NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dc. ago. 01, 2007 7:06 pm

Tot sigui pel vestit :-))

Laura quan veu donar les invitacions? A la gent li costa molt de confimar i n'hi ha molts que ni ho fan pq suposen que tu tens clar que venen :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Ja et veig la setmana abans trucant a la penya a veure si venen o no :o-o:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dc. ago. 01, 2007 7:07 pm

a mi hem fa por, pq hi ha coses per exermple detalls, que si els faig personalitzats, que coi faig??? nu se....jo hem sembla que els acosaré per`què hem confirmin....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dc. ago. 01, 2007 7:12 pm

Si es per aixo que jo no faré els detalls personalitzats, pq no vull anar de cul a última hora esperant confirmacions. L'únic que faré personalitzat es el detallet a la gent que es casa i aquests no seran tant. Ah i la targeteta d'agraiment pr tal i com la vull fer si es cola algú no passa res :-))
Imatge
marjo

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. ago. 01, 2007 7:16 pm

Hola a totes!!!

Fa molts dies que no em conecto però no penseu que no us llegeixo eh????

Laura, cada cop et queden menos dies per el gran dia eh??? No t'angoixos perquè la gent no et confirmi l'assistència, sempre ens ho deixem tot per última hora i ja veuràs com al final et vindrà casi bé tothom!! L'any passat es va casar una amiga meva que también estava desesperada perquè ningú li deia si vindria o què!!! Es un rollo pel tema del restaurant i les taules però agafat'ho amb paciència!!

Oni, molts anims per les OPOS pensa que és un esforç que val la pena i que veuràs recompensat quan t'ho hagis tret!! Estudia força i a per la super plaça!! i Mohnt MOLTÍSSIMES FELICITATS també per la teva!!!!!

L'altre dia vaig veure la Piñol, no està malament no??? No sé si es dispararà molt de preus però no em va desagradar!!! Ahora sólo me queda enterar-me!!

Lau, jo també anava a RP la pelu desde fa molts anys i lúltim cop em van pegar tal clavada que vaig dir que mai més, em va estar dolent 2 mesos seguits!!! Anda ya!! Me vaig quedar amb cara de tonta, pensava que ho havia entès malament i li vaig demanar que m'ho repetís i mentres pagava encara no m'ho creia!!!!

Per cert, ¿te venen a pentinar a casa les de la pelu o hi has d'anar ? me fa molt pal aixecar-me amb les ulleres de mal dormida i vestirme corrents i depressa per anara ala pelu i després corre que te corre cap a casa a vestir-me....

Ah Oni, jo surto desde Lleida i el dia és el 13 de setembre!!! Gràcies wapa per la super llista! Ets un solete!!!

Per cert, que os sembla la idea de regalar una parella de nuvis als pares??? Està molt vista??? Potser és poqueta cosa no????

MUAS!!!!
:-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. ago. 01, 2007 7:18 pm

per cert Marjo, si que vas adelantada amb els preparatius nena!

A mi el Sergio ja m'ha dit que fins Novembre tinc totalment parlar de la boda, que no vol estar tot un any sencer amb els preparatius.... En fin, aquestos homes són lo que no hi ha!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dc. ago. 01, 2007 7:31 pm

Hola Elena, estàs amb tot, eh¿??? jejejeje

aiii aquestos homes, els hi costa, els hi costa....

A mi la piñol m'agrada com ho fan, també m'ha dit una amiga que té una coneguda que té una floristeria, també miraré, pe`ro ma mare està amb la piñol, que alguna cosa hauré de fer allà o si no m'engegarà perquè tot el que hem diu, no li fem cas...pobra...pe`ro és que hem de mirar el que més ens agradi a nosaltres,,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. ago. 01, 2007 7:36 pm

En realitat tinc moltes idees i molt poc cosa feta. Ara estem amb el tema invitacions i quan acabem ens posarem amb els detallets. Es la manera d'anar matant el temps :o-o:

Nosaltres voliem regalar als pares una figureta de quan ells es van casar, una d'aquestes personalitzades pr al final ho fem al meu cunyat. Ara hem de pensar que fem a les mares :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. ago. 01, 2007 11:33 pm

JO també penso el mateix Marjo, amb això t'entretens, ara no emprenya pq hi ha temps de sobres i fas temps per les altres coses que són millor fer-les més endavant....

JO encara no se que fer als pares, he pensat diverses coses,,,però no se,,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. ago. 02, 2007 7:58 am

Buenos dias chicas, que tal como va la mañana hoy parece que sera fresquita.... mi tia tiene una tienda de muebles en la calle Baro de maials se llama pubillas casa, bueno son armarios a medida, me comento que por esa zona hay bastantes tiendas y el otro dia fue a comprar papel a una libreria que se llama pedra,paper, tissora y le pregunto por las invitaciones y detalles de boda, el chico muy amable le dijo que me esperara hasta febrero que iba a Alemania a mirar cosas para innovar y salir de lo de siempre asi que supongo que me esperare a ver que pasa, pero me ire a dar una vuelta a chafardear a ver que tiene.... tema floristeria ella tiene plantas en la tienda, se las lleva a una chica que se llama Dulce que tiene una floristeria por alli cerca la verdad no se como se llama pero le pregunto que yo me casaba en Raimat en Agosto del año que viene si ella tendria inconveniente en venir a decorar la iglesia y le dijo que ningun problema.. asi que a ver que precios me hace, la verdad tiene unas manos para hacer cosas que es una pasada, le gusta mucho tambien innovar y hacer cosas que no se han visto nunca.... ahora me falta el tema pelu y esteticien eso si que me da miedo, tengo que ir ya a alguna pelu y probar..... bueno chicas vaya rollo os he pegado. jejejejejejejejjejeje
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dj. ago. 02, 2007 7:59 am

Buenos dias chicas, que tal como va la mañana hoy parece que sera fresquita.... mi tia tiene una tienda de muebles en la calle Baro de maials se llama pubillas casa, bueno son armarios a medida, me comento que por esa zona hay bastantes tiendas y el otro dia fue a comprar papel a una libreria que se llama pedra,paper, tissora y le pregunto por las invitaciones y detalles de boda, el chico muy amable le dijo que me esperara hasta febrero que iba a Alemania a mirar cosas para innovar y salir de lo de siempre asi que supongo que me esperare a ver que pasa, pero me ire a dar una vuelta a chafardear a ver que tiene.... tema floristeria ella tiene plantas en la tienda, se las lleva a una chica que se llama Dulce que tiene una floristeria por alli cerca la verdad no se como se llama pero le pregunto que yo me casaba en Raimat en Agosto del año que viene si ella tendria inconveniente en venir a decorar la iglesia y le dijo que ningun problema.. asi que a ver que precios me hace, la verdad tiene unas manos para hacer cosas que es una pasada, le gusta mucho tambien innovar y hacer cosas que no se han visto nunca.... ahora me falta el tema pelu y esteticien eso si que me da miedo, tengo que ir ya a alguna pelu y probar..... bueno chicas vaya rollo os he pegado. jejejejejejejejjejeje
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

EntradaAutor: Key » dj. ago. 02, 2007 8:10 am

Nani!!! si la papeleria que dices ya se cual es....tiene muy buena pinta y el chico es muy amable....

Yo floristería pues estoy entre dos en principio, una de un pueblo, que es amiga de una amiga, que ya me ha dicho, que hace lo que le pides, y que va mucho a ferias etc...y tiene un monton de cosas originales y está bien de precio...o esa, o la Piñol, que son amigos de toda la vidas de mi madre....

Pelu, pues ya tengo una, que caundo quiero alo más especial, voy allí, son bastante modernos, pero la verdad es que aciertan muy bien, lo que te favorece más....

Y esteticien, clarísimamente, mi amiga!! que además de amiga, tiene unas manos....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. ago. 02, 2007 8:37 am

Oni, quien es esa amiga tiene algun centro de estetica lo digo por ir a probar yo no soy de ir a estos sitios pero me tendre que preparar para antes de la boda no???? almenos unos meses antes no se..... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
feminacora

EntradaAutor: marjo » dv. ago. 03, 2007 6:05 am

Ei,ei nenes que estavem a la segona pàgina!!!!!!!!!!!!! :--(

Bon dia a totes, un missatget ràpid per fer pujar la post i a currar que avui es divendres :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dv. ago. 03, 2007 6:32 am

Hola Laura, per aquí ja veus uns dies més i els altres menys I tu com estàs, com tenim els preparatius de la boda, que ja falta poquet :-):-):-):

Al final vas fer lo del teu invent amb el ram de chupa-chups? Com ha quedat la cosa? I els convidats, van confirmant?

Be ja ens aniras informant de la previa a la boda que això està al caure :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. ago. 03, 2007 8:05 am

Bon dia!!!

ara és una mala època suposo....a l'estiu, la gent en vacances...i molts ara tenen el cap a altre lloc...suposo que sí, que la gent al setembre començarà a espabilar...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dv. ago. 03, 2007 8:13 am

Buenos dias, chicas, Laura es que somos la pera cuando tenemos que confirmar la asistencia nos pensamos que los novios ya lo saben que iremos yo ahora me doy cuenta de lo que es asi que el dia 1 de septiembre tenemos una boda se casa mi primo y el dia 15 de julio yo ya le confirme que ibamos toda la familia, incluso ya le hemos hecho el regalo por si tiene gastos que pagar, que tenga fondos en la cuenta corriente jejejejeje..... Laura y esa foto de tu invento donde esta que no la veo y a del ramo de chupa chups.....
BESITOSSSSSSS
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
feminacora

EntradaAutor: Key » dv. ago. 03, 2007 12:29 pm

POzi.....

Nani, les dades del centre d'estètica ja te les passo després, com vulguis, li pots comentar un temps abans si tens alguna cosa que et preocupi i tal, per si et recomana algun tractament o solució (a vegades amb una cosa casera o un hàbit que agafis és suficient, ella te ho diu)

A mi ja hem va dir algunes cosetes que he de agafar el costum de fer...ahir vaig comprar els materials i avui ja començarem a ficar-ho en pràctica...tot i que jo peco de poca constància...però qui alguna cosa vol....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. ago. 03, 2007 9:31 pm

mmmm, que gairebé baixem, a la pàgina 2!!! :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. ago. 05, 2007 12:45 pm

>.-<: >.-<:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dg. ago. 05, 2007 6:17 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants