Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 19, 2008 9:15 am

Hola Guapes!!! Mary, ja ens posaràs fotos, eh??

G14, si ja has fet el trasllat la pitjor part ja ha passat... després de la boda ja col·locaràs les coses amb calma, no???

Jo aquest finde ni he pensat en boda, jejeje, he estat desde divendres per la nit fent vida social, jajajaja, de sopars i dinars tot el finde.. aixsss, avui dinaré una amanideta, pq estic super empatxada!!
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. maig 19, 2008 9:50 am

Booooon diaaaaaaa!!!

Com ha anat el finde??? Rachi, com et trobes??? I mary... Volem més detalls del comiat!!!!! Fiancée... tu también anaves a fer tast, oi???

Doncs jo también vaig estar de comilona! Ja vam fer el tast i estem encantadiiiiiiiiiiiiiiissims!!! Vam provar tot l'aperitiu q passen els cambrers i el pernil del buffet i un arròs boniiiiiiiiiiissim (negre amb sepietes, col i foie) i després vam provar els 2 primers, segons i postres q ja us vaig dir. Al final ens quedem amb l'amanida del mar amb llamàntol etc q porta una crema de txangurro q està superbona! I de segon el filet de vedella amb foie i tempura de verdures (anava amb un puré de patata lila trufada q als meus sogres no els va agradar pq era una mica fort, així q fuera!). De postre ens quedem un estofat de maduixes amb gelat de nata i el pastis... Ufffffffffffff... Està boniiiiiiiiiiiiisssim!!! La base és un cruixent d'avellanes amb xocolata negra i a sobre porta un cilindre de mousse de chocolata q està... Bueno... Ja us ho podeu imaginar!!!

Bueno i a part d'això, la resta del finde amb el sobrinito, dinars familiars i donant invitacions a tot amb qui ens trobem, jejeje
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dl. maig 19, 2008 9:53 am

Blaucel guapa!!!! Un dia q apareixes i vaig i m'ho perdo!!! Ja ens aniràs explicant més cosetes!!! Un petonàs!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. maig 19, 2008 9:58 am

Croketa mmmmmmh que bó el tast!!!!
Deurieu disfrutar moltíssim!!!!

Mary mary cuenta cuenta!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 19, 2008 1:21 pm

Bon dia!!

Avui vaig superestresada!!! El tast superbé els aperitius boniiiiiiiiiissims! I el menú superbé també farem una crema de pessols amb fruites per baixar una mica l'aperitiu que estaba boniiiiisima molt refrescant, desprès lluç tambè bonisim però no m'enrecordo amb que anava i el jarret de vedella tot molt bó! El postre fem piña colada que està molt bo es com un sorbet en una copa de martini que queda boniiisima la veritat tot molt bé.
Els pares es van sorprendre molt.
Aps! Pastisos ens van posar 6 diferents i vam triar un tot de xocolata "pasió de xocolata" jijijiji

Mary explica explica!!

A veure si tinc una estoneta i em puc conectar que vaig de bòlid!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dl. maig 19, 2008 2:46 pm

Pfff...

Fiancée.. tens ja el pressupost final de phlox??? Es que me lacaben de passar i uffff... una passada, mhan pujat 2000 euros i no sé d´on!!!!

Que guay croketa lo del menú!!! vas poder arrastrar a la teva mami de compres???
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. maig 19, 2008 3:29 pm

Noooo... :-( Però com la meva sogra li va dir q ja tenia el vestit, potser ara si q es posa les piles! Jejeje...

Per cert, el vestit de la Preysler és el de la teva mami??? Pq el trobo preciós!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. maig 19, 2008 3:42 pm

nenis estic KO!!!! m'estic adormint jejeje
pues el finde genial... sobretot molta festa!!!!!! también vem anar a un karaoke... i els nens em van comprar una rosa i me la van donar allà al mig... tan macos jejeje a veure si us puc penjar unes fotos de com anava disfressada!!!!!jeje em vaig passar tot el dissabte disfressada x madrid, xo sort que a la nit m'ho vaig poder treure...
finacee i croketa els vostres menús fan una bona pinta... mmmm segur que esta tot boníssim!!!!!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 19, 2008 4:04 pm

Holaaa,

Croketa i finacée, només de llegir-vos ja m'agafa gana... mmm quina bona pinta tot, oi??

Rachi, els de phlox son els de les flors, oi?? Al final et puja molt??
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 19, 2008 5:57 pm

RACHI ha escrit:Pfff...

Fiancée.. tens ja el pressupost final de phlox??? Es que me lacaben de passar i uffff... una passada, mhan pujat 2000 euros i no sé d´on!!!!

Que guay croketa lo del menú!!! vas poder arrastrar a la teva mami de compres???

RACHI encara no el tinc però li vaig dir que de 4000€ no volia passar i quan estavem a Sant benet em va dir que segur que no pujaría més que necesitaba molt poca cosa... ja veurem... vaig a trucar-li!

Mary fotiquiiis!! penja-les al facebook :-)
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. maig 19, 2008 6:51 pm

necesito abanicos que pueda comprar de un solo color, y no surtidos.... ayuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. maig 19, 2008 8:39 pm

RACHI pregunta a la web on vaig comprar les pashmines:

http://picasaweb.google.com/madrid906/DetallesParaElla

El mail del Julio es:

yostoyaqui@hotmail.com

jo li vaig demanar si em podia vendre totes les pashmines del mateix color i no he tingut cap problema!! Totes de color beige :-)

A més els abanicos que té son molt monos els petitons, a la boda de la meva cosina els va donar i quedaven preciosos!! I a més son molt còmodos per portar al bolso.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 20, 2008 6:37 am

Bon dia!!! A q soc matinera??? Jejeje... I això q ja porto aki des d'abans de les 7, però m'estic adormint i ara tic amb un cafetó!

Rachi, a tu et puja molt lo de Phlox?? Nosaltres anem avui a Arranz i crec q al meu nen li agafarà un pasmo... Però bueno, a veure com va, pq a mi m'agraden els centres alts i ja em veig q em dirà q posant dels de sempre también queda bé i surt més barato... Bufffffffff... Ja us explicaré! Ah! I también anirem a veure les aliances, farem ruta de joyerias!!

Jo els abanicos els vaig veure força bé de preu al eventus, em sembla... Els del Julio estaran, segur, millor de preu i són molt monos, però jo el q no sé és si me'ls muntaré jo o m'estimo més q ja m'ho donin fet... (pq sé segur q hauria de fer tot el muntatge jo...)
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. maig 20, 2008 8:40 am

Bon dia!!!!!
Jo també ja estic per aqui!!! Si que has començat d'horeta avui, no?????

Mary avui et diu 1 mes clavadet!!!!!!!

Rachi quan et van dir els de Plhox??? Fes com la Fiancée posa un limit i que no passin d'aqui!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 20, 2008 9:46 am

Tema abanicos, vaig anar a leventus i els que magradaven nomes hi ha en color crema i valen 3.99 cadaun, impressió amb els noms a part i la cistella 20euritos... i no sé... a part de que ho trobo car... de quin color ho agafo??? havia pensat fer abanicos blancs i negres, pe`ro potser es massa tetric, no??? Que en penseu? de quin color ho possareu??

El vestit de la preysler no es el de la meva mare, aquest valia uns 7000 euros i ... como que no... a part era bastant recargadet i el que sha poillat es mes senxillet. Les noies de tothom li van dir que li quedava millor l´altre i que aquest tel podies possar fins i tot amb 60 anys i laltre es mes juvenil... de totes formes tampoc se l´hagues pillat per aquest preu... jejejeje
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 20, 2008 1:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 20, 2008 9:49 am

bon dia guapes!!!!!

si que esteu matineres avui jeje jo començo a estar una miqueta liada de feina...

1 mes just avui!!!!!! ufff que fort... encara no m'en faig a la idea!!!!!

a mi encara m'han de passar el pressupost de les flors a veure quan em puja!!!!!

rachi els banos que ha posat la fiancee són xulos!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 20, 2008 9:58 am

Ualaaaaaaaa... 3.99 cada un??? Pos como q no... Em sembla massa... Jo encara no sé de quin color agafar-los, però volia algun color normal q després sigui fàcil de combinar.

No entecn com t'han pujat 2000 euros per 3 rams!!!????!!! Potser s'han equivocat en algo, no? Jo espero q no em passi dels 4000 pq sinó el meu nen em dirá q turu-ru... Jeje

El q volia mirar és q em fessin lo de les bossetes d'arròs i pètals per repartir-les i, com a mínim a Arranz, on ho va fer tot la meva cosina, sortien per 4euros cada una... No us sembla una mica car?? Avui tornaré a preguntar a veure q em diuen. Vosaltres heu pensat en això??

Deu ni do amb el preu del vestidet... A la revista no semblava tan recarregat... Aixxxxxxxx... A veure si aconsegueixo q ma mare vagi a mriar-se algo!!! Q no hi ha manera!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 20, 2008 10:01 am

Jejeje... M'acabo d'adonar q avui tinc el dia pesetero!!! No paro d queixar-me pels diners!!!! Però és q ahir vam anar a comprar el matalàs i el somier i... Cata-clac! Clavadeta q te va!! Però bueno, en el matalàs no em fa mal, pq d'això depèn el descans i... ES SAGRAT!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 20, 2008 10:07 am

Bon dia!!!

Rachi 9000€!! uff espero no gastar-me això ni de conya... a veure que em diu la Marita...

Jo les pashmines les tinc de color cru i posaré un llacet del mateix color que em fan les minutes. Que es de tornasol blau com els mantels... Aixì em quedarà tot conjuntat.

Les bossetes d'arròs les demanarè también al Julio (0.25€) comprarè bossetes i jo les omplirè d'arròs i petals. Desprès les deixarè a les cadires de l'esglesia... CROKETA si ho fas tu et sortirà molt més barato i omplir les bossetes d'arròs en una hora ho tens fet tot!!! No siguis perrillaaaaaaaa!!!

A mi si m'agraden els abanicos en blanc i negre (bueno ja has vist la meva invitaciò...) però clar mira de combinar-ho una mica amb la sala. De totes maneres un cop posats tots a sobre dels plats en blanc i negre quedarà super elegant!!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 20, 2008 10:07 am

** repetido**
fiancée