Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. set. 08, 2008 2:32 pm

Bona tardaaa!!!

nines estic super liada... a més, com que els meus pares estan de vacances m'he traslladat a casa seva amb la meva germana i els nostres respectius i es una bogeria però bueno ja queda menys... em sembla que divendres ja tornen!!

Com ho tenin per quedar?? heu parlat alguna cosa? Aps l'altre dia vaig anar a buscar el vestit a la bugaderia... quina tristoooooor!! Quan torni a casa lo primer que faré será tornar-me'l a posar jejejjeje

Bueno res a veure si demà al mati puc conectar-me i parlem.
Petonets!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dl. set. 08, 2008 2:56 pm

jejejejjee...

Mary... la meva sogra no se que va fer... i com es va portar??? Bueno, vaig passar d´ella , però no massa bé. Ja us explicaré!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. set. 08, 2008 3:57 pm

hola guapes!!!

el matí super liada!!!! el finde molt relax... i aquest dimecres a la nit celebro el cumple amb els amics!!! alguna opció de restaurants??? per grups xo que estigui guai...
nos no fem res pel pont... xo el finde marxem a l'hotel Alva Park que esta per tossa que és un regal del casament d'uns amics meus!!!! mireu l'hotel esta xulissim jeje ja tinc unes ganes d'anar-hi!!!! i encara em queda un altre finde amb un spa de lleida que también ens van regalar... aquest potser m'el deixo xl novemdre quan fem 3 anyets...

rachi ja ens explicaras.....

croketa les fotos!!!! jejeje

ofcourse no ens has explicat com és l'anell!!!

nenis quan quedem.... que tinc ganes de veureus!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. set. 08, 2008 4:03 pm

és veritat, no us he explicat com és l'anell... Donc és com el de la Letizia però mig aro.. No se com es diu el tall del diamant, baguette o princesa (és un tall allargat..)

Es súper xulo!! A mes, el que porto me'l canvien per un de nou, pq hi ha un diamant que no te la qualitat que ha de tenir... Divendres vam anar a la Joieria i els hi vaig comentar que hi havia una pedra que la veia rara... Se'l van mirar i em van dir que si, que tenia raó... Total, que me'n fan un de nou i mentre no el tenen em deixen el que em va regalar el nen...
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. set. 08, 2008 4:09 pm

Olé Olé!!!!

Ofcourse... tema vestits que??? i fotograf??? has fet algu???

Per cert, no pateixis, que jo he perdut el paper que haig de portar al registre civil...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. set. 08, 2008 5:06 pm

que maco!!!!!

ja ens l'ensenyaras quan quedem!!!

per cert una amiga meva ha de fer un regal d'un rellotge per noi amb pressupost max de 350€, i vol que sigui marca rellotges no tipus momos, guess... alguna idea???
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. set. 09, 2008 7:55 am

Eeeeo nenes!!!!
Vaig a tope!!! Si si a veure quin dia fem una birreta!!!!!!
Ofcourse que txulo, tinc ganetes de veure't l'anell!!!!!!
Mary l'Alba Park és una passada!!! Jo no he estat però mon germà li va regalar a la seva novia un finde i diu que esta de conya!!!!!!
Rachit'he vist al Machu Pichu quina passada!!!!!
Jo també les he de penjar les del viatge però soc un despiste!!!!!

Nosaltres marxem demà al migdia cap a Cannes els 4 dies amb uns amics. Ella és francesa i els seus avis tenen un apartament allà i mira passarem els 4 dies per allà. Tinc unes ganetes!!!!!!

Ofcourse a la Masia la Tartana tenen exlusivitat??? O pots escollir DJ, fotograf i demés!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 09, 2008 9:06 am

Olé!!! G14... i Mary... ben fet!!! Us ho passareu de conya!!!

Jo, em quedo aqui i a currar divendres que en el meu sector, es nota molt la crisi...argggggggggggg

Com porteu el piset??? Jo fet cosetes, avui em porten unes cadires que vaig comprar dossabte a pilma. Ara vull mirar una catifa, pe`ro on he mirat son carissimes... sabeu d´algun lloc??? Havia pensat mirar al boconcept perque he vist que no estan malament de preu...

MAry... tens l´album de la Diana, i el video???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. set. 09, 2008 10:09 am

avui li enviaré un mail a la diana segura pq encara no se quan tindré l'album i el video!!!! tinc unes ganes!!!!

a mi els mobles del menjador m'els porten cap a principi d'octubre... són tots blancs!!! quan els tingui ja us passaré alguna foto!!

ahh rachi molt xules les fotos del perú!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 09, 2008 11:01 am

Mary, el dia que vagis a la diana avisa´m que com que visc al costat potser podem prendre algu rapidet!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. set. 09, 2008 11:22 am

ok perfecte!!!!! jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. set. 09, 2008 11:26 am

Bon dia!

