Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dt. abr. 29, 2008 4:48 pm

ostres tetes! ja sembles la paula vazquez... jejejeje neujor:-) neujor:-)
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: arohha » dt. abr. 29, 2008 4:48 pm

hola guapes, us trobo a faltar , pero es que ara a la feina arriba una epoca de molta feina, pero us vaig llegint sempre que puc . molts neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) :-()-)
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. abr. 29, 2008 4:50 pm

Arohha :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Cumeta on ets?????
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 29, 2008 4:53 pm

And the winner is.........................................

VICKYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

neujor:-) neujor:-) neujor:-) QUINA RETRANSMISSIO EE!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: kel_go » dt. abr. 29, 2008 4:54 pm

bravo!! ostres si tetes tindries que demanar comissió a fama!! jejjje
la veritat es q tots ho feien molt bé... tu qui volies que guanyes??
kel_go

EntradaAutor: TETES » dt. abr. 29, 2008 5:00 pm

SI IGUALETA QUE LA PAULA VAZQUEZ O HE FET JAJAJAJAJA!!!

ES QUE ES VA FER SUPER PESAT, HO VAN ALLARGAR MOLTISSIM, I T'HE VOLGUT TRANSMETRE LO PLASTES QUE VAN SER!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Els demanare part dels beneficis als de fama, jeje!!

Doncs la vicky esta molt b, es una noia que s'adapta a tot, super senzilla, mai no criticava ni tenia masses paraules pero potser una mica massa monotona, pero crec que es merescuda..
En kike tambe genial, tambe s'ho mereixia, es un crack, pero sembla que no se li ha reconegut gaire...
En juanca encara que era un friki de cuidado era bo el tiu, feia unes coreos per flipar, pero era clar que ell no seria, per la seva manera de ser..
la lore era bona pero una borde i prepotent aixi que :--(
i un que crec que tenia tambe moltes possibilitats era l'alex pero el public el va fer fora aixi que :-/

Total, que despres del gran rollo, dels que hi havia preferia primer en kike i despres la vicky potser, pero bueno, era bastant clar que guanyaria la vicky desde fa temps estava força clar no...
Imatge

ImatgeImatge
TETES

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: kel_go » dt. abr. 29, 2008 5:04 pm

si potser si!
kel_go

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 5:17 pm

Hola noies,

Uffff! no us podeu imaginar la estona que porto llegint, si el meu jefe s'entera hem foto fora, però es que no hem volia perdre detall i posar-me al dia de tot, discupleu si no contesto tot lo que he llegit però es impossible amb tot lo que heu escrit!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Primer de tot Núria reina ho sento molt lo del marit de la teva cusina, amb lo jove que era es una pena, es ven bé que la vida es una m***da!!! Molts ànims a la familia!

Aroa els anells són molt macus i molt moderns, m'agraden molt! :-)ok:
Igual que els teus kel també són molt macus!!! i les sabates! :-)ok:

I els vestits de la teva mare i germana molt extremats! :-)ok:

Miriam reina felicitas pel vostre aniversari! una mica tard!

Jo soc també Alonsera i Tetes i kel, també tinc els mobles color cendre! jejeje :-)ok:
Winy guapa els mobles t'han quedat molt bé!!! i encara no heu estrenat el llit? jejeje Nosaltres no ens varem poder resisitir! jajaja :-))

Sira nena quina pinta tenen tots els plats, trobo que heu fet molt bona elecció!!

Nosaltres anirem el divendres dia 23 a fer la prova de menú, a veure que tal! :-)ok:

Per cert parlant de fotograf jo tinc un problemilla ara.
Resulta que vam anar a parlar amb ella, perquè quan la varem contractar ens va dir que ens regalava un previ de fotos i de video, que ho podiem fer a l'estudi, però que si feiem previ de video era més maco i divertit fer-ho a l'exterior, hem va dir que a l'Abril en parlariem per quedar per fer-ho i vam anar dijous.
La Chus, que així es diu la fotografa va i hem diu per anar a fer el previ de fotos a l'estudi i jo li vaig dir però també tenim previ de video y ho volem fer a l'exterior, perquè haviem pensat anar a Cadaquès que va ser on en Toni m'havia demanat per casar-nos i, aleshores ella ens va dir si que si ens ho va dir dons ho fariem així i que llavors havia de parlar amb el del video per quedar.
Total que la truco dilluns perquè ella no m'havia dit res i m'explica que el del video i ella havien quedat que pels casaments del 2008 el previ de video es paga a part i clar ella li va dir que a nosaltres quan ens va explicar tot lo que entrava ens havia dit que era regal, dons res que la pobre ara està intentant convencer al del video a veure si ens ho fa, i res encara espero que hem truqui, hem va dir que miraria de trobar una solució.
Sort que ho tenia apuntat, de totes maneres jo li he dit que intenti convence'l però que si no ho aconsegueix que jo ara no penso pas pagar un previ de video, que jo ho faig perquè és de regal, a sobre de lo que et cobren...! Jo lo que vull es que el video i les fotos del casament sortin bé, el previ és un més a més.
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 5:26 pm

Ostres, disculpeu pel rotllo!!!

Cumeta reina molts ànims, crec que totes anem engoixades perquè ens queden coses per fer, jo vaig doblegant pashmines i en Toni els hi va col·locant la cinta i l'etiqueta al voltant, Aroa ja penso en les fotos!
Ens falten encara fer tots els set de vi!

Al final divendres he agafat pont, per anar a mirar, flors a Roses per la cerimonia i també per anar a mirar tema regals, nuvis, cigonyes etc. He d'anar a la pelu a repassar-me la permanent i hem d'acabar de repartir d o 6 invitacions, en fi que totes anem de vòlid! per hem de gaudir de cada moment que es pasarà volant!

Amb en Frances el músic genial, es super agradable, ens va ajudar a escollir alguna canso que no teniem clara, molt pacient jeje! ja us posaré el llistat de musiques! que ara no m'enrecordo.

Avui hem toca fer la tercera sessio de solarium! a veure si es comença a notar alguna cosa!

Agbe m'alegro molt que estiguis millor, si ja comences a treballar dilluns es molt bona señal!

Chiky a veure si torben la manera de treure-li al teu sogre la pedre, ànims, tal com t'han dit crec que serà bona idea sortir amb en Raül, a mi el comiat m'ha anat de coña per desestresar-me!!! :-)ok:

Per cert chiky gracies per pasar-me la lletra del chiky chiky, ja me la se de momoria, jeje!

I quin riure amb l'emboscada que et van fer per escollir els sustens! jejeje
Imatge
Espe

EntradaAutor: kel_go » dt. abr. 29, 2008 5:45 pm

espe gràcies guapa pels comentaris dels vestits, anels i sabates!!!

quina put**a lo del fòtograf... haviam si al final ho aconsegueixes
kel_go

EntradaAutor: Espe » dt. abr. 29, 2008 5:59 pm

Gràcies Kel, a veure si hi ha sort i la noia aconsegueix convencer al del video, ja que haguès quedat bé, però ja no depen d'ella, la pobre no sabia ni com dir-m'ho,
Clar ella te la botiga de fotos i el tema video sempre ho feien amb un altre noi, i diu que ella quan nosaltres varem anar a confirmar lo del fotograf i video no tenia entès que ja hagués de dir-li a la gent que es cobrava el pervi, en fi un malentès d'ells dos que estem pagant nosaltres, ja s'arreglaran, però clar ja sembla que no es lo que varem quedar, tot i que és una cosa que semblava que ens regalaven.
Imatge
Espe

EntradaAutor: kel_go » dt. abr. 29, 2008 6:22 pm

espe no t'amuinis que totes creuerem els dits :-)ok: i al final ja veuras com us ho regalen :-)ok:

ai noies quina tarda tant llarga... no arriba mai l'hora de plegar... tinc unes ganetes de que sonin les 20.00... a avui ja he fet la primera sessió de solariummmmm nenes estic més morena... jeejje que més voldria... pero a anat molt bé! ara fins divendres a esperar la proxima, per cert les que feu solarium de quant es cada sessió que feu vosaltres??? es que jo les faig de 15 minuts... i si no recordo malament al que vaig anar l'any passat (que no es el mateix d'aquest any) duraven menys... no se
kel_go

EntradaAutor: sira » dt. abr. 29, 2008 8:05 pm

Bones!!!!!!!

Avui he quedat amb una amiga per donar-li la invitació i ara ja només ens queden 3 o 4 invitacions per donar!!!!!!! :-///: una coseta més feta!

Ostres Espe jo vull una despedida com la teva!!!! :-)ok: que guai!!!! això d'anar a la feria d'Abril jo no hi he anat mai, ni sé ballar sevillanes ni res però ho trobo molt xulo!!!!!

Jo m'he enterat que divendres queden les meves amigues, germana, cunnyada per parlar de la meva despedida però ja els hi he dit que jo vull alguna cosa com anar a Port aventura, fer una activitat.... no sé el que vulguin però tot el dia! no sé si em faran cas :-/

Jo avui vull mirar OT i Vendelplà però en Rafel vol mirar el Barça i jo també però anirem canviant a les pauses :-/

Bueno guapes fins demà!!!!!!!

Demà em posen la vacuna del Tetanus!!! (+:-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. abr. 29, 2008 10:17 pm

Bona nit guapes!!!

Aquesta tarda me le passat tota l'estona a l'Espai Girones...he anat a comprar roba pel peke i uns pantalons per anar al gimnas.
Estic molt contenta perqué li he comprat raoba més chuli al peke!!!! La roba del HM és genial!!

Espe, quina kk amb la fotògrafa i el video, no??? A veure si tens sort i to deixen tal com vareu quedar!!!!

Winny, doncs ja esperaré a que t'envii les fotos...tot i així, li enviaré un mail! Merci guapes!!!!

Ay Sira...ja cal que et començis a preparar per la despe...a mi només em queden 18 dies :-( :-( :-( >.-<: >.-<: >.-<:

Kel-go...15 minuts??? Ostres, no vols dir que és massa estona???? Jo faig 10 minuts, pero em varen dir que no podia exposarme mes estona...suposo que deu dependre de la intensitat de cada aparell....

Les que feu solàrium..no us vull desanimar, pero jo porto 7 sessions i :--( :--( :--( :--( M'està costant molt agafar color... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

I res, em sembla qeu no em deixo res.... AI, si! avui la meva mare ha anat al Blonda a buscar la lliga ( que em varen dir que me la regalaven!) i nenes és més maca...és de la Janina, ho dic per si alguna enten de roba interior...jjajjaja! Desprès us penjaré una foto...

Que per cert...Dem, tu vares comprar les lligues molt barates, no??QUan i a on siusplau, siusplau!!!!

I una altre cosa... que la Elena em va passar ja fa temps preus de puros...alguna interessada en demanar-ne?? Els preus ronden sobre 1,85 i hi ha 4 marques...et regalen una plata per posar-los o un baul a partir de 100 unitats; també et regalen les vitoles i les caixetes pel tabac.... Els gastos si superen els 200€ són gratuïts...

Jo possiblement els agafi a Girona....

MOlts petonets a totes i dins demà!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 30, 2008 7:35 am

Bon dia noiesss!!!

Per casualitat cap de vosaltres treballa amb aixó de les rendes??? Es que em va arribar ahir el borrador i no sé com saber si tot és correcte... neujor:-) neujor:-) Jo és que no entenc res.... :-/ :-/ :-/
Em surt que m'han de tornar 645€, pero aixó de la deducció de maternintat i blablabla...no sé si és correcte i no m'agradaria que em paguessin i llavors tingués que tornar... vull dir, que no sé si ells revisen... ai, perdoneu per l'embolic :-/ :-/

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dc. abr. 30, 2008 8:30 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!
Avui és com si fos divendres!!!!!!! ::bna// ::bna// ::bna//

Miriam jo no en tinc ni idea de com va el tema!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 30, 2008 8:34 am

Bon dia noietes!

Espe a veure si podeu solucionar això del video.... aquests mals entesos a vegades! pero és el que tu dius lo important es que les fotos i el video del dia del casament estiguin perfectes! :-)ok:

Miriam jo els puros ja els tinc! pero merci! i de la renda ni papa jo vaig a un gestor per que me la faci per que d'aquesta manera sempre me'n tornen més! :-))

Sira ara m'has fet pensar que jo tinc la vacuna del Tetanus caducada :--( t'estàs vacunant per anar a Tailandia?

Jo ahir vaig anar al fisio i avui tinc la sensació com si m'haguessin cardat una pallisa d'aquelles guapes! quin mal que em fa tot!!!! ja m'ho va dir per que em va trobar molt carregada de les cervicals! aixi que paciencia.... avui semblo una abuelita!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. abr. 30, 2008 8:35 am

Jo divendres treballo :--( algu es solidaritza amb mi???
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 30, 2008 8:59 am

Chiky...jo em solidaritzo amb tu... també em toca currar! :--( :--(

Es el que te d'anar al psisio...pero nena, ja veureas que amb un parell de dies estaras com nova! neukiss-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dc. abr. 30, 2008 9:01 am

Bon dia a totes!!!! Per cert Miriam t´han quedat molt xulos els clauers, com nassos has enganxat aquest llaç??? T´han sortit molt cars???
Ja he enviat un mail a la dirrecció que em vas passar, ho se ...molt tard!!!, però he tornat a veure l´oferta en solo stock.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants