NOVIAS DE MATARÓ (y alrededores!!!)

any olímpic.

EntradaAutor: ninou » ds. ago. 25, 2007 12:55 pm

Felicitats artemis! us casareu el dia de l'aniversari de la meva germana! Enhorabona! Heu triat un lloc molt maco!

A mi no m'han fet cap canvi en el vestit. M'agrada tal qual és. Però el dia de la prova ja veurem! El que sí que em van dir que el dia de la prova hauré de triar una torera o jaqueteta (em caso el Novembre!!!) i em van dir que em podria emprovar molts models i el que m'agradés me'l faran amb la roba del vestit. Genial!
Jo, com la Friky, vaig emprovar-me també peces combinades de diferents dissenyadors. Fins i tot, si t'agrada la forma d'un coll d'un vestit i tota la resta d'un altre vestit, també t'ho modifiquen.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Friky » ds. ago. 25, 2007 4:31 pm

Artemis heu fet molt bona tria!

Jo vaig anar a un casament allà i tant jo com la resta de convidats en vam sortir encantats. Jo me'l volia mirar pel meu casament, però se'ns anava molt de pressupost.
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: Friky » dc. ago. 29, 2007 6:49 pm

On estàn, les mataronines?
Friky

EntradaAutor: ninou » dj. ago. 30, 2007 9:38 pm

ei friky! les mataronines del 2008 estan perdudes!!!!! nenaaaa 29 dies!!!!!!!!!!!!! la qual cosa vol dir que en falten 28 per la prova del meu vestit!!! jajaaj
Ja tens "la cuenta atràs"!!!!
Com portes el tema maquillatge? has trobat algú finalment? escolta, jo una vegada vaig anar a fer un curset d'automaquillatge a la perfumeria Mañach de la Riera i la noia em va maquillar super bé! Potser en alguna perfumeria d'aquestes que fan cursos, trobaries una maquilladora!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Cardonina » dv. ago. 31, 2007 9:04 am

Holaaaa!!!!

Nosaltres fa mes o menys 2 anys qeu vivim a Mataró i ens vam casar al 2005, la setmana passada vam fer el 2n aniversari... que macoooo!!!! jejeje

Ens anirem veient per aqui i felicitats a totes pels vostres casaments!!!!!
Cardonina
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3272
Membre des de: dt. juny 07, 2005 1:58 pm

EntradaAutor: Friky » dv. ago. 31, 2007 7:03 pm

Ninou, ja ho vaig preguntar al Manyach i no aquillen. I vaig veure uns maquillatges que van fer al Blau a una amiga meva i no em van agradar gens. Seguiré buscant i, si no, em aquillaré jo sola :-)
Friky

EntradaAutor: ninde » dl. set. 03, 2007 11:37 am

Hola!!!

Soy nueva por aquí...Soy de Canet de Mar y me caso en el santuari de la Misericordia y lo celebro en el NH Ciutat de Mataró, porque tenemos muchos invitados de fuera y así nos pareció más cómodo, además el otro día fuimos a ver el banquete montado para una boda y era precioso!!!!

Un saludito!

Ninde
ninde

Entrades: 5
Membre des de: dl. set. 03, 2007 10:16 am

EntradaAutor: Liti » dl. set. 03, 2007 11:46 am

Hola Ninde, yo soy de Arenys de Munt, aunq viví en Canet muchos años!!!!
Q día t casas?
Imatge
Liti
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: ninde » dl. set. 03, 2007 11:47 am

de momento el 7 de diciembre del 2008, pero quiza lo cambiamos...No estamos seguros....( Por adelantarla )
ninde

EntradaAutor: Liti » dl. set. 03, 2007 11:53 am

Jaja, q gracias, mis padres también s casaron el 7 de diciembre, pero d hace 35 años!!!!
Imatge
Liti

EntradaAutor: ninde » dl. set. 03, 2007 11:54 am

A si??? Que casualidad!!
ninde

EntradaAutor: Liti » dl. set. 03, 2007 12:02 pm

Si si, una casualidad!!!
Bueno para cualquier cosita quí estamos, d todas maneras pásate x el post De todo un poco, allí estamos d cháchara todo el santo día!!

Besines!!
Imatge
Liti

!!

EntradaAutor: LEBANA » dv. set. 07, 2007 4:42 pm

hola a todas las novias de Mataró!

he estado mirando el foro desde hace mucho tiempo y por fin me he decido a escribir. Estoy empezando a organizar mi futura boda y estop ya de los nervios. En teoria lo unico q tengo es el restaurante, Mas Sola, pero claro desde Mataró....no se no se es q es muy lejos no? pero es q me gustó mucho... y si me caso alli, qué iglesia escojo?

por dios q lio!!!
LEBANA

Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 3:38 pm

EntradaAutor: ninou » dv. set. 07, 2007 9:40 pm

Lebana, pásate por el post de Novias de Mataró 2007. Creo que son 2 las que han hecho el banquete en Mas Solá este año y te podrán aconsejar!

Imatge
ninou

EntradaAutor: gemmacp » dv. set. 07, 2007 10:19 pm

Hola de nuevo a todas y bienvenidas a las nuevas!
Aqui la de Holanda (pa refrescar) que he estado fuera (lease: fuera de Holanda, que tampoco en Espana). y aun no tenemos fecha, snif! ni restaurante, ya que por motivos de trabajo Marco (el feliz novio) y yo llevamos casi un mes sin vernos: cuando tu vas yo he vuelto de alli... y mucho me temo que no podremos decidirlo este ano. Creeis chicas que si me pongo a primeros del ano que viene encontrare restaurante? espro que si! alguien que haya ido a alguna boda a Can Barrina (Montseny)? si consiguiera respuestas positivas casi que lo cerramos desde aqui, pero no encuentro a nadie que me de una opinion.

Suerte con el maquillaje chicas! ay q ver q dificl lo tenemos las mujeres! Hoy una compi se casaba y yo he sonado que me casaba el mismo dia y que aun no me habia comprado el vestio ni los zapatos, una hora antes de la boda encontre un vestido, feo pero era algo, y me tuve que poner los zapatos de deporte porque era lo mas blanco que tenia a mano! jeje eso son los remordimientos creo yo!
Ale un buen fin de semana a todas!
Gemma
gemmacp

Entrades: 19
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 10:42 pm
Ubicació: Maastricht

EntradaAutor: artemis » dv. set. 07, 2007 10:39 pm

Hola noies!!!

Ja he estat mirant algun vestit :-) només a les webs de moment, però volia que els veiéssiu a veure que us semblen

De moment, guanya el tercer, el trobo preciós!! I els altres també m'agraden molt =0-0-) =0-0-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: gemmacp » dv. set. 07, 2007 10:50 pm

Artemis, el tercer es molt bonic! i el segon también m'agrada molt!

Novias Gelen te maravelles también! son els meus preferits :P:P

Gelen1 (el tercer) es el que mes m'agrada!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
gemmacp

EntradaAutor: gemmacp » dv. set. 07, 2007 10:51 pm

quina gracia, quan escric 'tambe' amb una "t+b" escriu tambien automaticament
gemmacp

EntradaAutor: artemis » dv. set. 07, 2007 10:53 pm

ah, doncs també són molt xulos! Aquesta no la coneixia jo jejje
Si que es maco el tercer_!!

Hi faré un cop d'ull a veure que hi trobo, però ja ho deixo per dilluns que me'n vaig al llit, que demà ens anem al Magma a relaxar-nos :-)

Bona nit noies!!!
Imatge
Imatge
artemis

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dg. set. 09, 2007 6:48 pm

artemis, ja que ets de mataró (oi??) doncs t'agradarà saber que el vestit que t'agrada de Raimon Bundó el tenen a La Moda. Si entres a www.lamodanuvies.com, hi vas a "La Col·lecció", veuràs que és el de la segona foto! Podries anar a emprovar-te'l perquè potser el retiren del catàleg quan els arribin els nous pel 2008!

per emprovar....

El meu també és Raimon Bundó! sóc fan d'aquest dissenyador! m'agraden toooots!!!!! Hi ha un post Raimon Bundó a l'apartat del foro de moda nupcial i ultimament hi ha moltes foreres que hi han posat la prova del seu vestit Bundó! jo tinc la prova el 29 de setembre!!!!

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant