NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 13, 2007 11:30 am

Eso eso, que si son gratis los vestidos alla que me voy a mirarmelos a ver si hay alguno que me gusta y mira lo que me ahorro para la boda.... jolinnn si fuera cierto, que casas tienen en la ribe nupcial, es St. Patrick no???? hay varios modelos que me gustan... no se ya me diras Laucob
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dv. jul. 13, 2007 11:45 am

Nani, no será la tienda de novias que está en la av del rio...ayyy no me acuerdo como se llama, novies l'estil me parece, que estos sí que llevan tiempo con un cartel que se traspasa y con ofertas, pero yo pensaba, cualquiera se fía, comprarse el vestido con tanto tiempo y si cierran y tienes el vestido a medio arreglar?? que haces? per regalar me parece tan raro...

Ribe no creo que cierren, si he visto en el espacarate vestidos de la coleccion del 2008 de s patrick!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dv. jul. 13, 2007 3:52 pm

sabeu alguna cosa?? :-/
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. jul. 13, 2007 4:03 pm

Nenes!!

És impossible que Ribe tanquin, impossible del tot! Si fa mil anys que treballen i jo crec que ja tenen fins i tot una clientela fixa! Ho trovo extranyissim! Si no recordo malament, avans tenien 2 botigues a Lleida ( una on ara hi ha el Adolfo Dominguez no?) i una sí la van tancar pero l'altra ¿¿¿¿voleu dir???

Per cert, mai havia sentit parlar de St. Patrick! Ara mateix em poso a mirar els vestits a veure què tal!! Ara, si una cosa tinc clarísima es que paso de dones bordes organitzant cosetes de la boda així que seguint el teu consell Oni, no voy ni locaaaaaaaaaaaa a Ribe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nosaltres també vam anar l'any passat a la Fira de Nuvis, encara no saviem que ens casavem pero vaig voler estirar una mica la corda i el vaig portar casi obligat!! El que més me va agradar van ser els desfiles!!! Aquest any suposo que hi tornarem!!

Per cert, demà per la tarde volem anar a Verdú a veure detallets i parelletes de nuvis! Saveu on hem d'anar exactament??Estarà obert un disabte tarde???

AVUI ESTIC MOLT NERVIOSAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! NOMES FALTE 1 ANY I 2 MESOS EXACTES PER LA BODA!!!!!!!!!!! QUINS NERVIS!!!

BESITOS :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dv. jul. 13, 2007 4:23 pm

Elena! no et fiquis nerviosa dona, que encara ens queda!! :-))

Encara recordo quan vam entrar a la fira, el mosqueig que vaig agafar, entrem..et començaven a preguntar als estands i el meu novio tirava cap enrera i hem deixava allà...per dirvos que només vam anar al desfile i vam marxar, vam anar a l'endemà amb ma mare i el meu germà per mirar coses que si no.... pero és que s'hem feia estrany fins a mi, la veritat...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. jul. 13, 2007 8:17 pm

t'ha dit alguna cosa la teva tieta si tancava alguna botiga??la que està en traspàs segur és nuvies font!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » ds. jul. 14, 2007 9:55 am

Hola! com ho feu per ficar aquests dibuixets tan monos al costat? Soc molt negada amb els ordenadors i no se be com fer-ho.
mohnt
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » ds. jul. 14, 2007 3:10 pm

el ribé ho dubto que sigui, però aquesta que dic, podria ser, està al la banda del riu, davant de la parada del bus, just després de l'estació d'autobusos....aquella no se si es l'estil, font o com es diu, no hem surt, alli hem van comprar el vestit de comunió per cert.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » ds. jul. 14, 2007 3:46 pm

doncs no ho se, vaig passar no feia gaire i encara tenen l'aparador i crec que estva oberta, peor fa temps que tenen el cartell de traspàs.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » ds. jul. 14, 2007 4:41 pm

t'imagines que regalesin vestits!! :hmm::
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. jul. 15, 2007 6:37 pm

home, tant ho trobo exagerat, pero per exemple he vist una noia del foro, que es va comprar un segon vestit, perquè va trobar un molt bé de preu....pero clar, bé de preu ja són mínim 200 o 300 eurets... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. jul. 15, 2007 8:10 pm

jaaaa.... a veure a mi hem deixen vestit si vull però ja que tindré el meu, doncs al menys aprofitar-lo, que només serà un dia....com per canviarte més...hem faria cosa....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dl. jul. 16, 2007 7:53 am

bueno...jo de moment no tinc cap... però vamos, que no hem vec canviant-me diversos cops...no ho crec...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 16, 2007 8:01 am

Monht mira a la pàgina 30 que li explico a l'Aina com fer lo del descompte de temps que queda :-))
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. jul. 16, 2007 8:03 am

bon dia maca..com va?? ja mateix estàs al compte enrera d'un any, eh?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 16, 2007 8:28 am

Bon dia. Tinc unes ganes que passi aquest més i 3 setmanes que queden per començar el compte enrera >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Encara estic de vacances, pr m'he liat pq m'he ofert a fer de canguro dels meus nebodets per les tardes. La meva futura cunyada el més passat va tenir bessons : bb : : bb : i ja tenia una nena (=:-) pel que ara va de cul pobra. O sigui que jo, que no tinc ni idea de canalla, ara hem poso en aquets berenjenal :star:: Ja us explicaré com se'm dona lo de canviar volquers i donar bibes. El meu home diu que son unes practiques (potser es alguna indirecta :hmm:: )
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. jul. 16, 2007 10:13 am

bueno Marjo, entretinguda estaràs, això segur..jejeje

Aixi que ja sabe qui et portaran floretes etc quan et casin no?? :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 16, 2007 11:31 am

Els bessons nomes tenen un meset o sigui que quan ens casem tindran 1 any i dos mesos, potser encara seran una mica petites, pr la seva germana ara te vora 3 anys o sigui 4 per la boda. Aquesta segur que l'enganxem pels anells i els petits ja els buscarem alguna altra coseta :-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. jul. 16, 2007 3:36 pm

si que seran petits si, per aixó deia lo de les floretes però es que tot justet caminaran pobres...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dl. jul. 16, 2007 5:03 pm

aahh Laucob, de lo que hem vas comentar de la pintura dels chupitos, vaig anar a comprar pincells a abacus l'altre dia i la pintura que hi ha allí, doncs va bé, jo crec que és més fàcil pintar amb aquells, he pensat segons que ferlo amb els que tinc però altres parts fer-lo amb els vitralls, que és més manejable, a casa tinc d'aquestos en vermell i en lila...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants