NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dj. jul. 26, 2007 3:03 pm

Nani, es este finde?? es normal que estés nerviosa...pero tranquila, yo creo que con buena voluntad, va a ir rodado!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: TAKI » dj. jul. 26, 2007 6:39 pm

Hola a totes,
encara que no escrigui os segueixo i llegeixo cada dia!!
He vist que l'onikey està fent la llista de les foreres de Lleida, sembla ser que soc la primera :-)) :-):-):-): que em caso doncs per fi us puc confirmar dia i lloc, serà el 29 de març al Resquitx ens casem pel civil als jardins del restaurant.
(Gemma si llegeixes això apunta el dia a l'agenda >.-<: )

Teniu ja decidit on anireu de viatge??

Que passeu molt bon dia!

TAKI
TAKI

Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 26, 2007 6:43 pm

Hola Taki, una altra del Resquitx >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres volem anar de viatge a Argentina. Val una pasta pr si no ho fem quan ens casem ja no ho farem :-) La idea es anar per lliure i nomes agafar vols des d'aquí . Tot l'altre ho mirarem allà que diuen que esta tot molt be de preu. A veure com ens surt :-)ok:

I vosaltres? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: TAKI » dj. jul. 26, 2007 7:01 pm

Hola Marjo,
la meva cunyada va està a Argentina i la Patagonia també de viatge de nuvis, es una parella que viatgen molt i diuen que el millor viatge que han fet es aquest, noia a disfruta'l!!
Doncs nosaltres primer en voliem fer un de discret per europa perque amb tota la pasta que val la boda :[]:-): doncs... pero ell me diu que de pobres o serem igual i que el viatge ens quedarà per tota la vida i que tenim que anar on sempre ens ha fet gràcia o sigui que si no cambiem de plans farem un circuit per EEUU y CANADA, un viatge així no el podrem fer mai més o sigui que el disfrutarem tot el que puguem. Al principi no sabía si el podriem fer per la època ja que diuen que fa molt fred i que no es realitzen circuits però l'altre dia vaig anar a una agència i amb la companyia Nobeltours en coincideix que en surt un el 31 de març per lo que ens aniría fenomenal!!
Estem molt contents i esperem que tot ens surti bé.

TAKI
TAKI

Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 26, 2007 9:29 pm

També es un viatge preciós Taki. A mi m'encantaria anar al Canadà =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) M'encanta veure naturalesa i aquest pais diuen que es super verd...

Crec que el teu xicot te raó. Jo també dubtava en si gastar-nos tanta pasta en un viatge pr vaig pensar que ens passarem un any i mig estalviant com a bojos i sense fer vacances o sigui que ens ho mereixem :-)ok:

A la Patagonia també farà molt fred o sigui que jo ja he demanat a casa meva que pel cumple hem regalin un anorac dels bons, que abrigui molt i ocupi poc i així no passaré fred >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. jul. 26, 2007 11:21 pm

boNES, Taki, si ens llegeuixes cada dia, no siguis així...escriu dona!! aich

ara actualitzo la llista!! com ho portes wapa??

Marjo m'encanta el ram que has fet de chupachups, et vas enterar ahir i en un pim pam ho has fet tot, ets una passada!!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. jul. 26, 2007 11:23 pm

nosaltres de viatge no se que farem, vam començar que si Menorca, que si el nord d'Espanya, després que l'oktoberfest a Alemanya, a mi hem fa gràcia però per ser la nostra primera sortida a l'estranger hem fa cosa, un plec d'alemanys borratxos...ens podem fer mal...jejejeje

ara estem pensant en EEUU i Mèxic, curtet, però a veure, és una pasta segur, però a veure...si ho podem mirar, hem fa gràcia perquè jo sempre deia que EEUU no hem deia res i el meu noi no volia platja i ara babejem els dos..jajajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. jul. 26, 2007 11:24 pm

Takim hem falta saber d'on surts i a quina hora és la cerimònia..jejeje :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. jul. 26, 2007 11:26 pm

Taki, però si ja t'havia ficat ak resquitx..jejejeje, ara pensava que no, anava a modificar i glups! ja estava bé...jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. jul. 26, 2007 11:39 pm

Marjo, on has comprat la bola de forespan per fer el ram?? t'ha costat gaire?? és que no se si demanar o no a la web aquella els pals i les blondes...o ferho així... :-/
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 27, 2007 6:36 am

Hola foreres PER FI DIVENDRES!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Oni, m'alegro que t'hagi agradat el ram. Avui li donaré a la noia del cumple a veure que li sembla :-()-) La bola de forexpan la venen en qualsevol ferreteria, de fet es una bola per fer boyes. Hem va costar uns 2€. A això li has de sumar els chupa-chups, una fulla de cel·lofana vermella, dos de verdes i una de paper pinotxo. Vinga noia animat que es molt fàcil, i les altres també que per qualsevol aniversari queda una xulada :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. jul. 27, 2007 8:05 am

deunidó com compenses Marjo per haver-te descuidat de l'aniversari de la teva amiga....uy!! si tothom fos com tu!! amb la de gent que s'ha descuidat del meu aniversari aquest any....jejejejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 27, 2007 8:30 am

Buenos dias chicas, hoy es viernes por finnnnnnnnnnnnnn que ganas que tenia de acabar esta semana, entre impuesto de sociedades y cuentas anuales estoy hasta el moño ya, que ganas que llegue el dia 18 de agosto que me largo de vacaciones hasta el dia 12 de septiembre jolinnn que biennnnnnnnnnnnnnnnnnnn que ganitas tengo ya, de estar 3 semanitas seguidas con mi nene...... y vosotras como se presentan las vacaciones cuando las haceis y vais a algun sitio......
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 27, 2007 3:08 pm

Jo les vacances ja les he fet i he anat al mateix lloc que la laucob >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Per cert laucob si tens algun dubte del creuer ja m'ho diras k jo vaig anar amb costa l'any passat :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 27, 2007 3:14 pm

Kin parking Laura? Jo vaig surtir de Venecia o sigui que no portava cotxe. Sento no poder-te ajudar amb aquest tema
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » ds. jul. 28, 2007 3:17 pm

hola wapisimes!!!
jo les vacances les començo divendres que ve...al menys divendres hi ha festeta, celebren l'aniversari tres companyes...aqixi que la última horeta la tindrem festiva...jejeje ::-) lo que no crec que anem a gaire llocs, però weno mira, trencarem una rutina, al menys...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » ds. jul. 28, 2007 3:24 pm

Si el mes important de les vacances es desconectar i jo us asseguro que ho vaig fer, quan vaig arribar a la feina amb proutes feines sabia com s'encenia l'ordinador :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Si es pot marxar doncs millor pq així veus mon pr sino no pasa res que de casa a la piscina i de la piscina a casa ja s'està prou be. Nosaltres aquest any vam decidir que no fariem vacances pq aixi podem estalviar més per la boda i l'any vinent ja farem el viatge de noses que comensarà >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » ds. jul. 28, 2007 3:26 pm

dincs sí, nosaltres per diners, però sobretot, he d'estudiar...he de ficarme les piles,que son dos mesets que he de pringar...dos i mig com a molt i la veritat és que val molt la pena... :-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » ds. jul. 28, 2007 3:29 pm

Doncs vinga que ja es la recta final i després segur que compensa. De tant en tant per desconectar entres al foro i et desfogues una estoneta, pr de tant en tant eh que despres t'enganxes i no hi ha qui es torni a posar a estudiar ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » ds. jul. 28, 2007 3:33 pm

xiiiii!! ::-)

quanta raó tens....és que avui han sortit les llistes provisionals, i tot i que hi ha un munt de gent, les proporcions de gent per cada plaça són més baixes que altres vegades, i això anima, sembla que serà una oportunitat rara....i la veritat és que no perdo res....jo on estic, estic de conya, però això és una bona oportunitat per aprofitar... a veure si això me ho grabo en foc en aquest capgros que tinc...jajajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant