Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dv. ago. 22, 2008 6:33 pm

JO intento ser per aquí...es que internet em va fatal!!!!

Winny jo ho vaig fer com diu la KEl!!! Per reduir-la ho pots fer amb el paint!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dv. ago. 22, 2008 6:34 pm

Hola guapes!!!

Mireia et penjo el que et devia a veure si és això i tela la de convidats que sou!!!!! el doble que el nostre casament...

Winy ja arribo tard per veure el teu nivell d'estress pero dir-te que esteu molt guapos a les fotos!!!!

Arohha nineta com ho portes tot?

Miriam encara no has canviat la pulsera de pandora????!!!!!! quin cap!

Agbe quina por el comiat ja ens explicaràs? i pel que heud e portar no heu esbrinat que us poden fer?

Bueno reines seguim en contacte
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Dem » dv. ago. 22, 2008 7:16 pm

eeii patatones
que be que heu suspes el sopar per laltre divendres,
sincerament tinc moltes ganetes de veureus a totes!!!!!!!
pero ara agafar el cotxe i anar fins a girona amb feia una mica de mandra, ja k estic cansadota i dema al mati marxo cap a puigcerda k tinc correfocs son les festes i sortim dema al vespre,pero san de prepara la piroctecnia i akestes cosestes
ara t'anava a trucar miriam per habiam com quedavem, perdoneume guapes pero no he legit gaire res, ara k ja tindre mes temps ja en posare al dia de tot
molts de petons per totes i abraçades :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dv. ago. 22, 2008 7:18 pm

aaa guapa no pateixis k el braçalet te arreglo, encara k agin passat 2 mesos cap prroblema si vols la stmana k be kedem i arreglat ok???

ara k tindre mes temps ja en diras algo :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: mireia 9 » dv. ago. 22, 2008 7:38 pm

Moltes gràcies Chiky, ets un sol!!! No saps el favor que m0has fet, t'ho dic de veritat.

Dem que be !! tu per aqui!! Et trobem a faltar molt!! Demà correfoc, no tens perd ni un eh????

A mi si el deixem per divendres que ve molt millor!!! Pero enlloc de quedar al kONIG de Vilablareig que es una mica lio per les que veniu de fora, i algun altre lloc més fàcil??? A l'Espai Girones crec que tbe n'ho ha un no??? Ai no se es una idea, es que jo soc molt patata si no se on vaig.

Ara he arribat de parlar amb el Tapioles i molt bé. ara queda quadrar taules, saber on van sentats i quina taula tindran del manjador. Quin estres!!!
Al final m'ha dit que els detalls els hi porti amb caixes que ells ja tenen safates.

Tbe he anat a veure les fotos de l'amanecer pq els hi regalarem als pares i avis i han quedat molt xules i molt romantiques!!!

bueno guapes us deixo que vaig a arreglar-me per aquesta nit, a veure a on em porten!!!
Imatge
mireia 9

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. ago. 23, 2008 8:20 am

BOn dia reinas!!

Mireia, que bé que ja tingueu les coses mig llestes amb el Tapioles...ara queda el més complicat: montar les taules!!

Segur que les fotos del Amanecer han quedat genial!!!

Dem, patatona!!!!! Doncs sí, ja quedarem per lo de la pulsera que em sap molt de greu de no poder-lo portar... Chiky, es que els dies passen que ni t'ehn adones i clar, ja ho faré, ja quedarem, ja la trucaré...i ja veus...2 mesos!!

Pel sopar, doncs home, crec que si ho fèssim per l'espai també estaria bé! A més, l'estiu nenas ja retira...i aixó de sopar en una tarrasseta...donc potser tenim fred! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Bé, me'n vaig a casa ma mare i a veure a la meva tieta que l'han tingut que operar... i als meus tiets que tenen fotos del casament per donar-me!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » ds. ago. 23, 2008 12:42 pm

bON DIA GUAPES"""

Ja he fet la 2º prova del vestit. Ha ant be. El vestit em queda a la mida pero m'han d'arreglar una mica de pit pq em feia una forma rara. I tbe m'han d'arreglar la torera que encara m'anava una mica ample. El vel tbe l'he fet escursas.

Ho sento pero no he fet fotos, me le deixada, estava tan adormida. Ahir amb el sopar d'empresa que em van fer vam anara dormir a les 5 i avui a les 8 ja estava dreta. Ho enteneu no???

Ahir va ser molt xulo i entre tots m'han regalat una camera de fotos.
Va ser molt maco.
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » ds. ago. 23, 2008 12:47 pm

Sortint de Rosa Clara he aprofitat i he anat a comparar totos els llaços, papers d'embolicar, la tira per fer els CDs. He anat a on la Chiky em va dir el Paperines i tbe al Tot Paper que tbe tenene coses xulissimes.
Ara queda montar que per mi amb l'ho patata que soc, sera l'ho dificil.

Com ho porteu les meves companyes de mes?? Ainos, Queque, Agbe, Aroha.
I tu Nuri com ho portes, espero que anes be el cumple del teu peque!!

Com ha anat el correfoc Dem????
Chiky, Sira , Winy, Cumeta, Kel,Mont, Miriam, Espe com esteu?????
Ara no se si em deixo algu....
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. ago. 23, 2008 2:07 pm

Mireia, ninaaa...2 setmanes!!! Aixó ja ho tens a sobre!!!!!
I les altres no vadeu que aneu tot derrera!!!

M'Alegra que hagi anat bé la prova del vestit....ara ja fins a l'hora de la recullida, no??? Al final portes torera i vel????

SObre les manualitats, ja veuras que tot et quedarà bé, i si necessites ajuda, doncs ja saps, aquí em tens!!!!

Ai nenas, quines ganetes de veure-hos de nuvies a totes!!!! No sé si podré venir a tots els que quedan, pero intentaré fer tot el possible....

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » ds. ago. 23, 2008 8:15 pm

hola noies!!

mireia m'alegra que anes bé la prova del vestit!! ja ho tens a sobre, nomes 2 setmanes... quins nervis!!!

ja no us queda res... jo també tinc ganes de veures a totes vestides de nuvia!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dg. ago. 24, 2008 4:19 pm

que tal?? com ha anat el cap de setmana??

bé ja no ens veurem fins d'aqui uns dies, ja que demà marxem a andorra a passar-hi 3 dies! i a la tornada és festa major... pero mirare de tenir alguna estoneta per passar a veureus!

molt petons a totes!!! :-()-) :-()-)
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Agbe » dg. ago. 24, 2008 10:22 pm

Bona nit guapes!!

com anat el cap de setmana??? espero que molt bé i que les del setembre i octubre hagiu pogut avançar força feina.

Us he enviat un mail amb la prova del vestit, ho sento perquè hi han gaire fotos, per no dir cap, però és que a la resta no he quedat gaire bé.

Molt records a totes!! :-()-)

Kel, m'hauries de donar el teu mail, perquè no el tinc per passar-te'l.
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. ago. 25, 2008 7:36 am

Bon dia nineteeeeeeessssssssss!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Sí, sí,.... encara que no ho sembli, no m'han raptat pas,.... :-))
Perdoneu per haver estat tan missing aquests dies, però entre que els últims dies de feina van ser força caòtics, i les vacances,..... he estat totalment a la parra!!! Però ja n'he baixat!! :mu:: :mu::

Chiky, rebonicaaaaaaa!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Un petó ben gros des de Can Fanga!! :-))

Bé, encara no m'he pogut posar al dia de tot, però ja veig que ho porteu tot molt controlat!!! Que bé ninetes!!! I que poc que us quedaaaaaaaaaaaa,.....

Winy, tiaaaaaaaaa, he vist la foto de la web del fotògraf!! ESPECTACULARRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: Jolines,.... ja podia haver heredat jo alguns dels teus gens, no??? :-))

Arohha i Agbe,.... ja us ho he dit per email,..... esteu IMPRESSIONANTS!!!! >.-<: =0-0-) >.-<: =0-0-)

Mireiaaaaaaaaaaa, que et queden menys de 15 dies!!!! >.-<: >.-<:

Ostres,..... tinc una ganes de treballar avui,..... :-)) :-)) :-)) Ja podeu comptar!!! ::snpy::

Apa noies,..... fins ara!!!

Petonets!
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 25, 2008 7:53 am

Bon dia reinas!!!

Cumetaaaasa!!!! Ninnnaaaa! Ostres que pensavem que ens havies abandonat, eh!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) Ostres, quina alegria el tornar-te a llegir!! DOncs res, que veig que super bé les vacances no???
Vinga, expliquens alguna coseta!!!!

Agbe, reina, ja tho he dit pel mail...estas GUAPÍSSIMA!!!!

Quel, que vagi molt bé per andoraaa!!!!

Mooontttt, on ets???? Vinga reina, vine que en tinc moooltísismes ganes!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

WIny, Chiky, Espe, SIra, Mireia, Dem, Quel, AInos, Arhoa, Nuria...com anat el finde??? Perdoneu si em deixo alguna! :o-o:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. ago. 25, 2008 8:01 am

Hola Míriam cuca!!! :-()-)
Abandonat??? No, no,... primer us he de veure A TOTES BEN CASADES!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Nina, alguna novetat??????!!!!!! :-) :hmm:: :-)
I l'Arnau, com està?? =0-0-)

Ah, les vacances?? Doncs bé, tranquil.letes!! :-)ok:
La primera setmana vam estar al poble de la meva sogra, a Osca, i clar,... allà no hi ha ni internet, ni cobertura als mòbils, etc. És un poble-poble!!! :-eh_::
I aquesta última setmana hem estat a la platja, de relax!! :-)ok:
I,.... ja està!!!
Bé,.... el divendres vaig estar muntant un ram de Chupa-chups!! :-) Ai,.... quins records!! Quina penetaaaa!!
Però la vida segueix!! Faltaria més!!! :-))

Nines,..... i la resta??? On sou????? :-))
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 25, 2008 8:08 am

Doncs de novetats poques...espernat aquests mes a veure si fem diana! :-())
I l'Arnau tremendo!!! Aquest finde hem estat cap a munt i cap avall fent de tot! I sessió de fotos amb els gossos, desprès us en penjo alguna! :-)ok:

Que per cert, de novetats sí que ni han eh!!!!! Pero deixaré a la protagonista que ho anunci ella!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ai! Que he posat un parell de fotos del moment pastis al meu post!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dl. ago. 25, 2008 8:16 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!
Cumeta que bé tornar-te a tenir per aqui!!!!!!!!! :-()-)
Jo per variar el finde no hem avançat res, bé tenim les taules mig fetes, però encara em queden piruletes per fer!!!!!
Aquest finde tinc despedida....... en tinc unes ganes!!!!!!!!!!

Miriam, no ens deixis amb l'ai al cor dolenta!!!!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 25, 2008 8:26 am

Uiiii Ainosss!!! Preparat per la despe!!! Ja veuras que bé t'ho passaràs!!!!!

No us vull deixar amb l'ai al cor reina, però és que crec que li farà il·lusió fer-ho ella!!! Tranqui que segur que serà avui!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dl. ago. 25, 2008 8:29 am

Aiiiiiiiiiiiii, o la Sira o la Mont està prenyada!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Serem tietesssssssssssssssssssssssssss!!! :-)) :-)) :-))

Míriam, cuca, ja veuràs com ben aviat vindrà aquest germanet/a per l'Arnau!! :-)ok:

Ainos, nina, molt bé!!!! Veig que ho tens tot sota control!! :-)
I prepara't per la despedida!!! :-)) :-)) :-)) Que guay!!
_cumeta_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 25, 2008 8:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. ago. 25, 2008 8:30 am

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Vas mooooolt ben encaminada"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants