Amu a vé!!!
A veure!!! Jo també vull saber el vestit de la Hansen!!! M'ho passeu per privi???
Anna! gràcies per lo de la música! Al final vaig aprendre a guardar-la a l'ordinador i ja ho vaig tenir tot ok!!! Ja els hi vam portar, a veure què ens faran...
Per cert, ens van dir uns 20 dies, des de que vam veure la maqueta, ja comptem al Novembre, millor! més dinerons estalviats!!!!
Anna: Tema preu album pares: nosaltres és una rèplica del nostre (crec que són 32 pàgines) 300€. Jo també et recomano el de 20 pàgines. I si no, el que podeu fer és fer una rèplica vosaltres mateixos, si teniu el cd amb les fotos, ho pots fer perfectament amb un hofmann o similar!
Ostres Mot! tela lo de l'esade no??? quan ho tens? i com ho portes?
Joer JB!!!! vaya artistassssssa tas hecha niña!!! Una passada el llibre de firmes!!! M'encanta!!!
Anna, no hi ha paraules per aquesta tipeja que us està putejant el grup!!! la molt...
Pos jo no canviaria el nom!!! És que quan em poso rebel!!! Us heu informat del tema del registre?
Lidieta! reina! oi que em passaràs les fotos que et vas fer amb els vestits per mail'''.... SISPLIIIII?????.....
Per cert, has vist que el Rosa Clará de Manresa, jo no és Rosa Clarà????
El raidante aquest es veu molt original no??? No et va agradar el que et vaig dir de l'aparador????

VAVAVAVAAAAAAAAAAAA!!!!
Aix! ja he arribat a les bronques...

teniu tota la raó, me les mereixo totes!!!! MALAMALAYMALA!!! A OSTIAS CONMIGO!!!!
Mot, posa'ns al dia de lo del Ferrer aquest... m'he quedat.. BUAF!!! Flipingfliping!!! No sé qui era que t'ho ha demanat, i jo m'hi sumo: només forats o amb material inclòs?
Fa uns mesos a l'edifici vam canviar l'"interfono", vam posar un videoporter, i ens van clavar 6000€!!! (entre tots els veins, eh?!? però som només 6!!!)
JB!!! HAY QUE JODERSE CON LA simpatica--- PALMERITA DE LOS HUEVOS!!!! Però és que això és una vergonya!!! Quan deu pesar aquest peazocacho que ha caigut??? Jo cderc que és mooooolt denunciable això!!!
Bueno! ja he acabat!!! Kin rotllitu k us he fotut eh?!?