hola guapissimes!!!!
Bon dilluns a totes! i en especial a la
mireia que li queden 4 dies de res per el seu gran dia!!!!!!! ja ho tens aqui patata!!! espero que disfrutis molt dels ultims preparatius bonica

, i que pugis arreglar els entrevancs amb molta positivitat guapa!!! lo del llibre de firmes que com a quedat tot????
Ainos nena !!! vaya despe mes xula!!! ja mages agradat veuret fen l'aiguagim!!!! jejejjee estupenda segur!!! he rigut molt nomes d'imaginarte!!!

com ho portes tot patateta????
i l'agbe que tal tambe tenia despe no??? hvera com li anat????
i com porta les cosetes???, al igual que la queque, aroha, la nuria ...
nines jo els correfocs fantastics en queden dos i ja acabem la temporada per aket any

kina peneta en fa... es k mho passo tan be tan be tan be

,jejejje ., pero bueno a disfrutar del k amb keda el dia 6 i el 13 !!!!
cau en dos dels vostres casaments pero vull intentar venir ja k el correfoc es al vespre!!! habiam si en puc organitzar be
pero intentare tot lo que pugi,tambe començen les festesdel tura d'aki olot i la meva baldufa te akestes dos setmanetes de vacances fins el 15 k comenci escola, pero vaya jo fare tot lo posible per venir al de la mireia i al de la queque, als altres ja hi conto ana-hi sense cap problema
les demes com esteu guapes, espe,chiky,miriam,mont,kelgo,winy,sira ,cumeta..., no se si amb deixo algu??