Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dc. ago. 06, 2008 7:41 am

yuuuuuuuuju bon dia!!!!
Sé que no hi sou però així no desapareix de la 1º pagina jejejejejej
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dc. ago. 06, 2008 12:41 pm

bon dia guapes!!!!
g14 et tenim abandonada...... quan agafes vacances????
fiancee benvinguda!!!!!! que txules les fotos!!!! estaves guapíssima!!!!ara el setembre ens hem de veure totes ehhhh

jo marxo de vacances el 12 , al final anirem a santorini una setmaneta amb una altra parella!!!! aquesta any no em puc queixar de vacances!!!! jeje
la croketa i la rachi quan tornen????

m'aniré conectant a veure si hi ha novetats!!!!

un pnt
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. ago. 06, 2008 11:06 pm

G14 guapiiiiiiiii es que no tinc gaire temps de conectar-me aquests dies entre ordenar i netejar el pis no tinc temps de res... :(
Avui ha estat el primer dia que surto de casa desde diumenge... he anat al cinema a veure Hancock jijijiji a mi m'ha agradat :-)

Per cert hi ha una noia que potser es casa a Sant Benet del foro em fa molta ilu m'ha enviat un privat preguntant-me cosetes jejeje a veure si es casa allà amb mi ho van fer tot perfecte, i els hi recomano 100%.
Per cert avui he parlat amb el fotograf i m'ha dit que la setmana vinent quedarem per veure ja el muntatge de l'album i que si ens agrada el porta ja a fer, així que d'aquí res el tinc a casetaaaa!!! yupiiiiii

Mary quina sort un altre cop de vacances... jo d'aquí 12 dies començo la feina :-(

Bueno nines intento conectar-me lo més sovint posible, molts petonets ja parlem un altre estona, aps!! per suposat fem quedada al setembre!!

Petonets!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dj. ago. 07, 2008 8:18 am

Bon dia nines!!!
No us preocupeu si esteu de vacancetes aprofiteu i desconecteu que després..... jo em conecto cada dia perquè no s'ens perdi el nostre raconet!!! Ademés demà a les 15h ja tinc vacances.
Mary aquest any vas a tope jejeje que bé a Santorini!!!!!! Molt ben fet!!!!!

Fiancée nosaltres també estem amb el tema fotos, de fet ho tenim a casa perquè ens van donar un DVD perquè escollissim les 120 fotos que volguessim i passar-lis i de fet, som nosaltres que portem retràs en entregar-lis perquè no tenim temps!!!!! Mirar 900 fotos i escollir sols 120, és més complicat del que em pensava jejejeje. Ademés com els hi podem fer suggerencies doncs ja ni te cuento!!!! Tipo escollir un olor, el paper de ceba, foto panoramica i no sé quantes coses més!!!!

Bé jo no em podré conectar perquè no tenim internet encara!!!!!

lA CROKETA JO CREC QUE SI NO HA ARRIBAT DEU ESTAR A PUNT DE CAURE PER AQUI I LA rACHI NO RECORDO QUANTS DIES ESTAVA FOR!!!!!
Si si al setembre ens veiem!!!!

Apa petonets i a disfrutar!!!!!!!!! Molt solete, menjar i relax
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dj. ago. 07, 2008 6:10 pm

Noietes....

B{e, ja he acabat el meu tour pel Peru, ara estic a Lima, i demá marxo cap a Miami, Puerto rico i... Guana island!!!! Al Per{u genial!!!!! M{ ha encantat, ja us explicare amb calma...

Heu vist les fotos al facebook???? Aix... ja us ensenyar{e m{es quan arribi a bcn..

La croketa, no dona senyals de vida...

Bueno noietes, un petonet enoooorme i ens veiem ben aviat!!!!

Muas a totes!!!!!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. ago. 07, 2008 9:59 pm

RACHIIIII!! Quina enveja! Com va el viatge?? Bueno segur que superbé!! Vaig veure les fotos estàs preciosiiiiiiiiiiiiiiiiiiisima!! Molt guapa i molt feliç!!
Quan tornis ens has de explicar tot!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dv. ago. 08, 2008 8:22 am

Raaaachi, oi tant que hem vist les fotos al Facebook!!!!!!
Estaves amb una felicitat..... guapissima!!!!
Si si ja ens explicaràs!!! El viatge espectacular, no????
Bé doncs a continuar disfrutant!!!!!!!

La Croketa potser encara esta de vacances i no té internet!!!!!! A veure CROKEEEEEEEETA ande stas?????

Es nota que es l'ultim dia de feina, oi?? estic fatal jejejej!!!!!+

Petonets
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dv. ago. 08, 2008 10:43 am

Eo us poso alguna fotillo vale????
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dv. ago. 08, 2008 7:46 pm

Hola guapes!!!! Aixss, que be s'està de vacances.... Aquesta setmana he aprofitat per fer sortides curtes, anar a veure amics.... Dilluns marxo a Cerdeña.

Bueno guapes, que passeu unes bones vacances i al setembre ens veiem, ok?
Petonets
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » ds. ago. 16, 2008 5:55 pm

Hola guapes!!!

Bé, ja he tornat de viatje i tot ha anat genial... de la boda ja ni m ´enrecord, cosa que em fa molta pena, em fa la sensació de que no vaig aprofitar bé el temps, però suposo que és una sensació...

Encara no tinc cap foto, perque els meus papis que son els que han fet una ecopilació de les camares de la family estan a manorca...

Com esteu??? Que m´expliqueu??? La veritat és que estic una mica melancolica... us va passar algu similar????

Noietes... marxeu de vacances o ja esta???? Es que no m´empano molt...

Tinc moltes ganes de patlar amb vosaltres!!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: xurdit » dg. ago. 17, 2008 11:33 am

fiancée ha escrit:Per cert hi ha una noia que potser es casa a Sant Benet del foro em fa molta ilu m'ha enviat un privat preguntant-me cosetes jejeje a veure si es casa allà amb mi ho van fer tot perfecte, i els hi recomano 100%.

Holaa!!!
La noia sóc jo!!! Jijijiji m'he passat a saludar!
Segurament ho fem a Sant Benet, encara estem una mica indecisos perquè ja teniem un altre lloc reservat...
Aquesta setmana hi tornem a veure-ho amb en Jordi i els meus pares segurament, i després el 13 de setembre que ho tindran enllestit per un casament i així ja ens acabarem de fer a la idea!!
Ens hem posat de data "límit" aquest mateix 13 de setembre per decidir què fem.
La veritat és que les explicacions i les fotos de la Fiancée m`han ajudat un munt, gràcieees per la paciència amb miiii maca :-()-)
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: fiancée » dg. ago. 17, 2008 5:10 pm

RACHIIIIIIIIIIIIIII guapaaaaa com estás el viatge genial no?? Jo he acabat ja les meves vacances, dilluns començo a treballar :-(
Jo tinc la mateixa sensació que tú amb la boda... al principi estaba super depre... no sé era una sensació com que la boda hagués estat una película per mi però que jo no formava part... tenia el record de les bodes de les meves amigues on m'ho vaig passar bomba i la teva boda es diferent... vols controlar tantes coses que al final jo no sabia si la gent s'ho havia passat bé si no... no sé es una sensació super rara que no sé com explicar... i aixó que al ball vaig estar super feliç ballant i fent el burro... però et queda una sensació super extranya... per lo menys a mi.
Demà des del curro em conecto i parlem la Ofcourse i la Mary están de vacances,em sembla que la CROKETA encara està al seu viatge i la G14 crec que currant però no estic segura... a veure si demà ens conectem les que estiguem per aquí i parlem!!
Petonets!!!

Aps Xurdit guapa!! Ja m'explicarás que decideixes i si necesites qualsevol cosa, fotos etc... ja saps el meu mail, m'ho dius i t'ho passo!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. ago. 18, 2008 8:53 am

Bon diaaaaaaaaa!!!
Rachi ja estàs per aqui!!!!!! esas fotos esas fotos!!!! si si costa un munt fer recopilació de fotos!!!!
Em sembla que aquesta sensació l'hem tingut totes. Si ho recordes jo quan us deia que disfrutessiu i em posava ñoña és per la nostalgia del dia... i la sensacií de que hagi passat un munt de temps també!!!!
Però el que si que tinc clar es que hem fet 5 bodes increibles...

Jo aquesta setmana la treballo però la propera torno a estar de vacances!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dc. ago. 20, 2008 11:18 am

Hola guapes!!! Ja he tornat de vacances.... Que be m'ho he passat!! Relax, sol, soparillos romàntics... Encara estic de vacances fins al dia 1, suposo que marxarem uns dies mes, però encara no tenim clar a on...

Rachi, a veure si et passen fotos i ens les ensenyes, eh??? Nenes, hem de quedar al setembre, així expliqueu els vostres casaments amb mes detall, ok??

Jo demà aniré al Registre Civil per informar-me sobre els papers que necessito pel casament civil, i també vull començar a mirar fotógrafs...

Un petonet a totes!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dc. ago. 20, 2008 4:08 pm

Hola noietes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com va toooooooooooot????

No em vaig poder connectar després del casament pq vam anar de cul per prepara-ho tot per marxar... Com han anat les coses per akí?? Nosaltres vam tornar de Vietnam-Balí el 5 d'agost i fins ara (fa un parell d'horetes) no ens han psoat internet (gairebé moro!!!!!!). Només m'he pogut connectar a casa meva o a casa dels sogres per mirar el correu... Aixxxxxxxx...

Rachiiiiiiiiiiiii, com va anar el casament??? M'imagino q genial, oi???? Vaig pensar molt en tu el divendres!!! I el viatge?? El nostre ha estat impresionant, Vietnam és preciós i Bali... Aixxxxxxxx... M'hi hagués quedat una temporadeta! Jejeje...

El casament también va anar genial!!! No us vaig poder explicar res... la veritat és que estem contentíssims amb el castell. La gent va flipar, es veu q l'aperitiu estava impresionant (nosaltres vam tastar poca cosa pq no deixavem de parlar amb uns i altres) i el sopar genial. Estava molt bo tot, la música q vam escollir per l'entrada i les entregues también va agradar moltissim i res, q va sortir tot rodat, jejeje...

Quan torneu de vacances??? A veure si quedem algun dia i ens posem al dia!!!

Per cert, de fotos del casament no en tinc gaires... Em falten les dels familiar, q no les tindré fins el 1er cap de setmana de setembre i els fotògrafs de moment, per escollir les del àlbum, me les han donat en un llibre totes impreses... (no tenim feina ni res...)

Apa, molt petons a totes!!! (ara ja em passaré més sovint!!!!!!!)
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dc. ago. 20, 2008 7:08 pm

EIIIIIIIIII!!!

Croketa!!!!

Que guay que donguis senyals de vida!!!!! M´alegro de que tot hagi sortit de conya!!!!!

Noietes... Hem de quedar!!!!

Encara no tinc fotillos, pe`ro ja us les possaré!!! Croketa, no tens cap foto per possar-nos????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. ago. 21, 2008 8:30 am

Bon diaaaaa!!!

Com a això??? CROKETA no tens cap foto??? Potser al facebook, vaig a mirar.

Nosaltres hem quedat aquest migdia amb el fotograf per veure la composició que han fet i donar el vist i plau per enviar-ho al laboratori...

RACHI com va això més animada??
Ofcourse has anat al registre civil?? si ja saps quin dia farás la boda ves lo més aviat possible así pots agafar-te el dia més a prop de la celebració.

G14ja estás a punt un altre cop d'agafar vacances jijijiijj

Bueno nines vaig a treballar una mica... si puc a la tarda em conecto i us dic que tal el album!!

Petonets!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dj. ago. 21, 2008 8:32 am

:o-o:

duplicat...
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dj. ago. 21, 2008 10:01 am

Hola guapes!!
Ja he tornat del Registre Civil!. Ja he demanat els certificats d'empadronament i demà intentaré demanar els certificats de naixement, i després he de tornar al registre a portar-ho tot. De moment tot sembla fàcil, jejje ja veurem mes endevant!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dj. ago. 21, 2008 3:27 pm

Hola!!!!!
Croketa i Rachi ja esteu per aqui.... UUEUEUEUE Volem veure fotillos.
Per cert Fiancée he vist les teves al Facebook i són txulíssimes!!!!!

Nosaltres com encara no tenim ni telefon ni internet a casa no he tingut temps a penjar res!!! Es un desastre els de telefonica ens han dit que pot anar per llarg el tema...........

Si jo aquesta setmaneta estic treballant i demà torno a agafar vacances fins el dia 4 de setembre. Intentaré conectar-me però potser no puc.

Si voleu quedar per mi cap problema perque no marxo per tant em podeu enviar un mensajito al mobil que em sembla que la Rachi el té i algú més també!!!!!!!!

Ofcourse que bé ja comences a moure peces!!!1 Recorda que pots demanar el certificat de naixement per internet!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants