Hola wapes!!
Quina envejeta em feu les que esteu ja de vacancetes!!! Dormir pel matí fins que vols, sense presses per aixecar-te, mmmm qué bé que sone!!!
Nosaltres no les agafem fins al Setembre i ja estem que ens pugem per les parets!! Tampoc farem res especial, anirem uns dies a la platjeta per aquí a prop i prou que s'ha d'estalviar per la boda!!! Quina ruina nenes, només de pensar-ho ja m'agafen calors!!
Marjo, no pateixis per la reacció de la teva amiga. Sempre hi ha algú que reaccione com no t'esperes i et quedes pensant (o jo per lo menys) anda que si jo reaccionés igual el dia que em diguis que et cases no sé quina gràcia et farie! Hi ha persones que per naturalesa no s'alegren pels altres, penso que senten com si en aquell moment els restessis protagonisme i això els molesta. Jo també he viscut una reacció semblant, el que passa és que no la considero com "amiga" meva xq és la parella d'un dels millors amics del meu xicot. Per desgràcia no hi ha bon rotllo, mira que ho he intentat i no sé xq no hi ha afinitat. A mi m'encantaria que ens portessim tots 4 bé xq és un dels seus millors amics i no és una situació còmoda. Però no hi ha manera, intentes ser com tu ets, ser agradable, simpàtica i tens de resposta borderies i males cares. Al començament me'n vaig fer moltíssim i ho vaig passar malament però ara ja passo tu. I a sobre, tampoc va alegrar-se de la boda, no sé si per enveja, ràbia o si xq a ella también li fa molta il·lusió casar-se i encara no li ha demanat. En fin, que passo de capficar-me. Per a colmo, la seva parella serà el padrí i només d'imaginar-me la cara d'ella mentre el seu xicot em dona el ram ja em poso histèrica. Em sembla que lo del ram no sé si ho farem....
Millor no pensar-hi....
Aina!!! Mil gràcies per la llista de preus, ostres m'he quedat alucinada!!
Mil Gràcies a totes pels ànims de l'altre dia! Ja s'ha arreglat tot i portem una setmana esplèndida!
Oni! El vestit és el número 30, t'has de colocar a l'apartat de Pasareles a
www.modanupcial.com i n'hi ha per lo menos 40 i pico de Cymbeline. El que m'agrada és el 30. Ara miraré els de Pronovias a veure què tal!!
Bueno wapes, molts petonets a totes!