Autor: RACHI » dj. abr. 16, 2009 11:31 am
Autor: Petita83 » dj. abr. 16, 2009 2:03 pm
RACHI ha escrit:hola nenes...
Petita, el castell de sant marçal és maco també, però és catering!! A mi el que no em va molar del castell, es que per fora és molt maco però per dintre... no sé, la zona de ball és molt petita i la carpa tampoc em va acabar de convencer... Si poguessis fer tot a fora, un 10!
of course, que ja ho tens aqui!!!!
En quant a lo del regal... la tele esta bé, perque despres la utilitzareu i demes, però ho veig poc de record, no??? a veure que pensa la resta!
Autor: ofcourse » dj. abr. 16, 2009 2:33 pm
Autor: Petita83 » dj. abr. 16, 2009 2:47 pm
ofcourse ha escrit:Hola!!
Petita, jo la tele com a regal de compromís no ho acabo de veure....
I uns "gemelos" que tal????
Per cert, noticies!! Ja tinc enllestit lo del casament civil.... D'aqui un parell de setmanes vaig a signar l'expedient, i finalment em caso a Matadepera (em fan casament real al restaurant!)
Autor: ofcourse » dj. abr. 16, 2009 3:06 pm
Autor: Petita83 » dj. abr. 16, 2009 3:14 pm
ofcourse ha escrit:La veritat es que si que ja començo a estar una mica nerviosa... A partir d'ara ja tinc un munt de cap de setmanes ocupats amb temes del casament....
A veure mes idees..... És gourmet??? Pq una altra opció es fer un cap de setmana gastronómic (a algun restaurant amb estrelles michelin), o comprar un vi especial....(jo ara vaig darrere d'un Petrus, pero el jefe no me'l deixa comprar, jejeje)
Autor: ofcourse » dj. abr. 16, 2009 5:08 pm
Autor: Petita83 » dv. abr. 17, 2009 12:40 pm
ofcourse ha escrit:Jajaja, no pateixis, segur que el que li regalis estarà súper be!!!!
Autor: G14 » dv. abr. 17, 2009 12:43 pm
Autor: ofcourse » dv. abr. 17, 2009 2:03 pm
Autor: Petita83 » dg. abr. 19, 2009 4:25 pm
Autor: Petita83 » dg. abr. 19, 2009 4:29 pm
Petita83 ha escrit:Bones!!!
De tornada ja d'un altre cap de setmana... què ràpid passen els dies de "descans"![]()
Ofcourse...¡¡¡¿¿¿COM HA ANAT EL TEMA DEL FOTÒGRAF I LES ALIANCES???!!!Explica, explica, que heu mirat un fotògraf més clàssic d'estil o més modernet i innovador? I les aliances ja les teniu escollides?
Ja m'agradaria a mi tenir lligada la part més feixuga com és el restaurant i començar a mirar els detalletsÉs que he vist uns que són supermonus... però casant-me l'any que ve... quasi que no té sentit que em perdi amb això... són miniatures de colònies de marca amb un estoig, tant per home com per dona, estan en aquesta web http://www.guianupcial.com/webs/index.p ... erfume.com
Aquest cap de setmana ja he vist 3 restaurants, i com a tonta i com sempre em passa... m'he quedat prendada del Mas de Sant Lleí!!! El meu error ha sigut veure'l el primer, perquè els dos d'avui han perdut tot encant (de fet un ja no en tenia cap). Ara no ho recordo... alguna de vosaltres s'hi ha casat? Ho vau anar a veure? Quina és la vostra impressió?
La cosa està en que com els meus sogres tenen molts convidats estan capant moltes de les opcions que a mi em tiren, i a sobre m'he de sentir la meva sogra dient-me que som uns "pijos" i que ho podríem celebrar "a les pistes universitàries de la Diagonal...." Vamos, sense comentaris.
Autor: carlina » dg. abr. 19, 2009 5:57 pm
Autor: Petita83 » dg. abr. 19, 2009 9:12 pm
carlina ha escrit:Em colo aquí un momentet per contestar al tema dels diners que els pares i els sogres ho paguin tot, voldria donar la meva humil opinió i experència.
Nosaltres ens casem al juny i els meus pares em paguen tota la meva part de tota la boda o sigui vestit, restaurant i un llarg etc, i el meu promès s'ho està pagant tot ell. els meus pares no han ficat mai limits al que jo demano, a veure en comptes de gastar-nos 900€ en els anells ens n'hem gastat 640€, o sigui vigilem però no han protestat i sé que no ho faràn. Encara que paguin us han de respectar noies és la vostra boda no la seva. Tingueu-ho clar.A10.
Autor: G14 » dl. abr. 20, 2009 11:06 am
Autor: ofcourse » dl. abr. 20, 2009 12:14 pm
Autor: RACHI » dl. abr. 20, 2009 1:05 pm
Autor: Petita83 » dl. abr. 20, 2009 1:11 pm
G14 ha escrit:Bon dia!!!!!
Petita fa poc jo vaig fer-te un comentari de que aqui ens haviem desfogat moltes vegades per motius relacionats amb la boda i un d'ells havia estat aquest.
Jo el que vaig apendre és que no és una batalla amb la sogra perquè sino la tens gairebé perduda!!!!! el que has de fer és anar mirant espais i tot el demés i després tu fas una selecció el que t'agrada i un cop fet això ho exposes al teu nen!!!
Pensa que normalments ells no li diràn que no a sa mare o almenys li costarà i tu no pots enfrentar-te perquè tens les de perdre si et poses els sogres de cul.
Qüestió si et diu algo li dius a que si que ja ho miraràs, ho mires, i després amb el teu nen amb tot el que tu has escollit li dius que aquella opció no és la que vosaltres busqueu.
Potser ho trobes raro el que et dic però a mi em va passar un tema molt semblant. A casa meva no hi havia l-ímit i el meu nen s'ho tenia que mira tot amb lupa. Però al final ho vam fer tot com jo esperava.
Semblo una bruixa però s'ha de ser intel-ligent perquè sobre tot i el més important és que és la VOSTRA BODA!!!!!!!
Autor: ofcourse » dl. abr. 20, 2009 2:16 pm
Autor: Petita83 » dl. abr. 20, 2009 10:39 pm
ofcourse ha escrit:Petita, tu respira fons i no saltis.... Encara et queda un any pel devant i de comentaris n'hauràs de sentir moooolts. Crec que gairebe totes hem passat per aixó (mira'm a mi, que ho paguem tot nosaltres i pel meu gust les families estàn opinant una mica massa!), així que ante todo mucha calma i a ser mes llesta que la teva sogra!!
Rachi, m'ha encantat el teu comentari, curt però contundent!!!
G14, ja teniu decidit on aneu per celebrar l'aniversari???
Nenes, pq no quedem un dia d'aquests???