Autor: MOT » dc. set. 24, 2008 7:01 pm
Hola noies, jo que em pensava que tindria tot el matí per estar per aquí... i resulta que res. No he parat de fer encàrregs!!! tot el dia hiperestressada, i a més, aquesta tarda, he començat anglès.
Porto un dia de cabrejos!!!!
1r. PC: hem anat a fer la reclamació a la botiga on ens van "netejar" l'ordinador, ... no vegis com se m'ha posat la dependenta. CRIDAVA!!!! amb això us ho dic tot! fins i tot mon pare flipava. Jo, la mar de tranquil.la, li deia el què a la dependenta i li deia que jo ho entenia, però que ella havia d'entendre la meva postura, ella, que no, que aquí qui tenia raó era ella, cridant! A més, li he dit que faria el que estigués a les meves mans per tal de fer-los mala propaganda i que els desitjava que el negoci els anés tan malament com fos possible (al final, mentre sortiem per la porta, en veure que era impossible que s'adonessin del nostre punt de vista) i ella m'ha dit que em denunciaria per tenir un software de manera il.legal.
En resum: si jo porto el PC per què mirin què li passa, i ells em diuen que podria ser que es perdessin alguns arxius i jo li donc el vist-i-plau, és possible que m'ho esborrin absolutament tot, fins i tot les aplicacions i tots els arxius d'interès. És a dir, que em quedo sense res. Jo, li he dit que per fer un FORMATEIG del PC, me'l podia haver fet jo, que el que volia era que em recuperessin tota la inforamció possible. I si no es pot recuperar res, que em tornin el PC amb tots els programes que jo tenia abans que me l'esborressin, instal.lats. Ella diu que instal.lar-ho és un delicte, i que ho hauriem de comprar, i digo yo:m si jo ja ho tenia... no ha d'instal.lar res de nou... vull dir, no és el mateix que jo li demani que m'ho instal.li de nou, com que jo li demani que em retorni el que és meu, no?! Bé, segurament hi ha opinions de tot.
Símil-conclusió que n'he tret: És com anar a la bugaderia perquè et rentin un jersey i, quan el vagis a recollir, et tornin els fils del jersey i et diguin, ah, no, però si tu no m'has dit que volies el jersey muntat, sinó que volies el jersey.... ¿m'explico? ggggrrrrrr!!!!
Vaja, que si mai heu de fer alguna cosa amb els PCs, no aneu mai a Sant Feliu, a BEEP, són uns desgraciats!!!!!