Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Petita83 » ds. abr. 25, 2009 3:17 pm

fiancée ha escrit:Holis!!

Per fi divendres!!! Aquesta setmana estic morta... Petita asies! Jo estic enamorada del meu vetsit y si, es el Meryl! la Mary la Rachi i jo portavem el mateix, les fotos son al Monestir de Sant Benet de Bages on em vaig casar i vam fer el convit es un lloc preciòs!

On et cases tu? Per cert em decanto pel cianur jajajjajaja
A mi el meu marit tambè em va regalar un solitari i no m'el trec per reeeeeees!! M'ho va demanar als jardins de Versalles molt romantic pobre, estava super nerviós!! Segur que la pedida será genial!

Apa noies! bon cap de setmana a totes ens veiem dilluns!

Petonets!

Bones wapíssimes!!!

Acabo de tornar de ruta... 3 restaurants... demà 2 més,... aquesta tarda de compres ( :-)) el meu futur és un solete, li encanta anar de compres i si no em miro res és el primer que em fa mirar coses :-)) ) i a pels nespresso del meu nen (el tinc viciat des que li vaig regalar pel seu aniversari :-) ).

Fiancée ja em semblava que el vestit era el Meryl!! Està molt xulo, de debó, se'l veu el·laborat però sense estar recarregat... els de RC d'aquest 2009... els falta alguna cosa... tot i que tinc mirats 4 models (princesita-total :-)0(-: ) A veure si 2010 es supera... canviaria mirar restaurants per mirar vestits, però encara no em toca XD

Sant Benet del Bages? :hmm:: Pot ser que sigui Món St. Benet? És que és l'únic lloc que em sona... vaig veure'l anunciat i em va agradar, però el meu problema està que la cerimónia és a un lloc i el banquet a un altre... :star:: i anar a St. Benet ens agafava una mica lluny fent les dues coses per separat... i crec que és inamovible l'esglèsia (cosa del meu nen... que s'ha emperrat...). Jo volia fer-ho a Riells, al Montseny (no sé si ho coneixeu), perquè tenia clitxat també Can Marlet, i perquè de petita havia estiuejat durant mooooolt de temps al poble on ara graven Ventdelplà i mira... no sé, crec que té el seu encant, saps, i em porta moooooooooooooooooooolts records. Però m'he de fastidiar... pq l'única esglèsia per la que es podria canviar l'actual seria per la de Llívia que els meus sogres tenen una casa... i quasi que no em fa el pes... ::brr::

Versalles?!?!?!!??!!?!?!? ::love:: Què romàaaaaaaaaaaantic ::love:: Jooooo, jo tindré als sogres en pla oficial per l'anell (opino com tu amb el tema cianur :P) però de fet el meu futur m'ho va demanar a Sevilla (sense anell ¬¬) el mes de Febrer, que feiem 5 anys, i crec que vaig passar més vergonya jo que ell... (no té vergonya ni la coneixerà...) perquè en ple pont de la Plaza de España se'm posa de genoll i aaaaapaaaaaaa (encara que aquí m'enrotllo massa, ho sento ho sento, sóc mooooooolt vergonyosa i amb massa sentit del ridícul :-( )

Potser que "corto y cambio" no? Vaja rotllo us he clavat XDDDDD
Dilluns ja us informaré com ha anat el finde, que avui ja només falta que m'enrotlli amb restaurants...

Per cert, Carlina podem buscar una promoció de cianur 2x1 perquè ens surti més econòmic >.-<: Encara que tu tens més cuques a matar que jo...

Petonets!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Petita83 » ds. abr. 25, 2009 3:18 pm

:star:: però quin rollaaaaaaaaaaaaaazo us he cascat en el post anterior :star::

PERDONEU-ME
Imatge

Imatge
Petita83

hla

EntradaAutor: carlina » ds. abr. 25, 2009 4:29 pm

jajajajaja. us en podria contar tantes d'aventures amb la seva família, però no us vull rallar.Bon finde guapes!
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: hla

EntradaAutor: Petita83 » dg. abr. 26, 2009 11:39 pm

carlina ha escrit:jajajajaja. us en podria contar tantes d'aventures amb la seva família, però no us vull rallar.Bon finde guapes!

Holeeeeeeeees!!!

Com ha provat el finde? Espero que hagueu carregat piles :-) Yo encara estic per aquí, demà no hi haurà qui em llevi per anar a treballar, perquè tocava avançar feina de la uni (els exàmens se'm llencen a sobre...).

Carlina... tu no creus que el teu futur podria passar perfectament per escriure una novela a l'estil "Sexo en NY" explicant les teves aventures i desventures amb la family del parent? Jo amb la meva ho havia pensat... però em falta fusta literària... :star:: Crec que totes podríem aportar el nostre granet i tot :: orrr::

Apa, doncs crec que ja vaig plegant veles, fins demà (avui, segons es miri XD)
Petonets wapis!
:-()-)
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 27, 2009 11:20 am

Hola!!!
Que tal el cap de setmana!!

Fiancée, quan de temps!!!! Com estàs?? Ja veig que t'apreten per ser mama, oi?? Jajaja, benvinguda al club, a mi també (ja ni s'esperen a que em casi.... Em deuen veure feta una iaia)

Respecte al tema familiar.... donaria per escriure moooolts capitols... Jo també tinc la meva creu, no us penseu¡..

Bueno, per fi tinc tots els pressupostos de viatges.. Visto lo visto hagués preferit que no me'ls donessis, jejeje, quin maaaal!!! Pero bueno, com diu el meu futur, en teoria de lluna de mel només te'n vas una vegada a la vida!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dl. abr. 27, 2009 1:58 pm

Ofcourse quins destins teniu????
Petita com anat el tema de anar a visitar espais????

Em sembla que podríem fer no un llibre sino un totxo de llibre entre totes, jejejeje!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 27, 2009 2:16 pm

El destí que crec serà l'escullit és un combinat Dubai + Maldives... També hem mirat Tailàndia, pero tal i com està el tema actualment em fa una mica de cosa.... I la veritat és que el de Dubai m'atrau molt... no se he d'anar per concretar uns dubtes i si tot va be ja reservaré!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Petita83 » dl. abr. 27, 2009 5:02 pm

Boneeeess!!!

Aquest finde hem anat amb el meu futur a veure Mas Vestit, Celler de Can Torrens, Can Prat i El paratge.

Per fi he descobert el què busco!!! Que sigui rústic amb un toc modern, tot el que siguin masies em tiren... ::love:: (deu ser una perversió rara meva).

Amb el meu nen hem quedat encantats del Celler i del Paratge perquè tens exclusivitat, i realment és el que busquem, el que passa és que ell és partidari de destinar els diners que ens costaria el lloguer del d'un Castell de Sant Marçal, Bellrecó o Bonvilar (que eren les meves primeres opcions) al viatge de noces... i com ja em deixa fer i desfer prou... doncs ho hauré de respectar... per una cosa que em demana.
Mas Sant Lleí ens tira moltíssim també, sobretot a mi... i res, que sembla que anem acotant el que volem!

Ara ens sorgeixen altres dubtes com fer-ho de dinar o sopar, però crec que quan ens decidim pel restaurant sabrem si és d'un o l'altre...

Vosaltres què tal el finde? Quina enveja que us tinc XDDD Teniu els deures més que fets!!!

Ofcourse...el teu compte enrere cada cop té menys dies, això està al caure wapíssima!!! Qui estigués al teu lloc :-)
I tema viatge... QUINA PASSADA!!! Ara... que potser els preus también ho deuen ser però penso com el teu futur... què coi!!! :-)ok:
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 28, 2009 9:40 am

Bon dia!
Petita, et recomano que vagis a veure la Masia La Tartana... Te aquest toc rustic i modern que estàs buscant... Jajajaja, ja no ve d'una visita mes!!

Ostres si, aixó cada vegada va mes ràpid... argggsss, m'estic començant a posar nerviosa!!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Petita83 » dt. abr. 28, 2009 2:08 pm

ofcourse ha escrit:Bon dia!
Petita, et recomano que vagis a veure la Masia La Tartana... Te aquest toc rustic i modern que estàs buscant... Jajajaja, ja no ve d'una visita mes!!

Ostres si, aixó cada vegada va mes ràpid... argggsss, m'estic començant a posar nerviosa!!!

Ofcourse Ja heu parlat sobre el viatge amb el teu futur?
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » dt. abr. 28, 2009 2:21 pm

He d'anar a l'agència a comentar quatre detalls i ja decidirem. Tinc unes ganes de tancar aquest tema....
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Petita83 » dt. abr. 28, 2009 2:29 pm

ofcourse ha escrit:He d'anar a l'agència a comentar quatre detalls i ja decidirem. Tinc unes ganes de tancar aquest tema....

Que això ja ho tens Ofcourse!!! Amb el viatge tancat què et quedarà? Els detalls pels convidats?

Noieta, que ja quasi estaràs neta de la organització..., quasi... clar, que quan s'acosti la data esperada... ja no sé com pots estar :-()-)

Des de quan ho estàs organitzant tot? El temps passa ràpid o sembla que no corri gens (és el que a mi em passa ara)?
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: KELLY10 » dt. abr. 28, 2009 4:30 pm

només entro a saludar-vos que tinc molta feina :-.:·::
a veure si em deixen respirar una mica.

RACHIIIIIIIIIIIIIIIIII no sabem res de la revista??????????
Per cert tu ho vas fer amb black&blanc com ha quedat l'album?

Jo ara estic amb el tema fotograf i dels que he vist el que més m'agrada són aquests però em sembla que em van dir que no ténsenyen com ha quedat i que te´l fan directament com ells volen?
Tu no ho pots veure abans de fer el definitiu?

A veure si m'ajudes amb el fotograf que no sé quin agafar i m'agradaria encarregar-ho abans que tinguin un altre casament el mateix dia.

Sabeu la Mary amb quin fotograf ho va fer?

Moltes gràcies
KELLY10
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. abr. 29, 2009 2:42 pm

Bona tarda!

Ofcourse Dubai i Maldives esta molt xulo... i encara que ja sabeu que sóc una enamorada de Tailandia jo tambè passaria d'anar-hi tal i com están les coses allà...
Uff amb lo de ser mare es una pesadilla!!! però bueno ja estic acostumada a les pressions de la meva familía i ho portar clarinete!! jajajaja

Petita jo tambè et recomano la Masia Tartana les persones que t'atenen son supermaques i aixó es important comparat amb altres llocs i a més el lloc es preciós, el saló impressionant i no et cobren un plus d'exclusivitat ni lloguer. Per cert Mas Vestit está a la urbanització on viuen els meus pares jejeje però es aixó no es una Masia rotllo aïllada a mi no m'agrada per casar-me però bueno serà pq he viscut tota la vida allà sinó potser... pq hi han moltes bodes la veritat!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Petita83 » dc. abr. 29, 2009 8:35 pm

fiancée ha escrit:Bona tarda!

Ofcourse Dubai i Maldives esta molt xulo... i encara que ja sabeu que sóc una enamorada de Tailandia jo tambè passaria d'anar-hi tal i com están les coses allà...
Uff amb lo de ser mare es una pesadilla!!! però bueno ja estic acostumada a les pressions de la meva familía i ho portar clarinete!! jajajaja

Petita jo tambè et recomano la Masia Tartana les persones que t'atenen son supermaques i aixó es important comparat amb altres llocs i a més el lloc es preciós, el saló impressionant i no et cobren un plus d'exclusivitat ni lloguer. Per cert Mas Vestit está a la urbanització on viuen els meus pares jejeje però es aixó no es una Masia rotllo aïllada a mi no m'agrada per casar-me però bueno serà pq he viscut tota la vida allà sinó potser... pq hi han moltes bodes la veritat!

Woles!!!

Com anem?! :-()-)

Fiancée els teus pares viuen per allí? Ostres, quina sort >.-<: el lloc per a viure està molt, però que molt bé, i quines cases que es veien, almenys pel que recordo! El que Mas Vestit va ser un gol que em van colar... no és que estigui malament, però no és el que busco... i me'l van vendre com si fos tot el contrari, saps? Del pal masia i tal... ei, que ens van tractar molt bé, però em dóna la sensació que fan bodes com a xurros... i la idea em dóna grima, vull una boda que pugui dir "va ser la meva" (i que no sigui un calco exacte i mil·limetrat de les altres...) aish, no sé si m'explico... :-/

Ja sou varies les que m'heu recomanat "La Tartana"... però el problema és que a les respectives cases, la del meu futur i la meva, consideren que està una mica lluny... i després de mirar per Google Earth, des de Barna on estem, diu que està a uns 38km (41min)... per a ells passa el límit de la mitja hora "raonable" i a mi no em sembla taaaan dramàtic anar fins allí. Suposo que el que ens passa és que com la cerimonia seria en un lloc i el banquet a un altre... tenen l'argument perfecte...

El que no sé si he fet bé o no, però he fet una pre-reserva al Mas de Sant Lleí,... com el veieu vosaltres? :-/ El que em fa una mica de cosa és que hi hagi dues bodes... no m'agradaria trobar-me amb l'altra... però és que el lloc... em va agradar molt dins dels "chorrocientos" límits que ens han pautat els "jefes"...
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » dj. abr. 30, 2009 8:40 am

Bon dia!!! Per fi dijous!! Fareu alguna cosa aquests dies??? Jo res, a caseta, que s'ha d'estalviar, jejeje...
Petita, doncs jo no et puc dir res, no conec el Mas de Sant Lleí... Però és un lloc força conegut, així que segur que ho fan genial!! Si a tu t'agrada, endevant!
Imatge
ofcourse

hla

EntradaAutor: carlina » dj. abr. 30, 2009 10:14 am

jajajaaja si petita si n'hi ha per escriure un llibre.jajaja.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. abr. 30, 2009 12:45 pm

ofcourse ha escrit:Bon dia!!! Per fi dijous!! Fareu alguna cosa aquests dies??? Jo res, a caseta, que s'ha d'estalviar, jejeje...
Petita, doncs jo no et puc dir res, no conec el Mas de Sant Lleí... Però és un lloc força conegut, així que segur que ho fan genial!! Si a tu t'agrada, endevant!

Jelou wapis!!!
Ofcourse jo torno a fer com per setmana santa... ¡VIVA EL GORRONEO! : ban : Però només anirem un dia i mig a la costa brava perquè volem anar a veure 4 restaurants... (un d'ells La Tartana!!! A fer puny---- el que digui la family)
Mas de St. Lleí per l'entorn i tal em tira molt però que hi hagin dues bodes... no sé, crec que m'he de centrar i aclarar les idees, d'entrada i per si les mosques ja el tinc pre-reservat.
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » dj. abr. 30, 2009 2:17 pm

Petita, quin tour, no?? Quants n'has vist?? Tu no t'estressis, crec que el més important és trobar un lloc que tant a tu com al teu noi us agradi i amb el que tingueu un bon "feeling"....
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Petita83 » dv. maig 01, 2009 1:09 am

ofcourse ha escrit:Petita, quin tour, no?? Quants n'has vist?? Tu no t'estressis, crec que el més important és trobar un lloc que tant a tu com al teu noi us agradi i amb el que tingueu un bon "feeling"....

Doncs amb els d'aquesta setmana portarem vistos 10 restaurants... i a no ser que canvii molt el tema... voldria començar a tancar fronts...
Imatge

Imatge
Petita83

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants