Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 22, 2008 7:24 pm

Ofcourse estás encara??? Esq ue l'altre día vaig escoltar a la radio una botiga de nens superxula amb coses modernes i tal...
Aquesta es la seva web:

http://www.rock01baby.com/rock01baby.htm

La botiga està al C/ Bonavista 16 a gràcia, van dir que era superxula amb coses molt guays per bebes!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. abr. 22, 2008 10:36 pm

Hola guapes!!!

Pq veieu a quines hores arribo a casa... Si es q...

Maryyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!! Q guay lo del vestit!!!! Envia'ma mi también les fotitos... Tens el meu mail??? Ara te'l passo per si les mosques... Q yo no me quedo sin ver las fotos! Jejeje

Per cert, q sabem de la G14?? bueno, com q tenia curs, a veure si demà ens explica!!!

petonets de bona nit!!! Fins demà!!!!
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 22, 2008 10:45 pm

Nineeeeeees,
Ay semblo un buhito aquest parell de dies conectan-me aquestes hores!!!!
Bé al tema el vestit serà espectacular. És un moment tan especial que t´oblides de tot i sol estàs encantada :). Jo no he pogut fer fotos perquè realment avui no s´aprecia el que serà el vestit ja que avui li hem donat forma. Com us vaig comentar avui estava embestat. Però al provar-te el que serà el meu vestit m´ha encantat, en serio!!!!!!
Ademés aquelles casualitats de la vida que just quan estavem provant i tal ha trucat el noi del comerç del costat i resulta que és estilista i perruquer. Fa reportatges a Woman, Cosmopolitan i Vogue i ha treballat no sé quants anys a Tele5 Qüestió que hem come´çat a xerrar i hem conectat molt bé. Li he dit que després em passava per parlar amb ell i com també estava ma mare i la novia de mon germà quan hem acabat amb el vestit ala les tres cap allà. Sols us dic que hem sortit a les 8:30h entre la prova del vestit i està amb el noi!!!!!!!

La propera prova que ja començarà a tenir forma el vestit serà el dia 13 de maig yuuuuju!!! A veure si m´enrecordo de fer fotilllos perquè realment t´empanes moltíssim!!!!!!!

Escolteu que és això del Facebook????

Mary passem fotilloa!!!!!!

Ofcourse el meu nen al principi tot era com un impossible però ara té tanta il.lusió que enccara que a vegades es creua val la pena tan sols per veure els moments de gloria, jejejejejejeje. No et deanimis que és normal i no sol et passa a tu!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dc. abr. 23, 2008 8:34 am

BOOOOOOON DIAAAAAAAA!!!!

G14, q bé lo de la prova!! Ja ens ensenyaràs el vestidet a la propera! La veritat és q quan no saps ben bé com serà (pq no te l'has emprovat) i vas a la prova i veus q és el vestit q volies et dóna un "subidón" jejeje... Jo amb lo nerviosa q estava abans de la prova i vaig sortir més contenta q unas castañuelas! I això del perruquer... Q guay!!! I t'aniràs a pentinar allà?

Maryyyyy, ja he vist les fotitos!!! Nena, estàs preciosa!!!! M'agrada molt com et queda! Ja tens decidit algo del pentinat, tocado, etc?

Eiiiiiiiiiii, q en 2 dies marxooooooooooooooooo!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dc. abr. 23, 2008 8:36 am

Per cert... Feliç dia de Sant Jordi!!!!!!!!!!!! Jo aquest any no tindré rosa... :-( Però bueno, després de dinar me'n vaig al centre a mirar paradetes i a comprar llibres, jejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. abr. 23, 2008 9:01 am

Bon dia!!!!

Mary, GUAPAAAAA!! Nena, que xulo el vestit, les sabates, jajajaja tot!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. abr. 23, 2008 9:09 am

bon dia guape!!!

que bé que us agrdi el vestit!!!!!! la veritat és que quedava molt xulo :-))
G14 aixó ja va viento en popa!!!! segur que et queda genial... i que bé lo del peluquer!!! una cosa menys en que pensar.... a la proxima fotos ehhh

Croketa que ja marxes.... ja has començat amb la maleta???

Ahhh feliç st. jordi!!!!! jo al migdia también aniré x plaça cat i a dinar amb el meu nen jeje
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. abr. 23, 2008 9:50 am

Bon día de Sant Jordi, Princesitas! jijiji

Mary guapiiiiiiiiiiiiiiiisima!!! MAre meva quin vestit tenim!!! Espectacular jijijiji

G14 la propera proba ja ens ensenyarás el teu vestit que tenim moltes ganeees!![/b]
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. abr. 23, 2008 10:13 am

Bon dia i bon/feliç Sant Jordi!!!!!!
Mary et queda preciós!!!!! Realment el vestit és molt maco!!!!!!

Soc un desastrillo amb lo de la camara, encara que no s´hagués apreciat gairebé res del que serà el vestit perquè el vam estar perfilant!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. abr. 23, 2008 10:28 am

nenes que bé que us agradi... i que em trobeu mona jejeje pq una cosa és que t'ho diguin les de la botiga i la family xo una altra és vos que sou més objectives... merci!!!!!
és que la fandilla és xulisima!!!!
fiancee quan tens la prova???
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. abr. 23, 2008 10:50 am

Tinc la proba el 14 de maig!!! jijijiji Però ara tinc un problema... bueno no es un problema però me asaltan las dudaaaaaaaas!!! Es sobre les sabates, quan les vaig comprar estaba entusiasmada i la veritat es q m'encantan!! Però no sé... les veig massa modernes ara jo vull donar-li un aire modernet al vestit, ni massa clasic ni masa romantic però no sé com veieu vosaltres les sabates??? La veritat si us plau, si no les cambiaré, es que tinc dubtes ara Mary / Rachi que em dieu les veieu amb el Meryl?? O les trobeu massa extremades?

Aixxxxx que faiiiiiig???? A veure les sabates son les blanques encara que no es veu bé el color... i el tacón es con el de les negres però en blan también.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dc. abr. 23, 2008 11:58 am

Ho he estat parlant amb la meva mare i ella em diu que li agrada molt i quie es molt elegant que no el veu "basto"... no sé...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. abr. 23, 2008 11:59 am

fiancée...

T´han d´agradar a tu i resultar-te còmodes.... pensa, que molt poca gent es fixarà en les sabates amb lo espectacular que es el vestit!!!

Jo la veritat es que no vaig trobar cap que em fessin molt el pes, soc bastant especial amb les sabtaes i les uniques que em van cridar una mica l´atenció son les de rosa clara... però clar, jo soc de taconazo!!!! sempre per vestir magarda portar molt de talo perque trobo que estilitza molt, però ja et dic que lo important es que a tu tagradin i et siguin comodes...

Jo fiancée, no les trobo tant modernes com per desentonar amb el vestit, en serio... han de ser hiper comodes... això si!!!! Jo de tu, me les quedaria sempre i quan tu estiguis convençuda.... vas veure alguna mes que tagrades???? possa fotillos!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. abr. 23, 2008 12:09 pm

fiancee... el més important és que t'agradin a tu!!! i que hi vaigis comode... al final les sabates no s'acaben veient!!! jo no les veig malament xl vestit!!! a més el tacó és molt maco i comode!!!! si a tu t'agraden jo me les quedaria!!!
ahh el meu conjunt de roba interior és d'emperatriz un que porta una perleta penjant al mig, les copes són llises i els laterals porten una mica de encaje... són molt finets!!!! no he trobat foto a internet.. seguiré buscant!!! fiancee si la trobes diga-m'ho jejej

ja us han regalat la rosa????? a mi em venen a buscar ara x anar a dinar i espero que apargui amb la rosa... jeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dc. abr. 23, 2008 1:08 pm

Fiancée, jo ja t'ho vaig dir quan em vaig anar a comprar les meves... Són molt mones i còmodes!! Això és lo important... Tampoc crec q desentonin gens amb el vestit

Jo aquest any no tinc rosa... Bueno, quan arribi a casa del meu germà i el meu pare, q sempre en compren, però no del meu nen... SNIFFFFFFF
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dc. abr. 23, 2008 2:02 pm

Nenes avui vaig que no veas he ezstat dos dies de curs i sembla que s´acabi el món!!! OPerò aquesta tarda no em quedo a treballar!!!!!

Nenes que és el meu Sant!!! Oi que no havieu caigut???jejejejejee
Jo encara no tinc rosa pero la espero claaaaro que si!!!!!!

Fiancée jo no les trobo tan tan modernes i de fet m´agraden perquè es veuen amb taló comdissimi això ha de ser important!!!!!!!

Petonets i demà parlem!!!!1
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dc. abr. 23, 2008 2:57 pm

Hola!!!!

Jo tampoc tindré rosa..... El meu nen ha hagut de marxar a Madrid, i fins divendres no torna.... Croketa, ja en som dos, jejejeje!!!!

G14 felicitats!!
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dc. abr. 23, 2008 3:27 pm

G14 moltes felcitats... no hi havia caigut jejeje
jo acabo d'arribar del centre i és horrible hi ha una gentada... ara a treballar una mica que fa una mandra........
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. abr. 23, 2008 4:02 pm

G14 es veritat moltes felicitaaaaaaaaats!!!

Per cert aquest migdia he anat a dinar amb la meva germana i la meva cosina i hem passat pel Casas he vist moltes sabates de núvia però cap em feia el pes i la meva germana m'ha tret del cap la idea de canviar-les... així que reeeees a més es aixó no es veurán casi i m'agraden molt!! No li donaré més voltes...
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dc. abr. 23, 2008 4:09 pm

Ben fet fiancée!! El mes important és que a tu t'agradin!! I, em sap greu dir-t'ho, pero crec que la gent no li farà gaire cas a les sabates..... tothom estarà encandilat amb el SUPER VESTIT!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok:
ofcourse

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants