Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dc. des. 10, 2008 4:26 pm

La teresa helbig, un vestits llarg ja costa uns 2000-2500 euros. Aixi que suposo que un de nuvia deu ser a partir dels 3500-4000 segur...
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Siljoa » dc. des. 10, 2008 4:55 pm

Uys, no se com es posen aqui les fotos i em fa cosa pq no se sap qui pot estar mirant jejeje

Rachi te les envio al hotmail i si algu vol ajudar-me amb l'elecció doncs q m'ho digui q li envío jeje
Siljoa

Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 02, 2008 11:37 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. des. 10, 2008 5:31 pm

T´entenc... això dels vestits és una rallada... jo tambés esta va super cagadubtes. Vaig sortir de peiró super seprimida perque em va agrada un molt, i jo que pensava que ja ho tenia decidt.. ala!! una altre cop a rallar-me... i quan vaig tornar a RC i men vaig p`rovar vaig dir... este es el mio!! I despres a tothom li va agradar molt perque no era el tipico de novia, saps??

De totes formes, la que s´ha de sentir comoda ets tu, perque seràs tu qui el portarà i has d´anar super convençuda...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: xurdit » dc. des. 10, 2008 8:23 pm

Siljoa, jo si me'ls vols passar també m'agradaria veure'ls!!

La meva intenció no era palabra d'honor, però al final el vestit ha sigut així, era l'estil que em feia l'escot més maco i amb el que em sentia més còmode!
El meu vestit, com us he dit és de Pronovias, no us puc posar foto del model, perquè no surt ni a internet, ni al catàleg de l'avanç, ni al catàleg definitiu. Però si el voleu veure us puc passar un privat amb una foto que tinc amb ell.

A mi em va costar molt decidir-me... al final em vaig quedar entre un Pepe Botella i aquest de Pronovias.. No tenien res a veure un amb l'altre (bé, només que els dos són paraula d'honor), però un és molt llis i l'altre bastant més carregat.
Com que vaig sovint a Madrid per feina, vaig anar a Pronovias de Madrid a provar-me'n, li vaig dir que em portés els que l'assessora li semblés que em podrien sentar bé; ella em va dir que l'últim que em provaria seria el que pensava que m'escauria al 100% i per sorpresa meva era el que jo ja tenia en ment!
Després vaig tornar a casa, i vaig demanar hora la mateixa tarda per provar-me els dos, i ja va ser quan vaig sortir de dubtes!! ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Siljoa » dc. des. 10, 2008 10:31 pm

Doncs si, enviam un privat amb la foto i aixi el veure.

Jo también t'envio les meves fotos a veure q et semblen.

Jo tp busco el vestit tipic de novia, per això crec q el primer no ho és i per aq motiu potser és tan simple. Buuuuf és q és tan dificil....dissabte sortiré de dubtes segur!!! jeje
Siljoa

EntradaAutor: xurdit » dj. des. 11, 2008 8:35 am

Bon dia!!

Doncs aquesta nit miro al mail, que aquí no el puc obrir!!! Ja et passaré el mail també!!!

Aquest dissabte també vas a provar-te vestits???? Nena, quin dissabte més complert!!!!!!
Jo aquest cap de setmana buscaré a veure si trobo les sabatetes!!! Que les que volia, unes Pura López, no les he trobat per enlloc, ni per Barcelona, ni per Madrid, ni per internet... ná de ná!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Siljoa » dj. des. 11, 2008 9:19 am

Bon dia guapes!

Doncs el dissabte tinc una bona ruta però no puc esperar més jejej soc molt impacient i em quederé més tranquila si ja ho tinc tot fet!!!

Això si hauré de dinar al cotxe mentre vaig d'un lloc a l'altre jeje
Siljoa

EntradaAutor: RACHI » dj. des. 11, 2008 10:13 am

Hola noietes...

Xurdit em pots passar un privi amb la foto???

silvijoa... amb qualsevol estaràs guapissima, ja veuràs!

G14... com estas'?? que tal l´album,??? no pots ensenyar-nos res??? ni cap fotillo???

Mary... com et trobes???

Of course... com van els preparatius??? i el vestit???

Nenes, al final fem un soparet de nadal o no???

I la fiancée i la croketa estan perdudes....
Imatge
RACHI

EntradaAutor: xurdit » dj. des. 11, 2008 10:16 am

Siljoa, dissabte serà un bon dia, ja veuràs!!!

Rachi, t'ho passo a la nit, estic a la feineta i aquí no tinc fotos, però a la nit tho passo!!!
Tu tens fotos per aquí al foro del casament? És per fer una miqueta el xafarder jijijii! Crec que el vestit (és el Meryl, oi?) l'he vist al post de Moda i és impressionant!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mary8 » dj. des. 11, 2008 5:22 pm

Hola guapes!!!!

eii nenis hem d'organitzar lo del sopar de nadal!!!!! que jo tinc moltes ganes de que ens veiem.... podria ser el dimecres 17 o dijous 18... ho dic pq així segur que no coincidim amb sopars d'empresa!!!!

jo no sé si tindré l'album quan quedem.... a veure si hi ha sort!!!

nenis ja estic bastant millor xo el temps aquest tp acaba d'ajudar massa!!!!

un ptnt reines!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. des. 11, 2008 7:02 pm

Hola guapes!! Saluditos desde Canàries... Ja he acabat la feina, així que demà estaré de relax.... A veure si em dona temps de fer una mica de turisme.
Aqui esta tapat, pero fa una temperatura genial!! Jejeje, he deixat l'abric a l'hotel i genial..
Be, parlem la setmana que ve i organitzem soparillo de nadal, ok? (a mi el dijous 18 i al final el div 19 també em van perfectes!)
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dj. des. 11, 2008 7:42 pm

Eo nines!!!!!
Avui he anat a esquiar!!! Buuuf aha fet un freeeeeeeeeed -10 al Pk de la Masella!!!!!`
Per mi quan volgueu el 17 o el dijous 18!!! Però vaaaa que us vulll veure!!!!!!
Intentaré penjar alguna foto al facebook!!!!!

Mira la que txula, Ofcourse a Canaries per feinaaaa si si com et cuides!!!!!!

Xurdit jo també vull veure la fotillo!!! El meu mail es georghina@hotmail.com
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: xurdit » dj. des. 11, 2008 10:15 pm

Ara us envio mails i privis, ok???

Per cert, veig que parleu de facebook, que en teniu??? Suposo que si, a les que veig el mail, us busco a veure si us trobo, oks?!!?

Aquest soparet que parleu, on el feu????

ofcourse, a Canàries? Quina envejeta tuu!!! Disfruta del bon temps, que per aquí fa un freeed que pelaa!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ofcourse » dj. des. 11, 2008 10:25 pm

Ja ho he vist a les noticies el fred que fa oi???? Jejeje, i jo que estic amb una camisa i una caçadora primeta, jejeje... abrigueu-vos molt!!

Lo del sopar de nadal ho estem intentant coordinar, semblem ministres, sempre amb l'agenda a tope!! A veure si trobem un dia que ens vagi be a totes, que les casades ens han d'ensenyar els seus àlbums!!

Que ve que esteu per aqui, així ja no soc la única soltera, jejeje
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: xurdit » dj. des. 11, 2008 10:39 pm

Disfruta'n mooolt doncs d'aquesta temperaturaaa!!!!!
Aquí, aquest matí marcaven -5º quan anava cap a la feinaa!! brbrbrbrbr!!

ofcourse, quan et cases tu??? I on?
Jiji ens farem companyiaaa :)
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ofcourse » dv. des. 12, 2008 8:37 am

Bon dia!! Per fi es divendres.... i per fi aquesta tarda torno a caseta, ja en tinc ganes!
Xurdit, jo em caso el 4 de setembre, a la Masia La Tartana.... aixss, quines ganes! Pero ho porto fatal, encara no he mirat vestits. Demà trucaré a Rosa Clara i a Pronovias per reservar hora, a veure si hi puc anar next week
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 12, 2008 10:06 am

Hola nenes...

A mi dijous em va molt bé!! I on vulgueu...

Jolines, -10Cº a Masella... tela! Jo he estat aquest cap de setmana a andorra i tampoc feia molt de fred... vaig tenir sort!
Quiiiin freddddddddddddd.... G14, he vist al teu maridet al facwebook amb la forma del teu vestit... el va fer abans???

Of course, a veure quan hi vas que tal... sobretot, quan vagis al Bundó, intenta que no t´atengui la dona, perque tenia una mala folla, en serio... a veure si la CROKETA es conecta i et diu qui la va atendre.

Xurdit... ja he vist el teu vestit... és molt maco, la veritat és que la tela no s´aprecia molt però es veu bastant llisset, no? Aix... que guapes que estareu!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: xurdit » dv. des. 12, 2008 11:41 am

Bon dia noies!!
Ja som divendreeeees!!!!!!

Ofcourse i a Canàries que estàs de vacances? O per feineta?? Imagino q per feina, si dius que tens ganetes de tornar a casa!!!
Ostres, doncs si que t'has de posar mans a la obra amb els vestidets aviadet!! Tens alguna coseta pensada o mirada? Algun estil en concret??

Rachi, jo també vaig estar a Andorra aquest pont, i és veritat, massa fred no hi feiaa!! Jo vaig marxar amb un carregament de roba i al final no va fer tan fred!
El meu vestit és quasi tot d'encaje, a la foto que et vaig passar quasi no s'aprecia,però en buscaré un altre, que es veu una miqueta més la mostra de l'encaix!!

Com es presenta el cap de setmana??
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: G14 » dv. des. 12, 2008 1:05 pm

Hola wappes!!!!!
Xurdit si amplies la foto si que es veu l'encaix!!!!! Vamos que el vaig posar a 200% i cap problema jejejejje analisi total!!!!!

Si si Rachi abans de la boda el Lluis em deia jo ja se´com serà el teu vestit i bla bla bla i vam decidir que el dia de la boda portariem en un paper ell dibuixat i jo escrit de com aniria l'altra!!!! I el tio va acertar de ple!!!!!! I clar ens vam jugar un sopar que he de pagar jejejje!!!!!
Ens vam canviar els papers a la ceremonia i quan disimuladament ho vaig mirar em vaig quedar al.lucinada jijij!!!!!
Jo no vaig acertar reeeees, bé la camisa blanca si però això era evident!!!!!

Feia una rasca insoportable ahir!!!!

Per mi dijous també em va bé!!!!!

Jo també recordo que al Bundó em va atendre una dona que era de bofetada a dreta i esquerre!!!!! De fet no vaig tornar per ai´`o!!!
Però la Croketa sempre ha dit que la van atendre de conya, per tant depèn de qui et toca tens més sort o menys!!!!

Sabeu algo de la Fiancée?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dv. des. 12, 2008 2:25 pm

JEJEJEJE... Es que va encertar de ple g14!!!!!

De la fiancée no sabem res i... una cosa, us enrecordeu de la tartana????? S´ahura casat ja amb el seu ragazzo italià????
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants