Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Petita83 » dj. abr. 02, 2009 1:40 pm

ofcourse ha escrit:Bon dia noietes!!!!
Petita83, si, aquest any el dia 4 cau en divendres... Ja t'informaré que tal el tema de llum, etc... A mi m'han dit que no em preocupi, que es tindré força llum per fer les fotos, i per l'aperitiu.. Espero que faci bon temps, ja que tinc pensat fer la cerimònia i l'aperitiu a l'exterior.

Ofcourse, jo crec que no enxamparàs mal temps tan a principi de setembre, i tema llum segur que amb la traça dels fotografs queda solucionat i no és problema. Fer-ho al exterior, així al vespre, decorat com ho decoren... Vamos que quedarà de conya. Si et serveix de consol prometo en dates properes a la boda no fer un singstar o un karaoke XD
Petita83
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dj. abr. 02, 2009 2:22 pm

mmm... em sembla que aquesta no és. Crec que serà la pròxima... però ara em fas dubtar... ha de sortir reportatge de blackandblanck i el meu nom real... com es diuen les nuvies que surten???

Nenes, al setembre és super bona epoca!!! No us ralleu per això!! De fet, encara és estiu!!!!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. abr. 02, 2009 6:05 pm

RACHI ha escrit:mmm... em sembla que aquesta no és. Crec que serà la pròxima... però ara em fas dubtar... ha de sortir reportatge de blackandblanck i el meu nom real... com es diuen les nuvies que surten???

Nenes, al setembre és super bona epoca!!! No us ralleu per això!! De fet, encara és estiu!!!!

Rachi, he donat un cop d'ull i crec que o bé no és la revista, perquè m'han donat una atrassada..., i la nova deu estar per sortir, o entre tanta pàgina l'he liat i ja no trobo res... De Blackandblanck només he trobat un anunci a tota pàgina amb mostres de fotos de nuvis i poca cosa més, però sense noms.
Petita83

EntradaAutor: Petita83 » dj. abr. 02, 2009 7:31 pm

Petita83 ha escrit:
RACHI ha escrit:mmm... em sembla que aquesta no és. Crec que serà la pròxima... però ara em fas dubtar... ha de sortir reportatge de blackandblanck i el meu nom real... com es diuen les nuvies que surten???

Rachi, he donat un cop d'ull i crec que o bé no és la revista, perquè m'han donat una atrassada..., i la nova deu estar per sortir, o entre tanta pàgina l'he liat i ja no trobo res... De Blackandblanck només he trobat un anunci a tota pàgina amb mostres de fotos de nuvis i poca cosa més, però sense noms.

(beee*.+) ¬¬ crec que m'han pres per borrega (d'aquí l'emoticono...). Rachi, posaria la mà al foc que aquesta revista no és la nova...
Si més no estic prenent idees >.-<:
Petita83

EntradaAutor: RACHI » dv. abr. 03, 2009 10:39 am

Hola petita...

A mi em van dir que sortiria a l´abril, pe`ro no sé quan. Aquesta que dius ja fa temps que està als quioscos. Quan la tingui ja t´ho diré...

I tu petita, tema vestit, tens alguna idea???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: Petita83 » ds. abr. 04, 2009 10:16 am

RACHI ha escrit:Hola petita...

A mi em van dir que sortiria a l´abril, pe`ro no sé quan. Aquesta que dius ja fa temps que està als quioscos. Quan la tingui ja t´ho diré...

I tu petita, tema vestit, tens alguna idea???

Bon diaaaaaa!!!

Ja ens informaràs Rachi quan rebis la revista :) Jo intentaré no fotre-li pel cap la que tinc al quiosquer :star::

Tema vestits... =0-0-) PERQUÈ ENGANYAR-VOS!!! TINC MIRATS UN MUUUUUUUUUUNT =0-0-) Encara queda, i han d'acabar de sortir les col·leccions 2010, però ara per ara tinc com a preferits uns de Rosa Clarà de l'actual temporada!!! De totes formes, també tinc clitxats uns de Pronovias (són avanç de la col·lecció 2010), de San Patrick, algun de Cymbeline i de Jesús Peiró. Em falta donar un cop d'ull, per anar agafant idees a unes quantes cases més, sobretot Teresa Helbig.
Per què, alguna té referències d'algú que s'hagi fet el vestit per modista? És que una pacient meva ho és i m'ha dit que si jo li duc una idea de vestits la podem discutir segons el meu tipus i tal, anar a mirar les teles a Gratacós o Fuster i Gili, i donar-li el meu toc... :-/ No sé... tenint en compte que el meu preferit de RC ja val 3000€ no crec que em costés molt més, aish no seeeeeeeeeeeeee :hmm:: S'ha de dir que ella és modista que es dedica en exclusiva als vestits de Festa i cerimónies (no té botiga, diu que té un atelier...).

Weno, que jo us penjo la foto dels vestits que ara em volten pel cap i a veure què n'opineu... (segurament coincidireu amb ma mare que diu que té una filla amb complexe d'escombra XDDDD per la faldilla i tal, però tot serà veure-ho posat per a confirmar si el vestit acaba fent o no per a mi)
Només poso els de RC que si no saturaré el fórum, si de cas els propers els de Pronovias
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » ds. abr. 04, 2009 10:30 am

Petita, son maquisims!!! Els dos últims jo mel's vaig posar... pero nu se, com soc força baixeta semblava un xampinyonet jejeje...
Jo al final m'he quedat un de Pronovias... Res a veure amb el que inicialment anava buscant, pero mira, quan t'hi poses en serio les idees que tu tens se'n van a pendre pel sac (al menys en el meu cas, se que tothom fliparà quan em vegin).
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » ds. abr. 04, 2009 1:29 pm

ofcourse ha escrit:Petita, son maquisims!!! Els dos últims jo mel's vaig posar... pero nu se, com soc força baixeta semblava un xampinyonet jejeje...
Jo al final m'he quedat un de Pronovias... Res a veure amb el que inicialment anava buscant, pero mira, quan t'hi poses en serio les idees que tu tens se'n van a pendre pel sac (al menys en el meu cas, se que tothom fliparà quan em vegin).

Ofcourse, jo comparada amb les meves amigues sóc tamany PollyPocket XD I mira que per a mi el meu 1.66 semblava molt :-( Però per això s'han inventat els tacons (jijiji) Trampa? Sí, però tot s'hi val :) Jo el problema que tinc és que sóc molt blanca i em penso que com no em toqui una mica el sol abans de la boda semblaré Casper el fantasma U_U
De totes formes, poso la mà al foc que em passarà el mateix, una cosa és la idea que porti i l'altra la que acabi decidint...
Pronovias té uns vestits molt xulos, la veritat... Sí el problema de les bodes és que has de decidir per tot!!! :hmm:: I de tot solen haver varies opcions que t'agraden... això és un dilema constant!!!

Parlant de Pronovias, aquest vestit que penjo és un dels que es presenten per 2010, que m'agrada força, tot i que hi ha 4 més, però crec que ja he fet el cupo de penjar coses... :-.:·::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Petita83

EntradaAutor: G14 » dg. abr. 05, 2009 1:18 pm

Eo, m'he despenjat uns dies i esteu a tope!!!!!
Petita benvinguda i a les demés más de lo mismo!!!
Rachi a veure quan surt la revista que ja tinc ganes de veure les fotos!!!!!
Bé amb el tema xampinyonet no et preicupis perquè jo també soc bastant baixeta, no arribo al 1,60 però el taconarro va solucionar el tema!!! Ademés com al meu nen és bastant llarg tenia que estirar-me com fos!!!!!!
També hi ha un altre espai que és cuina propia i m'han dit que està força bé que és Ca N'Illa!!!!!
Ofcourse entre quins esteu amb el viatge?????
Al setembre encara allarga molt el dia i, més a principis. Si fos a finals encara però el 4 o 5. Ademés segurament serà més econòmic el viatge o almenys no hi haurà tants problemes de reserva al setembre, perquè a l'agost sempre és més complicar. Bueno de fet tu Rachi ho sabràs molt millor!!!!!!
Ob ens vam casar nosaltres a mi m'encanta però com ara ja no donen la opció de cap catering pel meu gust és passen tres pobles amb el preu i ademés sols fan bodes de migdia!!!!!!

Ja ens anireu explicant!!! Aaah i per cert, molt millor si no et posa inconvenients, perquè per aqui a vegades em tingut unes neures per aquests temes que no vegis, eeeh!!!!

Rachi encara fas el curs de cuina??? Veus a la Mary??????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dg. abr. 05, 2009 1:26 pm

Bon dia!!
Petita, el de Pronovias que has penjat també és molt maco... aixss, podriem fer com les famoses, i portar dos o tres vestits, no???
Bueno noies, una primicia: Crec que ja tinc invitacions!!! He d'acabar de convencer al meu futur, però ja ho tinc força enfilat!! De seguida que pugui us penjo una foto!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: Petita83 » dg. abr. 05, 2009 4:53 pm

ofcourse ha escrit:Bon dia!!
Petita, el de Pronovias que has penjat també és molt maco... aixss, podriem fer com les famoses, i portar dos o tres vestits, no???
Bueno noies, una primicia: Crec que ja tinc invitacions!!! He d'acabar de convencer al meu futur, però ja ho tinc força enfilat!! De seguida que pugui us penjo una foto!

Holeeeeeeeessss!!!
Soleeeeet, per fi!!! Ja pensava que la primavera no començaria...
Com us ha anat el finde? Espero que hagueu pogut desconnectar una mica.
G14, som més ràpides que la teva ombra i quan gires cua enseguida pengem xorrocientos post :P
Of course, calla, calla que la meva cunyada quan em mirat vestits i tal, per tafanejar perquè de moment no compro res, ja m' ha deixat caure "i el vestit de la festa com serà?" O_O VESTIT DE FESTA???!!! Si em gastaré el que em gastaré amb el vestit de cerimónia...a quants bancs hauré de robar per poder pagar-ho tot???!!! Ei, que jo encantada de poder fer com les famoses, com dius tu :) però de moment no és el cas.
Per cert!!! Les invitacions s'han de veure :D Segur que el teu futur no tindrà cap objecció ;)
La meva sogra em va donar una revista, "Casar-se a Catalunya" i s'anuncien tot de cases que s'encarreguen de les invitacions i els detalls i donen unes idees molt bones. Ofcourse, si la idea no quallés i vols t'ho escanejo wapa!
Pos res...vaig a pasejar al gremlin que tinc per gos a veure si perd energies i dormim tots a la nit.
Petita83

EntradaAutor: G14 » dl. abr. 06, 2009 8:19 am

Bon dia!!!
Aquesta setmana hi ha algú que treballi?????
Perquè jo aqui estic més solana........

Ofcourse ja penjaràs les invitacions a veure com son!!!!!
Aquest finde ha estat tranqui total. Ja tenia ganes d'estar un cap de setmana a casa.

Canvi de vestit no però canvi de sabates és basic!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 06, 2009 8:46 am

Bon dia! Jo si que treballo.... :-/ :-/ Però bueno, fins dimecres, així que serà una setmana curteta...
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 06, 2009 8:57 am

Noies... jo també treballo, jejejej

Petita, son molt macos aquests vestits!!!! preciosos!!!! per lo de baixeta amb 1.66, dius que ets baixeta??? Nena, està bastant bé, jo aig 1.65 i no em consideero baixeta, és més quan em vaig possal les sabates de nuvia em feia por ser més alta que el nuvi, i aìxò que no és baixet!!

Of course, encara ens deus fotos de la teva propera prova, eh??? aix, quines ganes de veure´t guapa!! nena, no sé si t´ho has mirat però et queda menys de 5 mesos, no??? Ara ja no hi ha volta enrera!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 06, 2009 9:05 am

Eii, al final som unes quantes les que treballem...
Rachi, tinc la prova al juny... buff, encara queda moolt. La veritat és que tinc ganes d'anar-hi, ja no m'enrecordo com em quedava el vestit!!
Aixó ja s'acosta noies.... poc menys de 5 mesos, que a efectes operatius son 4 mesos (amb l'Agost no hi conto, serà un mes totalment inoperatiu)...
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dl. abr. 06, 2009 11:22 am

SI SI MENYS DE 5 MESETES, Quines ganes de veure't amb el vestit!!!!
Fareu algo els dies de vacances????
Nos estarem per aqui no farem res. De fet el dissabte és el meu cumple i entre dinars i sopars ho tindré tot ocupat!!!!!
Els dies ens els gaurdem pel juny..... que marxarem uns dies per celebrar el 1º aniversari WAAAAAAW 1 any casi casi.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 06, 2009 12:07 pm

Ostres si, d'aqui res comencen a arribar els vostres aniversaris!! Com passa el temps!!
Nosaltres per Semana Santa anirem a veure a la family, que ultimament els tenim una mica abandonats!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 06, 2009 1:38 pm

holaaaaaaaaa

G14, si que vaig a cuina, i veig a la mary els dimecres... esta molt bé, em deia l´altre dia que a veure quena entra que esta una mica out!!! ja et dire algu de la revista, la veritat es que encara ni he anat al quiosc per veure si ha sortit...

Aix... of course, quina ganes de provar-te el vestit, eh... aix, quina ilusio!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: Petita83 » dl. abr. 06, 2009 3:02 pm

Juuuu!!! M'esteu fent enveja les que plegueu dimecres de pencar... jo tinc fins dijous tarda ( :-( per un cop espero que no hi hagi feina...)

Weno, 4 dies passen ràpid, no? Encara que sigui mentida dieu-me que sí, seré feliç amb l'autoengany :-)

Nosaltres aprofitarem per passar dos dies a Calonge, a la casa que tenen els meus pares i els altres dos a Llívia, a la casa dels sogres (però no sóc una acoblada, eh! XDDDDD) És que no estem per gastar gaire, que el parent es vol canviar el cotxe, toca arreglar el pis i fa res vam regalar-nos un viatget a Sevilla pels 5 anys que portem junts...
Em deixo apadrinar... 1€/dia ja em va bé :yium:-)

Ofcourse, em fas enveja!!! Ja et queda res i a més estás a punt de tenir enllestit el vestit!!! A mi encara em toca esperar XDDD

G14, ja faràs un any de casada!!!?? Déu ni do, com passa el temps!!! Tinc companyes que diuen que els sembla que va ser ahir i fins i tot després de la boda, a algunes, els va entrar com una depre :-/

Rachi, jo estic orgullosa del meu 1.66 XDD Però em sento com el Topo Gigio perquè la més baixeta de les meves amigues ja fa 1.83 :-( Com el meu futur fa 1.80... doncs será que penso buscar uns bons tacons (jijiji) Ara, això sí, penso seguir els vostres savis consells i mirar uns altres pel convit... :star:: sinó ja m'imagino amargada de la vida!!! I no pot ser :-))
Imatge

Imatge
Petita83

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 06, 2009 3:15 pm

Jajajaja, petita, no em presentis a les teves amigues, pq si tu et veus topo, jo amb el meu 1,56 (com a mooolt) no se que semblaria!!!
Per cert, ja he vist que la estàs liant al foro del 2010 amb el tema dels fotógrafs, eh??? (tens molta raó, jo m'he agafat a un fotógraf individual)
Aixó d'anar d'acople a casa dels pares i dels sogres és genial!! A "gastos pagados", que amb una boda pel devant, tot l'estalvi és benvingut...
Imatge
ofcourse

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants