DEM JA ETS UNA DONA CASADA!!!!! JA SOM AL GRAN DIIIAAAAA!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 1:42 pm

aaa k no hos ho avia dit e anat a la pelu a tallar puntes i ma fet colos un bany del meu color pero k kedan reflexes un to xocolata, com granate molt fi k mencanta nenas!!!! :-///: :-///: :-///:
ara ja fins disapte dia 22 tachan!!!! el gran dia ja no torno
jejejejjeejjejejejje
fins ara
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 2:32 pm

vale chiki-nit ja me posat al dia molt bona he rigut moltissim!!!!!!!!!!!!!!!

shyla perdona k no t'avia dit res,air al vespre,cuan esplicava la cronica no en vaig donar conte,sorry guapa!!! com van els nervis k si no makivoco, ets la segona!!!!!!!!!!!!!!!!

tetes, tranki mas vale tarde k nunca!!!!!!

ens veiem PATATONES MEVES!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) : kissd : : kissd : : kissd :

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 3:45 pm

Dem ara ja a la pelu fins al gran dia!!!!

Molts ànims guapa que ho estas portant tot molt i molt bé i que et surtirà un casament genial! :-)ok: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. març 11, 2008 3:54 pm

ei dem, doncs si sembla que soc la segona del clan, jeje, doncs de nervis vaig bé, tot i que tinc moments d'histèria total, jejeje però vaja ho tenim tot bastant controlat, o això ens sembla!!

Que poquet et queda!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Visitant

EntradaAutor: arohha » dt. març 11, 2008 4:31 pm

Dem reina m'agrada tot moltissim us quedara tot genial :-)ok: :-)ok: , m'agrada motl com has envolicat els nuvis , :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: sira » dt. març 11, 2008 4:41 pm

Dem felicitats!!!! m'agraden tots els detalls i això de la caixa pels nens és molt bona idea i què dir-te de la despedida que és xulissima!!! i els davantals no tenen desperdici!!!! :-)ok: :-)ok:
sira
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: montpra » dt. març 11, 2008 6:19 pm

Hola Dem Patatona !!!
Quina despedida més xula !!!! Donaria el que fos per tenir un grup d'amics així i que em fessin passar una nit inoblidable com la que has passat, d'aventura però de tranquilitat al vostre aire.
Reina quina enveja més sana que em dones ... :-(

Petonassos i que els nervis marxin ven ràpid !!! >.-<:
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 11, 2008 6:52 pm

Dem ,patatona, que aixó ja és aquí!!!!

Nena, ja he vist que us ho vareu passar de conya!! Quina despedida més guay i sobretot quina currada els vostres colegas!! Es ben bé que vareu estar ben distrets!!!

Quins nervis reina.... aixó ja s'acosta!!

Per cert, l'Arnau ja està millor, merci per preguntar... està tapadet i amb molts de mocs, però almenys ja no te febre...

Una altre cosa...Dem, nina, suposo que nomé hi ha una esglèsia a Santa pau, no?? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Res, ara mateix canvio el nom del post...

JA ens aniràs posant al dia, i segur que estàs preciosa amb el canvi de look!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 6:55 pm

És veritat Miriam molt bona la teva pregunta!!!! ens hauras de fer un plànol!!! :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 11, 2008 7:03 pm

Si, si perqué jo em perdo segur!
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: winy » dt. març 11, 2008 7:06 pm

Ala la boja de la Miriam, ja t' ha canviat el títol del post... és que és una crack la tia!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Que poquet et queda nina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

I LES LOQUES DE LES GIRONINES ALLÀ ESTAREM PER VEURE-HO TOT I TOT!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: montpra » dt. març 11, 2008 8:52 pm

Miriam cukiiiiiiiii k jo diria que la Dem es casava a l'Ajuntament de Santa Pau, no ?
O això recordo haver llegit o sentir comentar el dia de la trobada !!
Petonsssssssss
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 9:03 pm

hola ninetes!!!!!!

BE EL PLANOL ES EL SEGUENT::::
ARRIBEU A OLOT, ALGUNA SAP ON ESTA LA BENCINERA BP???????????
SI A ALGUNA K VINGI I HO SAPIGA DONCS ES LA BENCINERA DEIXANTELA A LA ESKERRA, JA HO POSA SANTA PAU!!!!!!!!!!!!!!
TOT RECTE FINS ARRIBAR AL POPLE,UNA VEGADA ALLA APARKEU ON PUGEU,PER K A LA ENTRADA DEL POPLE, JA EL CARRER PRINCIPAL JA POSA PROIBIT SI NO ETS VEI,PODEU PASAR PERO NO VAL LA PENA PER K EL AJUNTAMENT ES ALLA MATEIX A LA ENTRADA,masemble k era la miriam k preguntava per la esglesia ,,,i no es l'ajuntament(no me seas wyni)jejejejejje es broma guapissimes!!!!!!
ARRIBAN A SANTA PAU TROVEU UN SEMAFOR DONCS SI VENIU DESDE OLOT ES A LA DRETA DESPUES DEL SEMAFOR ,SI VENIU PER MIERES ES A LA ESKERRA(como es normal) neujor:-) neukiss-)
no en feu cas k estic de cachondeoo),BE DONCS APARKEU I JUST AL CARRER PRINCIPAL YA VEUREU UN FORN,UN MIRADOR I UN BAR K ES DIU CAN PAUET,SI OS VEIEU MOLT PERDUDES LI DEMANEU A LA MARIA D'AKET BAR K APART DE SER LA MESTRESSA ES UNA SEÑORA K MA LESTIMO MOLT PER K ES MAKISSIMA, VAL PATATONES ES MOLT FACIL JA VEUREU..................
un peto guapes ens veiem vaig a sopar
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
amb fa tanta ilusio de veureus en el gran dia!!!!!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 9:05 pm

si si montpra!!!!!! veig k tu si k estas al cas!!!!!!! neukiss-)
neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

RECORDEU PATATAS!!!!!!

EL 22 A LES 12 AL AJUNTAMENT DE SANTA PAU!!!!!!!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 11, 2008 9:22 pm

:-) :-) :-) :-) :-)
Quin despiste nena! Hauria anat de ple cap a l'esglèsia!

Patatona, jo pujo desde Figueres... potser es millor que vingui per Banyoles-Mieres??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 10:23 pm

hola guapis!!!

Miriam no se depen per k si agafes la autovia et porta a besalu no??direccio olot, surt a lautovia k esta a lalçada de besalu i llavor dalla fins a olot et keda 20minuts o tu agafes la k et porta a girona,jo es que no he anat gaire a figeres,pero cuan he anat faig olot,autovia akella nova k an fet fins a figeres paso per besalu no arribo a banyoles,espero averte ajudat,per k trovo k per laltre canto no se jo si faries mes volta :-/ :-/
sorry guapa si no de les k vingeu per k no aprofiteu bencina,i kedeo ,k se yo a la mitad de cami i aneu amb pocs coches,no???

Imatge
Dem

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 11, 2008 10:39 pm

Si, Dem, jo pùjaré per la variant que passa per Besalú... I molt més ràpid... Suposo que llavors ja trobarem les indicacions...

nenas, aveure, que he estat pensant que com que totes venim de diferents llocs que si voleu quedem a Besalú, que més o menys és a la mitat i allà depen de les que siguem agafem més o menys cotxes. Jo si voleu estic disposada a portar a qui vulgui! M'ENCANTA CONDUCIR... jajajaj!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 10:51 pm

hola de nou!!!!!!
si miriam, ja ho posa santa pau,ho trovareu desegida,ara no me ficsat si desde la entrada olot nord o desde laltre entrada ja posa desegit santa pau amb els cartells,pero jo per anar mes rapides agafaria la sortida k hi ha primera despues de surtir del tunel k ma sembla molt k es olot nord,feu la rotonda, a la segona surtiu,feu un altre i a la segona tambe,,tot recte arribareu a un altre rotonda la segona sortida tambe,un altre, k es la rotonda recte arriveu al vial,,,,un altre rotonda akesta es la tercera sortida,tot recte fins a la proxima rotonda k ja es la k os deia de la bp,, akesta es la tercera sortida i ja os ho posa santa pau,,i tot recte segint la carretera fins arribar al pople,vigileu amb les curbes.............. .(*.*).:.. .(*.*).:.. .(*.*).:..

no se si be la agbe, si vinges, ella te familia a santa pau i el dia de la trovada en va dir k ella savia anar...........
be miriam manivaig a dormir k dema vaig a girona k operan a la iaia den santi,esperem vagi be..........el metge avui li a dit k en 8 dies si tot va com lo previst ja tindra l'alta,ojala.................espero k si i ja no pel casament, per ella pobreta.......li han fet moltes proves ,suposo jo k ells ja deuen imaginar com anira,... no se.. haviam.

molt bona nit,molts de petons i abraçades

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 12, 2008 9:33 am

Dem! tu tranquil.la que intentarem no perdre'ns! a mi a les que surtind e Girona no em fa res anar-les a buscar tampoc a més amb el meu super cotxe familiar!!!! podem quedar allà on vulgueu i jo tinc dos opcions de pujar Olot per Amer o agafar l'autovia. Li preguntaré en Raül a veure que va millor i en funció d'això miraré a verue que....
Ostres Dem ja ens haguessim presentat a l'Esglesia!!!! quin cap que tenim noies!!!! ja ens coordinarem!
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. març 12, 2008 9:34 am

Dem que vaigi molt bé l'operació de la iaia d'en Santi! ja ens informaràs guapa!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants