fiancée ha escrit:Holis!!
Per fi divendres!!! Aquesta setmana estic morta... Petita asies! Jo estic enamorada del meu vetsit y si, es el Meryl! la Mary la Rachi i jo portavem el mateix, les fotos son al Monestir de Sant Benet de Bages on em vaig casar i vam fer el convit es un lloc preciòs!
On et cases tu? Per cert em decanto pel cianur jajajjajaja
A mi el meu marit tambè em va regalar un solitari i no m'el trec per reeeeeees!! M'ho va demanar als jardins de Versalles molt romantic pobre, estava super nerviós!! Segur que la pedida será genial!
Apa noies! bon cap de setmana a totes ens veiem dilluns!
Petonets!
Bones wapíssimes!!!
Acabo de tornar de ruta... 3 restaurants... demà 2 més,... aquesta tarda de compres (

el meu futur és un solete, li encanta anar de compres i si no em miro res és el primer que em fa mirar coses

) i a pels nespresso del meu nen (el tinc viciat des que li vaig regalar pel seu aniversari

).
Fiancée ja em semblava que el vestit era el Meryl!! Està molt xulo, de debó, se'l veu el·laborat però sense estar recarregat... els de RC d'aquest 2009... els falta alguna cosa... tot i que tinc mirats 4 models (princesita-total

) A veure si 2010 es supera... canviaria mirar restaurants per mirar vestits, però encara no em toca XD
Sant Benet del Bages?

Pot ser que sigui Món St. Benet? És que és l'únic lloc que em sona... vaig veure'l anunciat i em va agradar, però el meu problema està que la cerimónia és a un lloc i el banquet a un altre...

i anar a St. Benet ens agafava una mica lluny fent les dues coses per separat... i crec que és inamovible l'esglèsia (cosa del meu nen... que s'ha emperrat...). Jo volia fer-ho a Riells, al Montseny (no sé si ho coneixeu), perquè tenia clitxat també Can Marlet, i perquè de petita havia estiuejat durant mooooolt de temps al poble on ara graven Ventdelplà i mira... no sé, crec que té el seu encant, saps, i em porta moooooooooooooooooooolts records. Però m'he de fastidiar... pq l'única esglèsia per la que es podria canviar l'actual seria per la de Llívia que els meus sogres tenen una casa... i quasi que no em fa el pes...
Versalles?!?!?!!??!!?!?!?

Què romàaaaaaaaaaaantic

Jooooo, jo tindré als sogres en pla oficial per l'anell (opino com tu amb el tema cianur :P) però de fet el meu futur m'ho va demanar a Sevilla (sense anell ¬¬) el mes de Febrer, que feiem 5 anys, i crec que vaig passar més vergonya jo que ell... (no té vergonya ni la coneixerà...) perquè en ple pont de la Plaza de España se'm posa de genoll i aaaaapaaaaaaa (encara que aquí m'enrotllo massa, ho sento ho sento, sóc mooooooolt vergonyosa i amb massa sentit del ridícul

)
Potser que "corto y cambio" no? Vaja rotllo us he clavat XDDDDD
Dilluns ja us informaré com ha anat el finde, que avui ja només falta que m'enrotlli amb restaurants...
Per cert,
Carlina podem buscar una promoció de cianur 2x1 perquè ens surti més econòmic

Encara que tu tens més cuques a matar que jo...
Petonets!!!