ofcourse ha escrit:Jajajaja, petita, no em presentis a les teves amigues, pq si tu et veus topo, jo amb el meu 1,56 (com a mooolt) no se que semblaria!!!
Per cert, ja he vist que la estàs liant al foro del 2010 amb el tema dels fotógrafs, eh??? (tens molta raó, jo m'he agafat a un fotógraf individual)
Aixó d'anar d'acople a casa dels pares i dels sogres és genial!! A "gastos pagados", que amb una boda pel devant, tot l'estalvi és benvingut...
Ofcourse, a mi en la foto amb els testimonis de la boda m'hauran de posar un supletori perquè la meva millor amiga fa 1.90!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja m'imagino perquè se'm vegi a mi tallar els caps a tothom o que ella surti d'espatlles avall

El tema dels fotògrafs... (i càmeres) és que em fa moooooooooolta ràbia, perquè el meu futur abans de fer el que fa li va tocar, entre altres curros, fer les BBC's i resulta que a ell per a gravar i muntar, el càmera que els nuvis havien escollit en un principi li pagava 90€ (la feina entre tot s'allarga uns 15-20 dies) quan en els pressupostos ja et calculen que per això et sortirà per uns 800-1500€, depenent l'empresa. Aquells temps han quedat enrere, però com em va tocar ajudar-lo en moltes bodes (sobretot tema dur-lo amb cotxe i tal...) t'enteres de tots els intringulis del "negoci" que fan amb nosaltres. I a part, una de les empreses per qui treballava més són uns estafadors de nassos, perquè et venien un nivell de professionals que no era cert... (si vull un aficionat de caps de setmana el pago com a tal!!!) i he vist més d'un vídeo acabar perdut... però perdut perdut

Ja està! Ja ho he dit!!! És que m'indigno!!! XDDD Però que hi ha empreses molt serioses també, eh! Passa que com a vegades és més fàcil ensopegar amb els que no convenen...
Amb el meu xicot portem un temps treient-nos un màster en "gorroneria avançada"