VALS ORIGINAL...

any olímpic.

EntradaAutor: sergisilvia » dl. abr. 21, 2008 12:22 pm

Eso está hecho Niky Boop, descuida que en cuanto tengamos el video lo colgamos y os damos el enlace, jejeje, os podeis creer que aun no hemos mirado ni la peli???, ya me veo improvisando ese dia o el finde que de antes ensayando como 2 lokos,jajaj, en cualquier caso os lo enseñaremos, lo de la academia va a ser que lo dejamos estar porque no disponemos de mucho tiempo y además te cobran una pasta por 1 horita de aprendizaje, besitos!!!!!!
sergisilvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 157
Membre des de: ds. gen. 20, 2007 1:53 pm

EntradaAutor: Myrim » dc. abr. 23, 2008 4:46 pm

K original lo del vals i musica marxosa.... i lo del tango m'encanta!!! nosaltres vem estar a punt de ballar-lo. He de dir k fem balls de salo ( no en sabem massa pero ens defenem) el problema estava k jo sabia k amb el meu vestit ho tindria complicat, ja em veia am tots els peus enredats!! i vem decidir fer un vals ( tots dos anavem vestits molt principe i princesa, i amb carruatge de cavalls..) o sigui k li pegava, vem triar el vals de l'emperador una versio una mica mes mona. No es va fer pesat pek la family tenia ganes de veure el k haviem apres, i enseguida van fer un canvi de musica i tothom es va posar a ballar.
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants