Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dv. jul. 11, 2008 9:51 am

Hola nenes!!!!

Pues... jo tampoc tinc plans... però si molta feina!!! Ahgir vaig anar a parlar amb el capellà i molt be! Li vam explicar com ens vam coneixer i demés...

Despres vaig anar a l´ikea a comprar jerros per tabac i xuxes. Vaig comprar 3 tres tabac i 2 per xuxes... no sé si em quedara bé... pe`ro ja està fet! Com vau possar els jerros vosaltres???? els meus son quadrats pel tabac i rodons per xuxes...
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dv. jul. 11, 2008 10:36 am

Eachi ahir per la tarda vaig estar a l'IKEA jo també jejejeje però comprant uns estanteria per la cuina on posaré els pots!!!!!

Nosaltres els gerros els vam repartir per la zona de ball!!!! Vam posar xuxes i tabac a la barra lliure però jo et recomano que no ho fagis perquè sino s'acumula massa gent entre les copes, tabac i xuxes. A mig ball ho van canviar i ho van posar a les taules auxiliars que hi havia!!!!!! Per cert el buffet de mojitos i caipirinhes va triomfar moltíssim. Si teniu la oportunitat de posar-lo serà exit segur!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dv. jul. 11, 2008 4:45 pm

Noietes.... ja tinc musica!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dv. jul. 11, 2008 4:50 pm

Hola guapes!!! Com esteu???? Aixss, he tingut una setmana de bojos.... A la feina m'han petat molts temes i he anat de bólid... Menys mal que ja és divendres!

Rachi, ja has decidit la música??? Cuenta, cuenta....
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 14, 2008 7:58 am

Bon dia!!!
Croketa ja estàs a la setmana de la TEVA BODA!!!!!!!! Que guay!!!!

Rachi quina musica has escollit?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 14, 2008 8:47 am

Hola guapes!!! Boooooooooon diaaaaaaaaaaa!!!

Esto se acerca!!!! Jejejeje... Mare meva, quina feinada tenim aquesta setmana!!! Nosaltres gairebé también tenim la música però encara ens falten la cançó de la entrada i una per l'entrega d'una parella de nuvis... Dimecres ho hem de tenir tot decidit!

también hem d'anar al Castell a acabar d'ultimar els detalls, a recollir detallets, m'he de passar per l'ikea per comprar els gerros, he de decidir q fem amb l'arròs i els pètals, también hem d'anar a veure al cura, a emprovar-me el vestit (q és demà...), han de venir al pis a col·locar làmpares i focos, hem de netejar una mica... Jejejeje... Vamos, q si arribo a dissabte serà un miracle!

Rachiiiiiiii, tu com ho portes???????
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 14, 2008 8:59 am

Hola nenes!!!!

A TOPEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

Musica:

Entrada: Bambu de shakira, es una versió de hips don´t lie molt xula.
Nuvis 1: Cuanta vida de pastora
Nuvis 2: LOvefool de cardigans
Pastis: Electrical storm de U2

Que us sembla????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. jul. 14, 2008 9:00 am

bon dia guapes!!!!!

com ha anat el finde??? jo acabant d'arrglar totes les coses del pis... per fir ja tinc tots el armaris ben ordenats!!! jeje

croketa que no et queda res!!!! és aquesta setmana... quines ganes!!!!!! ja veuràs... t'ho passaras tant bé!!!!!!

rachi.... quina música has escollit??? has anat al BR??? com ho portes tot????

nenis que no us queda res!!!!! quins nervis!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 14, 2008 9:41 am

ai... i el ram: Besos de el canto del loco.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 14, 2008 9:52 am

Croketa no t'estressis i fins on arribis!!! Pensa que tema pis quan tornis de viatge tindràs tot el temps del món d'arreglar-lo i de netejar. Ara mimat idisfruta de l'ultima setmana de preparatius de la boda!!!!!

Un consell amb els petals és que no agafeu de blancs perquè jo vaig fer vermells i blancs i els blancs amb les fotos no es veuen gaire txulos!!!!!!!

Mary ja tens tot col.locadet als armaris??? Vaya machine... jo encara tinc un munt de roba d'estiu a casa mon pare.

Croketa ens passaràs fotillo del vestit?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 14, 2008 10:02 am

Oh i tant q us passaré fotos!!! A més, ja tindré les arrecades i així también les veieu, ejejje

Ara marxo q comencem el matí de preparatius, bueno, més q de preparatius, de compres, pq anem a recollir coses de la llista de noces

Ah!!! Per cert!!! Ahir em van fer un regal q em va fer molta ilu!! El meu tiet, a part del regal del casament, ens va regalar 2 copes d'swarovski super maques!!! És el regal més emotiu q ens han fet... Aixxxxxx... Com m'agraden aquestes coses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dl. jul. 14, 2008 2:34 pm

Hola!!!
Croketa, 5 dies!!!! No t'estressis, que ja veuràs com et dona temps a tot!!
Demà fes fotos, eh????

Rachi, molt be la música! Ja no et falta res, oi??

Bueno, nosaltres per fi ens hem decidit.... El 4 de Setembre de 2009 a la Masia La Tartana. Al meu nen li va encantar!! No se, ara estic una mica xoff, penso que potser em porta mala sort, amb tot el que em va passar l'altre vegada.. Ell no fa mes que repetir-me que el lloc és preciós, que de tots els que hem vist és el millor, i que tot sortirà perfecte.. Però no se, avui m'he aixecat amb mal cos....
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 14, 2008 3:08 pm

Of course!!!!! No pateixis i disfruta del moment!!!!!! Si ja vius amb el teu noiet??? què pot passar???? aixxxxxxxx... quina ilusió!!!!!

Per cery, m´haig de vacunar perque es veu que ara es obligatori per anar a sudamerica de la febre groga i flipeu... no em donen hora enlloc!!!! Demà anioré a bellvitge a veure si faig pena, perque a drassanes m´han dit que impossoble!!!!! Que m´esperi i que em vacunin allà!!! I una merda!! Jo que em vacunin aqui!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dl. jul. 14, 2008 3:16 pm

Rachi i fins ara no t'han dit res de les vacunes??????
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dl. jul. 14, 2008 3:38 pm

ofcourse ja tens dia i lloc!!!! que bé... felicitats!!!!! no pateixis que tot anirà bé... a més és el que diu la rachi si ja esteu vivint junts... no problem!!!!
rachi... vaya jugarreta que no et vacunin!!!! a veure si trobes algun lloc.... xo fes-ho aquí ehhh

nenis acabo d'anar de rebaixes i no pot ser!!!!! he anat a nekane i ja he gastat un pastón!!!!!!!!! és que el dissabte también vaig anar a de rebaixes x bdn i también em vaig firar!!!! xo avui últim dia... ja no hi penso anar més!!!!!!que sn el meu marit em deixarà jejej

ahh rachi molt xules les cançons.... el ram per qui serà???
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dl. jul. 14, 2008 3:44 pm

Jajajja, Mary, es que aixó de les rebaixes és un vici... Fes com jo, ho guardes a l'armari i li vas ensenyant poc a poc.... jejejeje
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dl. jul. 14, 2008 4:17 pm

jejeje si faré aixó pq la setmana passada vaig apareixer amb una bossa de massimo plena de semarretes, el dissabte amb 2 parells de sabates i si avui apareixo amb la roba de nekane fliparà..... jeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 14, 2008 5:21 pm

Si es que soc un desastre!!!! Ja us ho ge dit molts cops!!!!

Bien, al final ho he aconseguit per un enxufillo, demà a les 7 de la tarda... menos mal!!!!

Noietes... controleu-vos amb les compres!!!! Qu sinó els maridets s´enfadaran...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 15, 2008 7:47 am

Ofcourse moltíssimes FELICITATS!!!!! Que guay això ja va agafant forma!!!!! I res de mal rollete que la Masia La Tartana és un lloc preciós i pensa que el lloc és el teu lloc qui no era per tu era el teu ex!!!!! per tant ara disfruta amb el teu nen que és l'altra protagonista de la boda!!!!!

Mary jo encara no he anat de rebaixes però vull anar a firar-me una miqueta que aquest estiu no he comprat res encara!!!!!!!

Rachi menys mal que ja tens on vacunar-te!!! Sino podies mirar també el Clinic o Can Ruti!!!!!!

Croketa que ja et queden menys de 100 horetes!!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dt. jul. 15, 2008 10:02 am

Bon dia!!! Com esteu??? Croketa, com van els nervis?????
Imatge
ofcourse

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants