Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. nov. 02, 2008 9:08 am

Bon dia reinas!!!

Arhoa la Kel tho ha fet perfecte!!!!! Merci reina! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Ostres quin diumenge mes lletjot... :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: arohha » dg. nov. 02, 2008 9:53 am

Moltes gràcies Kel :-()-) :-()-)
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: kel_go » dg. nov. 02, 2008 10:30 am

bon dia!! aixo que fa un dia :--( :--( :--( pero com diuen, al mal tiempo buena cara!!

Aroha no és mereixen, veig que ja l'has pogut ficar :-///: :-///: t'ha quedat molt xula!!!

Miriam guapa, que tal?? tot bé?? i l'Arnau que tal està??

bé guapes que passeu un bon diumenge!

ens veiem!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: mireia 9 » dg. nov. 02, 2008 12:02 pm

Bon dia guapes!!!

Per dir algo, pq aqui porta tot el ca de setmana ploent. Aquest any les fires passades per aigua.
No entro gaire i es que vaig liadissima, ara he començat a fer l'album de Costa Rica i tinc molta feina.

Que tal esteu totes????
I les embarassades??

Evi jo si que em vaig cassar a l'esglesia de Sta Cristina i es una esglesia molt maca i acollidora.
L'hotel Costa Brava la meva cosina va fer-hi la comunio i molt bé. Les vistes una passada.

Sino tens musica ni fotograf. Et recomano al 100% en Marc Rodriguex (Disco Mobil MR) i de fotos Studio 64, son de Sant Feliu. Son una grans professionals.
Amb en Marc ens coneixem i si dius que ets del forum i que ens coneixes li agradara molt i en Mnauel de Studio tbe es una gran persona.

Buneo noies, vaig a seguir fent l'album,

Un peto a totes!!!
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: Agbe » dg. nov. 02, 2008 12:58 pm

Bon dia de pluja!!

Quin cap de setmana més passat per aigua!!

Nosaltres estem per aqui, avançant alguna coseta del pis...a veure si d'aqui a un mes podem baixar a viure, que ja tenim moltes ganes. *.-o-o.*

Arohha, la foto de l'avatar és molt maca! :-()-)

Molts records a totes!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: nuria74 » dg. nov. 02, 2008 3:16 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa reinetes meves!!!

Això, Mireia, fes l'àlbum, que el volem veure a la pròxima quedada!

Evi, què bé que hagis entrat per fer-nos reviure tots els preparatius! Jo també vaig agafar en Marc Rodríguez per la música, i moooooolt bé! I el fotògraf, en Toni Forns, és de Sant Antoni de Calonge i és molt bo. Si vas a Fira Totnuvis de Girona, hi té una paradeta. I pels detalls, nosaltres també els vam fer a casa, i es invis també, et surt molt més bé de preu. Jo les sabates ja les tenia del casament civil, també eren baixetes, però les vaig comprar a Suïssa... per cert, on vius?

Quin temps més lleig :--( però jo em consolo diguent-me que podia haver plogut així el dia del casament... us imaguneu, quin malson!

Aquesta nit he somniat amb el casament... és que m'ho vaig passar tan bé! A veure si continuo la crònica...

Chiky, què bé veure't per aquí! T'envio molts :-()-) i molts ànims!

Una abraçada ben forta a totes les altres!

Ah, ja hem posat alguna foto al nostre web:

www.poussins.net/mariage
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: eva gi » dg. nov. 02, 2008 5:01 pm

bones noies, fa un dia horrible, m'han dit que hananul·lat els focs i tot, no m'extranya amb aquest temps :--( :--( :--(
Mireia, ja m'ho va semblar que t'havies casat a església de Sta Cristina, per les fotos ho vaig pensar, em va agradar veure-les per fer-me una idea de com queden les flors.
així coneixes el Costa Brava, a nosaltres també ens va encantar per les vistes, i pel tracte de la gent que ho porta, espero que ens vagi molt bé aquell dia

així vosaltres us vau fer invitacionsi detalls? que manyoses que sou, jo no sé ni per on començar, i axií surt molt millor de preu? perque amb el meu xicot deiem que amb la feinada que deu ser fer-nos-ho nosaltres potser millor comprar-ho fet....no se, ara em feu dubtar... i com que vosaltres ja ensou tot unes expertes

Nuria, jo sóc de Cassà`i el meu xicot de Sarrià i ara ja fa més d'un any i mig que vivim a Girona

em sap greu haver--me posat al vostre post, jo sóc de l'any vinent, però no sabeu com m'ajuda llegir-vos

gràcies a totes per la benvinguda que m'heu fet :-()-)
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: kel_go » dg. nov. 02, 2008 6:19 pm

Hola noies!!!

Núria reina acabo de veure totes les fotos! estaves molt guapa, i com es nota lo bé que us ho vareu passar!

Agbe aixi que avançant cosetes al pis molt bé >.-<: >.-<: pel que veig aviat ja hi podreu anar :-///: :-///: ja ens aniras informant!

Eva que no et sapiga cap greu, tot lo contrari estem encantades de que hagis entrat :-()-) :-()-)

i les altres que us expliqueu??? quina me de dia :--( :--(

bé vaig a fer una mica més de marujilla, ens veiem

petons
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 03, 2008 8:48 am

BOn dia reinas!!!

Sabeu que, al final em quedo un mes més a la feina!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: I aquesta tarda per postres tinc una entrevista!!! Aiiix, estic moooolt contenta!!!

Eva reina, que no et s'àpiga greu que per nosaltres encantades!!! Pensa que ens fas recordar aquella sensació tan maca que era preparar el nostre gran dia i si a més et podem ajudar, doncs millor que millor!!
Nosaltres per la música vàrem agafar an Francesc de GRESK_PLANET i la veritat que genialll! Un 10!!! A tot nuvis el trobaras!! I el fotògraf, XAVI FOTOGRAF de figueres!
Sobre fer els detalls i invis, no et pensis, sembla que no podràs i tot el contrari!!! Mira, l'altre dia em vàren donar un detall de bateig que se'l va fer la noia i era xulíssim...era un tres en ralla, on a la diagonal anava una foto del peke i tot montat sobre un troçet de suro! I les peladilles de colors eren les peçes! No sé...si vols ideas te'n podem donar unes quantes! :-)ok:

Núria kuka, eh vist les fotos...estaveu guapíssims!!!!!!!! A veure si pots continuar la crònica!!!

Mireia, reina, no treballis tnat!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Kel kuka, que tal tot???

Ainos, com va anar amb el fotògraf???

Totoes les altres...com aneu???????? Cumeta, Queque, Chiky, Winny...ara fa dies que no us llegeixo!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: eva gi » dl. nov. 03, 2008 9:05 am

bon dilluns noies, ja estic :-.:·::

Miriam m'en alegro molt, et veig contenta, i espero que l'entrevista et vagi d'allò més bé

la música i el fotògraf ja els tenim, la música és un grup que ens han recomanat els del restaurant, i per Fira Nuvis els trobarem
i el fotògraf i el del vídeo són esl que van fer el casament del meu cunyat per tant ja sé que treballen molt bé

doncs, si no us sap greu i em voleu donar alguna idea jo encantada

qu eus vagi molt bé el dia a totes
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 03, 2008 9:12 am

eva gi ha escrit:bon dilluns noies, ja estic :-.:·::

Miriam m'en alegro molt, et veig contenta, i espero que l'entrevista et vagi d'allò més bé

la música i el fotògraf ja els tenim, la música és un grup que ens han recomanat els del restaurant, i per Fira Nuvis els trobarem
i el fotògraf i el del vídeo són esl que van fer el casament del meu cunyat per tant ja sé que treballen molt bé

doncs, si no us sap greu i em voleu donar alguna idea jo encantada

qu eus vagi molt bé el dia a totes

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dl. nov. 03, 2008 9:31 am

Bon dia guapes!!!!!!
El cap de setmana de conya!!!!!! Ahir, una mica més i no podem tornar... va caure una nevada que tela!!!!!! Per poder sortir varem haver de posar les cadenet i tot!!! Però tot fantastic, el Parador és una passada varem estar-hi molt i molt bé!!!
El dijous varem anar amb el fotògraf i ens va ensenyar l'àlbum a l'ordinador, i varem fer algun canvi de foto que no estava bé, la veritat és que força bé, l'unica cosa és que hi vaig trobar a faltar força fotos, però això ja no té solució... :-/ Ara toca esperar unes 3 setmanetes i llestos!!!
Miriam m'alegro molt que tinguis un mes més de feina, i a veure què tal l'entrevista... molta sort guapa!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. nov. 03, 2008 9:39 am

Bon dia de dilluns!!

Miriam, me n'alegro que et quedis un mes més! enhorabona. I ja ens explicaràs a veure què tal l'entrevista d'aquesta tarda.

Ainos, veig que el cap de setmana de conya!! ahir vaig veure a la tv lo de la nevada i em vaig enrecordar de vosaltres, vaig pensar, hauran de posar cadenes per tornar. Però el paisatge que hi ha allà a dalt és preciós, jo estic ben enamorada.

Eva, nosaltres encantades d'ajudar-te en lo que poguem.

Arohha, com estàs? a veure si penjes alguna foto de NYC! :-///:

Winy i cumeta, desaparegudes!! on sou? :-eh_::

Chiky, ànims i una forta abraçada. :-()-)

Kel,heu anat a fires el cap de setmana?

Espe, molt liada? :-.:·::

Molts records a totes, segur que m'oblido d'alguna cosa ho sento.
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 03, 2008 10:01 am

Bon dia!!

Ainos que be el cap de semana !! tela no quina nevada!! neu:-D .
que be que rapid l'album,jo tinc unes ganes :-))

Evi pots entrar i preguntar sempre que vulguis , t'ajudarem en tot el que puguem, quins records :-):-):-):

Miriam que be un mes mes de feina.

Agbe bonica que tal?? ja possare alguna foto de NYC, he possat alguna foto a la cronica del casament..

Kel que tal??

Winy, Chiky i Cumeta on sou guapes !! :o-o: :o-o: :-()-)

Espe, Dem, Nuria, Mireia...com va tot ?? :-()-)

jo també ja he començat a fer un Hoffman del viatge
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 03, 2008 10:01 am

Ainos reina, veig que genial el finde, no???

Per les fotos, es normal que tropigues que en falten mooooltes... pensa que a l'àlbum sempre posen dels moments més importants i llestos... Però ja veuras que amb el video acavaras de veure-ho tot genial!!! I segur que en el cd en tindras un munt per triar, remanar i vendre! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Agbe nina, he llegit que al finde vàreu estar per le piset...que tal?? Heu avançat en alguna cosa??

Sabeu a mi mha entrar una deria per canviar el color de les parets de casa...alguna té algun sugeriment o sap d'alguna web on pugui veure convinacions??? :-) :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 03, 2008 10:02 am

Arhhoa reina, vaig cap a la teva crònica! :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dl. nov. 03, 2008 10:04 am

Miriam al post de Nuestra casita, crec que hi ha un post que parlan de temes de pintura , no sé si pot sortir alguna web, ho pots mirar
Imatge
arohha

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 03, 2008 10:08 am

arohha ha escrit:Miriam al post de Nuestra casita, crec que hi ha un post que parlan de temes de pintura , no sé si pot sortir alguna web, ho pots mirar

Merci reina!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: nuria74 » dl. nov. 03, 2008 10:59 am

Hola guapes!

Aquest matí he anat a buscar les fotos de les càmeres d'un sol ús, i n'han sortit de molt xules!!! També n'hi ha que no valen res, però ha valgut la pena! Ara a escanejar-les i posar-les a la web...

Miriam, que bé per la feina! I a veure si tens sort amb l'entrevista, ja ens explicaràs! Per la pintura, mira aquesta web

http://www.duluxvalentine.com/visualizer.jsp

és la que vaig fer servir jo per escullir els colors del pis. Està en francès, però no crec que sigui gaire complicat. Esculls una part del pis (sala d'estar, habitació...) i després pots combinar tots els colors de les parets, cortines, mobles... està mot bé!

Ainos, Déu n'hi dó amb la nevada!!!! Ens posaras alguna foto???

Evi, tu també ens has de posar fotos de tot, ens encanta! I aquí estem pel que faci falta! A mi em queda tot el que fa falta per a fer un ram de xupa-xups, menys els xupa-xups, que ens els vam menjar... Si ho vols, ja ho saps, només m'hi has de dir!

Nenes, quan fem la quedada? I el sopar-farra a Platja d'Aro, algú s'anima? Tinc un sofà-llit a casa si algú vol quedar-se a dormir...

:-()-) a totes!
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. nov. 03, 2008 11:32 am

Nuria, merci per aquesta web!!!!

Tema quedada quant volgueu!! Sabeu, el divendres em vaig posar el vestit de núvia.........aiiiiixxxxxxxxxx.....que maco!!! El que ja em costava una mica respirar...

LA QUEDADA BLANCA QUANT LA VOLEU FER???????????'

Per la quedada de farra, jo no vindré pas...als vespres estic mooolt cansada i no em veig amb ànims d'anar fins a platja d'aro...ho sento kukes!!

Per la quedada forera, quant volgueu!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants