Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 20, 2009 7:34 am

ja tinc les fotos de les arrecades
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 20, 2009 7:39 am

ahir em van trucar que ja tenia les aliances,

em van dir: "ja les pots venir a buscar que ja estan pagades, i jo què?????"

soncs si la meva germanaens les ha regalat, em va agradar tant, em vaig emocionar allà a la botiga, perquè ens van ensenyar les anells i ens van donar una postal que ens havia deixat ella allà

us poso fotos
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ainos28 » dv. feb. 20, 2009 10:03 am

ainos28 ha escrit:
Va començem la llista pel 07 de març:

Miriam SI
Nuria SI
Sònia SI

Va, qui més s'anima?????

Eva i taaaaaant que t'hi volem

Miriam SI
Nuria SI
Sònia SI
Eva SI
Agbe SI
Espe Ho intentarà

Em sembla que no serem gaires més... però, i lo bé que ens ho passarem!!! >.-<:

Eva tot és molt xulo =0-0-) i les arrecades tot i que són clàssiques per la perla tenen un toc molt original en la forma.
I les aliances molt maques!!!! Quin detallas la teva germana!!!
ainos28 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 25, 2009 12:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 20, 2009 3:58 pm

Bon dia reinas!!!

Eva i tant que ti volem!!! Ostres, a mi no ma donat temps de veure les fotos de les arrecades...

Nenas, que tal aneu?? Jo super liada...a verue si aquesst cap de setmana em puc posar al dia!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 20, 2009 5:07 pm

Miriam, fins diumenge no es poden veure fotos, es veu que estan fent un canvi de servidor

Nenes, no us creureu que m'ha passat, estavem aquí a la feina i avui estavem preparant coses per demà que tenim un stand al forum gastronomic, i tot i que som d'administració, els hi donavem un cop de mà.
total que ve una noia i diu, nenes sabeu que "tal proveidor" ens ha enviat clauers i els regalem al forum?
i nosaltres: a si?????
i ella: si , si, i són super xulos, jo en vull un eh??

i nosaltres: i on són??
i va i ens en porta un
i nosaltres: que??????
i jo: AIXÒ ÉS MEU!!!!! Són els meus detalls del casament, què coi foteu amb això??
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. feb. 20, 2009 7:28 pm

eva gi ha escrit:Miriam, fins diumenge no es poden veure fotos, es veu que estan fent un canvi de servidor

Nenes, no us creureu que m'ha passat, estavem aquí a la feina i avui estavem preparant coses per demà que tenim un stand al forum gastronomic, i tot i que som d'administració, els hi donavem un cop de mà.
total que ve una noia i diu, nenes sabeu que "tal proveidor" ens ha enviat clauers i els regalem al forum?

i va i ens en porta un
i jo: AIXÒ ÉS MEU!!!!! Són els meus detalls del casament, què coi foteu amb això??

Uuuaaaa, Eva qeu dius!!! I com és que elles els tenien?? :-/ :-/ :-/

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dv. feb. 20, 2009 9:13 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:
eva gi ha escrit:Miriam, fins diumenge no es poden veure fotos, es veu que estan fent un canvi de servidor

i va i ens en porta un

Uuuaaaa, Eva qeu dius!!! I com és que elles els tenien?? :-/ :-/ :-/

perrque quan els vaig demanar els vaig posar al meu nom però que me'ls portessin a la feina, i com que estem al poligon els vaig donar el nom de l'empresa, total que al portar-ho ho han posat al nom de l'empresa i en lloc han fet constar al meu

per cert Miriam, son genials, estem molt contents d'haver-vos fet cas
jejej

per cert tu a la cartolina com els vas enganxar amb el llaç, perque l'Agbe i va fer forats però tu no oi??
estic mirant a vistaprint, ara fan unes ofertes de 250 targetes gratuites.
son unes targetes de visita que medeixen 7 cm i algu x5 i algu, i si les posem verticals pensava clavar el clauer a dalt i a la part de sota posar els nostres noms i la data. no se si m'explico...
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dv. feb. 20, 2009 11:14 pm

hola noies!!

que tal??

Eva jo tampoc he vist les fotos... que bé aixo de les aliances!! quin detallas!!

que fort aixo dels detalls!! com ha sigut???

BON CAP DE SETMANA!!
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. feb. 21, 2009 10:18 am

Bon dia reinas!

Eva, doncs quin ensurt!! Sort que aquesta companya teva ja els hi havia ficat l'ull a sobre que sinó ja veig repartin els teus claures a la fira!!

Sobre com ho vaig lligar...jo també hi vaig fer forats.... però suposo que si compres una cinta d'aquella adhesiva de doble cara et funcionarà, encara que haurà de ser un mica forta perquè sinó cauran!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » ds. feb. 21, 2009 9:46 pm

si, em sembla que els forats serà el millor

doncs a les fotos que ens vas passar dels clauers em va donar la sensacio que no hi havia forats jejeje
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Agbe » dg. feb. 22, 2009 7:30 pm

Bon diumenge guapes!

com anat el cap de setmana???? nosaltres a caseta, perquè em estat tota la setmana engripats i hem pasat una setmana molt dolenta, amb febre, vòmits,...

Entro un moment a saludar-vos i aquesta setmana ja em posaré al dia... però tot bé,no??
Me'n torno cap al sofà a descansar per demà tornar a la vida laboral, jejeje.

Molts records guapes!! :-()-)
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. feb. 22, 2009 8:14 pm

Bona tarda reinas!!!

Avui hem anat a dinar a casa el meu cunyat que feien la fira del formatge i sabeu a qui he trobat???? A la Dem!!! Està guapíssima!!! M'ha donat molts de records per totes!! Ja te una panxulina...i dimarts ja sabrà que porta!! Espero que sigui un nen!!!!!!

Agbe reina, ben malaltons...espero que ja estigueu millor!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dg. feb. 22, 2009 8:24 pm

hola noies!!

que tal el cap de setmana??

Agbe cuideuvos!!!

Miriam que bé, aixi ja fa panxona?? ostres d'aqui a res ja sabra el que porta! m'alegro molt ojala porti un nen!! ja veurem
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 9:48 am

bon dia noies,

per dir alguna cosa, he agafat una "emprenyada" de bon matí que bueno

sabeu què m'ha passat? durant tota la setmana passada vaig estar rebent ofertes de vista print per fer 250 targetes gratuites, total que durna tla setmana vam estar mirant, dissenyant i preparant i ahir quan ens decidim a fer el tramit ja no hi havia la oferta, ara ja nomes fan un 25% de dte. Total per no perdre tambe aquest 25 fem la comanda, 250 targetes d'una classei 250 d'un altra, al final un total de 56,30. € . Molt més barat que imprempta o sigui que val ho acceptem i paguem

total, que aquest matí rebo missatge de vistaprint que ja tornen a fer un 100% en les targetes i que per tant ara només pagaria 14,98.-€
ho trobo una estafa!!!!!!!!!!!!!! els he enviat un correu a veure quina explicació em donen, anant bé ni em contestaran. Ostres fotria un crit ara mateix!!!!
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 9:49 am

bon dia noies,

sabeu què m'ha passat? durant tota la setmana passada vaig estar rebent ofertes de vista print per fer 250 targetes gratuites, total que durna tla setmana vam estar mirant, dissenyant i preparant i ahir quan ens decidim a fer el tramit ja no hi havia la oferta, ara ja nomes fan un 25% de dte. Total per no perdre tambe aquest 25 fem la comanda, 250 targetes d'una classei 250 d'un altra, al final un total de 56,30. € . Molt més barat que imprempta o sigui que val ho acceptem i paguem

total, que aquest matí rebo missatge de vistaprint que ja tornen a fer un 100% en les targetes i que per tant ara només pagaria 14,98.-€
ho trobo una estafa!!!!!!!!!!!!!! els he enviat un correu a veure quina explicació em donen, anant bé ni em contestaran. Ostres fotria un crit ara mateix!!!!
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 9:50 am

bon dia noies,

Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: eva gi » dl. feb. 23, 2009 9:57 am

bon dia noies,

Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dl. feb. 23, 2009 12:10 pm

Bon dia!

ostres Eva quina rabia... no hi ha dret!

ara vinc del gine... al vespre tinc que anar a posar-me una vacuna, que es diu gamaglubolina (algo aixi) aixo es perque a ser RH negativa i el meu home positiu doncs fa que el fetus sigues positiu i al estar en contacte amb la meva sang jo hagi generat uns anticosos...

el problemon esta en que jo hauria d'haver rebut la vacuna durant les segunts 48 hores de l'avort pero NINGU va ser capaç de dir-m'ho i jo no tenia n'hi idea, per sort l'altre dia la meva mare es va trobar a la meva tieta i va sortir el tema i ho va comentar que si no...

aixo m'afectaria en un seguent embaraç, els anticosos generats atacarian al nen...

al rebre la vacuna tant tard no saben si fara l'afecte que tindria que fer...

tot plegat una bona me :--( :--( :--(

m'ha dit que en un avort espontani el temps d'espera per tornar a buscar son 2 mesos... pero amb tot aixo no se!

ara vol veurem un cop hagi tingut la regla!

ja veurem com acaba tot plegat.

jo amb la moral per terra...

sento pel discurset pero necessitava desfogar-me

petns
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. feb. 23, 2009 12:53 pm

Bon dia noies!!!

Eva reina, quina p*utada...però ostres, encara que et surti data de caducitat, les ofertes de vista print no caduquen mai...vull dir que hauries d'haver seleccionat la oferta desde la direcció que et vàren donar i encara que poses que caducava tal dia sempre funcionen!!!! A veure que et diuen!!!

Kel reina, es veritat que si ets RH- thas de posar una vacuna..ostres ja tho podrien haver dit no?? Jooooeeerrrr.... ostres, espero que el retard no et dongui problemes!!! Els hi hauris de posar una demanda ostres!!! ja ens diras que tal va tot!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dl. feb. 23, 2009 1:00 pm

si ja veus Miriam...

pero si tu no sabies que jo era negativa!

espero que tot vagi bé... pero coi vaig anar 2 vegades al gine del Trueta on em va fer les ecos i tot, ningu es pot creure q no em posesin la vacuna...

en fi... ja veurem
kel_go

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants