RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Eysuke » dc. feb. 13, 2008 3:22 pm

Son muy bonitos tus zapatos. Los mios son altos también, lo que pasa es que son abiertos pq son muy de verano ya que me caso en julio. tu te habías comprado el vestido en Rosa clará, no? los zapatos también allí?

Que guay!!! que vais poniendo fotos de las cositas... yo no tengo ninguna foto, a ver si puedo ir poniendo.

Bss
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: migraz76 » dc. feb. 13, 2008 4:35 pm

Nosaltres estàvem a la taula del davant dels centres de taula...

Vam ser els primers en arribar.. bé els segons que quan vem arribar ja hi havia una taula...
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

EntradaAutor: rubgal » dc. feb. 13, 2008 4:59 pm

Gràcies Mima, espero a que em donis el telef. i els trucarem. Nosaltres también apretarem pq a mes com hem agafat un fotograf que no esta a la llista hem de pagar el canon que si no recordo malament són 300 €. Per cert els musics quan es?? 1200 €??

Jo encara no tinc les sabates pero les vull altes i comodes, pero com no estic acostuma als talons no se si anire molt comode.

I de pentinat que portareu??
rubgal
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dc. feb. 13, 2008 5:26 pm

Eysuke,si les sabates també son d Rosa Clarà, com el vestit. On t'has comprat tu el vestit?

Rubgal, crec q si, eren uns 1150, xo si dps feies hora extra d ball, es sumava 200 € mes. Nosaltres també em d pagar el canon d 300€ xl fotograf, també portem el nostre. Ja veus, vas sumant, sumant, i això no s'acaba mai!! X això intenta apretar una miketa, ncara qet puguis stalviar lo minim.
Mira, tinc tres telefons d Gartur, xq son varios nois. Jo vaig trukar a aket numero q és dl noi q es diu Xavi: 666431631. Et dono els altres x si d cas. Jordi i Marta, xo no se quin és el numero d cadascú, et dono els dos: 607361637, i 667404017.
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dc. feb. 13, 2008 5:29 pm

Jo ncara nose q em faré d pentinat. La veritat és q vaig una mika perduda amb aket tema. La meva peluquera em diu q no em preocupi, q d'aki poket anirem probant i q ja sortirà!! Nose, anava amb la idea d no fer-me recollit, xq jo sempre el porto així suelto, mai vaig amb cua, i nose, volia anar natural. Xo molta gent em diu q em fagi almenys algun mig recollit. Ja veurem!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. feb. 13, 2008 6:00 pm

Pilimili, x cert, has fet la teva cronica dl casament? On l'has posat?
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. feb. 13, 2008 6:49 pm

Hola chicas!!! Y chico!!!!!
Muy guays los cronicas de los tastets!!!! Madre mia solo ver las fotos ya se te hace la boca agua!!!!! Yo la verdad es que tengo un lio con los platos a escojer que no me aclaro!!!! Queríamos probar de primero el gazpacho de melón con pinxo de gambas y frutas, pero leí en el foro que sabía mucho a ajo!!! Y me quedé exa polvo... luego estoy que si probar los langostinos a la planxa o el ½ llamàntol a la graella con su arroz y julivertada k en la foto que habéis puesto sale que no veas!!! Lo que estos platos ya me suben mucho el presupuesto y me tiene un poco preocupada el tema! De segundos queremos probar el filete de ibérico con puntas de espárragos, jamón y parmesano gratinado (esto es cerdo?) y espalda de xai rostida con patatas fornera.... A ver, quiero que la comida sea un éxito y si es más caro pues da igual ya que nos ponemos, lo que me sabría mal es no coincidir en algo que guste a la mayoría y ver que se lo dejen en los platos o que sea demasiada comida!!!!! ¿qué opinais los que ya habéis ido al tastet? A ver si me podeis aconsejar y sacar de dudas!! Muchas graciasssssssssss!!!!! :hmm::
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dc. feb. 13, 2008 6:57 pm

Sonia, jo no em preocuparia tant. Pensa q tot el menjar q fa Can Ribas és d categoria. Almenys akesta és la meva opinió. Tot el q vem probar al tastet estava bo. Algunes coses et poden agradar mes o menys, xo tot stà bo! Heu d triar el q vosaltres us agradi, i pensa q la gent menjarà d'allò mes be! Sempre hi ha opinions d tot tipus, xo jo crec q en general, la gent sortirà contenta, es mengin el q es mengin.
Jo tinc molt bones referencies dl restaurant, i es x això i una d les moltes raons, q vem triar aket lloc, xl menjar. Se d gent q s'ha casat aki, i d totes em poden donar una bona resposta dl menjar.

Sonia, tria el q tu creguis i disfruta!!! Nena, q akell dia menjaras moooolt a gust!!! D veritat! I ja pots veure en la meva mini cronica dl tastet, la bona pinta q fan tots els plats!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dc. feb. 13, 2008 7:08 pm

Muy chulas las fotos niñas!

Nosotros por ahora no sabemos ni cuando es la prueba... primero el 17, se anula, luego el 24 también se anula y ahora se estipula que el 9 de marzo... pero conociendo a la organizadora que estoy hasta los cojones de ella, no me estrañaría ni un pelo que lo vuelva a anular..

Que artica estoy.
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dc. feb. 13, 2008 7:27 pm

Lea, xq s'anula tantes vegades??? Posa't trankila... :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dc. feb. 13, 2008 8:11 pm

Resulta que la tía nos dice días para hacer la prueba, pero a Can Ribas no le va bien porque no quiere que haiga overbooking, entonces al último momento, lo anula.

Tuve que llamar a Can Ribas personalmente (aún hoy en día me pregunto porqué puñetas le contrato si tengo que llamar yo a todos los sitios) y me explicaron que quieren estar por nosotros, no hacer una batalla de menús puesto que es igual de importante la boda que la prueba del menú y que esos días había demasiadas parejas (el 24 hay 13 parejas). Yo eso lo entiendo, es más, no tengo ninguna prisa en la prueba porque todavía queda 7 meses y pico, pero me repateaba la poca organización de la organizadora (curioso xD).

El caso es que hoy le he llamado a la tía toda moscas, y al final, por fin ha cogido el día 9!

Grrrrrrrrrrrrrrr
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dc. feb. 13, 2008 8:21 pm

Bueeeno, jejeje! Lo important és q ja tens dia xla prova!!
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dc. feb. 13, 2008 8:38 pm

mima ha escrit:Merci Rayma! Tan sols comparteixo les meves ilusions amb vosaltres q steu com jo!! Jo vaig entrar al forum fa dos anys i stava com tu. M'encantava llegir croniques d'altres noies, i tenia tantes ganes d q arrives el dia... I mira..., ja hi som!! Pasa el temps volant, o sigui q s'ha d disfrutar moltiiisiiiiiiim!!!!!!!

Gracies Janna!

EXACTE!!!! A DISFRUTARRRRRRRRRR

PETONSS
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: rayma2009 » dc. feb. 13, 2008 8:40 pm

pilimili ha escrit:mima jo també sóc de Terrassa!! Visc al costat de la biblioteca central!!
Jo també vaig escollir el saló nou, aqui et poso una foto del dia del meu casament!!! Quan tothom ja estava dins i vam entrar van pujar totes les cortines i es va escoltar un gran "ooooooohhhhhhhhhhhh", quina emoció! :-))

JEJEJEJ ja veig que tots els de Terrassa tenim el mateix gust. La meva parella també ho és!!
rayma2009

Re: Perfecte

EntradaAutor: rayma2009 » dc. feb. 13, 2008 8:42 pm

migraz76 ha escrit:Bones,

Nosaltres també vem fe els tastet diumenge...

D'entrada, només al arribar...fins i tot el de seguretat sabia els nostres noms, (Control total)...
El caldet...espectacular, d'entrada, ademés no ens oblidem que és LO PRIMER QUE PROVES! Amb lo que les teves expectatives, sens dubte, queden cobertes.

Passadíes enllà...uns ornaments amb lavanda, espígol, etc...una passada...

T'acompanyen fins el saló de fusta, i d'entrada un pinxo d'all i tomàquet i alfàbrega... espectacular.

Després a taula! UN servei esmeradíssim (amb guants i tot..jejeje) molt servicial, i molt atent sobretot amb la parella.

Vem demanar diferents opcions, dins dels plats, fins i tot de presentacions diferents a les que ens portàven, i CAP PROBLEMA.

Tot va sortir rodó.

No posar´els plats que hem triat pq sé que hi ha bastants coneguts meus que ho miren.,, (Pat??...) i prefereixo que sigui tot sorpresa...

Al sortir, el que més ens va impactar despres de parlar amb la Gemma, va serla sensació d CONTROL, de tranquilitat....(Tu mata que nosotras limpamos la sangre)....

Vull dir, que nosaltres no ens hem de preocupar de gairebé res... simplementdels convidats... la resta, és cosa de Can Ribas...

Tot lligat, cap detall a l'improvització, TRANQUILITAT D'HAVER ESCOLLIT, POTSER, EL MILLOR LLOC PER CASAR-NOS QUE HAGUÉSSIM POGUT TRIAR.

Gràcies.

PD: el NOI de Can ribas!

Migraz, entenem perfectament que no posis els menús, gracies per explicar les teves sensacions.
No teniu una tranquilitat enorme en llegir aquests missatges????
rayma2009

EntradaAutor: rayma2009 » dc. feb. 13, 2008 8:48 pm

EIIIII BEN MACOS QUE SÓN!!!! M'AGRADEN MOLT MIMA, SEMBLEN CÓMODES I AMB TALÓ , COM A MI M'AGRADEN.

Exacte, ja tens el dia, ara a pensar que sortirà genial!!!
rayma2009

EntradaAutor: Janna » dc. feb. 13, 2008 11:22 pm

CARAI!!!! Que animat que està el foro NENES i NEN!!!!

Moltes gràcies Migraz per la teva crònica, dóna molta tranquilitat!

Mima, les sabates són genials, l'alçada perfecte de taló per no fotre's de lloros i que estilitza la cama, MAQUÍSSIMES!!!

Ahir em va trucar la Isabel de Can Ribas per concretar l'hora que ens casarem: finalment serà a les 13:00h i ja està reservat i parlat amb el Sr Bonamusa!!!!
El tastet nosaltres el farem més endavant, a partir de Juliol perquè ara els meus pares van una mica de cul (el meu germà es casa en 1 mes i mig), i total no ens casem fins a finals Octubre, ara encara és molt aviat!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Janna » dc. feb. 13, 2008 11:29 pm

PER FI avui he anat al Registre Civil de Barcelona a portar tots els papers. Ens han donat data pel 27 de Maig!!! Santa paciència,..., però m'han dit que a partir d'aquella data trigaran més o menys 1 mes en tenir-ho tot llest.
Total, que em sembla que podem estar tranquils i que no ens pillarà el toro,...
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » dj. feb. 14, 2008 10:46 am

Mima!!! doncs quan vulguis podem quedar a fer un cafetó i t'ensenyo l'àlbum!!! si vols, és clar!!! I si necessites res, m'ho dius!!!
les sabates precioses!!! Jo me les vaig comprar de sara navarro, a veure, piquen, no diré que no, però les vaig portar tot el dia i genial, gens ni mica de mal!!!
Jo també sóc de portar el cabell suelto, i pel dia del casament em van fer una cua al costat, a veure si us puc posar una foto però la treure aviat, eh.
Sonia, jo també volia posat el filet d'iberic, però amb comparació del filet d l'avi, el de l'avi era més melós que no pas l'altre. I tranquila que la gent mb el pica pica quedarà tipa, i el sopar a nosaltres el maitre ens va dir que tots els plats sortien pràcticament buits de les taules, així que no us amoïneu.
Sobre la crònica, vaig fer al post de 2007 però de can ribas, la pàgina ni idea la veritat!! Si busqueu també trobareu la crònica de la xenia, la chus, i unes quantes més!!
vaig a buscar una foto meva pq veieu el pentinat, demà la trec, vale? :o-o:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dj. feb. 14, 2008 11:02 am

per darrera:
pilimili l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 15, 2008 10:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants