Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dj. des. 11, 2008 11:00 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Bona nit reinas!!

Mireia, que guay, 4 dies a Andorra!!! Us passareu molt bé!

Nosaltres aquest diumenge si no tinc mal d'esquena anirem a dur al peke a la neu que l'altre cap de setmana al final no hi vàrem anar...

Sabeu ja he comprat la pintura per el menjador...he triat el color VINO ( un granatós ) per una pared i les altres 3 de color ARENA ( com un blanc, però trencat) Demà començare a posar fil a l'agulla! :-)ok:

Ai, m'han trucat de dues feienes!!! Ara esperar que em confirmin el dia de l'entrevista i moooolta sort!! Una ja me'n dit que és per el gener així que suposo que encara trigaran a trucar....

Kel reina, ja veureu que aviat sortirà alguna coseta! :-)ok: Per cert..no es pas soldador no?? Es que la parella de la meva mare té una empresa a Arbúcies i li podria comentar...

doncs si és soldador... la parella de la teva mare té una empresar a ARbúcies?? quina casualitat! si li vols comentar si necessiten a algu... no estaria de més i si cal anar-hi a portar curriculum i anira! gràcies bonica!

que maco et quedara el menjador amb aquets 2 colors quant estigui llest ja ens posaras fotos!!

et desitjo molta sort en les entrevistes de feina! ja ens explicaras!

eva gràcies pels anims!

BONA NIT CUQUES!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. des. 12, 2008 9:43 am

kel_go ha escrit:
((!*Miriam!*)) ha escrit:Bona nit reinas!!

Mireia, que guay, 4 dies a Andorra!!! Us passareu molt bé!

Nosaltres aquest diumenge si no tinc mal d'esquena anirem a dur al peke a la neu que l'altre cap de setmana al final no hi vàrem anar...

Sabeu ja he comprat la pintura per el menjador...he triat el color VINO ( un granatós ) per una pared i les altres 3 de color ARENA ( com un blanc, però trencat) Demà començare a posar fil a l'agulla! :-)ok:

Ai, m'han trucat de dues feienes!!! Ara esperar que em confirmin el dia de l'entrevista i moooolta sort!! Una ja me'n dit que és per el gener així que suposo que encara trigaran a trucar....

Kel reina, ja veureu que aviat sortirà alguna coseta! :-)ok: Per cert..no es pas soldador no?? Es que la parella de la meva mare té una empresa a Arbúcies i li podria comentar...

doncs si és soldador... la parella de la teva mare té una empresar a ARbúcies?? quina casualitat! si li vols comentar si necessiten a algu... no estaria de més i si cal anar-hi a portar curriculum i anira! gràcies bonica!

que maco et quedara el menjador amb aquets 2 colors quant estigui llest ja ens posaras fotos!!

et desitjo molta sort en les entrevistes de feina! ja ens explicaras!

eva gràcies pels anims!

BONA NIT CUQUES!

Ostres reina, quina casualitat!!!! DIbcs avui intentaré parlar amb ell i a vuere si amb una mica de sort aconsegueixo feina per el teu kary!! neukiss-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: queque » dv. des. 12, 2008 12:29 pm

Hola noies!!!! he deixat una mica de banda el forum, ja que estic estudiant i vaig més liadeta... però estic per aqui.

He vist que la Nuria ja té feina!!!! felicitats!!!!!!!

Un peto per a totes, molt gros!!!!! ::love::
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dv. des. 12, 2008 1:05 pm

Hola guapes!!! Ara feia uns dies no entrava, la veritat que vaig una mica de cul, tan a l'Ajuntament com a la tarda al despatx, preparant amb la Junta de personal el nou conveni, reunions, cortines… jeje no paro. :star:: :star:: :star:: :star::

Aquest cap de setmana tan llarg no hem anat en lloc, hem estat a casa, hem tingut la visita dels cosins d'en Toni que es casen a l'abril a Córdoba, que ens han vingut a portar la invitació, hem posat l'arbre de Nadal neu:-) wikiwiki::-) , hem penjat amb ajuda del meu pare les barres de les cortines i amb la meva sogre hem començat a tallar la tela, aquesta tarda acabarem de tallar i ella ja començarà a cosir, a veure com queden…
Com podeu veure no parem.

He llegit una mica per sobre lo que heu escrit!

Miriam espero que ja estiguis més recuperada amb el lumbago, t'han de cuidar els teus homes !!! ::love:: ::love::

Mont que maca la eco, es una passada com ja es veu la nena!! Tu també cuida't!! ::love::

Núria moltes felicitats per la feina de l'ajuntament, jo també t'hagués aconsellat que agafessis la feina de l'ajuntament, perquè un cop estàs a dins tot es més fàcil, i segur que després d'això surt alguna altra cosa, t'ho dic per experiència, jo vaig començar amb un contacte de 6 mesos, i ja porto 3 anys, hem vaig treure la plaça al final. :-)ok: :-)ok:

Kel veig que esteu ja en plena feina d'ensenyar àlbum i vídeo, porta temps, jeje però es divertit compartir--ho amb la família i amics. :-)ok:

El tema anar a buscar, jo també penso que no has de mirar si es el moment o no, perquè sinó mai faríem res, ja que el tema econòmic sempre és un problema, a nosaltres ens va passar, que si la hipoteca, el casament ..., que si molt de gasto que cap aquí i cap allà, mira al final ho hem pogut fer tot i ens hem sortit, :-)ok: i tenir una criatura si es el vostre desig jo ho faria :-)ok: , perquè segur que sortireu endavant, veuràs que aviat al teu home li sortirà feina, a més pensa que l'embaràs son 9 mesos i segur que al teu home ja li haurà sortit alguna cosa. Ànims guapa!!!

Evi ja teniu mes a sobre el gran dia, pensa que quan passin festes es un compte enrera que passarà volant i si comptes per caps de setmana, que es el que feia jo, perquè era quan podia avançar coses, encara es menys temps, jeje no et vull posar nerviosa eh!!!
:hmm:: :hmm:: Ja teniu invitacions?
Imatge
Espe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: kel_go » dv. des. 12, 2008 2:23 pm

hola noies!!

Miriam mil gràcies neukiss-)

Espe si que vas liada!! agafat-ho bé! gràcies pel consell, tens tota la rao! i vosaltres com ho porteu??

Queque que tal van els estudis??

petons per a totes
kel_go

EntradaAutor: ainos28 » dv. des. 12, 2008 3:23 pm

Bona tarda reines!!!!!!!
Estic que no paro a la feina, tot son "marrons" i problemes!!!
A més a més, ahir se'n va espatllar la caldera de gas, i estem sense calefacció ni aigua calenta, sort que el meu home treballa amb el tema de gas i aquesta tarda ja ens estan canviant la caldera per una de nova... espero que vagi bé i pugui tornar a la normalitat, perquè és un rotllo!!!
Kel, a veure si hi ha sort amb el què t'ha comentat la Miriam :-)ok: i sinó tranquila que aviat trobarà alguna coseta!!!
Nuria, moltes felicitats per la feina!!! A veure com ha anat el primer dia???
Espe, tu sempre de cul,jjiijiijji, és que no s'acaba mai!!! Agafa-t'ho amb calma que tu pots amb tot!!!!!!!
Mireia quina enveja a esquiar a Andorra!!! Nosaltres em sembla que amb el nou gasto de la caldera no podrem marxar ni un sol dia d'aquest Nadal, què hi farem... la vida és dura :-/
Queque, ja ho pots ben dir, que estudiar i treballar porta un piló de feina, jo estic acabant el semestre i de moment molt bé amb les notes, ara em toquen exàmens el 10 de gener i si tot va bé ja tindré 2 assignatures al sac!!! Anims que val la pena!!!!!!!
A veure si després puc entrar una estoneta més, però em sembla que la tarda pinta xunga!!!!
Molts petons a totes!!!!!!! xxkiss::
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dv. des. 12, 2008 5:46 pm

ainos28 ha escrit:Bona tarda reines!!!!!!!
Estic que no paro a la feina, tot son "marrons" i problemes!!!
A més a més, ahir se'n va espatllar la caldera de gas, i estem sense calefacció ni aigua calenta, sort que el meu home treballa amb el tema de gas i aquesta tarda ja ens estan canviant la caldera per una de nova... espero que vagi bé i pugui tornar a la normalitat, perquè és un rotllo!!!
Kel, a veure si hi ha sort amb el què t'ha comentat la Miriam :-)ok: i sinó tranquila que aviat trobarà alguna coseta!!!
Nuria, moltes felicitats per la feina!!! A veure com ha anat el primer dia???
Espe, tu sempre de cul,jjiijiijji, és que no s'acaba mai!!! Agafa-t'ho amb calma que tu pots amb tot!!!!!!!
Mireia quina enveja a esquiar a Andorra!!! Nosaltres em sembla que amb el nou gasto de la caldera no podrem marxar ni un sol dia d'aquest Nadal, què hi farem... la vida és dura :-/
Queque, ja ho pots ben dir, que estudiar i treballar porta un piló de feina, jo estic acabant el semestre i de moment molt bé amb les notes, ara em toquen exàmens el 10 de gener i si tot va bé ja tindré 2 assignatures al sac!!! Anims que val la pena!!!!!!!
A veure si després puc entrar una estoneta més, però em sembla que la tarda pinta xunga!!!!
Molts petons a totes!!!!!!! xxkiss::

Reina agafat-hoo bé! jo a la feina estem igual tot son problemes... vaya me... sempre cada anys quan s'acosten vacances :--( :--( pero ens ho tenim que agafar el millor possible! encara que costa...
nosaltres tampoc podrem fer cap sortida per festes :--(
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dv. des. 12, 2008 7:27 pm

bones noies,

avui no m'he pogut connectar en tot el dia, avui que heu entrat moltes.

feia dies que no sabiem res de vosaltres
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: kel_go » ds. des. 13, 2008 11:44 am

Bon dia!!

com esteu??

MOLT BON CAP DE SETMANA A TOTES!! neukiss-)
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. des. 13, 2008 12:55 pm

kel_go ha escrit:Bon dia!!

com esteu??

MOLT BON CAP DE SETMANA A TOTES!! neukiss-)

Kel reina necessito el teu telefon!!!

Enviem un mis al 667700915!!!! Despres de dinar et truco que ara tinc feina!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Agbe » ds. des. 13, 2008 8:15 pm

Bona nit guapes!!

Desitjar-vos bon cap de setmana encara que sigui una mica tard ::bna// ::bna//

A nosaltres ens espera un cap de setmana força tranquil, per aqui a casa fent cosetes.

Que acabeu de passar un bon dissabte i diumenge!!! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. des. 15, 2008 8:32 am

Bon dia floretes :-()-)

Ja som dilluns un altre cop, però ja s'acosta el Nadal wikiwiki::-) com porteu els preparatius??

com ha anat el cap de setmana?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: kel_go » dl. des. 15, 2008 10:06 am

Bon dia!!!

que tal el cap de setmana??

nosaltres molt mogut... dissabte pel mati vaig treballar, ven dinat vam baixar a girona al espai a fer alguna compra, a mitja tarda vam tenir que pujar cap a St hilari perque haviem quedat amb uns amics, i al vespre vam anar a sopar a casa de la meva mare i a veure el partit!!! VISCA EL BARÇA!!
ahir diumenge, al mati a casona a fer neteja (a sobre va estar tot el matí nevant, que maaaaco) vam anar a dinar a casa dels meus sogres, erem uns 15 i despres de dinar vam anar a fer el cafeto al nostra pis i a veure el video del casament!! i més tard a mitja tarda vam anar altre vegada a girona...

i ja tornem a ser dilluns!! i com molt bé dius eva falta poc per Nadal xx:-D

Miriam avui a sabras el que portes, oi?? que vagi molt bé, ja ens diras

petons i fins despres!
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dl. des. 15, 2008 10:13 am

oi tant Miriam, ja ens explicaras, estem nervioses per saber que serà

que vagi molt bé
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Espe » dl. des. 15, 2008 10:55 am

Hola guapes!!!

Nosaltres aquest finde dons de reunió familiar en reunió familiar, dissabte varen venir a sopar a casa els meus pares i sogres per mirar el partit i diumenge vam anar a casa el meu germà a celebrar el seu cumple i el de la xicota, per tant no hem parat de menjar, jeje això es per prepararn-os pel nadal.

Ja estic fent llista de tot lo que he de comprar pel sopar del 24?

També vam anar a mirar dissabte al matí mobles pel rebedor que encara el tenim vuit.

Miriam avui ja ens podràs donar la noticia, a veure que portes!!! :-)// :-)//

I les altres com aneu!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: kel_go » dl. des. 15, 2008 11:03 am

per cert, Felicitats Espe, per ahir, va fer 6 mesos del casament!! tela, tela, mig any... com passa el temps!!!
kel_go

EntradaAutor: eva gi » dl. des. 15, 2008 12:19 pm

tens raó Kel, MOLTES FELIITATS !!! per tu i l'Espe

un petó
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 15, 2008 12:41 pm

Bon dia guapes!!!!!!!!
Felicitats Espe i Kel per aquest mig anyet!!!! neukiss-)

Nosaltres el dissabte se'ns va parar el cap, ja que com ja us havia comentat voliem montar un mini gimnas a casa, i anavem buscant ofertes per Internet, però no hi havia res massa interessant, però el dissabte al mati vaig fer el xafarder i vaig trobar una mega oferta que semblava increible. Un particular venia una cinta de correr electrica, una bicicleta estàtica, un stepper, un banc de peses gran i un banc d'abdominals per només 300 €!!!!!!! Varem trucar-hi per veure si ho haviem entes bé, i ens va dir que si, ja ens veus a la tarda agafan una furgo del meu sogre i cap a Cardedeu, voliem mirar com estaven els aparells, i així si estaven bé, doncs ja carregar... i arribem i eren practicament nous, varem flipar!!! Així que ja ho tenim a casa, ara falta preparar bé l'habitació i llestos!!!
Ahhhhhhh per cert, el tema caldera ja els tenim sol.lucionat i ens ha sortit gratis ja que l'Anton tenia una caldera nova al parking de casa que li havien donat, i va ser la que varen montar i va funcionar, o sigui que al final super bé!!!! Amb lo espantada que estava!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dl. des. 15, 2008 12:44 pm

Miriam quan sapigues alguna cosa ja ens ho faras saber... t'estem esperant!!!!!! xx:-DD

Espe, jo també he de començar a fer llista, que em toca tota la family a dinar a casa el 25!!! Tu què faras de menjar?????
Jo faré un pica pica contundent, llavors faré una vieira gratinada (les venen congelades a la Sirena), i llavors faré ànec al forn.. Bé ara dic això i llavors potser canvio, però de moment aquest és el menu!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: kel_go » dl. des. 15, 2008 12:50 pm

ainos28 ha escrit:Miriam quan sapigues alguna cosa ja ens ho faras saber... t'estem esperant!!!!!! xx:-DD

Espe, jo també he de començar a fer llista, que em toca tota la family a dinar a casa el 25!!! Tu què faras de menjar?????
Jo faré un pica pica contundent, llavors faré una vieira gratinada (les venen congelades a la Sirena), i llavors faré ànec al forn.. Bé ara dic això i llavors potser canvio, però de moment aquest és el menu!!!

ostres ainos 300€ una ganga!! que bé, felicitats, ara a aprofitar-ho!! molt bé

ostes el menú quina bona pinta... mmmm tot delicios!!

a mi no s'em dona gaire bé l cuina :star:: jajajajaj

Eva i Ainos moltes gràcies per les felicitacions!!!!!
kel_go

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants