NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 11, 2007 12:24 pm

Oni no era la del Ribe la vella borde? La de Tarrega també? Es que a cada lloc on hi ha St Patrick les venedores son bordes? :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 11, 2007 12:32 pm

Marjo tu tranquila wapa, no te pongas nerviosa por lo borde que pueda ser la vendedora, si hace falta se le pone una reclamación en la hoja de reclamaciones, decidmelo que un dia quedamos todas y vamos a firmar todas la reclamación, veras como sale volando de la tienda, vale quedamos de acuerdo en eso jejejejejeje
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 11, 2007 12:46 pm

Eso, eso acabemos con las vendedoras bordes que nos kieren romper la ilusión!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOVIAS AL PODER!!!!!!!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 11, 2007 12:50 pm

Asi me gustan las chicas guerreras, las vendedoras no podran con nosotras, ellas tienen que pensar que tambien se casaron algun dia y no les gustaria haberse encontrado un señora dependienta borde o no????
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: Key » dc. jul. 11, 2007 1:16 pm

jajajajaja no Marjo, la dona borde era la de lleida, a la de Tarrega no vaig anar...tot i que l'altre dia una forera de Barna va anar a una botiga dde st patrick i també la van tractar malament...però això no es la marca, és la sort que tinguis de caure a la botiga correcta...

Sí, teniu raó que s'hauria de reclamar més, la meva mare ho nvolia fer, anar a parlar amb el jefe del que va passar, però al final, no ho va fer...

On teniu pensat anar a mirar??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 11, 2007 2:43 pm

No se encara no ho tinc molt clar, de moment vaig xafardejant per la web per veure si trec idees. A pronovias segur que hi vaig, a Tàrrega també hi treuré el cap pq vull veure algun vetit de St Patrick i a alguna més com Rosa Clara. No se potser son molts llocs no?

He llegit al foro que Vinzenz a Barna està força be de preu i que hi ha una botiga a Cerdanyola que venen directe de fàbrica i pt també són bastant econòmics. Però això cau molt lluny, o no :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. jul. 11, 2007 4:21 pm

sí...el millor és demanar hora, perquè si no pots trobarte que estiguin a tope....molts llocs?? doncs depen, potser al primer trobes el vestit, com has d'anar a quatre botigues, això és igual, l'important es trobarlo! :-)ok:
Respecte a lo de Cerdanyola, doncs jo he pensat varies vegades d'anar a mirar a bcn, però primer aniré aqui, el que té es que no porten tots els models, llavors si t'enamores d'un vestit en concrte, potser vas i no hi es....a una forera del 2007 es va anar a comprar el vestit a rosa clarà de bcn, li va anar molt bé...és que aqui no trobava els que volia probar-se....

JO nu se, aniré a cymbeline, no se si tornaré a casajuana,i a Agulla d'or que està a la bordeta. ma mare vol anar a lluna de drap però hem sembla que les marques que tenen allà son caretes....a pronovias suposo que aniré però no ho tinc clar....a st patrick nu se.... :-/
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. jul. 11, 2007 8:10 pm

Hola wapes!!

Quina envejeta em feu les que esteu ja de vacancetes!!! Dormir pel matí fins que vols, sense presses per aixecar-te, mmmm qué bé que sone!!!
Nosaltres no les agafem fins al Setembre i ja estem que ens pugem per les parets!! Tampoc farem res especial, anirem uns dies a la platjeta per aquí a prop i prou que s'ha d'estalviar per la boda!!! Quina ruina nenes, només de pensar-ho ja m'agafen calors!!

Marjo, no pateixis per la reacció de la teva amiga. Sempre hi ha algú que reaccione com no t'esperes i et quedes pensant (o jo per lo menys) anda que si jo reaccionés igual el dia que em diguis que et cases no sé quina gràcia et farie! Hi ha persones que per naturalesa no s'alegren pels altres, penso que senten com si en aquell moment els restessis protagonisme i això els molesta. Jo també he viscut una reacció semblant, el que passa és que no la considero com "amiga" meva xq és la parella d'un dels millors amics del meu xicot. Per desgràcia no hi ha bon rotllo, mira que ho he intentat i no sé xq no hi ha afinitat. A mi m'encantaria que ens portessim tots 4 bé xq és un dels seus millors amics i no és una situació còmoda. Però no hi ha manera, intentes ser com tu ets, ser agradable, simpàtica i tens de resposta borderies i males cares. Al començament me'n vaig fer moltíssim i ho vaig passar malament però ara ja passo tu. I a sobre, tampoc va alegrar-se de la boda, no sé si per enveja, ràbia o si xq a ella también li fa molta il·lusió casar-se i encara no li ha demanat. En fin, que passo de capficar-me. Per a colmo, la seva parella serà el padrí i només d'imaginar-me la cara d'ella mentre el seu xicot em dona el ram ja em poso histèrica. Em sembla que lo del ram no sé si ho farem....

Millor no pensar-hi....

Aina!!! Mil gràcies per la llista de preus, ostres m'he quedat alucinada!!

Mil Gràcies a totes pels ànims de l'altre dia! Ja s'ha arreglat tot i portem una setmana esplèndida! =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-()-) :-()-)

Oni! El vestit és el número 30, t'has de colocar a l'apartat de Pasareles a www.modanupcial.com i n'hi ha per lo menos 40 i pico de Cymbeline. El que m'agrada és el 30. Ara miraré els de Pronovias a veure què tal!!

Bueno wapes, molts petonets a totes!
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dc. jul. 11, 2007 10:02 pm

Elena, com m'alegro que orteu una setmana superbé!! :-)ok:

escolta i perquè ha de venir la novia del teu padrí amb ell quan et doni el ram? que es quedi a casa arreglant-se :hmm:: que viuen junts ells?

Aich les "amigues" hi ha de tot, que hi farem, el millor es pendre una postura com tu dius....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. jul. 12, 2007 7:41 am

pero normalment això es fa al menjador no? que faras ferlos passar a una habitació? potser millor, perquè intentar que tota la gent que hi hagi a la casa marxi cap a fora,,,,,es complicat...qui és el teu padrí, per cert?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. jul. 12, 2007 4:11 pm

es que me ho semblava però ara amb el que deies de vindre pel ram i això doncs no estava segura.... el xofer també no?? :hmm:: quin despiste que porto.....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » dj. jul. 12, 2007 6:18 pm

Hola, em caso a finals de març del 2008, també soc de lleida. Ja tinc restaurant i fotograf. Algu sap quan s'ha de començar a mirar els papers per casar-se a l'ajuntament?
No se si començar a mirar vestits al septembre o espera'm una mica. Que farieu?
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: mohnt » dj. jul. 12, 2007 6:43 pm

Al Palau de Margalef, encara no les tinc totes, per la clausula del nombre de gent, però ja es veurà més endavant. Fem la ceremonia al mateix palau de margalef, però no se bé com va lo de la paperassa.
El fotograf és de Binefar es diu Oriach, es el que fa les fotos de promoció de la fonda.
mohnt

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 12, 2007 7:41 pm

Hola mohnt benvinguda al foro. El Palau de Margalef es molt maco us quedarà una boda preciosa :-)) :-)) :-)) :-))

El tema ajuntament tampoc no el domino. La Oni t'informarà millor que ella també es casa pel civil. Pel que fa el vestit jo també començaria a mirar aviat pq tothom diu que com a mínim 6 mesos pr entre que demanes hora, que vas a una botiga, a una altra,... El temps passa volant

Ens anem veient :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. jul. 12, 2007 10:35 pm

Bones!!

Benvinguda!! et quedarà molt bé la boda a palau de margalef! va ser el primer lloc que vam mirar, jo estava enamorada del lloc però ens vam fer enrera pel nombre de convidats....encara no ho teniu clar? però heu donat la paga i senyal?? perquè demanaven calerons...

Els papera la veritat és que és del que menys m'he preocupat, la llista pe l'any que ve encara no l'han obert, però si feu la cerimonia el dia de la boda al restaurant, només és trobar un hueco, no crec que tingueu massa problemes...

Sobre la documentació i model de sol·licitud, et penjo l'enllaç al tràmit de la pàgina de l'ajuntament, si tens algun dubte, ja saps, tu pregunta! :-)ok:

https://www.paeria.es/tramits/gestions. ... =matrimoni
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aina973 » dv. jul. 13, 2007 6:49 am

Hola, guapes!!!
Com va tot?´
Bé, el tema del vestit no cal escarrassar-s'hi gaire fins que no arribin
les noves col·leccions, no? Octubre, novembre... tindrem un gran
nombre de vestits per escollir!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-)

Que sabeu quan és la fira de nuvis? És que m'agradaria anar-hi... altres anys la part forta havia estat en restaurants però això ja no ens ho cal
mirar... m'agradaria mirar tema detallets, flors, música cerimònia i viatges... però aquests últims sé que n'hi havia de molt cars, i nosaltres no ens volem gastar gaires calers....

Benvinguda, Monht!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
aina973

Entrades: 33
Membre des de: dj. juny 28, 2007 6:48 pm

EntradaAutor: Key » dv. jul. 13, 2007 7:52 am

bon dia!!

La fira de nuvis és del 09 a l'11 de novembre. Nosaltres vam anar l'any passat, va ser el nostre punt de partida per començar a mirar coses per la boda, tot i que només vam mirar restaurants.... Diuen que els fotògrafs estan molt bé aprofitar les ofertes de fira, però com ja ho tenim lligat...almenys val la pena passar per allí i conèixer i saludar en Toni i la Gemma, que són els administradors del foro, que tenen stand a la fira, i suposo que aquest any no serà menys... :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » dv. jul. 13, 2007 8:36 am

Ja tenim donada la paga i senyal. Com que la meva parella te molta familia a frança, em va dubtar que vinguin tots, i que emplenem el lloc.
A la fira de nuvis els fotografs fan ofertes, però et rebaixen 200 euros. Qui no us recomano gens es anar al Garsaball, fa unes fotos molt maques, però la seva mare, que és qui em va atendre em va criticar el restaurant, em deia com tenia que anar vestida, el pentinat... i que em tindria que fer un fotoshop perque jo soc molt blanca i la meva parella moreneta (es pages), així que en sortir d'allí ja no em va quedar ganes de tornar, tot i que fa unes fotos maques.
mohnt

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 13, 2007 9:56 am

Buenos dias chicas, me acaba de llamar mi prima que se casa en septiembre, que le han dicho que en Ribe regalan los vesitdos de novia solo tienes que pagar los arreglos, no se si sera verdad... oni tu cuando fuiste no te dijeron nada de esto??? chicas si es asi se podria mirar y mira nos saldrian los vestido tiradisimos de precio.....
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 13, 2007 11:12 am

Laucob me han dicho que van a cerrar no se si sera verdad....
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants