Més coses....
Aquesta setmana ja ens hem mig casat amb un banc per fer la Hipoteca: Caixa Terrassa, són els que millors condicions ens han fet! Dilluns vinent ja començarem a rebre resposta del tassador i estudis del banc, a veure què ens diuen!
I ahir vam anar a fer moooltes coses per la Júlia:
-Pel matí vam anar a comprar robeta amb els sogres (que encara no li havien comprat res i els feia ilu anar-hi amb nosaltres). Li vam comprar uns conjuntets super cucos per quan neixi; entre d'altres coses un vestidet moníssim!
-A la tarda ja vam encarregar el cotxet; n'hem agafat un que és super plegable i pesa poc. Espero que la nena hi estigui còmoda!
-I més tard vam anar a l'IKEA a comprar un Sinfonier.
Ara aquest matí el Jordi ja l'està montant (jo no el puc ajudar gaire, la meva panxa no em deixa), i ha marxat un moment amb el seu germà: van a buscar el llitet dels nostres nebots que ens deixen!!! O sigui que... si la Júlia vol ja pot venir demà que ja ho tindrà tot!! jejejje (és broma, eh... que s'esperi una mica que encara no li toca sortir).
Em fa molta ilu anar-ho colocant tot, no ho sembla però hi ha molta feina encara per fer. Quan ja estigui tot això m'hauré de dedicar a anar rentant la robeta, que s'ha de rentar amb un sabó especial i sense suavitzant. A sobre ma mare diu que s'ha de rentar a mà.... i no ho penso fer!!! Ho rentaré a la rentadora amb un programa suau i punt! No estic per rentar a mà!
I per cert! M'acabo d'enfadar amb ma Mare!!! Digueu-me panfila si voleu però m'ha fet plorar i tot!!
és que aquesta setmana van venir els meus avis a BCN i els faig portar l'album del casament per si el volien tornar a mirar. Quan vaig marxar anava molt carregada i vaig preferir deixar l'album allà i endurme'l aquesta setmana.
Total; que aquest cap de setmana els meus pares han portat els meus avis al poble i ma mare s'ha dedicat a ensenyar a tothom l'album, inclòs als meus tiets i cosins que encara no l'havien vist!!!

ELS HO VOLIA ENSENYAR JO!!!!!!!!!