Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dt. jul. 15, 2008 10:15 am

bon diaaaaaaaaaaa

croketa com van els nervis??? molt liada??? és que aixó ja esta aquí!!!! que bé... em porta uns records tant macos!!!!!!!

rachi... 10 dies justos!!!!!!!

com va el matí????
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 15, 2008 6:33 pm

Nineeeeeeeeees!!! estic a los angeles a un cyber i hem queden nomes 4 minuts!! No us he llegit pero suposo que anireu super liades com sempre

Com van els preparatius... (no trobo el s interrogants) jijijiji

M'ho estic passant de conya i dema a la polinesiaaaaa torno el dia 30 que vagi molt be RACHI, CROKETA no us queda reeeees...

Molts petonets a totes no us he llegit quan torni a casa us llegeixo i us faig cronica de l aboda de la lluna de mel i de tooooot!!!

M<uacks!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: blaucel » dt. jul. 15, 2008 10:59 pm

Hola nines!!

Algú em fa un update i em diu qui s'ha casat i qui es casa ja? :)

Jo estic molt bé, el 15 de setembre començo a treballar, en tinc moltes ganes, i per Nadal marxo tres setmanes a Buenos Aires i Uruguay. Yuju.

Va, expliqueu-me cosetes i poseu-me al dia, please :-))
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 16, 2008 7:51 am

Bon dia a tutti!!!!
Blaucel que bé que comencis el setembre a treballar.... això vol dir que ja estàs a tope!!!!! I les tres setmanetes de Nadal a SudAmerica t'aniràn de perillas......

A veure et faig un mini resum. La ultima que s'ha casat fins ara ha estat la Fiancée el dia 5 d'aquest mes i la Mary i jo ens vam casar el mes passat. La Mary el 21 i jo el 14!!!!!!
Ara ens queda Croketa aquest dissabte, no li queda reeeeees 72horetes, la Rachi el dia 25 de juliol i l'Ofcourse que ja té data pel dia 4 de setembre del 2009, l'any vinent!!!!!!

Mira t'adjunto una fotillo que em va fer mon germa a casa perquè encara no tinc fotos oficials. Portava molta cua i les organces que veus que volen anaven per sobre la cua!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 16, 2008 7:53 am

FIANCÉEEEEEE quan tornis ens has d'explicar moltes cosetes!!!!!!! disfruta de la Polinesia moltíssim!!!!!! Perque segur que deus estar encantadissima de la vida!!!!!
Petonets
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 16, 2008 10:09 am

Hola!!!!

Mary!!! Tu no has penjat fotitos!!!!

Fiancée... disfruta!!!!! Pssat´ho de conya!!!!

Jo he passat uns dies molt dolents però, per sort ja estic més tranquila. Tema autocars, sabeu algu?? Quant us van costar??? Jo dels que he mirat el que esta millor es julià i em surt per 150 per trajecte...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. jul. 16, 2008 10:23 am

Rachi, que ha passat????

Respecte a lo dels autocars, quants trajectes tens pensat que facin??? No se, no tinc ni idea, pero 150 euros sembla que està força be, no?
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 16, 2008 10:26 am

Ai... mñ he confos, 250 euros per trajecte!!! i faré 2 autocars de sortida i dos de tornada... o sigui, uns 1000 euros...

No, no no em passa res, però he estat molt nerviosa amb ansietat i dmés... ara ja estic millor...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. jul. 16, 2008 10:28 am

bon dia guapes!!!!!!!!!!

fiancee... quina ilu!!!!! neni disfruta moltíssim... i encara t'espera lo millor la polinesia!!!!!!

rachi que t'ha passat????? jo al final no vaig agafar autocars...

eoeoe que si que vaig penjar fotos!!!!!! xo poquetes jeje a veure si en recopilo més i us les penjo!!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dc. jul. 16, 2008 10:30 am

G14 ja portes 1 mes de casada!!!!!!! jo el faré aquest diumenge... és una tontaria xo m'agradaria fer algo especial!!!!

alguna proposta????

croekta com van els nervis???
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dc. jul. 16, 2008 10:30 am

Ah!!! Ja deia jo que 150 euros era un súper oferton, jejeje... Em sembla recordar que en un altre post varen mirar pressupostos, i si no recordo malament hi havia algun de mes económic....

Nena, tu relaxa't, eh??? Que tot sortirà perfecte!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dc. jul. 16, 2008 10:35 am

rachiiii.... no et posis nervi!!!! no val la pena... jo estava com tu els dies abans i ara ho veig i penso que sense nervis también hagués sortit tot genial!!! ja veuras com et queda preciós!!!!! aixxx tinc ganes de veuret amb el meryl!!! taras guapissima!!!!

croketa quan tens la última prova del vestit??? aixxx nena que és dissabte!!!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dc. jul. 16, 2008 11:10 am

Rachi, al post de 2009 estan comentant tema d'autocars.....

Mary, ara que hi penso, no ens has penjat fotos, ni ens has explicat res del viatje!!!! Cuenta, cuenta... jejejejeje, que coti que soc
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 16, 2008 2:01 pm

Rachi, jo ho vaig mirar però al final no vam posar autocar!!!!

Ho vaig treure d'un foro d'aqui i la web és www.animaespectacles.com

Era molt baratet!!!!!!!!!

Croketa que tal la prova???????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. jul. 17, 2008 8:51 am

Bon dia!! Com esteu?

Croketa, només queden 2 dies!!!! Com va anar la prova??

Rachi, has mirat alguna cosa d'autocars????
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dj. jul. 17, 2008 9:31 am

CROKETAAAAAAAAAAAAAA

Com van els nervis??? I els preparatius??? Al final ten sarrecades??? I el vestit????

Noietes.... jo mica en mica, ja ho tinc tot... ja tinc les castañer, son en plata però és igual, quedaràn bé... i després els autocars els faif amb julià i ja ta... y... poco más... un petonet enormeeeeeeeeee
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. jul. 17, 2008 10:25 am

bon dia guapes!!!!

croketa... com va anar la prova??? com ho portes tot?????

rachi... que bé que mica en mica ho vaig tancant tot!!!! les castanyer et quedran mb amb plata... les meves eran blanques i veig... és que no es veuen gens!!!!!

i les altres com esteu?????
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 17, 2008 12:22 pm

Aaallo!!!
Porto un matí liadet!!!!!

Rachi segur que la setmana vinent tindràs que rematar cosetes pèrò serà relaxadeta!!!!!!
Quan tens la ultima prova?????? Segur que et quedenbé les sabates!!!!

Crokeeeeeeeta estem esperant sapiguer de tu... com va anr ahir la prova????? Ja tens el vestit a casa o te'l porten??????

He mirat el temps que farà dissabte i lluirà un solet espectacular!!!!!!!

Jo ahir vaig comprar les llums de la tauleta de nit, yyuuuuju una cosa més comprada!!!!!!

Rachi quin dia sortiu de viatge??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dj. jul. 17, 2008 3:25 pm

Hola guapes!!! Com us podeu imaginar vaig de cuuuuuuuuuuuuuul!!! però no us podeu imaginar quant!!! Tot ho he de fer jo pq el meu nen no pot conduir, així q som com un pack i anem d'una banda a l'altra juntets, jejeje... Però clar, avancem poc a poc...

Bueno, tema prova... De CONYA!!! Estic super contenta, ha quedat tot perfecte i amb les arrecades (q em vaig comprar dimarts... Jejeje... Apurando...) queda genial. La meva cosina va fer fotos, però no me n'ha passat cap.... En quant en tingui alguna us la passo.

Ahir vam anar a fer-nos fotos prèvies a la boda i ens ho vam passar genial, va ser molt divertit, però vam acabar remullats de dalt a baix... también us les ensenyaré, però aquestes no sé quan les tindré pq són del fotògraf. A més a més, ja vam escollir la música (también apurando). Entrem amb "I was born to love you" de Queen, després el ram el donem amb un remix del Rehab de Amy Winehouse (està molt bé i així no plorarem tots com bojos, jejeje), després les parelles de nuvis les donem amb "waiting on a sunny day" de Bruce Springsteen (molt apropiat ja q el concert es el mateix dia q ens casem, jeje) i "Accidentaly in love" de Counting Crows. El pastís el treuran amb "Your Song" versión Ewan McGregor a Moulin Rouge (queda molt espectacular) i a les mamis el ram va amb "She's the One" de Robbie Williams.

A part d'això avui hem fet "l'assaig" amb el cura, i només ens queda pagar un munt de coses i llestos!

Ah!! Jejeje... Això és lo millor... Com q ma mare m'ha vist tant baldada, m'ha regalat un tractament al spa de l'hotel Omm, jejeje... Demà hi vaig a les 12:30 i sortiré al cap de 3 hores com uan reineta!! (La meva cosina s'ho va fer i va sortir com nova!!). Ja us explciaré q tal!!

MOLT PETONS!!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dv. jul. 18, 2008 11:08 am

croketa.... que et queda 1 dia de soltera!!!!!!!!! aixxx nena quines ganes.... tu disfruta moltíssim el dia que és un dia inolvodable!!!!!! ja veuras com tot ainrà mb i seras molt feliç... aixxx tinc mono de boda jejej és que ho disfrutes tant!!!!!!!!!

quan marxes de viatge??? pq volem fotos abans ehhh jeje

buenooo guapa només dir-te que estiguis tranquila, i que disfrutis al màxim del dia....

un super petó!!!!!!

rachii... a tu et queda una setmaneta justa!!!!!!!!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants