Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 20, 2008 10:14 am

rachi a mi m'agrada blanc i negre.... a més com que ho fas a l'exterior et pot quedar maco...

jo m'estic pensant lo de les bossetes... potser poso un recipient de vidre amb peus als laterals del passadis pq la gent els pugui agafar o potser faig lo de les bossetes... xo si ho faig también les faré jo!!!!! t'estalvies diners i és un plis!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 20, 2008 10:24 am

Al final es que ho possare en una cistella i possare a les meves amigues a l´entrada de l´esglesia donant la benvinguda i amb el cistell...

Lo de les bossetes... jo crec que comprare un cistell gran i lomplire de petals i arros a saco... i que la gent vagi fican la mà... rollo aixi... penjo foto, espereu!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 20, 2008 10:57 am

Si jo ja havia pensat en fer-ho jo!!! Però els perrillos són la meva family i la del meu nen (ell inclòs) q m'han dit q el dia abans no es posen a omplir bossetes d'arròs i pètals... Si es q... Però bueno, quan el meu nen vegi el rpeu de les bossetes, jejeje, aleshores potser em fa una mica de cas!

A mi els abanicos blancs i negres también m'agraden!!! (q no t'ho havia dit abans) Són colors q després si la gent els vol fer servir es poden combinar molt be...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 20, 2008 11:00 am

rachi pues si els dones a l'entreda de l'esglesia no hi ha problem amb el color.... jo faria negre i blanc que és el que diu la croketa que després tothom els podrà fer servir!!!

ahh dijous a les 19:00 he quedat amb el jutge de pau de Dosrius!!!! a veure quin dia ens diu per fer el casament civil!!!! potser m'agafo tot el dia lliure i així puc quedar amb el fotograf, músics... pq sn s'em trirarà el temps a sobre!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 20, 2008 11:11 am

aqui van les flors...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 20, 2008 11:19 am

i els abanicos algu aixi... amb les meves nenes agafant el cistell...
Imatge
RACHI

abanicos

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 20, 2008 11:19 am

abanicos...........
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 20, 2008 11:21 am

Jejeje... això d'agafar el cistell em va tocar fer-ho pel casament de la meva cosina... Ahi, repartiendo bolsitas i morint-me de fred!!!!! Però a la gent li va encantar q estiguèssim allà repartint...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. maig 20, 2008 1:36 pm

Em sembla una barbaritat que per tres rams et pujin dos mil eurazos el pressupost Rachi!!!!!
El vestit que parleu de la Preysler no deu ser el que jo comento. Traje jaqueta de color cru amb una flor a la cintura.

Croketa a veure que et diuen de les flors avui.

Jo avui he quedat amb el pintor a casa perquè com la promotora ens està donant llargues en quan havien acceptat pintar ara ja no tinc temps de discutir més i vindra el pintor i punto. Ho faré tot del mateix color i tirando!!!!!!!

Rachi el tema dels banos els donaràs a l'entrada de Santa Maria no?? O quan????

Jo demà també vaig a la florista que em fa una prova del ram a veure si m'agrada!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dt. maig 20, 2008 1:40 pm

Nosaltres segurament posarem un parell de cistels amb petals i bossetes d'arròs.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. maig 20, 2008 1:44 pm

Per cert, vosaltres a l'entrar a l'esglesia o pel civil tu Mary anirà algun crio davant vostra???
Es que nosaltres no ho fem perquè jo notinc cap nen que em fagi il.lusió que vagi al davant i aleshores no els poso.
I els anells ens els portarà el padrí!!!

Com ho feu vosaltres??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 20, 2008 3:18 pm

G14 jo tampoc tinc nens que em faci il.lusiò que vinguin al davant aixì que els anells tambè m'els portarà el germa del meu novio.
Vaig a fer un resum dels regals i demès...

RESUM DE REGALS/DETALLITOS:

Esglèsia: Bossetas d'arròs i pètals de rosa.
A taula per dones: Pashima
A taula per home: CD (musíca & tomas falsa de la web) jijijiji per cert deixeu-me missatges a la web que em fa il.lusiooooo!!
A taula pels nens: Un cuaderns per dibuixar amb colors.
A la zona de fumadors: 2 gerros un tot ple de cigarrettes i un altre de xuxes!

Ram: A ma germana
Nuvis: Al germa del xavi (encara que no tenen plans de casar-se però vull donar-liu algo que sigui important) ¿ho veieu bé?
Papas&Mamas: ¿?
Les meves 3 millors amigues: ¿?

No sé si són molts regals.... I que els hi regalo als papas i amigues!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dc. maig 21, 2008 7:38 am

Boooon dia,
Fiancée al germà del Xavi potser si sabeu que no es vol casar potser li regalaria una altra cosa que pugui fer-li més gràcia, no sé des de un marc de fotos amb una foto del Xavi i d'ell de petits i una foto actual fins a un curset d'aquests que fan a Montmeló amb moto o cotxe. No sé és una idea però algo diferent dels nuvis,no???
Lo dels nens està molt ben pensat lo de l cuadern amb colors perquè així estaràn distrets!!! Jo els hi poso una capsa plena de xuxes per cadascun!!!!
Als pares nosaltres els hi farem el marc de fotos amb una foto de la boda i ja tá!!!!!

I ales amigues....... a veure deixem pensar!!!!!!

Com esteu???
Avui vaig a la florista!!!!!
Rachi has parlat amb Plhox per comentar la pujada que t´han fet??
I tu Mary???? T´han dit alguna coseta!!!!!
Croketa que et van dir a tu?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dc. maig 21, 2008 11:12 am

Bon dia!!!

Doncs ahir vam anar a la florista i molt bé. Ja hem triat dos tipus de centres pq ens facin la mostra... Vaig haver de claudicar amb un q m'agradava a mi, però bueno, era el més car de tots i al meu nen no li agradava gens, així q res... Però molt bé! Suposo q la mostra ens la faran per la 2a setmana de juny així q ja us explicaré... Els dos centres són alts i amb espelmetes. Un més "fashion" q l'altra, però molt xulos.

también vam estar parlant de les tauletes d'aperitiu, el buffet de begudes, decoració externa, etc. Ara tornaré a recalcular el pressupost a veure quant em surt!

Jo de regals ho veig bé... Potser a les 3 amigues, si el regal és del mateix estil, els hi podrieu fer a la vegada... No se...

Ah! I también vam anar a mirar aliances... El més segur és q les fem a una joieria de Mataró, pq vam anar a la Unión Suiza i no tenien pràcticament res de mostra... I ja vam veure 2 models q ens van agradar molt. Com q la setmana q ve estem a Madrid, res, però a l'altra ja les agafarem
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dc. maig 21, 2008 12:05 pm

Bon dia guapes!!!!!!

nenis tinc la 3ra prova del vestit ara a les 14:00!!!!! tinc unes ganes jejeje ja us passaré fotos!!!!!

demà al final tinc el dia lliure i he quedat amb la fotografa, músics i jutge de pau de dosrius!!!! demà ellastirem un munt!!!!!!

jo tema regals... el ram serà x la meva sister!!! i els nuvis m'en surten 4 x entregar.... i nose si disminuir a 3!!! xo és que em fan molta ilu els 4 xo sé que potser molt pesat... i a les mames farem ram de flors!!!! a les 5 amigues he comprat un album de fotos a Konema rectangular molt xulo i a cada un posaré fotos que tinguem meves i d'elles!!! xo estic pensant que potser quedo x sopar el dia 18 amb les 5 i els hi dono... nose ho haig d'acabr de pensar!!!!

ja veieu que encara no tinc les coses clres!!!!!

croketa ja ens passaras fotos dels centres de taula!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dc. maig 21, 2008 12:36 pm

I taaaaaaaaaant!!! En quant hi vagi, faré fotitos... Q vagi moooolt bé la prova!!!!! Jo ja tinc ganes de tornar-hi!!!

Per cert, rachi, tu quan la tens???
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. maig 21, 2008 2:50 pm

Noietes!!!!!

Que tal tot??? He estat out perque avui mhan portat l´habitació... bien!!!

Mary... esas fotillos!!!

Croketa, tinc la prova dijous vinent... i encara no tinc ni roba interior, jajajajajajaja... un desastre!!

Jo de regals faré:
2 parelles de nuvis: 1 pper amics del nen i un per les meves amigues.
Ram: encara no se a qui li donaré...

Jo soc partidaria de no fer moltes per que despres queda molt i sembla sorpresa sorpresa... però és que jo soc molt rareta... esta bé, el que diu la croketa, de fer 2 a la vegada i aixi es més discret...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dc. maig 21, 2008 2:55 pm

per cert, he demanat unes mostres d´abanicos per internet... quan marribi ja us explicaré que tal!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dc. maig 21, 2008 3:04 pm

Has demanat els del Julio???

Com és l'habitació?? Demà vaig a q m'arreglin unes coses de la cuina i también em venen a prendre mides per fer-ne una ampliació, pq van posar molt poc moble... Ah!!! I per fi tenim ascensor!!!! Ueeeeee... Ja no hauré de pujar les 8 plantes a patita!

Estic d'acord amb la rachi en això de les entregues, però el tema és q hi ha un problema afegit del q em vaig adonar al casament de la meva cosina... Si les entregues es fan amb el café, la gent s'aixeca i va d'una banda a l'altra i es fa una mica complicat el tema... I clar, tampoc és plan de fer seure a la gent! Parlant-ho amb la noia del castell, ens va proposar de fer-ho pràcticament després del pastís, deixant q la gent se'l mengi, però no donant temps a q tothom es desparrami por ahi, jejeje... Ja veurem q passa al final!

Nosaltres donarem el ram a la meva cosina petita (bueno, té 21 anys), 2 parelles de nuvis i el ram a les mamis, q es faran un fart de plorar!!! Probablement a la vegada q els rams, donarem algo als pares, però no tinc clar el q...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. maig 21, 2008 3:17 pm

No, no croketa, es que els del julio havien de ser de colors i no mgardava... son de fusta, amb la varilla calad, que per ser llis potser són mes monos... tinc un taronja per aqui... faig foto i penjo... ara vinc!
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants