Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dc. set. 10, 2008 2:39 pm

Ànims Queque que ja estàs a la recta final!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. set. 10, 2008 3:07 pm

Chiky, veig que ja tornes a anar atavalada amb la feina!!!! Aixó et va bé per desconectar :-)ok:
Com està el teu sogre? Hi ha novetats??
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: kel_go » dc. set. 10, 2008 6:34 pm

hola chiky, guapa, que tal?? que fa el teu sogre??

nosaltres, doncs un xic millor... mica en mica...

ostres que bé que fagis pont! jo també en vull fer :-( :-(
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: montpra » dc. set. 10, 2008 6:36 pm

Arohha reina molts ànims !! Que macu que és el Dani i atent !!!

QUEQUE ... 3 DIES !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :: orrr:: :-()-)
AGBE ... 2 DIES !!!!!!!!!!!!!!! :: orrr:: :-()-)
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 10, 2008 9:30 pm

Bona nit reinas!!!

Aquesta tarda he anat de bòlid i no he pogut entrar.... He estat amb la Dem! Ma donat molts de records i petons per totes!!! :-()-)

Chiky, m'encanta veure que tornes a estar activa!! I a més a més divendres et veure'm!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ja em direu si voleu quedar o si ja ens trobarem allà hi ha quina hora!!

Mont reina, ja queda menys per la ECO!!!!

Kel, :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Jo tampoc faig pont...així que ja tindré amb qui parlar!!! :-)ok:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dc. set. 10, 2008 9:43 pm

hola guapes!!

que tal està la dem? deu anar molt liada, no? bé doneu-li molts records!

miriam, aixi ens farem companyia! :-()-) :-()-)

per cert, que tal va el tema :-()) :-()) ?? espero que molt aviat ens fagis tietes com la mont!!

mont si que falta poc per la eco! quines ganes, no?? no estas un xic nerviosa???

bé, bona nit i molts petonets!!!

i les que feu pont, disfruteu mooooolt!

i les que no, nos a disfrutar demà!

i queque i agbe a disfrutaaaaar molt del casament!!!!

petons a totes :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. set. 10, 2008 10:43 pm

Kel. doncs la búsqueda va..... ara esperant resultats. Teòricament a partir de diumenge sabre alguna cosa...espero tenir sort! I sinó doncs res, a seguir intentant!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dc. set. 10, 2008 11:14 pm

Ainos Kel merci per preguntar el meu sogre aquesta setmana l'han traslladat a una residencia hospital que es diu ramon turro està molt malament i al Trueta no li poden fer res més i a casa de la amera amb la que està no ens el podem endur. Es durissimd eixar una eprsona allà i és molt dur pensar que algu que t'estimes no el tornaras a tenir mai més al teu costat a casa i estem paint la situació sobretot en Raül que ho està passant fatal i a les nits li agafa el baixón pero bueno fem pinya i na tirant no podem fer-hi res i no ho podem arreclar així de dura és la vida a vegades....

Miriam tu no defalleixis en la búsqueda!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 11, 2008 9:54 am

Chiky-nit ha escrit:Ainos Kel merci per preguntar el meu sogre aquesta setmana l'han traslladat a una residencia hospital que es diu ramon turro està molt malament i al Trueta no li poden fer res més i a casa de la amera amb la que està no ens el podem endur. Es durissimd eixar una eprsona allà i és molt dur pensar que algu que t'estimes no el tornaras a tenir mai més al teu costat a casa i estem paint la situació sobretot en Raül que ho està passant fatal i a les nits li agafa el baixón pero bueno fem pinya i na tirant no podem fer-hi res i no ho podem arreclar així de dura és la vida a vegades....

Reins, em sap greu el que esteu passant..nosaltres vàrem passar una situació semblant amb el meu avi, i la veritat que és molt dur veure que no tindràs més aquella persona a casa i que realment la vida se li està escapant de les mans i no pots fer-hi res.... només esperar...i es fa etern.
Espero que el patiment del teu sogre, encara que sigui fort dir-ho, no s'allargui massa.. Dona-li molts de mimos an Raül i moltes forces per tú! Que ets genila al 100%...ets l'apollo del teu marit i pensa que é suna cosa que t'agraïrà tota la vida! Sempre ets forta ens els pitjors moments i poques persones poden ser-ho.
Un petó ben fort reina, i si necessites res ja saps on trobar-me. :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. set. 11, 2008 9:55 am

AGBE, 1 DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUEQUE, 2 DIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dj. set. 11, 2008 1:40 pm

hola gironines!

chiky guapa, em sap moltissim greu! ho sento molt, de veritat, mima molt al teu home i estant junts mica en mica ho anireu superant, deu ser molt dur... la veritat és que no se que dir, nomes et puc dir que si necessites qualsevol cosa, aqui estic, ok? molts anims guapa :-()-) :-()-) :-()-)

que tal va la diada??

miriam reina doncs ja no et queda res per sortir de dubtes! ja veuras com aviat ens donaras bones noticies!!!!

agbe, guapa, que demà et cases!!! :-///: :-///: que tal estas?? com van els nervis??

i tu queque demà passat! *.-o-o.* *.-o-o.* ara si que ja està aqui! tu com ho portes??

bé guapes, que passeu un molt bona diada!!

petons per a totes :-()-)
kel_go

EntradaAutor: nuria74 » dj. set. 11, 2008 2:52 pm

Hola ninetes meves!!!

Com va la diada???

Nosaltres hem aprofitat aquest matí per anar a passejar a la platja amb els nens, ara estan tots dos dormint, en Michel està llegint un llibre per buscar textos pel casament i jo... doncs per aquí, a veure si contesta algú...

Agbe, demà et cases!!! Quina pena no poder venir a veure't, però a la tarda em va fatal amb la nena! Es que a les 19h00 és quan la banyo, li dóno el pit i la poso al llit cap a les 20h00, i pobre de mi que li canviï el ritme, que després està massa cansada i no dorm. (mont, pren nota!!!)

Queque, guapa, a tu també et queda un suspir de res! Com ho portes???

Chiky, guapa, deu ser molt dur pel que esteu passant! Des d'aquí t'envio molts petons i molts ànims! Ja saps on trobar-nos, eh! Estic contenta que hagis trobat feina, et deu anar bé per desconectar...

Míriam, creuem els dits per diumenge!!!

Kel, molts ànims per tu i el teu maridet també!

Les altres, com esteu???

Arohha, m'agraden molt les minutes! I el menú em sona d'alguna cosa :hmm:: perquè serà??? ::-)

Ara que tinc 2 minuts, vaig a enjar les fotos de la Mireia
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: kel_go » dj. set. 11, 2008 3:28 pm

hola núria!!

si que bé més fotos de la mireia!!

per cert guapa, a tu també et queda un suspir! que tal ho portes???
kel_go

EntradaAutor: nuria74 » dj. set. 11, 2008 3:38 pm

Ja està, n'he posat unes quantes més... és que tenia una estoneta i sé que us encanten les fotos!!!

Hola Kel, doncs nosaltres anem fent... a poc a poc i bona lletra! Però la veritat és que quan veig que només em falten 5 setmanes i escaig, em poso dels nerviiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!

Per cert, d'on ets??? Perquè al sopar van sortir un munt de pobles: Cassà, Fornells, Caldes??? O cap d'aquests???
Imatge
nuria74

EntradaAutor: kel_go » dj. set. 11, 2008 3:43 pm

doncs soc de SANT HILARI SACALM, on deu va perdre l'espardenya... jajaja

un poble petit i tranquil... tot i que jo vaig neixer a BARCELONA, i veniem al poble als estius i algun cap de setmana fins que finalment ens hi varem instal·lar, d'aixo ja fa uns anyets... uns 12 més o menys!
kel_go

EntradaAutor: nuria74 » dj. set. 11, 2008 4:01 pm

Em sembla que l'AInos el va mencionar...

Jo també visc en un poblet: Calonge, no sé si el coneixes.

Però vaig néixer a Suïssa i vaig viure molts anys a Ginebra. De fet, només fa un any i mig que vivim aquí tota la family (jo vaig viure aquí 9 anys, dels 14 als 23).

El meu home ha marxat amb la colla dels gegants, tenen una sortida a Platja d'Aro avui, i jo estic esperant que el nen es desperti per anar a fer un volt... i tu?
Imatge
nuria74

EntradaAutor: kel_go » dj. set. 11, 2008 4:07 pm

si que el conec, el que no hi he estat mai! m'apunto visitar-lo a la llista de coses pendents de fer!

tela, as fet recorregut! no sabia que havies nescut a suïssa, sabia que hi tenies familia, pero que hi havies nescut, no i el teu home també es d'allà? (aquest també us un dels llocs apuntats a la llista, jajjaja)

si, nosaltres ara també sortirem a fer una volta! es que avui, al ser festa hem aprofitat per fer de marujus .::s--:... .-*.:-).*.* c[]c .-*.:-).*.*

i ara hem acabat de ..(()).. i sortirem una estona!

que vagi molt bé guapa!
kel_go

EntradaAutor: montpra » dj. set. 11, 2008 7:23 pm

Chiky-nit ha escrit:Ainos Kel merci per preguntar el meu sogre aquesta setmana l'han traslladat a una residencia hospital que es diu ramon turro està molt malament i al Trueta no li poden fer res més i a casa de la amera amb la que està no ens el podem endur. Es durissimd eixar una eprsona allà i és molt dur pensar que algu que t'estimes no el tornaras a tenir mai més al teu costat a casa i estem paint la situació sobretot en Raül que ho està passant fatal i a les nits li agafa el baixón pero bueno fem pinya i na tirant no podem fer-hi res i no ho podem arreclar així de dura és la vida a vegades....

Chiky reina, molts ànims, és molta dura aquesta situació. Mima molt al teu home, que ara et necesita uapisima.
Si necesites res, ja saps on estic val reina ?

nuria74 ha escrit:Agbe, demà et cases!!! Quina pena no poder venir a veure't, però a la tarda em va fatal amb la nena! Es que a les 19h00 és quan la banyo, li dóno el pit i la poso al llit cap a les 20h00, i pobre de mi que li canviï el ritme, que després està massa cansada i no dorm. (mont, pren nota!!!)

Jajajaja tranquila que jo vaig prenent apunts de tot el que dius tu ;)

Reines petonikusssssss !!
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Agbe » dj. set. 11, 2008 8:20 pm

Bona nit guapes!!

Ara sí que comença el compte enrerra en hores... nerviosa no ho estic, el que si estic és agobiada, perquè porto dos dies d'anar amunt i abaix que bueno, els últims detalls... un no parar i demà al matí "más de lo mismo", al matí a primera hora a la floristeria, desprès a buscar uns nuvis i desprès ja cap a figueres, que a les 12h tinc hora a la pelu.

Disculpeu-me però no m'he pogut posar al dia... però demà ja ens veurem amb moltes de vosaltres, i les que no pogueu venir, tranquil.les que les megareporteres ja us penjaran fotos... ah, per 124578996589799 vegada disfrutaré molt e intentaré arribar puntual, jejjejejeje!!

Molts records a totes!!
Un petó per cadauna de vosaltres. :mu::
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dj. set. 11, 2008 8:20 pm

Queque, que vagi molt bé dissabte i disfruteu molt, molt, molt.

Que vagi molt bé, ens veiem a la tornada! *.-o-o.*
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants