Ofcourse com va el compte enrere? Ja et vas mentalitzant?
Ja no deus tenir pràcticament res per lligar, segur

Quines ganes d'estar en el teu lloc

Autor: Petita83 » dt. maig 12, 2009 12:15 am
Autor: ofcourse » dt. maig 12, 2009 9:11 am
Petita83 ha escrit:Boneeees!!!
Ja no deus tenir pràcticament res per lligar, segur![]()
Autor: Petita83 » dt. maig 12, 2009 1:47 pm
ofcourse ha escrit:Petita83 ha escrit:Boneeees!!!
Ja no deus tenir pràcticament res per lligar, segur![]()
Jajajaj, petita, ho tinc tooot per tancar, soc un desastre!! Pero bueno, la veritat és que tot ja va agafant forma.... Ja tenim data pel tast del menú, aquest finde reservaré a una pelu per fer una prova de pentinat, les invitacions ja s'estàn imprimint....
Autor: KELLY10 » dt. maig 19, 2009 4:15 pm
Autor: RACHI » dj. maig 21, 2009 1:14 pm
Autor: KELLY10 » dl. maig 25, 2009 4:30 pm
Autor: Petita83 » dl. maig 25, 2009 8:19 pm
Autor: RACHI » dt. maig 26, 2009 10:09 am
Autor: ofcourse » dt. maig 26, 2009 12:42 pm
Autor: Petita83 » dt. maig 26, 2009 2:37 pm
ofcourse ha escrit:Hola guapes!! Vaig molt, molt de bólid, i per aixó no entro.....
A veure, us faig un ràpid repas de les novetats: Ja tenim viatge (ja hem fet la reserva, per fi), al final anem a Maldives, sense combinar... L'hotel xulisim, ja m'hi veig, jeeje...
Que mes.... Tenia unes sabates clixades, però les de la botiga es van portar fataaal, els hi vaig dir que passaria a provar-les al dia següent (les vaig veure un divendres que anava amb pressa, els hi vaig deixar una paga i senyal, i vam quedar que passaria el dissabte). Doncs quan hi vaig anar les havien venut... Els hi vaig montar un pollastre del 15!! Total, que em toca seguir mirant....
Autor: KELLY10 » dt. maig 26, 2009 4:17 pm
Autor: G14 » dc. maig 27, 2009 3:20 pm
Autor: Petita83 » dg. maig 31, 2009 11:53 pm
G14 ha escrit:Booones!!!!
Jolin això de no poder entrar per aqui des de la feina![]()
Of course vaya impresentables!!!! saps de qui eren??? perque potser pots mirar per internet on les tenen!!!!!
I Maldives,mmmmmmmmmh quines cuques!!!!!
Home que la Diana vagi fent mala propaganda d'altres companys no ho trobo gaire professional/ètic per la seva part!!!!! A mi l'album de la Rachi em va agradar molt. És totalment diferent al típic album!!!!!!
Doncs si, quina passada, nos aquest dissabte, 30 de maig, farà un anyet que ens vam casar legalment, doncs com ho vam fer civil vam anar a firmar el dia 30!!!!! I la boda va ser el 14.
Rachi dissabte vaig estar pel carrer on vius i pensava a veure si me la trobo. Vam anar al Kibuka a sopar, el coneixes??????
Autor: Petita83 » dg. maig 31, 2009 11:59 pm
Autor: ofcourse » dl. juny 01, 2009 8:15 pm
Autor: Petita83 » dl. juny 01, 2009 9:31 pm
ofcourse ha escrit:Hola noies!!! Com va??? Pffff, quina mandra, ja s'acaba el finde llarg...
Bueno, us informo que ja tinc sabates!!! Al final me les he comprat a Bcn, fent un volt amb una amiga vaig passar per una botiga i em vaig enamorar... ara, hauré de practicar, pq tenen un taló tremendo!!
Avui hem anat a parlar amb l'alcaldessa, de com serà la cerimònia, etc.. la veritat és que estic super contenta de poder fer un casament real al restaurant!!!
G14, mooooltes felicitats!! Un any ja, com passa el temps, oi??
I la resta, com va tot???
Petita, els vestits son super macos! Quan surt la col·lecció??
Un peto
Autor: ofcourse » dt. juny 02, 2009 8:54 am
Autor: Petita83 » dt. juny 02, 2009 2:08 pm
ofcourse ha escrit:Petita, jo vaig anar a la botiga de Diagonal / Balmes i la noia que em va atendre (ara no m'en recordo del nom... ) era encantadora!!
Respecte a las sabates, a l'hora del ball em posaré unes castanyer, si no no crec que aguanti!!
Autor: RACHI » dt. juny 02, 2009 2:59 pm
Autor: ofcourse » dt. juny 02, 2009 3:24 pm