Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 2:12 pm

Bueno tema padrí ho he parlat amb el xavi i hem decidit parlar-ho amb el seu germà per explicar-li pq vem decidir agafar al meu cunyat, li direm la veritat es que nosaltres pensavem que pel seu germà seria un coñazo tenir d'anar a casa meva a fer la poesia i tot el rotllo... a més ell és l'encarregat de dur els anells pq voliem que fes alguna cosa important, i tambè li donarem els ninots dels nuvis... de totes formes si a ell li fá il.lusió doncs ho canviem i punto! Vaig a intentar no rallar-me pq m'he passat tot el matí plorant i la veritat es que el pobre no ens ha dit res i crec que ell passa bastant d'això, tot ha vingut pels típics comentaris de ah? no es el teu germà el padrí? no sé m'ha agafat una depre pq es pugui sentir ofès perla nostra decisió que la veritat crec que he fet un gra massa... fins i tot al treball la gent em preguntava que qué em pasava?

No vull parlar més d'aquest tema.

D'altra banda demà tinc la proba!! A les 15.00, estava tant contenta... a veure si em recupero del disgusto! dissabte em vaig comprar la roba interior i la veritat que full equip! Sostenidor, cullotte, liguero, babydoll... Jo tambè faré fotos i us les pasaré a veure com hem queda el vestit...

Per cert l'altre dia vaig trobar una página amb alfileres molt macos, he pensat posarlos a les pashmines, com volia posar-les així com un rulo una idea es posar una cinta i un alfiler d'aquests, costen un euro i no sé son diferents... m'ho haig de pensar pq casi em costen igual que les pashmines...
http://vicky-fimoland.blogspot.com/2007 ... novia.html
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 13, 2008 2:59 pm

Fiancée... dona!!!
No ploris per això!!! No facis cas als comentaris de la gent, perque si no t´acbaras amargant per tot, quan no val la pena!!!! La decissió que has pres és la millor, i segur que el teu cunyat no sho ha pres malament, i si sho ha pres, pues ho parleu i ja esta!!! Guapa... que no t´afecti ni un mínim el que et diu la gent...

Fiancée. de quina marca thas pillat la roba interior???
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 13, 2008 5:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 13, 2008 3:09 pm

Nenes, respireu!!!!

Rachi, i si ho paga ella????? (o et tocaria pagar-ho a tu???)

Fiancée, res de plorar, eh??? Com be ha dit la Rachi es parla... i crec que pots donar als dos un paper suficientment important aquell dia pq ningú es senti malament... El que et deia abans, tenir dos padrins no es pas una cosa tan rara....

G14, en quant tornis ens poses fotos, eh??????

Croketa, t'he de preguntar cosetes del Castell Jalpi!!!!

Mary, no saps res de la despedida???? uixssss quins nervis!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 13, 2008 3:09 pm

fiancee... fas ben fet d'explicar-li al teu cunyat pq ho veu decidir fer d'aquesta manera... estigues tranquila pq potser a ell no li importa i només han sigut els comentaris de la gent el que t'han fet posar trista!!!! passa de tothom... pq la gent opina x opinia i no troba bé res mai!!!! passa pq sn ho aniras passant malament... a mi también em pregunten que com és que no ho és el germà del meu nen... pues jo ben tranquila els hi dic pues pq li feia molt pal!!!! el seu germà té 45 anys i ja ta casat i es veu que tp es volia casa i van fer un casament molt senzill i diu que ara x respecte a la seva dona no ho pot fer!!! buenoo total que serà el seu nebot!!! fiancee parlar-ho amb ell i ja veuras com tot se soluciona!!!! i ara alegre la carona que has d'estr radiant x demà la super prova!!!! quins nervis!!!!! fotoosssss ahhh com és la roba interior????
rachi!!!! que pues no passa res si no hi ha aparacatoxes... vaya en el meu no n'hi haurà, i también desencotxem abaix pq fem la ceremonia al llac, i l'altre dia que hi havia casament al llac, también desencotxaven abaix i tp hi havia aparacacotxe!!!! per cert quan costa???? amb les mantalaries sort que has sortit amb la teva pq són super fines... quines volia ella???

g14 a quina hora tens la prva??? quines ganes!!!! prepara la càmara ehhh
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 13, 2008 3:09 pm

Nenes, respireu!!!!

Rachi, i si ho paga ella????? (o et tocaria pagar-ho a tu???)

Fiancée, res de plorar, eh??? Com be ha dit la Rachi es parla... i crec que pots donar als dos un paper suficientment important aquell dia pq ningú es senti malament... El que et deia abans, tenir dos padrins no es pas una cosa tan rara....

G14, en quant tornis ens poses fotos, eh??????

Croketa, t'he de preguntar cosetes del Castell Jalpi!!!!

Mary, no saps res de la despedida???? uixssss quins nervis!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 13, 2008 3:15 pm

Fiancée, no t'agobiis nena, pensa que podràs fer que els dos es sentin especials, hi ha un munt de coses a "repartir". Jo lo de tenir dos padrins no ho veig gens malament... .PERO TU NO T'AGOBIIS, QUE BASTANTES COSES TENS COM PER A SOBRE PENSAR EN EL QUE DIRÀN!!

Rachi, i si ho paga ella???? T'estalvies discusions, ella estarà contenta i, mira, sempre serà un puntet diferent....

G14, no t'oblidis de posar-nos fotos, eh????

Mary, de la despedida no saps res de res??? Aixsss quins nervis!!!

Croketa, hem de parlar del castell Jalpi, que m'has d'explicar cosetes...
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 13, 2008 3:16 pm

Ostres, creia que havia perdut l'anterior missatge i ara resulta que us he preguntat dues vegades el mateix!!!!!!!!!! Jejejje
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 3:23 pm

Gracies guapis!! Em doneu molts anims!! Es que no sé estic una mica sensible i la veritat es que no voldria que ningù s'ho prenguès malament... però es que son tantes coses... i a més ho fas pq ningú hagi de sentir-se obligat a res i tot et surt malament!! Però bueno... que hi farem, he d'aprendre a relativitzar pq sinó em donará un sincope o m'hauran d'ingresar a Sant Boi!!

Bueno us poso la roba interior, es de Chantelle el sostenidor, el culotte i el liguero son com el de la foto però en blanc trencat i el sostenidor sense tirants.

I el babydoll es de Emperatriz. El model Nacar.

¿Us agrada?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 13, 2008 3:27 pm

Molt xulo tot!!! On te'l vas comprar????

Per cert, com porteu el tema viatje???? Passaports, maletes... ¿ja ho teniu tot a punt??
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 3:31 pm

Asies m'ho vaig comprar a BDN on la Mary.

Nosaltres hem d'anar a fer-nos els pasaports encara i mirar una mica tot però de moment no hem fet res... Tenim que posar-nos pq volem mirar diferents excursions que fer a Las Vegas etc... Ens vam comprar la guía però allà està a la estanteria tirada.
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 13, 2008 3:34 pm

Fiancée, tu la prova la tens demà???? No t'oblidis la càmara,eh?
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 13, 2008 3:35 pm

fiancee jo aquest model m'el vaig emprovar!!! us molt maco... xo al final em vaig decantar cap el d'emperatriz pq em quedava un pel millor... i el babydoll encara no m'el he comprat... hi haig d'anar un dia!!!!
neni molt ànims... i a passar del que diu la gent!!!!!! que has d'acabar de disfrutar aquests dies que queden de preparatius!!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 3:37 pm

Si si segur que la portaré, tinc moltes ganes de veure'm amb el meu vestidet. Vaig amb la meva mare, la meva germana i la meva sogra així que fotos no faltarán!!
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 3:39 pm

Asies Mary!! Bueno i a totes! :-()-)
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 3:40 pm

Asies Mary!! Bueno i a totes! :-()-)
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 13, 2008 3:50 pm

Bueno, no vull repetir-me, però estic d'acord amb el q totes han dit... No val la pena disgustar-se d'aquesta manera pel q et diguin els demés. La gent de vegades no pensa quan et diu les coses i després ets tu la q ho porta tot per dins... Es parla amb el cunyat, es decideix el q sigui i punto!

Fiancée... La roba interior meva és la mateixaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Q foooort!! I el babydoll encara no el tinc... He d'anar a mirar, però el q has posat és molt maco...

Rachi, com va acabar tot al final???
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 4:07 pm

CROKETA quina coincidenciaaaaa!! jijiji es molt chuli oi? a mi em va agradar molt.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. maig 13, 2008 4:24 pm

fiancee recorda agafar les sabates demà ehhhh a kina hora tens la prva??? quines ganes!!!!

tema viatge... encara no he mirat el passaport... el miraré avui a veure quan em caduca!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. maig 13, 2008 4:42 pm

Si si està tot a casa dels papis m'ho portará la mama jijiji la proba es a les 15.00 i ma germana a les 15.30 quan arribi al treball o a casa us paso les fotos!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. maig 13, 2008 4:47 pm

A mi m'agrada molt aquest conjuntet... I no t'ho perdis, la meva cosina portava el mateix!!!!!!!!!!!!!!!! Jejeje...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants