs lloc en la majoria de restaurants...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dc. ago. 29, 2007 9:55 pm

Wole a totes?? Com van els preparatius!!
Ah! Benvinguda i enhorabona Gloriapage!!
Aprofitant que estem de vacances, els meus pares van venir la setmana passada a Casa a Tarragona a passar uns dies. Divendres vam anar a Reus a donar un tomb per alli, ja que hi han moltes botigues i vam entrar a una botiga de nuvies: RICART NUVIES. Total, que el dia 22 de setembre tinc hora per anar a emprovar vestits!!!! Quines ganes!!!! Preus molt assequibles, tota mena de facilitats, bon tracte.... Ens va donar molt bona impressio!!! I alli tenen de tot!!! A mes, tenen vestits de La Sposa, St. Patrick, Cimbelyne, V&L .... Ja us contare!!!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. ago. 29, 2007 10:01 pm

xipi, doncs sí, donans detalls després, que si està tan bé, escolta, val la pensa desplaçar-se.... :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. ago. 30, 2007 7:56 am

BOn dia noies que tal com va tot? Oni encara tan enfeinada?

Be el més important avui és felicitar a Xipi que ja

COMENÇA EL COMPTE ENRERA!!!!!!!!!!!!!!

Que be que comencis a mirar vestits, jo en tinc unes ganes que hem moro pr fins a finals d'any res de res. Abans vull anar a tirar l'ull a fira nuvis i a partir d'allí farem. Ja ens explicaràs que tal et va
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. ago. 30, 2007 9:52 am

és veritat!!!

XIPI, EL COMPTE ENRERAAAAA!!!!

Marjo, a la fira nuvis, no hi ha gaire cosa de vestits, l'any passat hem sembla que hi havia casajuana i poc més....

Enfeinada?? del que et vaig parlar l'altre dia, al final, ho van arreglar, així que res..però merci per tot! :-)ok: Per lo demés...doncs m'estic ficant fort amb els apunts....no hem vull donar per vençuda tan fàcilment....així que ja veus.....hem surten les lleis i els articles per les orelles... :-( que hi farem, és un mes!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dj. ago. 30, 2007 9:57 am

Gracies Noies, veig que el primer que he de fer es rodar restaurants...
ica

EntradaAutor: gloripage » dj. ago. 30, 2007 10:09 am

Doncs jo soc de Lleida pero ara estic visquent a Madrid... Aixi que em toca organitzar-ho tot en la distància. Quan li digui a ma mare estarà doblement contenta, pel casament i perque ara em veurà més el pèl per Lleida!
Espero que sigui capaç de fer-ho tant lluny!

Per cert, una pregunta: Sabeu com va el tema del papeleo per cerimònia civil? I per a que et casin al mateix restaurant qui ho te que fer?
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants