Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 1:12 pm

ostres Kel, deu ni do, tela amb els metges, és que hem d'anar amb 4 ulls amb tot, i hem d'anar més informats nosaltres que ells

si miriam ja ho se, m'ho hauria d'haver tornat a mirar bé. Però com tenia els productes a la "cesta" i ells em van canviar els descomptes em vaig imaginar que ja no hi haviala oferta i ho vaig tirar endavant.
i quan avui l'he tornat a rebre ufffffffff, quina merda
ah i ells no crec que em diguin res, ja els he enviat tres missatges, i la resposta ve d'una màquina automàtica
ja sé que jo ho vaig fer malament, joer però perqu em van canviar els dtes si encara hi havia l'oferta! és el que no entenc
mira què hi farem, tampoc m'ha sortit tan car

veig que hi ha problemes molt més importants

molts anims Kel
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 1:13 pm

ah , tinc una pregunta per fer-vos, que ja m'oblidava,

jo tinc pensat regalar a les meves amigues uns rams de xupa xups, i potser algu més. però, el nuvi que regala als seus amics???

el meu xicot li vol fer un detall a un dels seus amics i no sabem que fer
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 23, 2009 1:14 pm

kel_go ha escrit:si ja veus Miriam...

pero si tu no sabies que jo era negativa!

espero que tot vagi bé... pero coi vaig anar 2 vegades al gine del Trueta on em va fer les ecos i tot, ningu es pot creure q no em posesin la vacuna...

en fi... ja veurem

Ho vaig llegir al SP ahir al vespre.... tela....
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 23, 2009 1:17 pm

eva gi ha escrit:ah , tinc una pregunta per fer-vos, que ja m'oblidava,

jo tinc pensat regalar a les meves amigues uns rams de xupa xups, i potser algu més. però, el nuvi que regala als seus amics???

Ostres, doncs no sé que dirte...nosaltres vàrem donar bolis pollo a tots els nostres colegues que estaven emparallats i llavors vàrem fer unes xapes molt guapes de "SOLTERO DE ORO" per els que estaven solterets...llavors en plan més especial, vàrem donar el pòster del padrí perqué era el nostre millor colega.

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 1:20 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:

Ostres, doncs no sé que dirte...nosaltres vàrem donar bolis pollo a tots els nostres colegues que estaven emparallats i llavors vàrem fer unes xapes molt guapes de "SOLTERO DE ORO" per els que estaven solterets...llavors en plan més especial, vàrem donar el pòster del padrí perqué era el nostre millor colega.

pel padri vam veure una figureta a MOntgrafic, tipus de nuvis saps però es un noi sol amb un cartellet del millor padrí, no sé, ens va fer força gràcia

i al seu amic segurament acabare regalant-li la lliga, com és un soltero
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 23, 2009 1:24 pm

eva gi ha escrit:
((!*Miriam!*)) ha escrit:

pel padri vam veure una figureta a MOntgrafic, tipus de nuvis saps però es un noi sol amb un cartellet del millor padrí, no sé, ens va fer força gràcia

i al seu amic segurament acabare regalant-li la lliga, com és un soltero

Doncs així ja no cal que et capfiquis dona! El que fareu ja està bé!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. feb. 23, 2009 1:54 pm

gràcies Eva

jo també penso que ja esta bé!!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: nuria74 » dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

Hola nenes!

Ostres Kel, tela amb els del Trueta! La veritat és que jo tampoc no ho sabia això... espero que no sigui un problema pel teu proper embaras!

Evi, quin ensurt no amb els clauers!!! I vaja mala pata amb lo de les targetetes... pel que fa als amics del teu xicot, no sé què podria regalar-los... nosaltres vam fer els pòsters dels padrins, i un detallet per als nostres testimonis, però cap regal als amics,si no no ens en sortíem! Entre els detallets, els regals a les mares, la parella de nuvis, els pòsters i tot plegat, ja n'hi havia prou!

Per cert, tinc una estructura per fer un ram de xupa xups, i paper pinoxo, 2 rotllos sencers, si els vols, te'ls passo!

Jo tampoc no he vist les fotos... i ja som dilluns! Pots tornar a posar-les? Ah, i un 10 per la teva germana, quin detallàs!

Ostres, Miria, vas veure la Dem!!! Ja m'ho imagino que estava radiant, i creuem els dits per què sigui nen! Espero que passi per aquí per dir-nos-ho!

Aqui tot bé, he passat 4 dies amb els meus fills, de carnaval, molt bé, i demà torno a la feina!

Què guai, quedada, i Evi, i tant que pots venir!!!

Un petó a totes
Imatge
nuria74
:: núvia experta

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 9:50 pm

nuria74 ha escrit:Hola nenes!

Ostres Kel, tela amb els del Trueta! La veritat és que jo tampoc no ho sabia això... espero que no sigui un problema pel teu proper embaras!

Evi, quin ensurt no amb els clauers!!! I vaja mala pata amb lo de les targetetes... pel que fa als amics del teu xicot, no sé què podria regalar-los... nosaltres vam fer els pòsters dels padrins, i un detallet per als nostres testimonis, però cap regal als amics,si no no ens en sortíem! Entre els detallets, els regals a les mares, la parella de nuvis, els pòsters i tot plegat, ja n'hi havia prou!

Per cert, tinc una estructura per fer un ram de xupa xups, i paper pinoxo, 2 rotllos sencers, si els vols, te'ls passo!

Jo tampoc no he vist les fotos... i ja som dilluns! Pots tornar a posar-les? Ah, i un 10 per la teva germana, quin detallàs!

Ostres, Miria, vas veure la Dem!!! Ja m'ho imagino que estava radiant, i creuem els dits per què sigui nen! Espero que passi per aquí per dir-nos-ho!

Aqui tot bé, he passat 4 dies amb els meus fills, de carnaval, molt bé, i demà torno a la feina!

Què guai, quedada, i Evi, i tant que pots venir!!!

Un petó a totes

ostres Nuria, doncs si m'ho passes jo encantada, i tant merci

si, a mi em fa il·lusio quedar amb vosaltres
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Espe » dt. feb. 24, 2009 2:30 pm

Hola maques!!!

Ara feia dies que no entrava, vaig de cul a la feina!!!!

Kel guapa molt ànims, a veure si fa efecte això de la vacuna, però ja els hi val als del Trueta no haver-t'ho detectat. Jo no ho sabía això. :-(

eva he vist que has fet molt avanços d'un i do! Arracades, anells, ja tens els detalls (els claueres) que de poc et quedes sense, jeje! molt bé!

La núria veig que tan atrafagada com sempre, amb la feina i els nens, però sort d'aquest horari que tens que t'ho pots combinar!

Miriam com vas? ja tens l'habitació? pose'ns fotos eh?

Agbe i Ainos com aneu? Com va l'estudi? i el piset?

Nosaltres nem fent, molt liats, ultimament no parem, els caps de setmana també no parem, amb uns i altres, que si cumples, que si anar a verure a uns i altres, no se pas com ens ho fem, no tenim temps per res.

Jo Ainos tampoc he portat encara les camares a reveler! ni el vestit a la tintoreria, aviat ja les taques no sortiran sòc un cas. :star::

Ei ja tenim les cortiens d'una de les finestres del menjador,jeje, ahir a la nit vaig fer la ultima prova i ara la meva sogre les cusirà a la màquina, quan les tingui penjades ja us posaré fotos, jeje!

No se si podré venir a la quedada, ja us diré alguna cosa, perquè els dissabtes els tinc força liats, per poc que pugui m'escapo.

Petonets a totes!
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 25, 2009 8:54 am

Bon dia guapissimes!!!!!!!!
KEl, ostres acabo de llegir lo de la vacuna i ja els hi val!!!! Com ho sabras si ha fet efecte??? Reina ànims :-()-)
MIriam, això, com tens l'habitació??? Ja ho teniu tot a punt??? Que ja saps que els temps passa volant!!!!!!!
Nuria, ja ho crec que us ho passessiu de conya al carnaval, i els nens segur que estaven guapissims, a veure si ens poses alguna fotito...
Eva pel què comentes dels regals, jo a les meves amigues de la colla els hi vaig fer un ram a cada una i una cistella a una d'elles que estava embarassada de bessons, els hi va encantar, vaig tenir molta feina, però va valer molt la pena >.-<: Si vols et posaré una foto del moment que els hi vaig donar, feien una cara de sorpresa i il.lusió!!! I quina tela amb els clauers, una mica més i et quedes sense, jejejejeje!!!!
Espe, tu com sempre al teu ritme :: orrr:: :: orrr:: , a veure si et pots escapar un momentet i passes a saludar :-)ok: Ahhhhhh i quan tinguis fotos de les cortines... ja saps!!! :-)
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dc. feb. 25, 2009 9:57 am

ainos28 ha escrit:Bon dia guapissimes!!!!!!!!
KEl, ostres acabo de llegir lo de la vacuna i ja els hi val!!!! Com ho sabras si ha fet efecte??? Reina ànims :-()-)
MIriam, això, com tens l'habitació??? Ja ho teniu tot a punt??? Que ja saps que els temps passa volant!!!!!!!
Nuria, ja ho crec que us ho passessiu de conya al carnaval, i els nens segur que estaven guapissims, a veure si ens poses alguna fotito...
Eva pel què comentes dels regals, jo a les meves amigues de la colla els hi vaig fer un ram a cada una i una cistella a una d'elles que estava embarassada de bessons, els hi va encantar, vaig tenir molta feina, però va valer molt la pena >.-<: Si vols et posaré una foto del moment que els hi vaig donar, feien una cara de sorpresa i il.lusió!!! I quina tela amb els clauers, una mica més i et quedes sense, jejejejeje!!!!
Espe, tu com sempre al teu ritme :: orrr:: :: orrr:: , a veure si et pots escapar un momentet i passes a saludar :-)ok: Ahhhhhh i quan tinguis fotos de les cortines... ja saps!!! :-)

home Ainos, si em poses fotos super bé :-///:

aixo de les fotos m'encanta >.-<:
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Agbe » dc. feb. 25, 2009 10:33 am

Bon dia guapes!!

Ja estem a dimecres, que bé!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ho sento, però no m'he posat al dia del que heu escrit aquests dies...disculpeu-me! :-))

Com va la setmana? jo amb molta feina i amb molta cosa atrassada!

Miriam, com la panxa? tot bé? ja teniu les cosetes de la Irina preparades?

Eva, com van els preparatius? ja quda menys!

Kel, com et trobes? espero que millor. :-()-) guapa!

Ainos, com van els preparatius a les "opos"???molts ànims, que l'esforç sempre té recompensa.

Miriam, el mateix et dic: ànims i que tot té la seva recompensa.

Espe, veig que aviat tindreu les cortines. Nosaltres si déu vol, la setmana que bé les tindrem... perquè de les primeres que varem demanar, no varen encertar ni una....quin cacao que porta la gent! :--(

Continuo treballant...

Molts records guapes!! Ah, jo també m'apunto a esmorçar el dissabte 07 al viena.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 25, 2009 12:48 pm

Eva, doncs a veure si te les puc penjar!!!
Agbe, ja estàs apuntada pel 07 de Març!!!!!! I no treballis tant.... :-.:·:: :-.:·::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dc. feb. 25, 2009 12:50 pm

Mira, ja n'he trobat una!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ainos28

EntradaAutor: eva gi » dc. feb. 25, 2009 1:07 pm

ostres ainos, em sona del teu album, pot ser??

a veure jo amb les entregues havia pensat, a les meves dues amigues de tota la vida fer-los un ram de xupa xups a cadascuna. Espero que a les altres no els faci res, però a algun moment hauré de ratallar

i llavors tinc un dubte amb les meves amigues de la feina. Jo convido a 8 persones de la feina, amb totes m'hi faig molt però dues d'elles m'estan ajudant moltissim amb tot, fins i tot les vaig portar a una prova del vestit, a tot nuvis,... i els hi voldria agrair i havia pensat fer.los un petit ram i regalar-los un braçalet pandora. Però el meu dubte és si fer-ho a l'hora de l'apat. em fa por que les altres s'ho prenguin malament. I pensava que potser els hi pordria fer portar a casa seva abans del casament, però clar jo no hi seria

em podeu donar la vostra opinio??
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dc. feb. 25, 2009 2:15 pm

hola guapes!!

vaig estar ahir sense internet :--(

com esteu!!!

gràcies bonique per les vostres paraules!!

amb aixo que vaig comentar de que ningu em va dir res de la vacuna, em referia als metges, que coi, aquets dies he passat per la ma de varius metges.. en fi, una gran cagada!!
pel que em preguntes de com sabre siha fet el seu afecte doncs no se res encara... un cap m'hagi vingut la regla haig d'anar amb el gine llavors m'ho dira, ja que l'infermera que em va posar la vacuna no sap si aixo amb uns analisis es pot veure... ja veurem com acaba, gràcies a totes!

Eva no se que dir-te amb aixo de les companyes de feina... es un xic delicat, clar lo bonic es donar-ho despes de l'apat amb les entregues pero aixo que dius q es puguin moltestar les altres podria ser... no se! potser si fesis una quedada amb elles uns dies abans del casamnt... ai no se... esper que alguna et dngui la solució...

petons a totes
kel_go

EntradaAutor: Dem » dv. feb. 27, 2009 11:42 am

hola patatones!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

com esteu ??? veig que mes o menys totes aneu be!!!! perdoneume que no he legit res!! he de posarme al dia de tot per que he estat molt desconectada del mon en general!!!!!

en vaig trovar a crespia amb la miriam !!!! quina ilusio!!! potser ja os ha comentat alguna coseta!!!! que per cert nena no se si tho vaig dir pero estavas guapissima i el teus homes tambe!!!! ::love::

en va dir algo de una quedada proximament !! jo mapunto!!! que tinc ganes dwe veureus a totes!!!!

i be jop vaig anar al gine dimarts i ................................
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! portu un nen !!!!!!!!!!!!!
estem molt contents, a Ona mes encara per que ella volia un nen tqant si com si!!! i es dira Ori, Oriol!!!! jejejjeje
be guapissimes ens veiem haviat ara ja anire entrant mes suvint!!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:
molts petonarros!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: montpra » dv. feb. 27, 2009 6:18 pm

Dem reina felicitats per aquest nen, en tenieu tantes ganes !!!!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: kel_go » dv. feb. 27, 2009 8:39 pm

Dem m'alegro moooolt!!!! Felicitats per aquest Oriol!!!

noies com esteu??

jo amb un gripassu a sobre que no vegis... vaja regalet d'aniversari...

bé ho passarem com poguem.

petons a totes
kel_go

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants