Bon dia precioses!!!!!
Nines, MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES PER LES VOSTRES FELICITACIONSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! Sou uns tresors!!!!!!!!!!
Ufffff,..... i aviat el 3 al davant!!!
Doncs l’aniversari va anar bé. A veure, no ha estat un dels més “esplèndids” des de que vaig nèixer, però bé! Jejejeje. Tot el dia a casa amb la meva mare, però bé, .....
Però el que passa és que ja no sóc la nena petita de casa! Jajajajajajajjajajaja.
La meva única nebodeta, el meu solet, és del dia 13 i clar, ara jo ja no sóc la protagonista!!! Jejejejejejejeeje.
Ninessssssssss, i vosaltres què, com va anar la quedada?????!!!!!!!! Segur que molt i molt bé!!! Vau fer fotosssssssssssssssssssssssssss???!!!!!I vau portar àlbums, etc.?
(Jijijijijij, que xafardera!!)
Com esteu totes?????? I les prenyades (
Míriam i
Mont)????
Winy, què és això de les madalenes?? M’he perdut,....
Aroa, nina, veig que ja tornes a ser per aquí!!!! Bé, quan tinguis un ratet ja ens en faràs 5 cèntims de tot plegat!!! Ah, i ja ens explicaràs què tal el viatge!!!!!!!!!! Per cert,...... a mi NY em va encantar, però,..... no t’olorava raro???
Chiky, preciosa!!!!!!!!!!!!! Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacccccck!!!
Agbe, guapa, com van les obres???????
Nuria, reina, que et queda menys d’una setmana!!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeeeeeee!!!! Ai, ja tens pentinat, finalment?????
Ainos, com van els estudis????? Pfffffffffffff,.... jo de cul, entre això i la feina!!! Ara, després tot plegat no em servirà per res, però és que quan se me posa una cosa entre “ceja y ceja”!!! Jejejejeje.
I tu
Espe, com vas??????
I tu
Dem???
Mireia, com es porta en Tor (o és “la”)???
Ostres, nosaltres ahir vam anar a veure el video!!!!!!!!! Uffffffffffffffffffffffffff, quantes emocions!!! I quina plorera!!!! I això que ens conteníem perquè clar, allà al mig tampoc era plan!!! El meu maridet, pobre, quan va veure la part en què el meu germà em llegia el vers es va posar a plorar!!! Aiiiiiiiiiiiiii, em vull tornar a casarrrrrrrrrrrrr!!!!! Veient el vídeo em vaig adonar que, durant el casament, en cap moment em vaig preocupar de com portava el cabell, ni si encara anava maquillada, etc., no me’n vaig enrecordar en cap instant. Li vaig comentar en el meu marit (ai, que extrany queda!) i em va dir: home, és que si haguéssis estat pendent d’això m’hagués preocupat, perquè seria senyal de que no t’ho estaves passant massa bé,..... i és cert,..... vaig fer tant el boig!! Super despreocupada de la meva aparença!! Jejejejejeje.
Aiiii, que guay!!!! Em va encatar el video!!!!
En fi!!! Nines, que porto tot el matí intentant escriure aquest missatge!!! Em tenen fregida a la feina!!!! Segur que des de que he començat fins ara ja heu escrit un munt de missatges més!!
Bé,..... estem en contacte guapes!! I perdoneu si m’he deixat a algú,....
Petonets!