RACHI jo vaig trobar una página on surten un munt de catifes de tots els preus i mides es http://www.artealfombra.com/
Mira-te-la jo he vist algunes molt xules, bueno hi ha de tot... Jo vull una per la nostra habitació on tinc el tocador.
Al menjador tinc dos una al sofà que es de pell així de color xocolata i sota la taula una altra de color beige més claret molt cómoda per rentar, ho dic per experiencia pq la meva gata s'ha pixat un parell de cops i es neteja molt bé amb Kalia per tapisseries jijiji
Per cert, la de pell la vaig comprar a Superstudio, l'altre es dels tiets del Xavi (http://www.atelieralella.com)
A veure si faig fotos del meu piset i us les paso!!

Per cert RACHI a quin despatx d'arquitectura treballes? es que el Xavi m'ho ha preguntat, bueno ell es informatic però treballa en una empresa que gairebé tot ho que fan es per arquitectes... i ara han fet una mena d'intranet que es diu entorn i es veu que está superbé pels despatxos grans i no sé que rotllo vamos... i m'ha dit pregunta-li a la RACHI a veure si ho tenen o sinó potser els pot interesar pq está molt bé i estalvia molta feina... pos res aixó que en quin despatx treballes? jajaja vaja rollo!!

Ofcourse has vists els models de RC 2009??? ja surten a la web hi han de molt macos... i els de Pronovias tambè surten.

A veure si quedem per prendre unes copichuelaas!! Que encara no hem quedat, per mi millor la setmans que vé. Pero bueno quan a tothom li vagi bé!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. set. 09, 2008 11:43 am

Mary Lo del rellotge de la teva amiga, a veure marcas de rellotges que no siguin gaire cares: LOTUS, BREIL¿? (aquesta no sé si es de rellotges rellotges, però jo tinc un que m'encanta!!) FESTINA, TOUS (tenen alguns models) SEIKO, PAUL VERSAN (aquesta no sé si son cars o no...però no crec que ho siguin gaire)... a veure si li serveix aquesta llista, no em vé cap altre marca... Si desprès m'enrecordo d'un altre te la paso!

:-)
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. set. 09, 2008 12:20 pm

jajajaj Fiancée ets la bombaamb les webs!!!!!
Mary, no tinc ni idea si són o no cars i depen també de l'estil però de la marca vestal hi ha de molt txulos www.vestalwatch.com
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 09, 2008 1:05 pm

croketa... a quins hotels de vietnam vas anar??? es que tinc una amiga que vol anar i volia anar a algun que estigues bé...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dt. set. 09, 2008 2:28 pm

Hola guapes! Com va el dia?? Jo liadissima, la gent ja està estresada i em tenen boja!!!

Encara no he mirat vestits, ni res de res, jejejeje, sóc un desastre!
A veure si deixo enllestit el tema dels papers al Registre Civil i miro fotógrafs (G14, no tinc exclusivitat de fotógraf, la Masia en te de recomanats, i si agafo un diferent només pagaria cànon si fan venda de fotos, cosa que no vull fer, així que cap problema!) i cap al Novembre començo amb la resta de temes...

Eii hem de buscar un dia per quedar!! Com ho teniu els divendres per la tarda??
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 09, 2008 4:24 pm

Hola noietes!!! Avui vaig una miqueta liadeta... Per mi per quedar els divendres a la tarda, no problem! Ja direu!
Demà us passo alguna fotillo, q avui me les he deixat!

Els hotels on vam estar al vietnam son:

Hanoi-Sheraton (però el millor per mi era el Sofitel Metropole)
Hoian-Victoria Hoian (aquest estava molt bé i les hab al costat de la platja més!)
HoChiMihn (o Saigon)-Caravelle (crec q n'hi ha algun de millor, però aquest està super bé, el tracte és genial i està en ple centre)
CanTho-Victoria
ChauDoc-Victoria

Aquests dos últims no és q siguin una meravella (però estan molt bé!) però és q per la zona no hi ha massa hotels (és el Delta del Mekong) i aquests són els millor que hi ha. De totes maneres els esmorzars son genials i les hab estan molt bé, però clar, comparat amb els altres...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dt. set. 09, 2008 5:28 pm

eii merci x lo dels rellotges.... ahir la vaig acompanyar i al final li va comprar un hamilton molt xulo!!!

croketa tinc ganes de veure les fotos del viatges.... jo también sóc un desastre.. también us passaré alguna de les meves!!!

eeoeoe nenis a veure si m'ajudeu... demà faig sopar x celebrar el meu cumple serem sobre uns 15-20, estic buscant restaurant... sabeu algun de xulo??? jo estic mirant un que es diu Movie, hi heu anat???
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. set. 10, 2008 8:46 am

Eooo jo divendres no hi soc!!!! Avui al migdia marxem i no torno fins diumenge!!! Que jo vull veure'us que la ultima vegada javaig ser tant frikie que no vaig venir però aquest cop no m'ho vull perdre!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 10, 2008 8:48 am

Bon dia!

Mary jo he estat al Movie un parell de vegades, no está malament, el menjar no es que sigui lo millor, però per fer un cumple está bé pq es animadet posen música y de preu es baratet. Potser per anar a sopar amb la teva parella jo no hi aniría però per anar amb amics ho trobo una molt bona opció!
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant