NOVIAS DE MATARÓ (y alrededores!!!)

any olímpic.

EntradaAutor: Meritxell » dg. ago. 05, 2007 2:30 pm

Hola chicas!

Acabo de descubrir que hay más gente de Mataró!!! jejeje

Bueno, como podeis comprobar me caso muy pronto. No tengo mucho tiempo de pararme por aquí pero podeis entrar en el post del 2007 y podeis ver las fotos de mi prueba de menú, de la prueba del vestido...

Saludos!
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: Friky » dv. ago. 17, 2007 9:58 am

Hola!
Jo també sóc de Mataró i em caso d'aquí un mes i poc. sobre vestits, jo me'l he comprat a la moda, i el tracte ha estat excelent, però si voleu veure altres estils a AB Domínguez, al carrer Sant Benet han agafat la marca ST Patrick.

Sobre vil·la Minerva jo he anat a un parell de casaments i fantàstics, però quan ho volia anar a mirar per al meu casament els vaig estar trucant i intentant contactar durant un mes i no hi va hacer manera. Quan al final vaig poder parlar amb ells em van dir que no tenien dies al 2007 ( a menys que no fos al desembre o al gener). :-(

Al final em caso a Can Miracle, i estic contentissima amb el lloc :-))
Friky
:: núvia experta

Entrades: 593
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 6:13 pm

EntradaAutor: nuria.raul » dg. ago. 19, 2007 7:35 pm

hola guapes i guapos!! nosaltres som de cabrils i ens casem a Can tosca ...algú més que es casi allà :-):-):-):
T'ESTIMO CHO MEU!!!!!!
PRINCESETA MEVA!!!!
nuria.raul

Entrades: 20
Membre des de: dg. ago. 12, 2007 8:11 pm

EntradaAutor: nuria.raul » dg. ago. 19, 2007 7:40 pm

nosaltresssss!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
T'ESTIMO CHO MEU!!!!!!
PRINCESETA MEVA!!!!
nuria.raul

Entrades: 20
Membre des de: dg. ago. 12, 2007 8:11 pm

EntradaAutor: gemmacp » dv. ago. 24, 2007 10:24 am

Hola noies!
Veig que hi ha gent que s'ha comprat el vestit a la Moda, de les botigues de Mataro em sembla la millor (pel que he vist per Internet, que soc "la que viu a Holanda"..). Tinc una pregunteta: quien preu aproximat tenen els vestits? (ja se que poden variar molt, pero per fer-me una idea.....)
Gracies i anim a totes!
Gemma
gemmacp

Entrades: 19
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 10:42 pm
Ubicació: Maastricht

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 24, 2007 2:08 pm

Hola gemma! ei, ja teniu restaurant? Us va agradar Can Ribas??

Jo també l'he comprat a La Moda. El vaig comprar el novembre passat, just quan van arribar els de la col·lecció de 2007, i estaven tots rondant els 1500 euros. El meu val 1650. N'hi ha de més cars i de més barats, però aquesta és la mitja!

Per si t'interessa i estàs per aquí sobre aquelels dates, cap a l'octubre sempre fant una desfilada a la botiga i et poden apuntar per guardar-te lloc.
Tenen vestits de Yolan Cris, Jesús Peiró i Raimon Bundó, com el meu. Per si vols xafardejar la web d'aquests dissenyadors.
Tinc la prova el 29 de Setembreeee!!!!

A Mataró hi ha una altra botiga que es veu que pel 2008 ha comprat vestits de San Patrick (www.sanpatrick.com, em sembla) i la botiga també està bastant cèntrica. Es diu AB Dominguez, al carrer Sant Benet.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: artemis » dv. ago. 24, 2007 2:13 pm

Hola! Jo també sóc de Mataró, i ens casem el 10 d'octubre del 2008. una pregunta, amb quant de temps s'ha d'anar a mirar el vestit?? Perquè ara trobaré tot el d'aquest any, no sé quan porten els model de la temporada 2008.

:P
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 24, 2007 3:13 pm

Hola artemis, et dic el mateix que a la gemma. A La Moda fan una desfilada amb vestits de la temporada de 2008 cap a l'octubre d'aquest any. Almenys així ho van fer l'any passat. Jo hi vaig anar a principis d'octubre i m'ho van dir i em van apuntar a la llista. Vaig anar a la desfilada amb la meva mare i aleshores ja pots demanr hora per anar a emprovar-te els vestits que vulguis!!!!! jo em caso aquest novembre i com que pensava que trigaria a trobar un vestit que m'agradés, vaig començar amb mooooolta antel·lació. La noia de La Moda em va dir: "els vestits son els mateixos ara que si vens a l'abril, i així tindràs més on triar" i no m'ho vaig pensar i em van donar hora pel novembre (un any abans!!!) i jo havia anat ja a mirar a Granollers i volia anar a Barcelona també, però em vaig enamorar d'un vestit de La Moda, i ja el vaig deixar encarregat al cap d'uns dies de reflexió....Però en realitat, hi pots anar amb 5 o 6 mesos d'antelació!

I on us caseu??? ja falta poquet pel compte enrere!!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 24, 2007 3:16 pm

ei artemis, ja he entrat a la votra web i veig que us caseu al Castell de l'Oliver. Nosaltres també el vam anar a visitar, però al final vam preferir Can Ribas de Motbui a Bigues i Riells.

Enhorabona!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: artemis » dv. ago. 24, 2007 3:54 pm

doncs si, ens casem allà, bé,de moment, si no canvia res jejeje perquè encara no hem fet la paga i senyal. Demà hi anem.

Gràcies per la informació del vestit, ninou, passaré per la moda a veure que m'expliquen :)

a tu si que et queda poquet eh!!! Felicitats!! ;)
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: gemmacp » dv. ago. 24, 2007 4:48 pm

Hola noies,

Mira que be, ja s'ha despertat el forum, q estava una mica apagadillo.
Ninou, moltes gracies! ets molt rapida :-) (pel vestit i contestar, jeje). Bueno, al menys no son 3000 com em pensava! A mi m'agradat molt un de Novias Gelen (ho he vist a una revista q m'ha portat la meva mare), a veure si el trobo i pregunto preus!

Nuria i Raul, q macos :-)

No podre venir a l'octubre, snif, estic superhiperliadilla aqui, ens agradaria anar abans de que acabi l'any per tancar al menys el restaurant (que no, encara no ho tenim decidit, pq el meu xicot vol al Montseny....). Pr cert, si alguna de vosaltres coneix Can Barrina m'agradaria saber com va anar! pq vam anar alla i es super maco, el que volem, petit i a la montanya, pero pel que fa al mejar i servei no tinc ni idea i a distancia es dificil....).

Bueno, ara haig de preparar dues presentacions, que dema marxo a Budapest una setmana i haig de presentar 2 vegades en una conferencia, em posare (-O-:-) que no em facin preguntes dificils ;-)

Wow, crec q el meu holandes ja es millor que el meu catala! fa temps que no escric el catala , perdoneu si dic alguna burrada! :hmm:: quin liooo
(els accents es pq no en tinc en aquest ordinador;))

petonets i gracies per la info

Gemma
gemmacp

EntradaAutor: gemmacp » dv. ago. 24, 2007 4:55 pm

doncs ala, jo tambe fico una foto de nosaltres dos (que no se com es fica al meu perfi i encara no tenim web), es diu Marco i es moreno, pero es Holandes, jeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
gemmacp l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 24, 2007 4:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
gemmacp

EntradaAutor: gemmacp » dv. ago. 24, 2007 4:56 pm

uy, no es veu be, pero el tamany normal no em deixava el sistema....
adeu guapas!
gemmacp

EntradaAutor: Friky » dv. ago. 24, 2007 5:02 pm

Gemma el meu vestit també es de la moda i em va costar uns 1600 euros ( el pico exacte no el sé perquè me'l regalen els meus pares ) . El meu és de Raimon Bundo. Jo el vaig anar a mirar al febrer i em caso el 28 de Setembre. Em van dir que el normal és anar amb uns 6 mesos d'antelació.
Friky

EntradaAutor: Nochelia » dv. ago. 24, 2007 6:35 pm

ei!!! q bé això es comença a animar i cada vegada en som més!!!!!!!!

Doncs jo también vaig entrar fa temps a la moda (un dia q passava per allà amb la meva mare) per saber quan hi havia d' anar.... i em van dir com a la Ninou q a l' Octubre fan una desfilada amb els models nous (però encara no saben la data) em van demanar el telèfon per trucar-me i poder anar-hi... a veure si estic aquí pq a l' octubre farem vacances i segurament marxarem una setmaneta....

Friky i Ninou ja us queda poquet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Nochelia

Entrades: 921
Membre des de: ds. des. 02, 2006 4:56 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: artemis » dv. ago. 24, 2007 8:25 pm

Hola!! Després d'haver llegit lo de la desfilada de La Moda, he anat aquesta tarda a preguntar, perquè tenia curiositat i m'ha comentat el que heu dit vosaltres, que ja puc anar-hi a principis d'any, que el preu va desde 900 fins a 2000 euros més o menys, pero que la majoria són de 1200-1500 euros.

També li he comentat el tema talles, perquè això em preocupava bastant, ja que jo tinc una 48-50 i ja patia, perquè a veure si no n'hi havien!!! I m'ha dit que no patís perquè elles adapten a qualsevol talla el model que a mi m'agrada i puc fer les variaciones que vulgui.

Aaaiii quina emoció!! Això comença a agafar forma!!! :P
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: ninou » dv. ago. 24, 2007 9:30 pm

doncs sí, a la Friky i a mi ens queda ben poquet! ella es casa el dia abans de la meva prova de vestit!!!!!!!!!!! la veritat és que és una il·lusió enorme, almenys per mi, quan comences a trepitjar una botiga de vestits ni que sigui per preguntar quan hi has d'anar, després quan vas a emprovar-te'n, quan el trobes, quan busques restaurant, quan mires els detalls, les invitacions, el tastet del menú amb els pares....No sé, noies, jo ho estic disfrutant moltíssim. Recordaré tota la vida la il·lusíó d'aquest any de preparatius, o sigui que a vosaltres també us destijo que disfruteu a tope cada preparatiu. És genial!
I també us diré que també tinc ganes (poquetes, però en tinc) d'haver-ho passat tot, viure amb el meu xicot, i no tenir tanta feina a fer!!! però bueno, això ho dic amb veu fluixeta, perquè realment m'ho estic passant pipa!

Imatge
ninou

EntradaAutor: Friky » ds. ago. 25, 2007 10:56 am

Estic amb la Ninou, encara que jo no he tingut tant de temps per preparar el meu casament ( ho he organitzat to en 7 mesos ) i em queden una pila de coses per fer aquests ùltims dies :-)) . Però jo i el meu futur marit ja fa quasi dos anys que vivim junts, i hi han moltes coses que ja tenim fetes, com muntar el pis.

Sobre les talles dels vestits, és veritat el que et van dir a la botiga. A mi em van arribar a provar el cos d'un vestit amb la faldilla d'un altre, i crec que eren de dissenyadors diferents ( aquesta és la ventatja d'anar a un lloc on tenen més d'una marca ) també em van oferir la possibilitat de variar el vestit ( a un dels meus vestits finalistes li hagués posat un cinturó color vainilla per donar-li un toc ) i el que m'he quedat me'l fan amb un escot diferent :-)
Friky

EntradaAutor: artemis » ds. ago. 25, 2007 12:49 pm

Noies!!! Ja tenim el dia segur!! :D Hem anat aquest matí a confirmar-ho, així que si tot va bé, ens casarem el dia 10 d'octubre del 2008 al CAstell de l'Oliver :D
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Nochelia » ds. ago. 25, 2007 12:50 pm

Molt bé Artemis!!!!!!!!! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Nochelia

Entrades: 921
Membre des de: ds. des. 02, 2006 4:56 pm
Ubicació: Mataró

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants