Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dl. set. 15, 2008 3:02 pm

Hola guapes!! Com ha anat el pont???? Jo divendres vaig treballar, així que ens hem quedat per aqui, hem aprofitat per fer una mica de marujeo, veure a amics i sobretot, fer unes siestes de campeonat, jejejeje!!

Aquesta setmana he de trucar a dos o tres fotógrafs, per quedar i veure com treballen, ja us aniré informant...

Eiii, divendres és el meu cumple! En faré 31.... bufff, que graaann, jejejeje
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. set. 15, 2008 3:53 pm

Eiiiiiiiiii xurdit molt guay!! ja veurás com tot sortirá genial jo estic molt contenta amb la meva boda.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: KELLY10 » dt. set. 16, 2008 7:53 am

Bon dia, moltes gràcies per la vostra ajuda, RACHI si tens alguna foto m'encantaria veure-les per veure com queda tot montat, sobretot la zona del ball que es el que menys m'acaba d'agradar (suposo que es perque sempre la veig plena de trastos).

Mary es que BR m'agrada molt però la meva family creu que el Palauet es disfruta més totes les sales, a mi no m'acaba d'agradar, és maco però també el trobo molt fred, et dóna més serveis però el menjador no m'agrada gens i la zona d'aperitiu tampoc.

El que em preocupa del BR és el tema del catering que no tinc referències, a veure si em doneu un cop de ma :-))

Gràcies >.-<: >.-<: >.-<:
KELLY10
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 16, 2008 9:01 am

Tots els caterings que treballen amb BR Estàn molt bé. Jo el vaig fer amb Can jubany i la veritat és que de meravella, tothom va quedar encantat del muntatge.

Em passes un mail i t´envio fotos??? Es que per aqui és un rollo!!!

Que tal guapes!!! Com esteu??? Us he dit que ja tinc vestit pel casament de l´octubre??
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: KELLY10 » dt. set. 16, 2008 9:14 am

Hola Rachi :-))

No saps com s'agraeix trobar algú que t'aconselli. El meu mail es rmolina@campuscs.net. Espero les fotos impacient *.-o-o.* *.-o-o.*
He sentit que el catering Jubany es bastant car, no? no se si entrarà dintre del meu pressupost.

Vaig que tens un casament, es pot saber a on? :-))

Que cotilla!!! es per anara agafant idees
KELLY10

EntradaAutor: mary8 » dt. set. 16, 2008 9:14 am

bon dia reines!!!!

com anem???

rachiii com és el vestit??' d'on és?? pq jo en tinc un casament next week i tinc un vestit negre xo nose que faré encara!!! xo en fa una mandra gastar-me diners ara amb un vestit...

kelly jo ho vaig fer amb Airolo i también la gent va quedar encantada... és el que diu la rachi que tots els caterings estan mb!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dt. set. 16, 2008 9:17 am

Eo bon dia!!!
Rachi quan tens la boda???? No sabia que tenies una boda a l'octubre!!!!! I com és el vestit???

Kelly jo no ho vaig celebrar al BR però també m'havien dit que és més bonic el BR que el Palauet i després d'haver vist les fotos de la Rachi i la Mary està clarissim!!!!!
Ademés pels Caterings no et preocupis som unes expertes jejejjeje!!!!
En quin mes et cases del 2010????
Un consell, disfruta moltíssim dels preparatius!!! Es tenen molts mals de cap però val móltíssim la pena!!!!!

Xurdit molt bona elecció amb el Món San Benet!!!!

Mary vaya relax el finde.....

Ja tinc el disseny de l'album fet. Ara ens l'envien a laboratori i, en 4 o 5 setmanes el tindrem yuuuuju!!!!!!! M'encanta!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: KELLY10 » dt. set. 16, 2008 9:42 am

G14 encara no se quin mes, serà al maig o al juny però encara no ho hem decidit. Jo crec que serà pel juny perque al maig em fa por per si no fa bon dia.

Mary jo he mirat algo de menus de catering dels de la llista de BR i el que més hem va agradar (treient el celler de can roca que s'em dispara molt) per qualitat preu va ser l'airolo però com que no he probat el menjar hem fa cosa decantar-me per un o per un altre.
Jo hem caso al migdia i no se si amb la barra lliure de 4 hores en tindre prou, hem podries explicar com treballen els de airolo? gràcies
KELLY10

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 16, 2008 9:56 am

Hola noietes!!! Com va el dia??

Jo una miqueta mandrosa, ahir vaig tenir master i vaig arribar passades les 22h a casa (pq vam sortir a les 21, q sino em planto al piset a les 11 de la nit!!!!!!!!!!!!!)

Kelly, jo sense dubtar-ho ho faria al Bell Recó! He anat a casaments al Palauet i no està mal, però el Bell Recó és espectacular i diferent (en l'altre és més fàcil q la gent ja hi hagi anat!). Nosaltres también el vam estar mirant, però la meva sogra no volia càterings (manies...) i el vam haver de descartar...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: KELLY10 » dt. set. 16, 2008 10:12 am

Gràcies pel consell CROQUETA, a mi també m'agrada més BR. El meu nen encara no ha vist el palauet però BR sí i també li encanta. Ha d'anar a veure el palauet i a veure què. espero que no li agradi molt. Ja us explicaré.
KELLY10

EntradaAutor: fiancée » dt. set. 16, 2008 10:22 am

Bon dia!

Kelly jo tambè penso que es una molt bona idea fer la boda a Bell Recó, es preciós! Per cert, farás la cerimonia allà? La Mary ho va fer allà i la veritat que queda molt xulo!!
I el banquet a l'aire lliure de la Rachi espectacular!! Jo ho faria tambè, encara que si et cases al migdia no sé si fará massa calor... potser es millot fer-ho per la nit si ho fas a l'exterior...

Xurdit t'he passat les fotos per mail ja em dirás que tal!

Nineeeeeees!!! quan ens veiem???
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: KELLY10 » dt. set. 16, 2008 10:35 am

Bon dia FINANCÉE, nosaltres si ho fem al BR havíem pensat fer la ceremonia al Hall, hem vist fotos de com queda i és preciós. Es que nosaltres serem uns 120 i m'han dit que allà és ideal per fer-ho. El dinar ho faríem al saló que ja ens agrada molt.
KELLY10

EntradaAutor: mary8 » dt. set. 16, 2008 10:48 am

nenes podriem quedar un dia de next week, no????
g14 com és el disseny??? quines ganes de veure'l!!!! a mi m'han dit que encara trigarà una miqueta... així que m'hauré d'esperar!!!!

kelly, jo vaig fer la ceremonia al llac i va quedar preció... ja buscaré fotos i te les passo!!! si sou poquets también queda molt maco a les arcades o bé on la rachi va fer el sopar on hi ha les oliveres... jo potser buscaria fer la ceremonia a l'exterior pq així aprofites tots els espais.
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 16, 2008 11:02 am

Holaaaaa

Quedem la setmana vinent??? Per mi ok!

Avui vaig a tallar-me el cabell!!! Crec que mitja melena, a veure que em diu l´angel...

Per mi el lloc ideal per fer el casament és al llac, és preciós!!! A dintre queda molt maco, però és que la vista des d´abaix del llac és preciossa...

Kelly, tens facebook???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 16, 2008 11:05 am

Setmana q ve, perfecte!!! Ja direu!

Rachiiiiii, jo ja m'he tallat el cabell, jejeje... El porto per sota el clatell, q ja el duia massa llarg!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dt. set. 16, 2008 11:11 am

jo también haig d'anar a la pelu... a fer les metxes per la boda que tinc el dissabte 27!!!! aixxx no se que posar-me!!!
rachi d'on és el teu vestit??? llarg o curt??? el casament que vaig és a les 17:00 de la tarda, suposo que aniré curta, pq és un casament d'una amiga que es casa amb un americà, i normalment els americans no van molt puestos!!!

quin de la setmana que ve???
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. set. 16, 2008 11:14 am

Doncs el disseny de l'album queda molt modern perquè combinen fulles metalitzades amb les normals. Tenim un parell de full panor'amiques que es desplega i també hi ha un parell de fulls en acetato (transparent que fan el muntatge amb la foto del costat!!!! I em fa gràcia perquè la foto del pastís desprén aroma a xocolata, jejejeje!!!!!

Per mi la setmana vinent em va bé!!!!! Us va bé dimecres??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. set. 16, 2008 11:16 am

On tens la boda Mary?????
I tu Rachi?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dt. set. 16, 2008 11:20 am

jo tinc el casament al castell de clasquerí... no hi he anat mai, ni em sonava!!!! ja us explicaré...

dimecres és festa a bcn...
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 16, 2008 11:23 am

Pues és curtet, per sobre dels genolls molt mono, és del hoss. Es sense maniques, i és un color blau negre, explico... el forro és blau marí i la tela de fora és un tul negre, aleshores fa un color bastant maco...i després porta lentejuelas. Es senzillet però mono!

Quan vagis a la Diana truca´m, eh?
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants