Buenos dias ..... !!!!!!!!
Ya estoy de vacaciones en la semana previa a la boda asi que ya cuento atras de verdad .... Vosotras como vais???
Emvi, nosaltres tambe ho fem tarde-nit i celebrarem la cerimonia al Atrium, l'aperitiu a l'Atic i el banquet al salo.
El preus ja els tenen establerts i tan per l'Atic com per l'Atrium et cobren la tarifa que tenen.
L'atic nomes es per un maxim de 100 persones, no se quants sereu vosaltrres.
El tema dels menus agafas per provar 3 de primer, 3 de segon, 3 postres i 3 pastisos i un aperitiu i despres dius el q mes t'agrada i et calculan el preu. Al nuvis als convidan i despres poden anar 4 persones mes al 50% del preu del menu.
Tenen una pantalla al salo i una l'altre a l'Atrium per projeccions. Nosaltres pasarem una al salo pq al Atrium durant la cerimonia sera encara de dia i no es vuera res pero si que em demanat que quan baixin els convidats al salo (q pasan per davant) hi projectin els nostres noms.
Qui m'ha ensenyat fotos de l'Atic guarnit per aperitiu es la de las flors, que es Rosa Rosae, i queda precios. Nosaltres em demanat que posin espelmas al voltant de la piscina i del jacuzzi i al de la musica, q tambe porta iluminacio, que ens ho ilumini amb tons blaus, ara nomes falta q no plogui .....
He vist q et vols casar al 2010, aixi que encara et queda molt de temps ... pensa que como no es un lloc on nomes fagin casaments no esta tan solicitat, pero si us agrada no esta de mes q reseveu la data.
Nosaltres vem visitar l'hotel per primera vegada al febrer i encara que ja parlavem amb ells, fins al juny (i pq li vem demanar) no vem donar la paga i senyal. Ens deien q no feia falta q ja estava reservat pero jo pensava: com vingui una empresa i vulgui per aquella data tancar l'hotel ... jo no tincs res per dir que jo estava abans ... aixi que els hi vem fer fer.
A l'agost vem fer la prova de menu i fins ara fa un mes no ha arrancat la maquinaria de debo entre l'hotel i nosaltres. Aixi que no et desesperis i prent-ho amb calma.
Penja que el menjar es exquisit i l'hotel precios, a mi em va enamorar.
Em queden 5 dies aixi que en breu podras veure les fotos ...
No se si pot ser tens algun dubte mes ..... preguntaaaaaaaaaa