DEM JA ETS UNA DONA CASADA!!!!! JA SOM AL GRAN DIIIAAAAA!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 12:06 am

be i ara per acavar os posu la foto k en van fer al mati jejejejejejeeee
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 12:15 am

be patatonetes aixo es tot ,penso k no me deixat res per esplicar,dir-vos k es una esperiencia inolvidable i k no marrepenteixo pas daverla fet conjunta,aixo k no amb feia gaire gracia,pero millor tots dos i tots junts k no separats i d'akesta manera o tornaria a fer dema mateix,encara k hi herem forçes hi havia k tenia mes marxa i ki estava mes apalancadet,pero va ser una passada, noies ja veureu k xuli cuan os facin la vostra,be reines manivaig a dormir k estic morta i sha fet tard...
Miriam no tavia vist, nena tens l'Arnau malalt, k te??molts de petons i k no li duri gaire, pobrets cuan son petits fan una carona i una pena,fesli una abraçada i un petonasss..............., i per vosaltres igual molts de besitos mancanta poder compartir tots akets nmoments amb vosaltres :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) bona nit guapes!!!!dema tinc un merde de coses a fer del casament ja os esplicare.......................

Imatge
Dem

EntradaAutor: ainos28 » dt. març 11, 2008 8:52 am

Dem guapa, que bé que us ho vareu passar, no???????? I que xulo en una casa de colònies que vas al teu aire i pots fer el que vulguis. Felicitats pels que la varen organitzar, perquè veig que tu estas super emocionada, ara ja falta molt poquet pel gran dia, quins nervis!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: winy » dt. març 11, 2008 8:58 am

Dem reina quina despe més sana!! Té molt bona pinta....

S'et nota a la cara que t'ho estabes passant de conya!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Apa nena, ara a recuperar forces, pel dia 23... que ja queda menys!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 9:49 am

Dem reina primer de tot me n'alegro molt que la teva mare ja tingui l'alta bonica! El meu sogre segueix igual, estable.

Quina passada de comiat és super xulo!!!!! així tots dos i en una casa de colonies i fer gresca i de marxilla allà és lo que a mi també m'agradaria! i tela les proves que us van fer eh??!!!!! me n'alegro moltissim que estiguis tant emocionada i que t'agradés tant! ara a esperar el gran dia! que ja queda poc!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. març 11, 2008 9:56 am

Dem, reina, primer de tot dir-te que me n'alegro molt que la teva mare ja estigui més recuperada, amb l'alta i tot!! :-) :-) :-)

Nena,.... quina despedida més xula, tranquil.la, però divertida a la vegada. Amb tots els amics comuns, en una casa de colònies, de tranquis, al vostre aire,.... molt bé!!! Se us nota que us ho vàreu passar de conya!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
A mi també m'agradaria una coseta així,.... :-)ok:

Per cert,.... la foto 038 no te desperdici,..... els síntomes eren de son o de ressaca? :-) :-) :-) Que bé nena, quina envegeta,.....

Que ja has fet la despedida, patatona!!!! Saps què vol dir això, no??
Nenaaaaaaaa, que et queda ben poquet pel gran dia!!! Quins nerviiiiiiiiisssssssss!!!

Na na nanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, na na nanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,....!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

neukiss-)
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 11:55 am

Es veritat Dem la foto 038 ho diu tot!!!! neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: TETES » dt. març 11, 2008 12:29 pm

dem guapaaaa!!! que jo no m'havia adonat que tenies un post propi obet!!! quin fallo, sorry!!!!

Dir.te primer de tot que m'alegro que ta mare ja estigui gairebe recuperada, estara al 100% pel bodorrio!!

Nena quina super farra-festassa que us vau muntar, quina passada!!! com diuen, la foto 38 parla per si sola... jejeje!!

nena, que et queda poc mes d'una setmanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! quins nervis, quin estres, quin cangueli......... ai ai ai ai!!!!!!!!!!!!!!!! no et voldria pas estressar eee... jejeje!! aixo ja esta aquiiiiiiii!!!!!

ja tinc ganes de veure la teva cronica del casament!!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: arohha » dt. març 11, 2008 1:20 pm

Dem bonica, es veu que us ho vau passar genial, que despedida mes xula :-///: :-///: :-///: :-///: , segur que no la olvidareu mai, serà un record inovidable.

i d'aqui res tindrem la crónica del casament >.-<: >.-<: >.-<:

com van aquests nervis??
Imatge
arohha

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 1:26 pm

hola reiness!!!!!!
moltissimes gracies a totes pels comentaris i per demanar per la meva mare,graciesssss!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
gema la foto 038 era una mica de cada ,una mica de son i una mica de resaca jajjajajajaja,
patatones ,no tinc gaire temps de :-.:·:: :-.:·:: ,pel altre post fa desde dijous k no entro perdoneume cuques.....avui si tenc temps en pasare haviam k esteu cascan.......
be dir-vos k avui ja e anar a buscar les xuxes pels nens,els nuvis per regalar,les samarretes k li donem als amics del joc famos k os parlava air vespre...,el regal k li faig a la meva germana esta per arribar,li faig un bolso i una taza del seu grup de musica k es fan,nenas ja ho tinc tot,nomes en falta anar el dijous k be dia 20 ayayayayayayayyyyyyyyyyyyyyy,,,........................
a buscar les aliançes, k per cert no os he posat cap foto, el dia 20 os la posare, os posare la den santi ja k la meva no la puc mira fins el dia,per k els escrits k vam fer son secret ,pero per gita k pugi os la penjare...,son molt secilles d'or blanc llises de tota la vida., i els vestits,de la oneta i el meu,patatones k aixo ja esta aki i jo estic dels nervisssss gracies,a totes pels anims sous totes una passada de guapes
:-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 1:28 pm

os posu unes fotitos
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 1:29 pm

DEM res de nervis!!!!! que has de disfrutar!!!!! si ho tens tot controladissim!!! ja ens diràs com ho fas i les claus epr portar-ho tot tant lligat reina! ostres que bé! en res estaràs ja casada i nosaltres ho viurem amb tu!

Ves-nos psoant al dia que t'esperem per aqui. Ets la nostra PATATONA!!!!
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 1:30 pm

els nvis per regalar.

ara os posare les xuxes k he fet 20 pakets de nens nomes en tinc 11, pero dono tambe als k fan poc an set pares.

tambe posu els recordatoris k donem i com no les samarretes

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 1:32 pm

aixo es la caixeta per posar a la taula dels nens per k estigin distrets

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 1:33 pm

Que xulo Dem vaig prenent nota!

(Per cert soc la Gemmanit eh??!!!! ja t'explicarem la historia del meu nou nom per que es una mica llarga!!!)
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 1:34 pm

les samarretes el embolicat i com keda,aixo va ser cosa den santi ,so a corrat ell sol,akesta samarreta k penjo es la mevaper ara os confeso.............................................................................
que jo no tan subint com en santi pero tambe i jugo,jejejejjejejjei amb diuen brisa neujor:-) neujor:-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 1:37 pm

ostres gemanit al moment no savia ki era,jejejjejejejeje ok ja masplicaras aixo del nom,i per lo demes trankiles k os ajudare tot lo k pugi i mes!!!!!!!!!!!!! guapa!!!!!!!!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 1:39 pm

Osti que bones les samarretes!!! nena un 10! que dic un 10 un 20 per tot! t'esta quedant super xulo! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Chiky-nit

EntradaAutor: Dem » dt. març 11, 2008 1:40 pm

gracies gemmanit!!!!!!!! ara vaig a dinar una miketa molts de petons a totes guapissimes k mesteu ajudant molt amb els vostres comentaris, ja no dara si no de far mesos, com os estimo,os tinc molt d'apreci a totes sous GENIALS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja mesplicaras aixo del nom gemanit!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
Dem

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. març 11, 2008 1:41 pm

Miriam li hauras de canviar a la Dem el titol del post per que ja queda una setmana i poc!

Dem reina la conya comença a la pàgina 695 del post de Gironines i va en relació d'en Rodolfo Chikilicuatre (el que ens representarà a Eurovisió aquest any...) si tenens un moment ho llegeixes i sino despres et faig un resum...

Bon profit GUAPA!!!
Chiky-nit

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants