Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. abr. 16, 2009 11:31 am

hola nenes...

Petita, el castell de sant marçal és maco també, però és catering!! A mi el que no em va molar del castell, es que per fora és molt maco però per dintre... no sé, la zona de ball és molt petita i la carpa tampoc em va acabar de convencer... Si poguessis fer tot a fora, un 10!

of course, que ja ho tens aqui!!!!

En quant a lo del regal... la tele esta bé, perque despres la utilitzareu i demes, però ho veig poc de record, no??? a veure que pensa la resta!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. abr. 16, 2009 2:03 pm

RACHI ha escrit:hola nenes...

Petita, el castell de sant marçal és maco també, però és catering!! A mi el que no em va molar del castell, es que per fora és molt maco però per dintre... no sé, la zona de ball és molt petita i la carpa tampoc em va acabar de convencer... Si poguessis fer tot a fora, un 10!

of course, que ja ho tens aqui!!!!

En quant a lo del regal... la tele esta bé, perque despres la utilitzareu i demes, però ho veig poc de record, no??? a veure que pensa la resta!

Bona tardaaaaaaaaaaa!!!

Rachi, abans de res... què se'n sap de la revista?! Cap novetat al front?!

Tindré present això que em comentes del Castell, és que clar, canvia tant veure les coses per foto o en persona!!!

Tema regal, confirmes la impressió que tinc del tema tele i tal..., una companya em deia la PS3 (¬¬ m'hi nego en rotund!!!). Segurament acabi tirant al clàssic, el rellotge té molts números, i els que tinc mirats són els que he penjat a sota. De totes maneres miraré a veure què més trobo de marques i models, però no els vull molt esportius, perquè serien semblants a l'últim que li vaig regalar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ofcourse » dj. abr. 16, 2009 2:33 pm

Hola!!
Petita, jo la tele com a regal de compromís no ho acabo de veure....
I uns "gemelos" que tal????

Per cert, noticies!! Ja tinc enllestit lo del casament civil.... D'aqui un parell de setmanes vaig a signar l'expedient, i finalment em caso a Matadepera (em fan casament real al restaurant!)
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. abr. 16, 2009 2:47 pm

ofcourse ha escrit:Hola!!
Petita, jo la tele com a regal de compromís no ho acabo de veure....
I uns "gemelos" que tal????

Per cert, noticies!! Ja tinc enllestit lo del casament civil.... D'aqui un parell de setmanes vaig a signar l'expedient, i finalment em caso a Matadepera (em fan casament real al restaurant!)

Ofcourse!!! Enhorabona!!! >.-<: Això està molt bé que el casament sigui real!!! Així ni actors ni res, pel que tinc entès costa poder fer coincidir el banquet amb el casament civil real. Deus tenir els nervis cada dia més a flor de pell, jo en el teu lloc sé que estaria o histèrica o com un flam...

Els "gemelos" no han tingut bona acceptació en les indirectes que li he anat deixant caure... ni tampoc un conjunt d'estilogràfica i bolígraf Montblanc... O sigui que crec que al final seguiré la investigació cap al camp dels rellotges :-)ok:
Si esteu coincidint amb la impressió que tenia sobre la tele, serà per algun motiu!!!
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » dj. abr. 16, 2009 3:06 pm

La veritat es que si que ja començo a estar una mica nerviosa... A partir d'ara ja tinc un munt de cap de setmanes ocupats amb temes del casament....
A veure mes idees..... És gourmet??? Pq una altra opció es fer un cap de setmana gastronómic (a algun restaurant amb estrelles michelin), o comprar un vi especial....(jo ara vaig darrere d'un Petrus, pero el jefe no me'l deixa comprar, jejeje)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Petita83 » dj. abr. 16, 2009 3:14 pm

ofcourse ha escrit:La veritat es que si que ja començo a estar una mica nerviosa... A partir d'ara ja tinc un munt de cap de setmanes ocupats amb temes del casament....
A veure mes idees..... És gourmet??? Pq una altra opció es fer un cap de setmana gastronómic (a algun restaurant amb estrelles michelin), o comprar un vi especial....(jo ara vaig darrere d'un Petrus, pero el jefe no me'l deixa comprar, jejeje)

Ooooooooooostres, no m'havia plantejat això d'un bon vi!!! Sí que li havia deixat caure la indirecta, com a tema apart, de fer un dinar al Bulli (i més amb l'antelació que necessites seria quasi per la boda, pel que em van informar) o al restaurant de l'Arola... (on l'espera no està pas millor), però com no el vaig veure especialment motivat... altre idea que em va desmuntar...
El primer que em diu davant de qualsevol cosa que insinuu és "pensa que ens venen moltes despeses" U_U Aish...
Però en canvi ell ara es canvia el cotxe!!! ¬¬ no quedem que venen despesses?! Al final li regalaré el que cregui, pq ell per rondinar, com és gratis, rondina, però si s'ho troba li farà molta il·lu fijo.
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » dj. abr. 16, 2009 5:08 pm

Jajaja, no pateixis, segur que el que li regalis estarà súper be!!!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Petita83 » dv. abr. 17, 2009 12:40 pm

ofcourse ha escrit:Jajaja, no pateixis, segur que el que li regalis estarà súper be!!!!

Ja està, després d'un dur interrogatori, de intentar ser original sense èxit... ja té el seu regal de promès el meu futur!!!
Al final li he comprat un rellotge d'acer i or, automàtic, un omega constellation... no estic molt posada en el tema... però weno, més val que li agradi... que pel preu...
Ja us explicaré com acaba :-/
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: G14 » dv. abr. 17, 2009 12:43 pm

Bon dia!!!!
He tingut una setmana boja però ja estic per aqui!!!!
Petita, lo de la TV no ho veig gaire sincerament!!!!!
Si li agraden els rellotges no t'esclfis el cap i regala-li un rellotge!!!!! Dels que has penjat tant el tercer com el cinquè són molt macos!!!! Ademés si els que li has reglat són més esport ara tocaria un de formalet, no?????

Jo he estat a un parell de casaments al Castellde Sant Marçal i el que diu la Rachi té raó, els exteriors són preciosos i si ho pots fer tot fora doncs si però per dintre a mi personalment no m'agrada es més aviat rococó i no em diu res!!!!! Per contra on es fa el ball es justet perquè es entre el rebedor i la sala!!!!!

Ofcourse que bé si t'ho fan tot el mateix dia això és un lujazo!!!!!!!

Es veritat Rachi la revista ja la tens?????

Doncs nosaltres marxarem a Roma segurament 4 dies per celebrar l'anyet de casats de l'11 al 14 de juny!!!!! Estem entre Roma, Berlin, Praga o Budapest. Aquest finde ho tancarem a veure que fem!!! Ja us explicaré!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dv. abr. 17, 2009 2:03 pm

G14, que xula la celebració de l'aniversari.... Jejeje, si es pot votar jo ho faig per Roma.... Ja ens explicaràs que heu decidit.
Lo de la celebració real la veritat és que estic súper contenta, la veritat es que l'alcaldessa ha sigut un detallàs per part de l'ajuntament...
Jo demà vaig a veure al fotógraf, a concretar que farem i a mirar aliances... Dilluns us faig un update!
Bon finde a totes
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Petita83 » dg. abr. 19, 2009 4:25 pm

Bones!!!
De tornada ja d'un altre cap de setmana... què ràpid passen els dies de "descans" :-(

Ofcourse...¡¡¡¿¿¿COM HA ANAT EL TEMA DEL FOTÒGRAF I LES ALIANCES???!!! :-) Explica, explica, que heu mirat un fotògraf més clàssic d'estil o més modernet i innovador? I les aliances ja les teniu escollides?

Ja m'agradaria a mi tenir lligada la part més feixuga com és el restaurant i començar a mirar els detallets :-)) És que he vist uns que són supermonus... però casant-me l'any que ve... quasi que no té sentit que em perdi amb això... són miniatures de colònies de marca amb un estoig, tant per home com per dona, estan en aquesta web http://www.guianupcial.com/webs/index.p ... erfume.com

Aquest cap de setmana ja he vist 3 restaurants, i com a tonta i com sempre em passa... m'he quedat prendada del Mas de Sant Lleí!!! El meu error ha sigut veure'l el primer, perquè els dos d'avui han perdut tot encant (de fet un ja no en tenia cap). Ara no ho recordo... alguna de vosaltres s'hi ha casat? Ho vau anar a veure? Quina és la vostra impressió?
La cosa està en que com els meus sogres tenen molts convidats estan capant moltes de les opcions que a mi em tiren, i a sobre m'he de sentir la meva sogra dient-me que som uns "pijos" i que ho podríem celebrar "a les pistes universitàries de la Diagonal...." Vamos, sense comentaris. : sgra :
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dg. abr. 19, 2009 4:29 pm

Petita83 ha escrit:Bones!!!
De tornada ja d'un altre cap de setmana... què ràpid passen els dies de "descans" :-(

Ofcourse...¡¡¡¿¿¿COM HA ANAT EL TEMA DEL FOTÒGRAF I LES ALIANCES???!!! :-) Explica, explica, que heu mirat un fotògraf més clàssic d'estil o més modernet i innovador? I les aliances ja les teniu escollides?

Ja m'agradaria a mi tenir lligada la part més feixuga com és el restaurant i començar a mirar els detallets :-)) És que he vist uns que són supermonus... però casant-me l'any que ve... quasi que no té sentit que em perdi amb això... són miniatures de colònies de marca amb un estoig, tant per home com per dona, estan en aquesta web http://www.guianupcial.com/webs/index.p ... erfume.com

Aquest cap de setmana ja he vist 3 restaurants, i com a tonta i com sempre em passa... m'he quedat prendada del Mas de Sant Lleí!!! El meu error ha sigut veure'l el primer, perquè els dos d'avui han perdut tot encant (de fet un ja no en tenia cap). Ara no ho recordo... alguna de vosaltres s'hi ha casat? Ho vau anar a veure? Quina és la vostra impressió?
La cosa està en que com els meus sogres tenen molts convidats estan capant moltes de les opcions que a mi em tiren, i a sobre m'he de sentir la meva sogra dient-me que som uns "pijos" i que ho podríem celebrar "a les pistes universitàries de la Diagonal...." Vamos, sense comentaris. : sgra :

I sí, per si no ho havia dit, els nostres pares ho volen pagar tot a l'antiga usanza... i no sé què es millor. Perquè ens estalviem diners, clar, però resulta que limiten tant i posen tantes pegues que crec que serà més la seva boda que la nostra. El meu futur en aquest aspecte ho té clar que decidim nosaltres, però ja sabeu què diuen "qui paga mana"

Algun remei per aquesta intrusió i que no comporti acabar a la pressó de dones per assassinat de sogra en 1r grau?
Imatge

Imatge
Petita83

hla

EntradaAutor: carlina » dg. abr. 19, 2009 5:57 pm

Em colo aquí un momentet per contestar al tema dels diners que els pares i els sogres ho paguin tot, voldria donar la meva humil opinió i experència.
Nosaltres ens casem al juny i els meus pares em paguen tota la meva part de tota la boda o sigui vestit, restaurant i un llarg etc, i el meu promès s'ho està pagant tot ell. els meus pares no han ficat mai limits al que jo demano, a veure en comptes de gastar-nos 900€ en els anells ens n'hem gastat 640€, o sigui vigilem però no han protestat i sé que no ho faràn. Encara que paguin us han de respectar noies és la vostra boda no la seva. Tingueu-ho clar.A10.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: hla

EntradaAutor: Petita83 » dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

carlina ha escrit:Em colo aquí un momentet per contestar al tema dels diners que els pares i els sogres ho paguin tot, voldria donar la meva humil opinió i experència.
Nosaltres ens casem al juny i els meus pares em paguen tota la meva part de tota la boda o sigui vestit, restaurant i un llarg etc, i el meu promès s'ho està pagant tot ell. els meus pares no han ficat mai limits al que jo demano, a veure en comptes de gastar-nos 900€ en els anells ens n'hem gastat 640€, o sigui vigilem però no han protestat i sé que no ho faràn. Encara que paguin us han de respectar noies és la vostra boda no la seva. Tingueu-ho clar.A10.

Hola Carlina... jo entenc que la meva sogra doncs s'ho miri més que potser els meus pares perquè per part meva només som 30 persones i per la d'ell en són 70!!! Evidentment procuro trobar aquell menú que per a ells no sigui la clatellada del segle, encara que la meva família pogués permetre's altres de més cars. El que passa és que ella és mooooooooolt rara i peculiar, bona dona, però el concepte econòmic... diferim bastant, i sovint toca la ronyositat...
Costarà que es faci a la idea que ens toca decidir a nosaltres, al cap i a la fi, a la boda d'ella farà 30 anys bé que els seus pares no li van posar problemes per pagar tot sense mirar-s'ho tenint moooooooooooooltes menys possibilitats econòmiques... els meus sogres estan en una posició molt acomodada. De totes maneres, m'acabes de donar altre argument per seguir batallant amb ella :-)ok:
Ei, i passat tants cops com vulguis :-) Jo també sóc una infiltrada
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: G14 » dl. abr. 20, 2009 11:06 am

Bon dia!!!!!
Petita fa poc jo vaig fer-te un comentari de que aqui ens haviem desfogat moltes vegades per motius relacionats amb la boda i un d'ells havia estat aquest.
Jo el que vaig apendre és que no és una batalla amb la sogra perquè sino la tens gairebé perduda!!!!! el que has de fer és anar mirant espais i tot el demés i després tu fas una selecció el que t'agrada i un cop fet això ho exposes al teu nen!!!
Pensa que normalments ells no li diràn que no a sa mare o almenys li costarà i tu no pots enfrentar-te perquè tens les de perdre si et poses els sogres de cul.
Qüestió si et diu algo li dius a que si que ja ho miraràs, ho mires, i després amb el teu nen amb tot el que tu has escollit li dius que aquella opció no és la que vosaltres busqueu.

Potser ho trobes raro el que et dic però a mi em va passar un tema molt semblant. A casa meva no hi havia l-ímit i el meu nen s'ho tenia que mira tot amb lupa. Però al final ho vam fer tot com jo esperava.

Semblo una bruixa però s'ha de ser intel-ligent perquè sobre tot i el més important és que és la VOSTRA BODA!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 20, 2009 12:14 pm

Petita, jo en aquest tema no et puc ajudar, pq ens ho paguem tot nosaltres... Pero fes cas al consell de la G14, s'ha de ser moooolt llesta amb les sogres, son les seves mames, i és molt extrany que s'hi enfrontin a elles....

Per cert, el finde molt be, ja vam tancar coses amb el fotógraf.... El que no vaig mirar van ser les aliances, entre que vaig fer migdiada, que després va ploure i que a les 20h feien el Barça em va fer mandra... Així que ho deixo com a tema pendent per el proper finde.
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 20, 2009 1:05 pm

holaaaaaaaaaaa

petita... fes cas de la G14. Com mes de cara tinguis als sogres moooolt millor. I els nens son diferents a nosaltres, tu segur que a ls teus pares els hi dius i cap problema, pero els tius, no se que collons els hi passa que semblen tontos, no volen problemes... aixi que tu, calladeta i bona lletra... jejje

Ei, quin bon temps que fa oi!!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Petita83 » dl. abr. 20, 2009 1:11 pm

G14 ha escrit:Bon dia!!!!!
Petita fa poc jo vaig fer-te un comentari de que aqui ens haviem desfogat moltes vegades per motius relacionats amb la boda i un d'ells havia estat aquest.
Jo el que vaig apendre és que no és una batalla amb la sogra perquè sino la tens gairebé perduda!!!!! el que has de fer és anar mirant espais i tot el demés i després tu fas una selecció el que t'agrada i un cop fet això ho exposes al teu nen!!!
Pensa que normalments ells no li diràn que no a sa mare o almenys li costarà i tu no pots enfrentar-te perquè tens les de perdre si et poses els sogres de cul.
Qüestió si et diu algo li dius a que si que ja ho miraràs, ho mires, i després amb el teu nen amb tot el que tu has escollit li dius que aquella opció no és la que vosaltres busqueu.

Potser ho trobes raro el que et dic però a mi em va passar un tema molt semblant. A casa meva no hi havia l-ímit i el meu nen s'ho tenia que mira tot amb lupa. Però al final ho vam fer tot com jo esperava.

Semblo una bruixa però s'ha de ser intel-ligent perquè sobre tot i el més important és que és la VOSTRA BODA!!!!!!!

Teniu raó, s'ha de ser més intel·ligent o tenir més picardia que la sogra, i precisament el meu problema és que tinc el resorte molt fluix i salto, sense pensar gaire, a la primera... després penso, evidentment, i encara que cregui el mateix considero que ho hauria d'haver enfocat d'altra forma.
Ara, em va matar amb el tema de les pistes universitàries... ::brr:: la seva frase textual va ser "pensa que no està gens malament (claro ¬¬ no està mal per fer esport), el menú són 20 euros en festiu (trooooooooos de rata!!!) i teniu lloc on sortir i correr (Sra!!! Que no és la meva comunió i per les fotos amb tot de terra... preciós vamos) ::brr::

El que em tranquilitza una mica després de plantejar-li això al meu xicot és que ell pensa el mateix que jo (uuuuuuuuuffffffffffffff) i diu que no vol una boda més, que ja sabem que som un negoci, però que ens ho facin sentir el menys possible, vol alguna cosa més exclusiva... ::love:: Sort que no em deixa sola, però com dieu, la sua mamma és molta mamma.
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 20, 2009 2:16 pm

Petita, tu respira fons i no saltis.... Encara et queda un any pel devant i de comentaris n'hauràs de sentir moooolts. Crec que gairebe totes hem passat per aixó (mira'm a mi, que ho paguem tot nosaltres i pel meu gust les families estàn opinant una mica massa!), així que ante todo mucha calma i a ser mes llesta que la teva sogra!!

Rachi, m'ha encantat el teu comentari, curt però contundent!!!

G14, ja teniu decidit on aneu per celebrar l'aniversari???

Nenes, pq no quedem un dia d'aquests???
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Petita83 » dl. abr. 20, 2009 10:39 pm

ofcourse ha escrit:Petita, tu respira fons i no saltis.... Encara et queda un any pel devant i de comentaris n'hauràs de sentir moooolts. Crec que gairebe totes hem passat per aixó (mira'm a mi, que ho paguem tot nosaltres i pel meu gust les families estàn opinant una mica massa!), així que ante todo mucha calma i a ser mes llesta que la teva sogra!!

Rachi, m'ha encantat el teu comentari, curt però contundent!!!

G14, ja teniu decidit on aneu per celebrar l'aniversari???

Nenes, pq no quedem un dia d'aquests???

Woles a totes!!!

Avui lliuro de tema sogra, només apareix els caps de setmana que és quan la vec més i ens centrem més en el tema banquet i tal.

G14, qualsevol dels destins que vas proposar són molt xulos, però reconec que jo, igual que la ofcourse, tinc predilecció per Roma!!! ::love::
De totes formes, el que compta més és el que celebreu i la companyia mútua!!!

Rachi, les coses clares, ja ho pots ben dir! De moment, tal i com us dic, la destral de guerra la deixo enterrada fins el proper finde :-eh_::
Imatge

Imatge
Petita83

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants