Autor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 1:12 pm
Autor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 1:13 pm
Autor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 23, 2009 1:14 pm
kel_go ha escrit:si ja veus Miriam...
pero si tu no sabies que jo era negativa!
espero que tot vagi bé... pero coi vaig anar 2 vegades al gine del Trueta on em va fer les ecos i tot, ningu es pot creure q no em posesin la vacuna...
en fi... ja veurem
Autor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 23, 2009 1:17 pm
eva gi ha escrit:ah , tinc una pregunta per fer-vos, que ja m'oblidava,
jo tinc pensat regalar a les meves amigues uns rams de xupa xups, i potser algu més. però, el nuvi que regala als seus amics???
el meu xicot li vol fer un detall a un dels seus amics i no sabem que fer
Autor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 1:20 pm
((!*Miriam!*)) ha escrit:eva gi ha escrit:ah , tinc una pregunta per fer-vos, que ja m'oblidava,
jo tinc pensat regalar a les meves amigues uns rams de xupa xups, i potser algu més. però, el nuvi que regala als seus amics???
Ostres, doncs no sé que dirte...nosaltres vàrem donar bolis pollo a tots els nostres colegues que estaven emparallats i llavors vàrem fer unes xapes molt guapes de "SOLTERO DE ORO" per els que estaven solterets...llavors en plan més especial, vàrem donar el pòster del padrí perqué era el nostre millor colega.
Autor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 23, 2009 1:24 pm
eva gi ha escrit:((!*Miriam!*)) ha escrit:eva gi ha escrit:ah , tinc una pregunta per fer-vos, que ja m'oblidava,
Ostres, doncs no sé que dirte...nosaltres vàrem donar bolis pollo a tots els nostres colegues que estaven emparallats i llavors vàrem fer unes xapes molt guapes de "SOLTERO DE ORO" per els que estaven solterets...llavors en plan més especial, vàrem donar el pòster del padrí perqué era el nostre millor colega.
pel padri vam veure una figureta a MOntgrafic, tipus de nuvis saps però es un noi sol amb un cartellet del millor padrí, no sé, ens va fer força gràcia
i al seu amic segurament acabare regalant-li la lliga, com és un soltero
Autor: nuria74 » dl. feb. 23, 2009 7:13 pm
Autor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 9:50 pm
nuria74 ha escrit:Hola nenes!
Ostres Kel, tela amb els del Trueta! La veritat és que jo tampoc no ho sabia això... espero que no sigui un problema pel teu proper embaras!
Evi, quin ensurt no amb els clauers!!! I vaja mala pata amb lo de les targetetes... pel que fa als amics del teu xicot, no sé què podria regalar-los... nosaltres vam fer els pòsters dels padrins, i un detallet per als nostres testimonis, però cap regal als amics,si no no ens en sortíem! Entre els detallets, els regals a les mares, la parella de nuvis, els pòsters i tot plegat, ja n'hi havia prou!
Per cert, tinc una estructura per fer un ram de xupa xups, i paper pinoxo, 2 rotllos sencers, si els vols, te'ls passo!
Jo tampoc no he vist les fotos... i ja som dilluns! Pots tornar a posar-les? Ah, i un 10 per la teva germana, quin detallàs!
Ostres, Miria, vas veure la Dem!!! Ja m'ho imagino que estava radiant, i creuem els dits per què sigui nen! Espero que passi per aquí per dir-nos-ho!
Aqui tot bé, he passat 4 dies amb els meus fills, de carnaval, molt bé, i demà torno a la feina!
Què guai, quedada, i Evi, i tant que pots venir!!!
Un petó a totes
Autor: Espe » dt. feb. 24, 2009 2:30 pm
Autor: ainos28 » dc. feb. 25, 2009 8:54 am
Autor: eva gi » dc. feb. 25, 2009 9:57 am
ainos28 ha escrit:Bon dia guapissimes!!!!!!!!
KEl, ostres acabo de llegir lo de la vacuna i ja els hi val!!!! Com ho sabras si ha fet efecte??? Reina ànims![]()
MIriam, això, com tens l'habitació??? Ja ho teniu tot a punt??? Que ja saps que els temps passa volant!!!!!!!
Nuria, ja ho crec que us ho passessiu de conya al carnaval, i els nens segur que estaven guapissims, a veure si ens poses alguna fotito...
Eva pel què comentes dels regals, jo a les meves amigues de la colla els hi vaig fer un ram a cada una i una cistella a una d'elles que estava embarassada de bessons, els hi va encantar, vaig tenir molta feina, però va valer molt la penaSi vols et posaré una foto del moment que els hi vaig donar, feien una cara de sorpresa i il.lusió!!! I quina tela amb els clauers, una mica més i et quedes sense, jejejejeje!!!!
Espe, tu com sempre al teu ritme![]()
, a veure si et pots escapar un momentet i passes a saludar
Ahhhhhh i quan tinguis fotos de les cortines... ja saps!!!
Autor: Agbe » dc. feb. 25, 2009 10:33 am
Autor: ainos28 » dc. feb. 25, 2009 12:48 pm
Autor: ainos28 » dc. feb. 25, 2009 12:50 pm
Autor: eva gi » dc. feb. 25, 2009 1:07 pm
Autor: kel_go » dc. feb. 25, 2009 2:15 pm
Autor: Dem » dv. feb. 27, 2009 11:42 am
Autor: montpra » dv. feb. 27, 2009 6:18 pm
Autor: kel_go » dv. feb. 27, 2009 8:39 pm