Bodas 21 de Junio ... 10 dias chicas!!!

any olímpic.

EntradaAutor: EVA25 » dj. març 08, 2007 9:37 am

Hola guapa,
Si, li estic preparant alguna que altre sorpresa, :-)---(-: i es que en fa 29!!! Li estic fent un muntatge en miniatura de una caçeria. Ell es caçador (alguna cosa dolenta tenia que tenir...jajaja) te 18 gossos i li faig el muntatge damunt del pastel, i clar es una miqueta entretingut. I festa sorpresa i tot, he!!!

Si, estic molt contenta per el fotògraf, cuan els vam veure a la fira ja ens van agradar i la veritat no vam mirar massa cosa mes....ja t’explicaré.
Vaig agafar molta informació, cuan tingui un momentet m’ho miro i t’explico, ok?
Quina gràcia això que soc el teu punt de referència....jajajaja, com ho portes tu? Tens alguna cosa mes preparada o pensada per el gran dia....? :-):-):-):
Un petonet.... :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
EVA25
:: meganúvia

Entrades: 7775
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:42 am
Ubicació: Provincia Tarragona ....

EntradaAutor: Anitta » dj. març 08, 2007 7:00 pm

Eva!!! com t'ho curres pel cumple del Manu, no?? que guai, segur q li encanta, quin detallàs!!!! :-)ok:
Jo encara estic entrebancada amb el tema fotògraf. Tinc unes ganes de tenir-ne un..... Llavors crec q descansaré una mica en això dels preparatius, xq després del fotògraf q toca??? tu estas fent alguna cosa més??
per cert, en l'altre post (casaments provincia tgn) dius q penjaràs uns quants vestits, no??? que guai tia, tu et veus vestida de novia?? jo no m'ho puc ni imaginar!!!!!! :o-o:
Un petó!
Anitta
:: núvia rookie

Entrades: 177
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:05 am

EntradaAutor: EVA25 » dv. març 09, 2007 9:05 am

Bon dia guapi...... *:-)** *:-)**
Si que m'ho curro, m'encanta prepara-li cosetes que no s'esperi...jijiji. Per cert vaig ser jo qui li vaig demanar que es cases amb mi...aixi que ja et pots imaginar la parafarnalia que li vaig montar....jajajaj :-):-):-):
Jo ara no estic fen't res, estic prenent apunts de totes les idees o coses que m'agraden i que m'agradaria fer a la boda, com per exemple posar un llibre de firmes.....mirar invitacions.... ha!! per cert ja tinc les tarjes d'agraiment!!! que et semblen?? :-)
He posat els vestits al post de Tarragona, passat i diguem que et semblen, ok?? :-///: :-///:
Imatge
EVA25

EntradaAutor: EVA25 » dv. març 09, 2007 9:07 am

Que et sembla???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
EVA25

EntradaAutor: Anitta » dv. març 09, 2007 6:44 pm

Què xula!!!!!!!!!!!!!! M'encanta Eva =0-0-) Ja les tens comprades?? :o-o:

Ei, què original lo de demanar-li tu per casar!!!!! La vas liar molt??? jajaja neujor:-) neujor:-) Ets alucinant, xiqueta!!!! JO em moria de ganes perquè m'ho demanés, però no hagués sigut capaç de dir-li jo (no sé, per tradició..... (q en realitat es una tonteria, però bueno...)). Però em sembla molt guai el que vas fer!!! Ets la canya!!!!

Per cert, els vestits són molt xulos, però com comento al post jo tinc molt poc pit. Quin tipus de vestit m'aconselles?? Gràcies xati, ets el meu àngel de la guarda, sempre m'ajudes!!! :-)) :-))
Anitta

EntradaAutor: Merche83 » dv. març 09, 2007 6:52 pm

Pues jo també li vaig demanar jo, bueno més que "demanar"... ja estavem vivint junts feia 3 o 4 mesos i alguna vegada ho haviem parlat pero no s'havia deixat res clar i un dia li vaig dir... sabes que?? nos vamos a casar para la primavera del 2008... y ala ni preguntar ni res! imponiendo! ejejejje
Es que jo abans sempre deia que de casarme ni palar-ne que amb anar a viure junts era suficient i com a molt el dia que es volgues tenir fills fer el casament pero sense celebració ni res. i ara em fa molta ilu tot això... com cambiem ehhh!! =0-0-) =0-0-)
Merche83

Entrades: 8323
Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
Ubicació: Sant sadurni d'anoia

EntradaAutor: Anitta » ds. març 10, 2007 11:00 am

Sí Merche, i tant si es canvia de pensament amb els anys!!!! Mira, jo fa anys em pensava q mai em casaria xq no trobaria algú prou especial....i mira!!!! L'he trobat i és la persona més meravellosa del món!!!!!!!!!!! :··;..: Qui m'ho hagués dit a mi quan era adolescent... :o-o:
Anitta

EntradaAutor: MOT » ds. març 10, 2007 8:59 pm

Hola a totes!!!

Com van els preparatius? Pel que veig l'Eva ja té el fotògraf!! Quina casualitat!
Jo també em caso el mateix dia que vosaltres, 21/06/08, i de moment, tenim el Restaurant (des de Setembre) i el mateix dia 17 també anirem a veure el fotògraf i, segurament, hi farem la paga i senyal.
El fotògraf el vam triar després d'anar a la Fira de Terrassa, d'Igualada i de l'Hospitalet. Estaven a la de Terrassa i la de L'Hospitalet, i, al meu xicot li van agradar des del primer moment. Per més que vaig insistir en seguir mirant i comparant, ell ho tenia clar. I el cert és que són els que millor qualitat preu ens ofereixen i més s'adeqüen a la nostra manera de fer.

Què més ja tens triat, Eva?
Suposo que nosaltres continuarem mirant el tema de les Invitacions, tot i que potser en les regala el fotògraf i després els "Pongos".

Fins aviat, noies!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: Silvia24 » dg. març 11, 2007 10:10 pm

hola ke tal todo junieras!!
ya tengo restaurante es en le petit chateau de sant boi ya e soltado 1000 eurazos para reservar y aora a esperar sta el año ke viene para la prueba del menu!!
aun no tengo ni fotografo ni nada mas ke la iglesia y el restaurante pero lo tengo todo en la cabeza. y vosotras ke tal
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Silvia24

Entrades: 7622
Membre des de: dj. feb. 22, 2007 6:32 pm
Ubicació: viladecans

EntradaAutor: Anitta » dl. març 12, 2007 12:32 pm

Hola Kira23! yo estoy como tu, tengo restaurante + iglesia. Ahora busco fotógrafo....

Hola MOT! Quin és el teu fotògraf??
Anitta

Fotògraf

EntradaAutor: MOT » dl. març 12, 2007 5:55 pm

Hola Anna,

El meu fotògraf és de Terrassa, es diuen Minguillón. És un estudi petitet, però els vam conèixer a la fira de Terrassa i ens van agradar i quan els vam veure a la fira de L'Hospitalet ens van acabar de convèncer, tot i que, com ja he dit, el meu xicot, només conèixer-los a Terrassa, ja els va donar el "Sí, vull", je je.

Hem d'acabar de veure com fan els vídeos però, de bones a primeres, els àlbums ens han satisfet molt i ho inclouen absolutament tot en el preu: àlbums pels pares, àlbum de fotos de tots els convidats amb nosaltres, vídeo, previ de foto i de vídeo, 3DVDs, el màster de les fotos, ... i crec que algun d'aquells albums hiperpetits, també. I tot per menys de 2.500€!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Anitta » dl. març 12, 2007 10:37 pm

Hola MOT!! Kina passada de preu!!! El dissabte vaig visitar a un fotògraf i només per un àlbum (el + car, tot s'ha de dir!!) em cobrava 2500 euros!!! Una burrada comparat amb lo teu! Kina sort, a veure si jo també trobo alguna cosa q m'agradi i q estigui bé de preu!! :o-o:
Anitta

EntradaAutor: MOT » dl. març 19, 2007 2:52 pm

Noies,

Si voleu un fotògraf un un bon preu i uns bons àlbums, Foto Estil. A nosaltres ens van agradar molt, tot i ser álbums de plantilles, la qual cosa queda bé, perquè són àlbums currats però l'únic inconvenient és que com algú que coneguis també l'agafi us adonareu que els dos àlbums són idèntics. A nosaltres això ens era igual, perquè ens agradava l'estil i el preu és molt competitiu, menys de 2500€, també.

Bé, de fet, us he de dir que el fotògraf, finalment, ara que ja hem fet la paga i senyal, ens ha sortit per 2050€ iva inclòs, amb tot el que us comentava l'altre dia i amb 8 mini àlbums per donar als avis i als amics més amics. També ens inclou 50 invitacions i un descompte pels pares si volen la foto típica que els fotògrafs posen al restaurant perquè els convidats les comprin. Ah! I ens entren 3 pòsters mida DIN-A3 o bé un pòster gran, de 0.75 x 1.00m.

Us el recomano a totes!!! Crec que són 4 persones, de manera que no hi perdeu res per provar de trucar-los, ja que potser poden fer més d'una boda al dia.

Salut!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Anitta » dt. març 20, 2007 12:25 pm

Gràcies solet!!! Saps si treballen per tot Catalunya???
Anitta

EntradaAutor: MOT » dt. març 20, 2007 7:12 pm

Ei Anitta,

Els Minguillón treballen allà on els diguis, tot i que si és més enllà de la província de Barcelona, segurament et faran pagar un cànon pel transport, però no sé en quant està valorat.

Caldria que els ho preguntessis tu mateixa.

Salut, guapa!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Anitta » ds. març 24, 2007 11:22 pm

Merci!! :-()-)
Anitta

EntradaAutor: ANEROLA » dl. març 26, 2007 8:46 am

Hola Mot,

he visto que te casas en Ca N'Alzina. Nosotros lo fuimos a ver este finde y nos ha encantado. Seguro que lo haremos aquí. Pero lo que no tenemos es ninguna referencia en cuanto a la comida. Tu conoces a alguien que se haya casado allí, que tal la comida?
Como hareis lo del DJ? conoceis alguno?
Y habeis pensado en los invitados? donde dormirán? es que me da cosa que a las tantas de la madrugada se vayan desde allí hasta Barna. Como nosotros tenemos la suite para disfrutar...
Por cierto, si os casais en la iglesia, donde lo celebrais? por allí cerca?

Como puedes comprobar tengo unas cuantas preguntas.

Saludos.
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: SARINI » dl. març 26, 2007 1:51 pm

Nuestro dia:

21 - JUNIO - 2008,

Empieza el Verano!!!!!!!!!!

:-)) :-)) :-)) :-))

Que ganas tengo que llegue esta fecha,

PORQUE SERÁ???????
Imatge

Imatge
SARINI

Entrades: 7619
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 3:37 pm
Ubicació: L'Hospitalet de Ll.

EntradaAutor: EVA25 » dl. març 26, 2007 2:28 pm

POR QUE ESE DIA NOS CASAMOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
EVA25

EntradaAutor: MOT » dl. març 26, 2007 2:50 pm

Hola ANEROLA,

Te respondo en el post de CA N'ALZINA 2008!!!, ok? así no mezclamos cosillas.

Hasta ahora guapa!!

Qué ilu!!
Imatge Imatge
MOT

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat